RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 10:30 am

Beck.

Samen met Jade ging ik aan een tafel zitten. Ik grijnsde eventjes kort. De serveerster kwam langs en vroeg wat we wilde drinken. "Doe mij maar 1 biertje" zei ik. Het was nu toch weekend. De serveerster nam Jade haar bestelling ook op en liep daarna weer weg. "Had je geen plannen om iets met je vriend te doen? Die heb je toch?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 10:36 am

Jade.

Ik bestelde een wijntje en keek Beck weer aan. Nu moest ik snel een smoes bedenken. "Nee, hij moest vanavond werken." zei ik. "En jij, heb jij geen vriendin achtergelaten in waar je dan ook vandaan mag komen?" vroeg ik. Normaal was ik nooit van de sociale dingen en praten, maar Beck was anders. Misschien omdat hij zo mysterieus uit het niks was gekomen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 10:39 am

Beck.

Ik knikte nadat ze antwoord gaf. De serveerster zette ondertussen ons drinken voor ons neer. Ik nam snel een slokje bier en keek haar weer terug aan. Verwachtte ze serieus dat ik een vriendin had? Ik schudde mijn hoofd. "Nee ik heb geen vriendin" antwoorde ik snel en kort.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 10:42 am

Jade.

Ik grijnsde. "Ik denk dat Tori blij is om dat te horen.". Die hield maar niet op over Beck te praten. Beck dit, Beck dat. Ik nam een slokje van mijn wijn en keek hem weer aan. "Vind je het wel leuk hier in de buurt? Begin je al een beetje te wennen?" vroeg ik. Ik snapte ook totaal niet waarom ik zo vriendelijk tegen Beck was. De enige tegen wie ik normaal deed was Cat, en soms André. Maar voor de rest? Niemand.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 10:47 am

Beck.

Ik grijnsde klein. "Ik ben niet zo van de relaties dus ik denk dat Tori beter een andere jongen kan vinden" zei ik. Ik nam nog een paar slokken en knikte op wat Jade zei. "Ja hoor. De school is heel erg wennen, maar de stad is wel prima" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 10:54 am

Jade.

Ik knikte en nam rustig een slokje van mijn wijn. Ondertussen frunnikte ik was aan een gekleurde haarpluk. "Waar zei je ookal weer dat je woonde? Aan de kant van het bos toch? Toch niet bij die dure huizen? Want als je ouders miljonair zijn, kun je dat nu maar beter zeggen." zei ik en glimlachte klein naar hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 10:57 am

Beck.

Ik slikte het woord ouders even in. Hier wilde ik het niet over hebben, met niemand eigenlijk. "Nee, ik woon niet in een duur huis. Ik woon ook op mezelf, dus geld voor zo'n huis heb ik helaas ook niet"zei ik maar met een grote glimlach erbij. Ondertussen tikte ik een beetje zenuwachtig tegen mijn flesje bier.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 11:02 am

Jade.

Ik zette mijn glas neer en trok een wenkbrauw op, misschien iets te veroordelend. "Op jezelf? Hoe oud ben jij?" vroeg ik. Damn, ik zou er een moord voor doen om op mezelf te wonen, maargoed, ik had strenge ouders en ze vonden me te jong en onverantwoordelijk. Tony woont ook op zichzelf, maargoed, hij was 27, dus dan is dat ook wel redelijk normaal, maar Beck nu al? Ik keek hem doordringend aan. Hij had echt wat aparts.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 11:06 am

Beck.

Oke, mooi ze ging me nu al raar vinden dus. Echt geweldig Beck, was ik er maar niet over begonnen. "Ik ben pas 19 geworden. Ik ben heel zelfstandig dus het gaat prima alleen" zei ik. Ik nam Ane nog een paar slokken bier.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 11:08 am

Jade.

Ik nam nog een slokje van mijn wijn. "Aha, en wat vinden je ouders daarvan dan?" vroeg ik. Het was interessant om over zijn leven te horen, zolang ik maar niet over de mijne hoefde te praten. Dat was namelijk toch maar een en al ellende.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 11:12 am

Beck.

Ik haalde mijn schouders op. "Mijn moeder is overleden en met mijn vader heb ik niet zo'n goede band dus ja" vertelde ik kort. Meteen had ik de neiging om een sigaret op te steken. Ik voelde nu te veel spanning. Het ging te veel over mij. "Genoeg over mij. Jij woont dus nog bij de ouders?" Vroeg ik
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 8:53 pm

Jade.

Ik knikte. Oh, dat was best zielig voor hem. "Ja, maar grootste deel van de tijd breng ik door bij mijn vriend." zei ik en nam nog een slokje van mijn wijn. Het was wel zo, ik was eigenlijk altijd bij Tony of wat voor hem aan het doen. In de meeste gevallen zette hij me af bij school en stond alweer te wachten als ik uit was. Maargoed, ik zag het probleem daar niet van in.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 8:56 pm

Beck.

Ik knikte. "Je ouders vinden dat ook goed? Vertel eens meet over je vriend. Hoe is hij en hoe hebben jullie elkaar leren kennen?" Vroeg ik aan haar. Ik was op zich best benieuwd naar haar leven. Ik nam nog een slokje bier en keek haar aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 9:04 pm

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. "Mijn vader reist veel voor zijn werk dus die zie ik niet zo vaak, en mijn moeder mag hem wel." zei ik. Hij stelde ineens heel veel vragen en nu moest ik dus allemaal leugens gaan vertellen. Ik nam eerst een slokje wijn. "Uhm, nou zijn naam is dus Tony.. hij is 27, hij woont net buiten het centrum." Ik frunnikte weer aan mijn haar, dat was echt zo'n nerveuze tik van mij. "We kennen elkaar van uitgaan" zei ik toen. Dat was allemaal geen leugen, want we kende elkaar ook echt van het uitgaan toen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 9:10 pm

Beck.

Ik luisterde aandachtig toen Jade aan het vertellen was. 27? Dat was best oud. Hoe oud zou Jade zijn? 18 ofzo? "Hij is best wat ouder dan jou dan? Hoe oud ben jij? Trouwens niet dat ik me er mee bemoei. Leeftijd maakt niet veel uit meer tegenwoordig" zei ik. God Beck, waarschijnlijk vond ze me nu stom voor wat ik allemaal vroeg en zei.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 9:21 pm

Jade.

Oh god, daar kwam het al. Nu was ik zeker dat rare meisje die op oude mannen viel. "Uh.. Ik ben 18." zei ik en dronk toen rustig mijn wijn op. Leeftijd was toch maar een getal. Ik keek Beck weer aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 9:25 pm

Beck.

Ik knikte. "Tussen mijn ouders zat 13 jaar verschil, dus ik vind het niet heel raar" zei ik. Hopelijk voelde ze zich meer op haar gemak. Het was duidelijk te zien dat ze zich niet gemakkelijk voelde. Ik nam nog een paar slokken bier. "Wil je nog iets drinken? Ik heb wel zin in iets sterkers eigenlijk" stelde ik voor.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 9:29 pm

Jade.

Ik glimlachte klein en ontspande weer. Hij vond het niet raar? "Doe mij nog maar een wijntje." zei ik. Ik mocht van Tony eigenlijk niet drinken, vooral niet nu, want ik hoorde eigenlijk nog bij die gast te zijn. Een relatie met Tony had veel regels en afspraken, ieder ander mens zou allang zijn weggevlucht maargoed. Ik natuurlijk niet.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 9:32 pm

Beck.

Ik knikte en stond op. Ik liep vervolgens naar de bar om te bestellen. Ik bestelde weer 1 wijn en 1 bier, daarnaast deed ik er twee shots bij. Waarom niet? Volgens mij konden er het allebei wel gebruiken. Ik ging terug zitten en al snel kwam de barvrouw met de drankjes.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 9:39 pm

Jade.

Ik grijnsde even naar Beck toen de barvrouw aankwam met shotjes. "Meen je die nou?" zei ik met een glimlach. Achja, Tony zou er toch niet achterkomen, right? En misschien werd dan dit hele gesprek was minder ongemakkelijk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 9:49 pm

Beck.

Ik lachte naar Jade en knikte. "Ik dacht na die ruzie buiten kan je dit vast wel waarderen" zei ik. Ik pakte een glaasje op. "Cheers" zei ik met een grijns. Vervolgens kiepte ik de inhoud in een keer in mijn mond en slikte ik het door.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 9:57 pm

Jade.

"Groot gelijk. Cheers." zei ik en nam het shotje en zette het glas weer op tafel. "Heb je voor de rest nog hobby's dan? Aangezien je die vraag altijd weet te vermijden als Tori hem vraagt." vroeg ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 10:00 pm

Beck.

Helaas begon Jade weer over mij. Ik snapte wel dat ze dingen van me wilde weten, maar dit was ongemakkelijk voor me. Ik schudde mijn hoofd. "Nee niet echt. Mijn leven is heel saai hoor. Ik werk graag aan auto's, dat was het dan ook wel denk ik" zei ik rustig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 12, 2017 10:04 pm

Jade.

Ik knikte. Toen voelde ik mijn mobiel trillen. Ik keek even en zag dat Tony me opbelde. Daar had ik nu geen zin in, ik was nu met Beck aan het praten. Ik drukte hem weg en legde mijn mobiel weer op tafel en nam een slokje van mijn wijn. Zolang ik maar vragen aan Beck stelde, hoefde het niet over mijn fucked up leven te gaan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 12, 2017 10:11 pm

Beck.

Ik keek naar Jade hoe ze gebeld werd en hoe ze wegdrukte. "Laat me raden. Je vriend die afvraagt waar je bent? Als ik maar geen boze gast op me dak krijg straks, omdat ik iets ben gaan drinken met z'n vriendin" zei ik met een grijns.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum