RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 42 van 42 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 11:30 am

Jade.

Ik hoorde Beck's stem en sloot mijn ogen even. Godverdomme. "Rot op. We hebben genoeg gepraat." zei ik tussen de tranen door. Ik voelde me zo fucking stom dat ik weer in deze positie zat. Ik kon het gewoon niet geloven, en ik hoopte dat dit een grote nachtmerrie was en ik straks in bed wakker zou worden. Ik opende mijn ogen weer en veegde met mijn mouw wat tranen weg. Fuck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 11:42 am

Beck.

Ik zuchtte zacht door haar antwoord. Dit had geen zin. Ik drukte mijn hoofd tegen haar deur aan. "Sorry Jade. Ik was egoïstisch. Ik wilde jou niet kwijt en sliep daarom met Tori. Ik wist niet wat ik moest" zei ik zacht. Ik aarzelde over wat ik moest zeggen. Ik denk niet dat iets het nu bester zou kunnen maken. "Ik wil je niet kwijt" zei ik zacht. Langzaam rolde een traan over mijn wang. Ik kon het niet helpen. Misschien was ik wel mijn grote liefde kwijt.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 11:48 am

Jade.

Ik luisterde naar hem en stond op. Het kon me niet schelen hoeveel spijt hij had en waarom hij het had gedaan. Mijn hand gleed naar het slot, ik aarzelde, maar ik wou dat hij zag wat hij had aangericht. Ik draaide de deur van het slot af en opende hem. "Na alles... Nadat fucking James is vreemdgegaan en ik je van alles toevertrouwde, ben je vreemdgegaan. Ja, je bent egoïstisch, Beck. Ik ben klaar met je. 'T is klaar met ons." zei ik tegen hem, terwijl mijn ogen die van hem geen seconde verlieten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 11:53 am

Beck.

Ik hoorde wat geluiden achter de deur vanaf komen en opeens deed ze de deur open. Ze stond voor me. Tranen rolde over haar gezicht. Ik keek ik haar ogen. Ik had haar zo pijn gedaan. Ze vertrouwde mij zo erg en dat was in een keer weg. Ik had het nooit moeten doen. Liever dat mijn moeder over onze relatie wist, dan dat Jade zo gekwetst was. "Jade zeg dat niet alsjeblieft. Het gaat niet meer gebeuren. Het maakt me niet uit dat Tori alles gaat doorvertellen. Ik wil alleen jou" smeekte ik haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 11:59 am

Jade.

"Ben je een beetje laat mee, of niet?" Zei ik sarcastisch. "Het is uit. Klaar. Whatever. Zoek het maar uit." zei ik en deed de deur met een klap weer dicht en op slot. Fuck. Ik trapte hard tegen mijn nachtkastje aan en greep wat van mijn bureau dat ik tegen de spiegel aan smeet, die in verschillende stukken glas kapot op de grond viel. Ik trilde nogsteeds. Godverdomme.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 12:04 pm

Beck.

Ik keek hoe ze de deur jn m'n gezicht weer dicht smeet. Zojuist had ze het uitgemaakt en ik voelde me nog kutter worden. Ik hoorde dat ze met dingen aan het gooien was. Ik kwaad op mezelf, omdat ik haar dit had aangedaan. Ik liep terug naar mijn kamer. Ik sloot de deur. Ik haalde uit en sloeg met mijn vuist tegen de muur. Na een paar keer zag ik mijn knokkels rood bloedde. Ik voelde de pijn niet eens.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 12:10 pm

Jade.

Ik zakte weer ineen op mijn bed en krulde daar op. Ik had me nog nooit zo fucking kut gevoeld als nu. Dit was waarom ik mensen niet dichtbij liet. Ze stellen je toch alleen maar fucking teleur. Ik sloot mijn ogen terwijl ik nogsteeds geluidloos aan het huilen was. Ik haatte dit, ik haatte mezelf. Ik had het moeten zien aankomen. Er werd weer op de deur geklopt. "Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je op moet rotten?" riep ik hard. "Jade? Wat is er aan de hand?" vroeg Beck's moeder. Shit, ook dat nog. Hopelijk hadden ze niks gehoord. "Laat me met rust." riep ik en trok de deken over me heen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant wo aug 03, 2016 7:28 am

Beck.

Ik liep me op bed vallen en staarde naar het plafond. Ik hoorde toen stemmen uit waarschijnlijk Jade's kamer komen. Het was mijn moeder, dat hoorde ik wel. Jade zal er vast niet op zitte wachten. Ik hoopte maar dat ze niks zou zeggen tegen mijn ma. Whatever, ze zou het toch wel te weten komen door Tori, want ik ging echt niet meer met haar afspreken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune wo aug 03, 2016 7:35 am

Volgende morgen.
Jade.

Ik had de hele nacht wakker gelegen. Nadat ik totaal uitgehuild was staarde ik als een zombie naar het plafond. Toen de wekker ging, gooide ik hem hard tegen de muur aan voordat ik de deken weer tot mijn kin optrok. Ik ging vandaag mijn bed niet uit. Ik wou Beck niet zien, ik wou Tori niet zien. Ik wou niemand zien. Ik had barstende koppijn van al dat gejank, ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant wo aug 03, 2016 7:47 am

Beck.

Ik werd wakker door mijn wekker. Ik zette hem vlug uit. In mijn hoofd speelde af wat er gister gebeurd was. Deze dag zou echt hel worden. Ik kleedde me om, poetste mijn tanden en deed wat met mijn haar. Niet dat ik er uit zag, man ik leek op een zombie. Ik liep daarna mijn slaapkamer uit en ging nar beneden. Mijn moeder stond in de keuken koffie te maken. "Hee" zei ik rustig. "Morgen" groette ze me. Ik pakte een mok en vuldie die met de koffie die ze net gemaakt had. "Weet jij wat er met Jade aan de hand is? Ze was gister helemaal aan het huilen" zei mijn moeder bezorgd. Ik keek haar eventjes aan. "Ik heb het gehoord ja, maar ze wilde me het niet vertellen" zei ik. Ik vond het vreselijk om te liegen, bah. "Oh oke. Mij ook niet. Ze ligt nu nog ik bed. Ik denk dat ik zo met haar ga praten. Ik denk niet dat ze van plan is om naar school te gaan" zei ze. Ik knikte. "Dat denk ik ook niet" zei ik eerlijk. Honger had ik niet, dus ging ik met mijn koffie op de bank zitten voor de tv.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune wo aug 03, 2016 7:52 am

Jade.

Nog geen kwartier nadat ik mijn wekker had weggegooid werd er op de deur geklopt. Ohmygod, ik werd gek in dit hele fucking huis. "Donder op." riep ik naar wie er dan ook maar voor de deur mocht staan. Als het Beck weer was met een slap excuus, werd ik lijp. "Jade, ik ben het. Wil je de deur open doen?" Kon dat wijf me gewoon alleen laten? Ik negeerde haar. "Jade, alsjeblieft?" Ik rolde met mijn ogen en wist dat ze toch niet eerder wegging, en stond op en trok de deur open. "Wat?" snauwde ik. Ze bekeek me van top tot teen. "Wat is er toch aan de hand, meisje?" "Niks. Kun je me ziekmelden?" vroeg ik. Als ik ging spijbelen kreeg ik sowieso Lane op m'n dak. "Probeer je iemand te ontwijken op school? Ik hoorde je gisteren tekeer gaan." zei ze en keek even naar de gebroken spiegel. "Ik ben ziek." zei ik geïrriteerd en sloeg mijn armen over elkaar heen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant wo aug 03, 2016 7:56 am

Beck.

Ik dronk mijn koffie op en keek nog even wat tv. Mijn moeder was naar boven gegaan. Ze ging kijken bij Jade. Ik moest voordat ik naar school ging Jade even zien. Ik liep langzaam de trap op en hoorde mijn moeder en Jade zacht praten. Ik liep naar haar kamer toe, waar ik haar zag staan. "Hee" zei ik zacht. Ze zag er slecht uit. Wallen onder haar ogen, waarschijnlijk had ik haar laten huilen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune wo aug 03, 2016 8:01 am

Jade.

Ik keek naar Beck die aan kwam gelopen en keek toen weer naar zijn moeder. Ik ging ook gewoon niks tegen hem zeggen, ugh. "Jade, als je me niet verteld wat er aan de hand is, wil ik dat je naar school gaat." zei ze rustig. "Je bent mijn moeder niet, je bepaald zulke dingen niet." zei ik. Ze zuchtte. "Ik probeer je te helpen, maar als je zo doet kan ik ook je vader erbij halen." zei ze en sloeg ook haar armen over elkaar heen. Jezus. Wat een rotwijf. Beetje dreigen met mijn vader erbij te halen. Ik wierp nog een blik op Beck en smeet de deur recht voor hun gezicht dicht. Nu moest ik wel naar school toe, godverdomme. Ik kleedde me snel aan en probeerde met makeup nog te redden wat er te redden viel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo aug 07, 2016 2:40 am

Beck.

Ik keek hoe ze de deur dichtgooide. Ik slikte eventjes en keek mijn moeder aan. "Het gaat niet goed met haar" zei ze. Ik knikte en keek naar de grond. "Ik euh.. Ik ga naar school toe" zei ik. Ik draaide me om en liep de gang uit, naar beneden. Ik pakte mijn tas en jas en liep naar mijn auto. Ik stapte in en reed naar school toe. Ik had echt geen zin in school, maar goed. Het moest nu eenmaal.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo aug 07, 2016 3:18 am

Jade.

Ik wachtte tot ik Beck's auto weg hoorde rijden en ging toen naar beneden. Ik pakte mijn tas en liep vlug de deur uit en stapte in mijn eigen auto. Vandaag werd een hel, dat wist ik wel zeker. Ik reed naar school toe en beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 42 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 42 van 42 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum