RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 23 van 42 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 10:51 am

Beck.

Ik zuchtte zachtjes. "Vroeger was ik nogal een moeilijk kind. Mijn moeder had het niet makkelijk met mij. Ik haatte mijn vader en ik dacht altijd dat hij nog terug zou komen. Kinderen op school peste me dat ik geen vader had en ik werd boos" begon ik. Ik slikte even. "Ik vocht vaak met kinderen laatste paar jaar ben ik pas rustig geworden" zei ik rustig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:04 pm

Jade.

Ik luisterde naar zijn verhaal en slikte. Als ik dat wist, had ik hem nooit zo lopen opfokken gisteren. Ik beet even op mijn lip. 'Shit man... Sorry.' zei ik zacht. Ik kon niet boos op hem zijn, het was grotendeels mijn fout dat ik geslagen was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:30 pm

Beck.

Ik keek naar mijn handen. "Ik weet dat het geen excuus is voor wat ik heb gedaan, maar ik vond dat je wel recht had om dit te weten" zei ik. Ik zuchtte diep. Ik haatte de basisschool en eerste jaren van de middelbare. Ik zat zo vaak in vecht partijen ik dat ook vaak ben geschorst.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:32 pm

Jade.

Ik zuchtte. 'Als je me dat nou eerder had verteld, had ik al die nare shit niet gezegd.' zei ik tegen hem en slikte. Het was wel bekend dat ik nogal gemeen kon zijn in ruzies, dusja.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:42 pm

Beck.

Ik haalde mijn schouders op. "Het geeft niet. Je hebt gezegd wat je wilde zeggen. Ik moest me controle houden en dat is niet gelukt. Ik moest gewoon weg gaan" zei ik. Ik keek naar de grond en zuchtte zachtjes. Mijn kaak begon ondertussen al aardig dik te worden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:45 pm

Jade.

Ik beet op mijn lip. Ik pakte voorzichtig zijn kin vast en draaide zijn hoofd wat opzij. 'Nouja, karma.' zei ik toen ik zijn kaak zag. 'Doe er maar een icepack op.' zei ik en liet hem voorzichtig weer los. 'Hoe gaan we dit aan onze ouders uitleggen?' vroeg ik en frunnikte aan een haarplukje.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:51 pm

Beck.

Karma, ja ze had gelijk. "Ja ik ga er zo een icepack op doen" zei ik. Ik keek haar aan en schudde mijn hoofd. "Ik zou het echt niet weten. Mijn moeder weet al gelijk wat er is gebeurd als ze mijn kaak zie. Die lan ik miet ompraten" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:54 pm

Jade.

Ik slikte. 'En ik dan? Denk je niet dat ze direct een connectie legt?' ik beet op mijn lip. Als Karen wist dat Beck me had geslagen.. Pff. Ik moest er niet aan denken wat er dan zou gebeuren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:57 pm

Beck.

Ik knikte. "Ja waarschijnlijk. Umh...Dan ga ik wel met mijn moeder praten en zeg ik dat het mijn schuld is" zei ik. Ik wist geen andere manier om dit op te lossen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 9:04 pm

Jade.

Ik slikte en dacht even na, maar ik wist ook geen oplossing hiervoor, dus knikte ik maar. Dan kreeg Beck wel alle schuld, maar ik zou wel zeggen dat ik het uitgelokt had. Ik zuchtte even diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 9:11 pm

Beck.

Ik beet op mijn lip. Ik kon waarschijnlijk preken verwachten en huisarrest ofzo. Ik hoopte alleen dat Walter het niet zou komen te weten. Ik vond hem soms nog een beetje eng. Ik stond op. "Ik laat je wel alleen" zei ik. Ik liep haar kamer uit en sloot de deur achter me. Ik wilde toch eventjes een icepack pakken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 9:15 pm

Jade.

Ik keek hoe Beck wegliep en ik weer helemaal alleen was. Ik liet mijn vingers weer over de blauwe plek glijden. Au, verdomme. Ik ging me sowieso ziekmelden voor school. Ik sloot mijn ogen even.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 9:17 pm

Beck.

Ik liep naar beneden. Ik pakte een icepack en ging op de bank liggen. Ik drukte de icepack tegen mijn kaak aan wat best veel pijn deed. Ik sloot mijn ogen en probeerde zo ontspannen mogelijk te liggen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 9:21 pm

Jade.

Na een tijdje liep ik naar beneden en zag ik Beck op de bank liggen. Ik grijnsde klein en liep door naar de keuken om koffie te maken. Toen hoorde ik de voordeur gaan. Fuck, hier gaan we. Ik nam een slokje van mijn koffie en bleef in de keuken staan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 9:30 pm

Beck.

Ik keek op toen de deur open ging. Niet nu al. "Hey. Ik ben thuis! Walter heeft nog een vergadering die is wat later" riep ze. Nou hier kwam het dan. Ik ging recht op zitten. Ik zag Jade in de keuken staan en keek daarna naar mijn moeder. "Hey, was het leuk?" Vroeg ik. Ze kwam grijnzend aan. "Je heel leu-....Beck!" Haar grijns verdween naar een bezorgd gezicht toen ze mijn gezicht zag. "Niet weer he wat is er gebeurd?" Vroeg ze. Ik beet op mijn lip.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 9:34 pm

Jade.

Ik beet op mijn lip. Ik liep met mijn koffie de huiskamer in en Karen keek me aan. 'Jade!' zei ze geschrokken. Ik slikte. Karen keek van mij, naar Beck. Ik zette mijn koffie op de tafel neer en ging op de stoel zitten, keek eventjes naar Beck. Dit ging niet goed eindigen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 9:40 pm

Beck.

Jade kwam erbij en mijn moeder had al snel door wat er speelde. "Beck, ben jij nu helemaal gek geworden? Heb jij Jade geslagen? Haar pijn gedaan?" Vroeg ze boos. Ik beet op mijn lip en knikte zacht mijn hoofd. "Wat bezielt jou toch? Wat is er met jou aan de hand?!" Vraagt ze boos. "Gaat het Jade?" Vroeg ze rustig aan haar. Ik vond dot erg voor mijn moeder. Vroeger had ze het moeilijk met mij en nu waren we weer daar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 9:47 pm

Jade.

Ik beet op mijn lip. 'Het gaat prima - het is niks.' zei ik zacht tegen haar. 'Niks? Dat is niet niks!' zei ze. 'Het was mijn fout, ik lokte het uit.' zei ik om Beck te verdedigen, ookal had hij me pijn gedaan. 'Dat is geen reden om zomaar te slaan.' zei ze en keek weer naar Beck. Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 9:50 pm

Beck.

Ik keek mijn moeder weer aan. Het had geen zin. "We hadden ruzie en ik verloor controle. Het spijt me mam" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar heen. "Jade en ik hebben het al uitgepraat en ik heb haar verteld over vroeger" zei ik. Ze keek me kwaad aan. "Dat is geen excuses Beck en dat weet jij ook!" Zei ze. "En jij heb hem terug geslagen Jade?" Vroeg ze aan Jade.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 9:55 pm

Jade.

Ik keek even naar Beck en toen weer terug naar Karen. Ik ging niet James er ook bij betrekken. Dan kregen we dat gezeik er ook nog is bij. 'Ja. Ik laat me niet zomaar slaan.' loog ik tegen haar. Ik keek weer even kort naar Beck. Karen zuchtte. 'Dat snap ik, maar je kunt niet zomaar gaan terug slaan.' zei ze en ik rolde met mijn ogen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 10:03 pm

Beck.

Ik keek Jade aan. Ging ze nu James beschermen? Ik keek mijn moeder aan. "Mam, Niet boos op haar zijn" zei ik. Ze schudde haar hoofd. "Maar wat is er met je Beck? Ik maak me echt zorgen namelijk. Je doet zo raar" zei ze. Ik beet hard op mijn lip. Wat ging ik haar vertellen? "Ik voel me gewoon niet goed. Ik zit niet lekker in m'n vel en ik word snel boos" zei ik. "Is er iemand die jou pest?" Vroeg ze. "Nee, ik weet ook niet wat er met me is" zei ik. Ik wist wel dat ik zo deed door aanleiding van het hele jade en James gedoe, maar dat kon ik toch echt niet even uitleggen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 10:06 pm

Jade.

Ik luisterde naar hun gesprek en beet op mijn lip. Ik vond het sneu voor Karen. 'Komt het door mij en Walter? Want sinds we hier kwamen wonen ben je al anders gaan gedragen..' zei ze. Ze wist echt niet wat ze hiermee aan moest.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 10:10 pm

Beck.

Ik keek mijn moeder aan. Ze deed zo haar best. "Ook wel een beetje. Het is allemaal anders weer. Opeens een stiefvader en stiefzus erbij" zei ik. Het had er okk misschien wel mee te maken, maar ik ging toch echt niet vertellen dat Jade en ik een soort relatie hadden gehad. "Het spijt me echt mam. Ik snap dat je niet meer weet wat je met me aan moet" vertelde ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 10:17 pm

Jade.

Ik beet op mijn lip. Ik vond het echt sneu voor haar. 'Het zal niet meer gebeuren.' zei ik tegen Karen. Ik keek even naar Beck. Ik zuchtte diep. 'Nee, beter gebeurd dit nooit, nooit meer.' zei Karen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 10:21 pm

Beck.

Mijn moeder keek mij weer aan. "En jij hebt 3 weken huisarrest. Niet alleen om jou te straffen, maar ook dat je van de straat af blijft en niet weer ga vechten" zei ik. Ik zuchtte diep. Ik kon er niet tegen jn gaan en knikte maar. "Wat ga je tegen Walter zeggen?" Vroeg ik zacht. "Dat weet ik nog niet" zei ze. Ik slikte.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 23 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 42 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum