RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 1 van 42 1, 2, 3 ... 21 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 7:00 am

Jade West en Beck Oliver

Jij mag beginnen Smile Very Happy
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 7:14 am

Woohoo, lang niet gedaan dit.
-------

Jade

Na een paar lange, en saaie uren, kwam ik eindelijk thuis van school. Ik parkeerde mijn auto achter die van mijn vader. Ik trok mijn wenkbrauw op, en wierp een blik op de klok. Hij was vroeg thuis. Normaal had hij op vrijdag wel een vergadering of iets. Ik pakte mijn tas en liep naar binnen toe, trapte mijn schoenen uit en gooide mijn jas over de bank. 'Goeiemiddag, Jade.' Hij zat op de bank, en keek op toen ik de huiskamer in kwam gelopen. 'Waarom ben jij zo vroeg thuis?' zei ik zonder hem terug te begroeten. Hij pakte de afstandsbediening en drukte de tv uit. 'Zodat we even wat konden bespreken.' zei hij. Ik trok mijn wenkbrauw opnieuw op, wat had ik nu weer fout gedaan? Had school gebeld omdat ik dat ene uurtje vorige week gespijbeld had? Dat zou triest zijn. 'Over?' vroeg ik. 'Mijn relatie met Karen.' Ik rolde geirriteerd mijn ogen. 'Ik heb al zovaak gezegd, ik hoef niks van je vriendin te horen.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar aan. Het boeide me echt geen flikker. 'We gaan samenwonen.' zei hij, toen hij mijn opmerking negeerde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 7:25 am

Beck.

Ik was al eventjes thuis van school. Ik zat op mijn kamer wat huiswerk te maken. Biologie, niet het leukste vak ofzo. Ik hoorde de voordeur beneden op en dicht gaan. Dat zou vast mijn moeder wel zijn. Ik besloot om eventjes naar beneden te gaan. Ik liep naar beneden toe en zag in de keuken mijn moeder de boodschappen uitpakken. "Hey mam" zei ik met een grijns. Ze lachte naar me. "Hey Beck, hoe was het op school?" vroeg ze. "Goed hoor" antwoordde ik. Ik ging zitten op het aanrecht in de keuken, terwijl mijn moeder de koelkast inladen. "Mooi" zei ze. "Beck, ik wilde eventjes wat bespreken met je" zei ze. Ze keek me met een serieuze blik aan. Oke, wat ging er komen? Dacht ik. "Walter heeft gevraagd of wij bij hem komen wonen. En ik wil weten wat jij daar van vindt" zei ze. Ik dacht eventjes na. Ik mocht Walter op zich wel. Hij maakte mijn moeder heel gelukkig en dat was ze al lang niet meer geweest. "Als dat jou heel gelukkig maakt, dan doe ik dat heel graag" zei ik met een grijns.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 7:33 am

Jade

Ik keek hem even aan of hij een grap maakte, maar hij was doodserieus. 'Wat? Samenwonen? Je kent haar niet eens zo lang, doe normaal!' zei ik. Ik schudde mijn hoofd. 'No way dat ik ga verhuizen, je zoekt het maar uit.' zei ik fel. 'Nee, Jade. Ze komt hier wonen. Karen en haar zoon.' Haar zóón? 'Oh, dus dan wordt ik zeker de babysitter?' Ik wist niet eens dat ze een zoon had. Mij werd niks verteld hier. 'Hij is even oud als jou. Niks babysitten.' Ik rolde met mijn ogen. 'Ohmygod, ik ga niet samenwonen met een stel vreemden!' Mijn stem rees en ik was bijna zeker ervan dat de hele straat me nu kon horen. 'Doe niet alsof je zes bent, Jade. Karen en haar zoon komen hier wonen, over paar uur zijn ze hier. Punt.' zei hij, zijn stem was nog kalm en rustig, wat me alleen maar bozer maakte. 'Val neer.' zei ik en draaide me om, greep mijn tas en stormde de trap op naar mijn kamer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 7:42 am

Beck.

"Ja? Weet je het zeker Beck?" vroeg ze onzeker. Ik knikte. "Ja mam. Ik wil dat jij gelukkig bent" zei ik met een glimlach. Ze lachte en kwam naar me toe. Ze drukte een kus op mijn wang. "Je bent een schat" zei ze. Ik lachte. "Dus wanneer gaan we?" vroeg ik. Dat zal wel over een paar weken zijn dan? Tijd om in te pakken enzo. "Umh, als jij het goed vindt kunnen we zo al gaan. Het is een groot huis van Walter en je hebt een eigen kamer met al een bed en andere meubels" zei ze. Ik had het niet zo snel verwacht, maar als daar al meubels waren kon het wel toch? Ik knikte. "Ja dat kan mam. Dan ga ik wel nu inpakken. Zulle we vanavond daar heen gaan dan?' vroeg ik. Ze knikte en grijnsde breed. "Ja dat zou ik heel leuk vinden. Ga maar snel inpakken" zei ze. Ik knikte en liep naar boven. Ik wilde net mijn kamer inlopen toen ik mijn moeder naar boven hoorde roepen. "Ohja Beck. Walter heeft ook een dochter van jou leeftijd!" riep ze. Oh dat was nieuw voor mij. "Oh oke" riep ik terug. Dat had ze nooit eerder verteld. Ik pakte een paar tassen en begon mijn kleding maar in mijn tas te leggen. Ik was nog nooit in Walter zijn huis geweest. Ik wist dat het groot was en het was hier dicht in de buurt. Het was dus geen probleem voor school en vrienden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 7:49 am

Jade.

Ik liet me op mijn bed vallen. Ugh, dit kon je gewoon niet menen. Wat dacht hij, dat hij zomaar vreemden in huis kon laten trekken? Pff. Echt niet. En dan ook allemaal zo snel. 'Jadelynn, ik verwacht dat je je normaal gedraagt als Karen hier straks is met haar zoon, en dat je ook uit je kamer komt om je voortestellen' riep hij naar boven vanaf de trap. Ik gaf geen antwoord, en keek geïrriteerd naar het plafond. Wat een bullshit allemaal. Ugh. Wat nu? Straks wil hij nog dat we met z'n alle elke avond een familiediner aan tafel gaan hebben, dacht het niet. En dan die zoon.. Straks is het zo'n irritante nerd, ew.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 8:01 am

Beck.

Mijn moeder kwam mij helpen om al mijn spullen in te pakken. We hadden alles in koffers, tassen en dozen gedaan. Samen brachten we die naar de auto. Mijn kamer was zo leeg nu, heel raar om opeens te zien. We waren klaar met pakken en besloten nu eventjes snel wat te eten, voordat we naar Walter zouden gaan. Na het eten deden we onze jas aan en stapte we in onze auto's. We reden allebei in onze auto, dat moest wel omdat er anders hier eentje bleef staan. 'Tot straks mam, ik rijd achter jou" zei ik voordat ik de auto in stapte. Mijn moeder reed voor mij naar mijn toekomstige huis toe. Na een kwartier kwamen we aan. Ik parkeerde mijn auto en stapte uit. Wow, het was inderdaad een groot huis. Op de oprt stonden al twee auto's, waarschijnlijk die van Walter en zijn dochter. Ik grijnsde naar mijn moeder toen we voor de deur stonden. Ik was een beetje zenuwachtig. Het was best spontaan en nu woonde ik opeens in een ander huis. Walter deed open en hij lachte vrolijk naar ons. "Hallo Karen en Beck" zei hij. Ik grijnsde. "Hoi Walter" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 8:07 am

Jade.

Ik keek op toen de deurbel ging. Ugh, nou, nu komt het. Ik stond op en keek even vlug in de spiegel. Ik zag er hetzelfde uit als anders, donkere kleding, donkere makeup. Ik zuchtte diep en liep de trap af naar de hal, waar mijn vader, Karen en een jongen stonden. 'Ah, Jade, daar ben je.' zei mijn vader, terwijl hij deed alsof hij de ruzie alweer was vergeten. Hij glimlachte naar me. 'Jade, dit is Beck. Beck, dit is Jade.' zei hij. Ik kon de jongen, Beck, nu beter zien. Hij had lang haar, zijn huid stak totaal af van mijn bleke huid en hij had donkere ogen. Oké, hij was geen nerd. Zijn uiterlijk was ver van een nerd. Ik bekeek hem nogmaals van top tot teen, hopelijk voelde hij zich ongemakkelijk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 8:25 am

Beck.

Ik keek naar het meisje wat de trap af liep en naar mij toe kwam lopen. Ze had had een goed lichaam, lang donker haar, een witte huid en toen ze me aankeek keek ik in ijsblauwe ogen. Walter stelde ons voor aan elkaar. Ze bekeek me van top tot teen. Het maakte me een beetje nerveus. Ik haalde een hand door mijn haar heen. Ik stak mijn andere hand uit om me voortestellen. "Hoi, ik ben Beck" zei ik met een beleefde glimlach. Ik had eigenlijk niet verwacht dat Walter zijn dochter zo knap zou zijn. Ze had qua stijl wel iets weg van een gotic, maar niet een lelijke emo ofzo.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 8:33 am

Jade.

Ik keek even naar de hand die hij uitstak en sloeg mijn armen over elkaar. Ik had een hekel aan mensen die me wouden aanraken, ugh. Er viel een wat ongemakkelijke stilte, tot mijn vader even kuchte. 'Goed. Hebben jullie al gegeten?' vroeg hij aan Karen. Karen knikte. Ik keek nogsteeds in Beck's donkere ogen met een harde blik. 'Prima. Beck, ik zal je even naar je kamer begeleiden, dan kun je alvast wat spullen uitpakken. Je krijgt de kamer tegenover die van Jade, die is redelijk ruim.' zei hij tegen Beck. Ik rolde met mijn ogen en keek even naar mijn vader. Ik had nogsteeds geen woord gesproken, en ik merkte dat mijn vader nu geïrriteerd werd van mijn gedrag, maarja, dan moet hij maar niet vreemden in ons huis laten wonen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 8:40 am

Beck.

Dit werd een beetje eng. Elke keer als ik Jade aan keek, keek ze mij recht in me ogen aan. Wat was ze aan het proberen? Mij te hypnotiseren? Ik liet mijn hand maar dus zakken aangezien ze die niet ging schudden. Oke, dit is een aparte. Ik keek Walter aan en knikte. Mijn eigen kamer was echt fijn, kon ik me daar tenminste opsluiten. Ik liep mee met Walter naar boven. Ik keek rond n het huis. Het was groot en mooi. We kwamen in de gang boven. "Dit is de slaapkamer van mij en je moeder. Dit is die van Jade en deze is van jou" Zei hij. Hij wees naar de deuren van de kamer. Ik knikte. "Je hebt een eigen badkamer die is aangesloten op je kamer" zei hij. Oke, dat was best chill. Ik liep de kamer binnen. Ik had een tweepersoonsbed, een bureau, kleding kast en nog wat andere kleine spullen. Ik nam een kijkje in de badkamer. Ook helemaal prima, ik was zeer tevreden met mijn kamer. "Nou ga maar je spullen pakken en hopelijk ben je snel gewend aan je nieuwe kamer en huis" zei hij. Ik grijnsde en knikte. We liepen weer naar beneden. Ik liep naar buiten en ik haalde een paar tassen uit mijn auto.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 8:46 am

Jade.

Ik keek even hoe Beck met mijn vader meeliep en liep richting de keuken om wat drinken te pakken. Ik vulde mijn glas met water en zag hoe Karen ook begon met haar spullen op te halen. Dit was gekkenwerk. Ugh, wat was ik blij als ik het huis uit mocht. Voordat ik naar boven kon lopen, hield mijn vader me tegen. 'Jade, je kunt ook aardig doen tegen Karen en Beck, ik weet dat het nieuw voor je is maar -' 'Maar wat? Je kent haar pas wat, een half jaar? En je gaat samenwonen? En waarom krijgt hij de grote kamer? Elke keer als ik vroeg of ik die mocht hebben, mocht het niet.' zei ik geïrriteerd, en probeerde niet te hard het glas in mijn handen vast te houden, bang dat hij anders ging barsten. 'Alles is anders nou. Ik kan Beck toch niet op de bank laten slapen?' zei hij. 'Van mijn part slaapt hij in de container. Boeit mij niet.' zei ik en liep langs hem de trap op en mijn kamer in.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 8:51 am

Beck.

Ik liep met tassen in mijn hand de trap op. Voor mij was Jade net naar boven gelopen. Ik had een stukje van het gesprek gehoord tussen haar en haar vader. Ze kende me niet en ze mocht me nu al niet. Gezellig. In mijn kamer begon ik als eerst mijn kleding ui te ruimen en daarna mijn bed op te maken. Sommige spullen kon ik later ook nog wel uitpakken. Ik liep een aantal keer op en neer om tassen naar mijn kamer te brengen. Toen alles op mijn kamer stond zuchtte ik diep. Ik liet me op mijn nieuwe bed vallen. Ik was benieuwd naar hoe dit zou gaan lopen. Zou Jade moeite gaan doen om mij te leren kennen? Zou ik wennen aan dit grote huis? Hoe lang zou mijn moeder het volhouden met Walter? Ppff,,, Ik was moe.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 9:02 am

Jade.

Ik keek op de klok en zag dat het al erg laat aan het worden was. Ik klapte mijn laptop dicht en stond op en liep mijn badkamer in, zette de douch aan. Ik haalde mijn makeup van mijn gezicht af en kleedde me uit, stapte onder de warme stralen. Ik zuchtte diep, Ik was chagrijnig dat mijn vader niks met me overlegd had, ik had nooit een mening in dit huis, bah. Na een tijdje stapte ik onder de douche vandaan en droogde ik mijn haren af. Ik was moe, en dan had ik ook nog is weekend, wat betekende dat ik het hele weekend die Beck moest zien, en Karen, en mijn vader. Misschien kon ik naar Cat vluchten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 9:06 am

Beck.

Ik besloot om dan ook maar gewoon naar bed toe te gaan. Ik poetste mijn tanden en kleedde me om in een joggings broek en shirt. Mijn moeder zou het vast nog wel fijn vinden als ik even weltrusten zou zeggen. Ik liep naar beneden. Walter en mam zaten samen op de bank. "Ik ga slapen. Weltrusten" zei ik. Allebei keken ze om. "Weltrusten Beck" zei Walter. "Slaaplekker jongens" zei mam. Ik grijnsde en liep terug naar mijn kamer. Zal ik nog eventjes langs Jade gaan om te praten? Ik klopte op haar deur. "Jade?" ik hoorde niks. Ik deed haar deur open en liep langzaam naar binnen. Ze was hier niet. Haar kamer was erg donker geverfd met rode meubels. Het was wel mooi, wel een beetje rommelig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 9:12 am

Jade.

Ik nam geen moeite mijn haren nu nog te kammen en wikkelde een handdoek om mijn lichaam, waarna ik mijn kamer terug in liep. Het eerste wat ik zag, was Beck. 'Jeez, mens. Loop je altijd zomaar andermans kamers in?' zei ik, om niet te laten merken dat ik wat schrok van zomaar iemand in mijn kamer. Dit was pas ongemakkelijk. Ik keek hem aan, wat deed hij ingodsnaam hier? Ging hij nu al m'n spul jatten?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 9:18 am

Beck.

Opeens liep Jade de kamer in via een andere deur, waarschijnlijk haar badkamer. Haar haar was nog nat, ze had geen make-up op en haar lichaam was ingewikkeld in een handdoek. Ik schrok er een klein beetje van, omdat ik dit niet verwachtte en zij denk ik ook niet. "Oh nee sorry, dit was niet de bedoeling. Ik wilde alleen eventjes komen praten en ja nu sta je opeens hier, in een handdoek" legde ik een beetje gehaast uit. Ik haalde een hand door mijn haar heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 9:23 am

Jade,

Ik rolde met mijn ogen. 'Ja. Dat heb je heel goed gezien.' zei ik en keek hem weer even in zijn ogen aan. Ik moest toegeven dat hij wel echt mooie ogen had. Weer een ongemakkelijke stilte. 'Dus.' zei ik. 'Ga je weg of blijf je staan toekijken hoe ik me ga aankleden?' zei ik op een sarcastische toon terwijl ik een kort slaapbroekje en hempje uit mijn kast vistte. Hij was hier net een paar uur en dacht nu al dat hij zomaar mijn kamer binnen kon lopen. Ik had echt een slot nodig op mijn deur vanaf nu, ohmygod.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do feb 25, 2016 9:26 am

Beck.

Ik keek hoe ze wat uit haar klerenkast pakte. Ik luisterde naar wat ze zei. "Umh als je het erg vindt?" zei ik als grapje. Ik lachte maar ik denk niet dat ze het leuk zou vinden. "Laat maar. Ik ga. Ik wilde je eigenlijk alleen maar beter leren kennen en weltrusten zeggen" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar en stopte mijn beide handen in de zakken van mijn joggingsbroek.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do feb 25, 2016 9:32 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op, maar daar bleef het ook bij. Hij vond zichzelf blijkbaar erg grappig. Ik luisterde naar wat hij zei. 'Juist. Misschien moet je dat de volgende keer proberen op een moment dat ik niet naakt ben.' zei ik tegen hem. Ik begon me nu ook wat ongemakkelijk te voelen, maar liet het niet merken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 7:44 am

Beck.

Ik knikte en keek Jade aan. "Ja dat lijkt me ook een beter idee" zei ik. Ik stond er een beetje ongemakkelijk bij. Ik wist niet echt wat ik tegen haar moest vertellen. "Nou dan euh.." begon ik. Ik draaide me naar de deur toe. "Ik ga slapen. Weltrusten" zei ik. Ik liep de deur uit. Voordat ik de deur dicht deed keek ik nog wel eventjes naar Jade. Ze was best wel mooi namelijk. Ik grijnsde klein en deed de deur achter me dicht, daarna liep in mijn kamer binnen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 7:50 am

Jade.

'Juist.' zei ik droog en keek hoe hij mijn kamer uitliep. Ik gooide de handdoek opzij en trok mijn pyjama aan voordat ik me op bed liet vallen. Genoeg gedoe voor een dag. Pff, en dan was het ook nog is weekend. Leuk. Ik zuchtte diep. Beter kon ik morgen even naar Cat toe, want ik hield het hier anders niet uit dit weekend.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 7:53 am

Beck.

Ik ging in bed liggen onder de warme dekens. Ik staarde naar mijn plafond en liet een diepe zucht. Een nieuw huis, jeez. Het was een verandering, maar ik doe het voor me moeder. Ik drukte mijn nachtlamp uit en sloot mijn ogen. Morgen was het weekend. Ik had niet echt plannen, misschien afpreken met een paar vrienden ofzo. Misschien kon ik Jade beter leren kennen. Ik sloot mijn ogen en probeerde maar gewoon te gaan slapen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 7:57 am

Jade.

S'ochtends sliep ik lang uit, en bleef ik nog een tijd liggen. Ik had totaal geen zin om naar beneden te gaan en mijn vader en Karen en Beck te zien, maar ik wist dat ik niet de hele dag in mijn kamer kon blijven. Ik stond op en kleedde me aan, deed mijn haar en makeup, waar ik extra sloom mee deed om tijd te rekken voor ik uiteindelijk de trap afliep en direct naar de keuken liep om ontbijt te maken, of eerder lunch.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 8:04 am

Beck.

Ik was al vroeg wakker. Ik kon niet lang uitslapen, waarschijnlijk doordat alles nieuw was. Ik nam een korte douche, kleedde me aan en deed mijn haar. Ik liep naar beneden. Mijn moeder en Walter zaten aan tafel. Het zag er naar uit dat ze de tafel hadden gedekt met vier borden. Ik nam plaats naast mijn moeder. "Goedemorgen" begroete ik ze. "Goedemorgen Beck. Eeen beetje goed geslapen?" vroeg Walter. Ik knikte. "Ja hoor". Walter keek op zijn horloge. "Laten we maar gewoon gaan eten. Ik geloof niet dat Jade nog snel aan zal schuiven" zei hij. Waarschijnllijk had ze gewoon geen zin. Ze was volgens mij niet heel erg blij met de komst van mij en mijn moeder. Ik pakte een boterham en begon te smeren.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 42 1, 2, 3 ... 21 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum