RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 4:23 am

Beck.

Ik keek om me heen. Er lag nog allemaal zooi van Jade, maar ik ging er toch echt niks mee doen. Dat kwam ooit nog wel. Ik maakte snel wat eten klaar, voordat Moose straks al kwam. Ik maakte wat klaar en at en daarna op terwijl ik wat afleiding zocht met tv kijken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 4:28 am

Jade.

Ik zette mijn nagels in mijn arm en drukte. Het was slecht, dat wist ik, maar het maakte me kalm. Ik maakte een zacht lachje. Het was net uit en ik viel alweer in gewoontes die ik had van voor ik Beck leerde kennen. Ik drukte wat dieper en liet uiteindelijk los, haalde diep adem. Oké, Jade. Kalm. Ik zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 4:34 am

Beck.

Nadat ik wat had gegeten. ruimde ik alles een beetje op in de rv. Ik legde Jade's kleren maar bij elkaar. Alles wat ik vast had rook naar haar, en het rook goed. Damn, ik miste haar stiekem toch wel een beetje. Ik wachtte op Moose die een tijdje later op de deur klopte. Ik opende de deur en liet hem binnen. "Hee, alles goed?" vroeg hij aan me. Ik haalde mijn schouders op. "Het is sinds gister uit met Jade. Ik heb haar betrapt met zo'n gast" zei ik. "En daarna heb je met hem gevochten zo te zien" zei Moose. Ik knikte. We gingen zitten. "Je kan alles zeggen tegen me" zei Moose. Ik grijnsde klein. "Dankje" zei ik. Ik vertelde het hele verhaal, ook van dat Jade eerder was vreemgegaan en ik haar een kans had gegeven. Moose begreep me en dat was fijn. "Ik weet al wat jij nodig hebt" zei hij.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 4:51 am

Jade.

Ik ging op mijn bed zitten en pakte mijn laptop en zette hem op schoot. Ik wachtte tot hij opgestart was en ging naar the slap en keek wat rond, niet dat er echt wat nuttigs was. Ik beet op mijn lip toen ik op mijn profiel zat en fotos van mij en Beck zag. Godverdomme. Ik beet op mijn wang en ging naar de eerste foto. Verwijderen. Tweede foto. Verwijderen. Zo ging ik door tot alles verdwenen was. Ik veegde vlug de tranen van mijn wangen. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 5:10 am

Beck.

Ik keek naar Moose die een doosje uit zijn zak haalde. Ik fronste eventjes. In het doosje zaten vloetjes en wiet. Ik keek Moose aan. "Sinds wanneer doe jij aan blowen?" vroeg ik. Hij keek mij serieus aan. "Sinds ik stress heb met school" zei hij. "Het werkt Beck. Je wort rustig in je hoofd, misschien is dat goed voor je" zei hij. Rust in je hoofd? Ik zou nu alles doen om rust in mijn hoofd te krijgen, maar ging blowen niet een beetje te ver? Vast niet, als het hielp, dan was het goed toch? Hij draaide een joint en stak die aan. Eerst nam hij zelf een hijsje en blies de rook uit. Meteen rook de camper van binnen naar wiet. Hij gaf hem daarna naar mij. Zoner eigenlijk te twijfelen stopte in de joint tussen mijn lippen en nam ik een hijsje. Ik had wel een vaker gerookt, dus ik moest niet hoesten ofzo. Ik nam nog een hijs en na een paar minuten begon ik het echt te voelen. Ik voelde een rust door mijn lichaam en het voelde goed. Ik keek naar Moose en lachte. "Maat dit werkt" zei ik. Hij lachte. "Ja tuurlijk werkt het" zei hij. Hij nam zelf ook nog een paar hijsjes en ik daarna ook weer.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 5:17 am

Jade.

Ik veranderde mijn relatiestatus naar single. Klaar. Alles weg. Ik merkte dat ik aan het trillen was. Godverdomme. Waarom was ik zo zwak? Ugh. Ik stond op en liep naar de badkamer en keek in de spiegel. Wauw, ik zag er niet uit. Ik trok een laatje open en zocht even helemaal naar achteren. Ik wist dat ik hem hier ergens had. Ik schoof wat spullen opzij en vond hem toen. Ik liet het kleine mesje tussen mijn vingers spelen, en staarde er even kort naar. Ugh. Ik gooide hem weer terug. Ik was beter dan dit. Hoelang was ik nou al clean? 3, 4 jaar? Ik ging niet terugvallen omdat Beck het uitmaakte. Ik liep weer terug naar mijn kamer en liet me weer op bed zakken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 5:23 am

Beck.

Moose en ik zaten allebei knetter stoned op mijn bed, maar ik voelde me echt goed. Naja goe, beter dan hiervoor. Moose graaide in zijn zak. "Hier dit mag je hebben, alleen daarna moet je wel gaan betalen" zei Moose. Hij stopte het doosje waar alles in zat om een joint te maken in mijn hand. "Dankjewel, je bent een echte vriend" zei ik. Hij grijnsde. "Ik geef je alleen 1 tip Beck, gebruik het niet te veel oke?" zei hij. Ik knikte. Na nog een tijdje gezellig hebben te zitten praten ging Moose naar huis. Ik ging liggen op mijn bed. Ik voelde me nog steeds stoned. Hoe lang werkte dit? Ik grijnsde, want maakte me het uit? Het werkte en ik was er blij mee.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 5:28 am

Jade.

Ik lag maar op het bed naar het plafond te staren. Ik kon niks doen, ik wou ook niks doen. Alles kostte moeite en ik was gewoon op. Ik haalde diep adem, maar zelfs dat was al teveel moeite. Mijn vader kwam ineens binnengelopen. 'Jade, ik moet paar dagen weg voor werk.' zei hij. Ik keek even op. 'Oke.' zei ik droog. 'Ik heb geld op de tafel gelegd, red je je ermee?' vroeg hij en ik knikte. 'Sure.' zei ik. Hij knikte en liep weer weg. Zo gingen onze gesprekken meestal. Nouja, meer like altijd. Ik liet mijn hoofd weer op het kussen vallen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 5:35 am

Beck.

Ik keek op mijn mobiel. Ik had een medling van the slap. Jade had haar status veranderd naar single. Ik rolde eventjes met mijn ogen. Alsof ij dat iets boeide? Ik veranderde zelf mijn status ook maar snel naar singeele. Ik haalde mijn neus op. Het rook echt te erg naar wiet hier, als iemand zou binnen lopen zou die gene meteen weten dat ik had geblowt. Ik eed een raam open om de lucht weg te krijgen, daarna stopte in het doosje met wiet in mijn schooltas, zodat niet iemand het zou vinden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 5:39 am

Volgende dag
Jade.

Ik liep de school in met een grote beker koffie. Slapen was hem niet echt geworden vannacht en zonder koffie kwam ik de dag niet door. Ik liep naar mijn kluisje en zuchtte. Weer een dag doen alsof alles prima ging, terwijl ik eigenlijk instortte. Ik legde mijn jas in mijn kluisje en sloot hem weer, leunde er tegen aan terwijl ik wachtte op Cat.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 8:40 am

Beck.

Ik stapte uit de auto op school en liep de school binnen. Ik had nog steeds een blauw oog dus ik werd daarom nog steeds aangekeken. Ik liep naar mijn kluis. Ik had Jade natuurlijk al opgemerkt. Ik pakte m'n boeken en legde mijn jas in mijn kluisje. Ik had thuis een aantal joints alvast gemaakt voor als ik bijvoorbeeld op school er behoefte aan had.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 8:46 am

Jade.

Ik keek even rond, ugh, waar bleef Cat? Ik zag Beck bij zijn kluisje. Vlug keek ik weer weg. Moest ik met hem praten? Ik wou het, maar ij had waarschijnlijk de pest aan me. En ik moest mijn spullen nog ophalen bij hem..Ugh. Ik kon wel janken, maaar hield me in. Cat kwam, eindelijk, aangelopen. 'Hey Jadey.' zei ze vrolijk. ' Hee.' zei ik kalm en liep met haar naar het lokaal.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 8:55 am

Beck.

Ik zag Jade en Cat al naar het lokaal lopen. Ik had koppijn, maar goed ik wachtte wel eventjes op de pauze. Andre kwam aan lopen. " hoi Beck" zei hij. Ik probeerde klein te grijnzen. "Hey Andre" zei ik. "Hoe gaat het?" Vroeg hij aan me. "Beter" zei ik. "Zulle we naar het lokaal gaan?" Stelde ik voor. Hij knikte en samen liepen we naar het lokaal. Ik ging zitten en zuchtte diep.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 8:59 am

Jade.

Ik zuchtte diep en ging naast Cat zitten in het lokaal. Ik legde mijn boeken op tafel en keek even kort naar Beck, voor ik weer terugnaar mijn schrift keek. De les begon en ik slikte. Ik voelde me vreselijk. 'Gaat het wel?' Vroeg Cat zacht. Ik keek haar aan. 'Ja, prima.' Mompelde ik terug.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 9:08 am

Beck.

De les ging langzaam voorbij. Mijn hoofd deed zeer. Het gevoel moest weg en ik wist wel hoe. De bel ging. Ik en Andre gingen eerst naar ons kluisje en daarna liepen we naar buiten. "Ga maar alvast zitten. Ik loop eventjes naar mijn auto ik was wat vergeten" loog ik. Andre knikte. Ik liep naar mijn auto toe. Hier was het rustig. Uit mijn rugzak haalde ik een joint, zette die tussen mijn lippen en stak die aan met de aansteker die in mijn broekzak zat. Ik nam een hijsje en blies de rook uit. Ik zuchtte diep. Eindelijk. Ik nam nog een paar trekjes en ik voelde het effect alweer werken. Ik voelde mijn ogen een beetje prikken. Moose bedankte ik echt voor deze hulp.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 9:13 am

Jade.

Ik ging bijna Cat en Tori zitten, en zag Andre alleen aankomen lopen. Ik zag hoe hij even twijfelde, maar toen toch aan een ander tafeltje ging zitten. Ik zuchtte. Natuurlijk koos hij voor Beck. Dat was zijn beste vriend. Ik prikte wat lusteloos in mijn salade en at niks. Ik beet op mijn lip en nam een slok koffie.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 9:18 am

Beck.

Nu ik me weer goed voelde liep ik terug naar de tafel waar Andre was gaan zitten. "Heb je het gevonden?" Vroeg hij. Ik knikte. Andre keek me aan en fronste een beetje. Als hij maar niet aan m'n ogen zag dat ik stoned was ofzo, dan had ik een smoes nodig als hij erna nou vragen. Ik nam een slok van mijn koffie en keek kort naar de tafel waar Jade zat.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 9:25 am

Paar dagen later.
Jade.

Ik parkeerde mijn auto bij Beck. Ik was nerveus, we hebben dagen niet gepraat en nu was ik hier voor mijn spullen. Ik had het hem niet eens gevraagd. Ik voelde me kut, mijn armen hadden rode plekken van mijn nagels en ik had gewoon de kutste dagen van mijn leven. Ik stapte uit en liep naar zijn caravan. Ik slikte. Ik ging niet aanbellen. Ik was niet gek, dan smeet hij de deur vast dicht. Ik maakte de deur open met de sleutel en liep de, vroeger oh zo vertrouwde, rv binnen. 'Ik kom m'n shit halen.' Zei ik droog.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 9:33 am

Beck.

Ik lag oo m'n bed tv te kijken. Ik had al een Laar dagen geen woord tegen Jade gezegd, maar Et ging redelijk met me. Het kwam meer doordat ik elke dag blowde. Ik wist niet of het slecht was, maar het hielp me gewoon. Ik werd er rustig door, net als nu. Ik hoorde de deur opgaan. Wtf? Ik keek op en Jade stond voor m'n neus. "Ook hallo" zei ik droog. Ik stond op. "Hier ligt je shit" zei ik. Ik wees naar de kleding kast waar haar kleding nog in lag. Op de grond lagen ook nog wat spullen van haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 9:37 am

Jade.

Ik opende mijn tas en propte mijn kleding erin. Ik liep naar het kleine badkamertje om verdwaalde makeup te pakken en flikkerde dat ook in de tas. 'Jeez, wat stinkt het hier.' Zei ik. Ik bukte en raapte vlug wat spul van de grond af.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 9:39 am

Beck.

Ik keek hoe ze haar spulle pakte en cometaar gaf. "Kan je ook een keer geen cometaar leveren?" Vroeg ik geïrriteerd. Ik zuchtte diep en wachtte tot ze alles had ingepakt en ze weer weg kon gaan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 9:42 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op. 'Blijkbaar niet.' Zei ik en keek even rond in de rv of ik nog wat van mijn spullen zag. Ik had hier vroeger zoveel tijd doorgebracht, ik woonde hier praktisch bijna. Ik rolde kort met mijn ogen. Woonde, ja. Ik trok een paar laatjes open en vist te er nog wat spul uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 9:47 am

Beck.

Ik keek hoe ze haar spullen uit de laatjes aan het zoeken was. Ik rolde eventjes met mijn ogen. Ze had hier echt veel spullen liggen. Ik had niet verwacht zo veel, maar ja ze was hier ook heel vaak. Nu niet meer, haar eigen schuld. "Hoe gaat het met Dave? Heb je hem al aan je vader voorgesteld?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do jul 16, 2015 9:50 am

Jade.

Ik duwde een laatje fel dicht. 'Wat probeer je hier nou mee te bereiken, Beck? Verdomme, ik wil niks met hem. Je gedraagt je als een fucking klein kind.' Zei ik fel tegen hem en keek hem aan. Ik liet maar niet zien hoe kut ik me voelde, vooral niet meer bij hem. Ik beet op mijn wang.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 16, 2015 9:54 am

Beck.

Ik keek haar aan. "Ben ik een klein kind?! Nou sorry hoor, maar jij bent hier de gene die een klein kind bent. Jij wordt dronken en ga vervolgens naar bed met een of andere mogool!" Zei ik fel. Ik slikte eventjes. Ik miste onze oude tijden, die waren nu verdwenen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum