RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 2 van 42 Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 8:08 am

Jade.

Ik vulde een glas met water en smeerde een boterham voor ik met mijn bord naar de huiskamer liep en op de bank neerplofte. 'Goedemorgen, Jade.' Ik keek op en zag Karen staan. 'Hoi.' zei ik droog en zette de tv aan, zapte een beetje opzoek naar wat leuks. 'Heb je goed geslapen?' vroeg ze. 'Fantastisch' zei ik sarcastisch zonder mijn blik van de tv af te slaan. Ze knikte even en liep toen richting mijn vader die verderop zat.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 8:11 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen toen Jade langs ons liep. Ik nam een paar happen van mijn boterham. Ze deed stom, maar ze was best interessant. Mijn moeder ging bij haar kijken. Jade deed droog tegen mijn moeder. Ik keek mam aan. "Je laat het toch niet daarbij?" vroeg ik. Ze keek me aan. "Jawel. Voor haar is het moeilijk dat wij opeens hier komen wonen" zei ze. Ik haalde mijn schouders op. Het zal wel, dacht ik. Ik at mijn eten op en dronk wat koffie.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 8:16 am

Jade.

Ik pakte mijn mobiel en appte met Cat, hopelijk kon ik straks naar haar toe en kon ik daar blijven slapen voor een nachtje, want dit was gewoon echt stom. 'Dus, Beck. Blijf je op je oude school of ga je van school veranderen nu je hier komt wonen?' hoorde ik mijn vader vragen. Ik luisterde mee, benieuwd wat Beck ging zeggen. Ondertussen liep ik even vlug naar de keuken om een mok te vullen met koffie.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 8:19 am

Beck.

Ik luisterde naar Walter die aan mij vroeg of ik van school zou veranderen. Ik knikte. "Ja, ik ga volgende week auditie doen op Hollywood arts. Ik wil daar al een tijdje heen en nu woon ik dicht in de buurt" vertelde ik. Ik negeerde Jade die langs ons liep naar de keuken. "Oh toevallig. Jade zit op die school. Dan kunnen jullie misschien samen rijden?" zei Walter. Oh, wow. Jade zat op die school? Dat had ik niet verwacht. Wat kon ze? Zingen, acteren? Ik zou niet zeggen dat ze zo'n type is aan hoe ze zich gedraagt.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 8:26 am

Jade.

Ik keek even op toen Beck zei dat hij naar Hollywood Arts wou. Fantastisch, zag ik hem nog vaker. Oké, hij zag er wel uit als iemand voor Hollywood Arts qua uiterlijk, maar kon hij dan ook daadwerkelijk wat? Ik ging weer op de bank zitten met mijn koffie en pakte mijn mobiel en zag dat Cat had gereageerd. Ik kon naar haar toe gaan! Ik stond vlug op, en greep mijn schoenen. Het moment dat mijn vader me tegenhield, had ik ze al half aan. 'Waar ga je naartoe, Jade?' vroeg hij. 'Cat.' zei ik droog. 'Neenee, je blijft dit weekend thuis, dan kunnen jij en Beck elkaar beter leren kennen.' zei hij. Ik wierp een blik op Beck. 'Ik heb met Cat afgesproken.' zei ik geïrriteerd. 'Cat is er maandag ook gewoon.' zei hij rustig. 'Ugh.' zei ik en trapte chagrijnig mijn schoen weer uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 8:33 am

Beck.

Ik hoorde het gesprek van Jade en haar vader. Ik keek mijn moeder. Dus ik moest nu ook het hele weekend thuis blijven zeker? "Mam, vanavond zou ik met vrienden gaan afspreken" zei ik. Ze keek me aan. "Sorry jongens, maar de afspraak geldt ook voor jou. Jij blijft ook thuis dit weekend. Ik en Walter gaan vanavond uiteten en ik vertrouw erop dat jullie allebei gewoon netjes thuis blijven en met elkaar gaan praten ofzo" zei ze. Ik zuchtte zachtjes. Het had geen zin om er tegen in te gaan. Ik stond op en pakte mijn bord op die ik vervolgens naar de keuken bracht. "Ik ga nog wat oefenen voor mijn auditie" zei ik. Snel liep ik naar boven. Ik wilde eventjes alleen zijn.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 8:39 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. Was ik ook nog de hele avond alleen met hem. Ik zuchtte diep en nam een slok van mijn koffie. 'Maar ik ga niet koken.' zei ik tegen mijn vader. 'Wil je pizza? Ik kan wel wat geld neerleggen, dan kunnen jij en Beck pizza bestellen.' zei Karen. Waarom deed ze zoveel moeite me te mogen? 'Sure.' zei ik maar. Ik stond op en liep naar de keuken, vulde mijn mok voor de tweede keer met koffie voordat ik naar mijn kamer liep en met mijn laptop op bed ging zitten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 8:42 am

Beck.

Ik pakte een script erbij wat ik had gemaakt. Ik kon wel acteren en mijn tekst kende ik, maar ik moest ook een stukje muziek doen waar ik niet zo goed in was. Ik pakte mijn gitaar. Ik kon wel een beetje spelen, maar niet heel goed ofzo. Ik kon ook wel een beetje zingen, maar ik was er geen ster in. Ik tokkelde wat en begon daarna zachtjes te zingen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 8:49 am

Jade.

Ik leunde wat tegen de muur aan waar mijn bed tegenaan stond. Mijn deur van mijn kamer stond nog een beetje open en ik hoorde zacht gezang. Ik trok een wenkbrauw op en duwde mijn laptop opzij, stond op en liep de gang op. Het kwam van Beck's kamer. Ik luisterde even naar hem. Het was een goed iets dat ons huis zo gehorig was. Hij kon best oké zingen, en het was een goed nummer. En blijkbaar had hij ook een gitaar. Ik liep vlug weer terug naar mijn eigen kamer en pakte mijn laptop maar weer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 8:55 am

Beck.

Nadat ik het nummer een paar keer hard gespeeld zette ik mijn gitaar terug aan de kant. Nou dat was best oke, toch? Ik dacht eventjes na over wat ik wilde doen. Aangezien Jade niet ging proberen om mij te leren kennen, ging ik dat maar doen dan. Ik stond op van mijn bed en liep de gang over naar Jade's kamer. Ik klopte op haar deur. "Ben je aangekleed?" vroeg ik met een kleine grijns op mijn gezicht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 8:59 am

Jade.

Ik keek even op toen Beck voor de deur stond. Ik rolde even met mijn ogen. 'Ja.' zei ik en klapte mijn laptop dicht. Ik zuchtte even diep, ik had eigenlijk geen zin om met Beck te communiceren, maar ik kon niet anders. Anders werd m'n vader weer boos en kreeg je dat gezeik weer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 9:02 am

Beck.

Ik deed de deur open en zag Jade op bed zitten. "Hey" zei ik rustig. Ik sloot de deur weer achter me en ging op het eind van het bed zitten. Ik keek haar een en grijnsde klein. "Alles goed? Hoe vind je het dat ik en mijn moeder opeens hier zijn ingetrokken?" vroeg ik aan haar. Het boeide me wel omdat dit ook haar huis was. Ik zou het ook niet heel tof vinden als er opeens twee vreemden in mijn huis zouden wonen. Ik keek haar aan en haalde een hand door mijn haar heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 9:08 am

Jade.

Ik keek even hoe hij op mijn bed ging zitten. '..Geweldig.' zei ik sarcastisch. Ik nam een slok van mijn koffie terwijl ik hem bleef aankijken. 'Hoe vind je het dat je ineens in mijn huis woont?' vroeg ik, met de nadruk op mijn. Ik snapte niet waarom hij de moeite deed me te leren kennen als ik ook geen moeite ervoor deed, maargoed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 9:16 am

Beck.

Ik keek hoe ze van haar koffie dronk. "Ik vind het nogal wat eerlijk gezegd. Kijk julie hebben een mooi huis, maar het was nogal onverwacht dat we moesten verhuizen en mijn oude huis was ook best fijn" zei ik eerlijk. Ik zuchtte zuchtjes en beet op mijn lip. Het was erg ongemakkelijk met haar. Ze maakte het nogal ongemakkelijk. "Maar ik begrijp heel goed hoor Jade dat je er niet op zat te wachten maar we kunnen elkaar toch gewoon leren kennen?" vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 9:23 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. 'Dat moet wel, kan niet anders. Kan moeilijk met je in een huis wonen en alleen je naam weten.' zei ik op een droge toon, maar ik meende het wel. Ik nam opnieuw een slok koffie en ging in kleermakerszit op het bed zitten. En stiekem wou ik ook wel wat meer te weten komen over hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 9:27 am

Beck.

Ik knikte en grijnsde klein. Op zich deed ze wel aardiger. "Dus jij zit op hollywood arts? Waar ben je goed in? En heb je misschien tips voor mijn auditie?" vroeg ik aan haar. Het was wel makkelijk dat ik dingen kon vragen aan haar over de school. Ik ging wat comfortabeler zitten op het bed en keek ik haar aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 9:33 am

Jade.

Ik knikte kort. 'Uh - Ik hou van zingen.. Ik schrijf graag stukken.' zei ik tegen hem. Ik haalde even kort mijn schouders op. 'Wees jezelf.' zei ik, ik kon niet echt een goede tip verzinnen. 'Waar ben jij goed in dan?' vroeg ik rustig aan hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 9:36 am

Beck.

Zingen? Ik was best benieuwd naar haar stem. "Wow zingen! Dat is iets waar ik niet goed in ben" lachte ik. "Hopelijk hoor ik je een keertje zingen!"zei ik. Ik dacht eventjes na over wat ik ging zeggen. "Umh, ik kan acteren. Ieder geval dat vind ik erg leuk. Verder probeer ik wel eens een script te schrijven, ik speel een beetje gitaar, maar dat was het dan ook wel" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 9:39 am

Jade.

'Je klonkt net best goed.' zei ik, voordat ik doorhad hoe dom dat klonk, alsof ik hem had lopen afluisteren. Hij hield van acteren, daar vond ik hem inderdaad wel een type voor. Ik merkte dat ik me iets ontspande, toen ik zag dat hij ook wat comfortabeler ging zitten. Ik deed een plukje haar achter mijn oor en keek hem eventjes aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 9:45 am

Beck.

Ik glimlachte. "Dus je hebt me zitten afluisteren?" vroeg ik plagerig. Ik lachte. "Maar bedankt voor je compliment. Ik oefen veel, zodat de auditie goed gaat" zei ik. Ik keek hoe ze een plukje haar achter der oor deed. Haar ogen waren echt heel mooi. Even serieus, zulke blauwe ogen had ik echt nog nooit gezien.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 9:50 am

Jade.

Ik liet een kleine grijns zien. Oké, hij was nog niet zo vreselijk als ik dacht tot nu toe. 'Die auditie komt wel goed. Ze wijzen volgens mij niemand zo snel af.' zei ik. Wat waar was, want we hadden echt rare mensen op school, die serieus bijna geen talent of iets hebben. Dusja.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 9:54 am

Beck.

Ik grijnsde. "Nou hopelijk. Want dan kunnen we gezellig samen rijden toch?" zei ik lachend. Ik praatte haar vader na wat hij vanochtend zei. Ik friemelde wat aan mijn shirt ondertussen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 10:01 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. 'Yeah, sure.' zei ik. Niet al te enthousiast, maargoed. Meer kon je ook niet verwachten. Ik keek even op mijn mobiel, maar Cat had nog niet gereageerd nadat ik had gezegd dat ik niet mocht komen. Hopelijk was ze niet teleurgesteld ofzo. Ik legde mijn telefoon weer naast me neer en keek weer op naar Beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 10:05 am

Beck.

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat ze dat zou zeggen. Ik keek Jade weer aan nadat ze haar mobiel weer naast haar gelegd had. Het was nu eventjes stil. Ik probeerde op een ond0erwerp te komen. "Dus jou ouders zijn gescheiden? Ga je vaak naar je moeder toe?" vroeg ik nieuwsgierig aan haar. Ik vond haar best interessant en wilde graag dingen over haar weten nu we toch samen in een huis leefde.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 10:12 am

Jade.

Ik keek hem even aan. Nou, Karen had Beck dus goed ingelicht over ons. Not. Ik wendde mijn blik even vlug af, voordat ik me herstelde en weer hem aankeek. 'Nope. Mijn moeder is overleden toen ik twaalf was.' zei ik tegen hem. Het was niet de eerste keer dat mensen mij naar mijn moeder vroegen, het was een zin die ik elke keer moest herhalen, maar ik brak nooit erover. Dat kwam meer omdat iedereen mij nog nooit verdrietig had gezien, en dat wou ik liever ook zo houden. Ik friemelde wat aan mijn mouw.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 2 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 42 Vorige  1, 2, 3 ... 22 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum