RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 9 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 22, 2015 7:11 am

Jade.

Ik grijnsde kort. 'Niet? Damn, ik vond jou en Andre zo goed bij elkaar passen.' zei ik. Ik zuchtte even. 'Nja.. Maar ik wil ook niet elke keer dat als ik met Andre aan het praten, jij chagrijnig tegen hem gaat doen.' zei ik en keek hem rustig aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 22, 2015 7:18 am

Beck.

Ik keek haar aan en knikte. "Dat snap ik. Ik zal niet chagrijnig doen als hij bij jou staat" zei ik. Ik zuchtte zachtjes en keek naar het plafond.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 22, 2015 7:21 am

Jade.

Ik knikte kort. 'Oke.' zei ik tegen hem en zuchtte even diep. Het was weer even stil tussen ons, maar ik vond het niet erg. Liever stilte dan dat hij weer over dat eten of iets anders begon waar ik toch niet over wou praten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 27, 2015 6:31 am

Beck.

Ik zuchtte zachtjes. Wat er was gebeurd kon niet nog eens gebeuren.. Ik zou nu goed op gaan letten. Ik zou meer op haar gezondheid letten, als zij het zelf niet deed moet ik het doen. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en legde mijn hand zacht op haar buik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 27, 2015 6:40 am

Jade.

Ik keek even naar Beck die zijn hand op mijn buik legde en glimlachte klein en zuchtte tevreden. Ik was nogsteeds blij dat hij besloten had bij me te blijven met de baby. Ik legde mijn hand bij die van Beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 27, 2015 6:45 am

Beck.

Ik grijnsde klein. Ik drukte mijn lippen op de van haar. Ik zuchtte daarna tevreden. Alles zou gewoon goed komen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 27, 2015 7:01 am

paar dagen later.
Jade.

Ik kwam op school aan en liep naar mijn kluisje. Ugh, ik was chagrijnig. Mijn moeder was de hele ochtend aan het zeiken over me, en ik werd er gewoon gek van. Het eindigde met geschreeuw en ik die boos in de auto stapte. Ik deed mijn jas in mijn kluisje en pakte wat boeken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 27, 2015 7:05 am

Beck.

Ik parkeerde de auto en liep de school binnen. Ik zuchtte diep. Ik was best moe. Ik werkte nu veel, omdat we geld nodig hadden, maar het koste wel veel energie. Ik zag Jade bij haar kluisje staan. Ik liep eerst eventjes naar mijn kluis en pakte de goede boeken. Ik liep naar Jade toe. Ik grijnsde naar haar. "Heey" zei ik. Ik drukte een kus op haar lippen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 27, 2015 7:11 am

Jade.

Ik keek even naar Beck die aankwam lopen. 'Mhh, hoi.' zei ik een beetje droog en sloot mijn kluisje. Ik was niet bepaald in de stemming voor vrolijkheid vandaag.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 27, 2015 7:15 am

Beck.

Ik keek haar aan en fronste. Ze was niet echt vrolijk. "Alles wel goed?" vroeg ik aan haar. Ik leunde tegen haar kluisje aan en beet zacht op mijn lip.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 27, 2015 7:20 am

Jade.

Ik keek hem even aan en haalde mijn schouders op. 'Fine' zei ik op dezelfde toon. 'Zullen we naar het lokaal?' vroeg ik toen, maar wachtte eigenlijk niet op een antwoord. Ik deed mijn tas over mijn schouder en begon al met lopen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 27, 2015 7:27 am

Beck.

Ik fronste toen ze weg liep. Snel liep ik achter haar aan en pakte ik haar hand vast. We liepen naar het lokaal. Ik liet het maar eventjes. Ze was wel vaker chagrijnig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 27, 2015 7:33 am

Jade.

Hij pakte mijn hand, maar ik liet mijne er snel weer tussen uitglijden en liep het lokaal binnen, waarna ik ging zitten en mijn boeken op tafel legde. Ik had zo geen zin in een lange dag school, maar ook veel minder zin om naar huis te gaan als ik uit was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma okt 05, 2015 4:42 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen. Waren dit hormonen ofzo? Ik liep achter haar aan en ging naast haar zitten. Ik pakte mijn spullen voor me en zuchtte zachtjes. "Als er iets is kan je het zeggen he" zei ik. Ik keek Jade aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma okt 05, 2015 4:48 am

Jade.

Ik wierp even een blik naar Beck. 'Het gaat prima.' zei ik geïrriteerd en pakte een pen uit mijn tas. Ik zuchtte even diep. Alles irriteerde me vandaag gewoon. Elk geluidje en elke beweging. Ik keek wat naar voren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma okt 05, 2015 4:49 am

Beck.

"Uhu" zei ik droog. Fijn, ging het echt zo'n dag worden? Ik keek eventjes rond Andre keek mij en Jade aan. Waarschijnlijk zag hij dat Jade chagrijnig was, want ja hij stalkte haar nog net niet ofzo.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma okt 05, 2015 4:54 am

Jade.

Ik keek even vlug uit mijn ooghoeken naar Beck die naar Andre keek, en Andre naar ons. Ik voelde me echt aangekeken en dat maakte mijn humeur niet beter. Ik nam een slokje van mijn water en frummelde wat aan mijn blaadje.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma okt 05, 2015 5:23 am

Beck.

De bel ging later en het was pauze. Ik stond op en pakte mijn spullen in mijn rugzak. Ik gooide de rugzak om mijn schouder heen en keek Jade aan. We liepen samen naar de hal. "Ik ga eventjes naar mijn kluis" zei ik rustig tegen Jade. Ik liep naar mijn kluisje en wisselde mijn boeken om. Ik liep daarna terug naar Jade toe. De les was Jade erg stil. Ze negeerde me en ik zei ok maar gewoon niks.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma okt 05, 2015 5:30 am

Jade.

Ik knikte vaag, en liep met Beck naar buiten toe en haalde een salade. Ik wist dat ik nogsteeds gecontroleerd werd op wat ik at, iedereen lette erop. Alsof ze wachtte tot ik opnieuw in elkaar ging storten. Ik zuchtte diep en ging aan tafel zitten
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma okt 05, 2015 5:41 am

Beck.

Ik haalde een broodje en een koffie en ging naast Jade zitten aan de tafel. Ik keek haar aan. Ze was al aan het eten. Ik begon zelf ook te eten en nam een slokje van mijn koffie. De rest van de groep zat ook bij ons. Ik zag Andre naar Jade kijken. "Alles wel goed Jade?" vroeg hij. Hij keek mij eventjes onzeker aan. Ik keek naar Jade, benieuwd naar haar antwoord tegen Andre.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma okt 05, 2015 5:44 am

Jade.

Ik prikte geirriteerd met mijn vork in mijn salade en keek hem aan. 'Serieus, jij ook al?' vroeg ik geïrriteerd. 'Je bent gewoon zo stil.' zei hij en ik hoorde hoe hij probeerde vriendelijk te blijven. 'En jij bent gewoon zo irritant.' zei ik fel en keek weer gefrustreerd naar mijn eten toen Andre besloot zijn mond te houden. Het was nu stil, zelfs Cat zei niks.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma okt 05, 2015 5:50 am

Beck.

Ik zuchtte zachtjes. "Jade maak je niet zo boos" zei ik rustig. Ik legde mijn hand op haar been en wreef zachtjes. Normaal werd ze zo wel rustig, maar dat was niet altij zo. Ik nam weer een slok van mijn koffie.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma okt 05, 2015 5:53 am

Jade.

'Ugh.' ik duwde zijn hand van mijn been en rolde met mijn ogen. Ik had geen zin in hun gezeik, dat moest ik vanochtend al genoeg thuis aanhoren. Ik was al moe genoeg. Ik at mijn salade op en duwde het bakje wat van me af, en voelde iedereen nog een beetje naar me kijken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma okt 05, 2015 5:57 am

Beck.

Ze duwde mijn hand weg. Ik slikte eventjes. Ik keek maar weg. Ik at mijn broodje op en keek op naar Andre. Hij keek mij vragend aan, alsof ik misschien wist of er iets was. Ik haalde mijn schouder klein op.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma okt 05, 2015 6:05 am

Paar dagen later.
Jade.

Ik kwam thuis aan en liep direct naar boven toen ik merkte dat mijn moeder thuis was. Ik draaide de deur van mijn kamer op slot en trapte mijn schoenen uit. Ik was moe en chagrijnig, maar dat was ik de laatste dagen wel vaker door dat mens beneden. Ik had op school "ruzie" met Beck, meer een discussie over niks waar ik te fel op reageerde, zoals de laatste tijd steeds vaker gebeurde, dus ging ik naar huis inplaatsvan zijn huis. Ik zuchtte diep toen mijn moeder op de deur bonkte en mijn naam riep. Ik stond op en opende de deur, om begroet te worden met de geur van alcohol. 'Wat?' vroeg ik geïrriteerd. Ze was vreselijk als ze dronken was. Dan werd ze agressief en boos en ik wou liever uit haar buurt blijven.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 9 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 14 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum