RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:13 am

Jade.

Ik keek naar hoe Beck zich wegdraaide en in een vloeiende beweging zijn shirt uittrok. Ik had wel duizenden redenen waarom Beck niet met me naar bed wou, maar deze stond er absoluut niet tussen. Zijn hele rug was bedekt met grote littekens, die kriskras overal stonden. Ze leken oud. Ik tilde voorzichtig mijn hand op en raakte heel voorzichtig zijn rug aan met mijn vingertoppen. "Oh, Beck.." zei ik zacht. Ik schrok er gewoon van.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:16 am

Beck.

Gespannen wachtte ik af. Ik hoorde geen duur. Ze was niet weggerend. Zacht hoorde ik haar wat zeggen. Ik liet mijn hoofd zakken en staarde naar mijn handen. En liepen rillingen over mijn lichaam heen toen ze mijn littekens aanraakte. Dit was nog nooit gebeurd en ik had geen idee hoe ik er mee om moest gaan. Verder durfde ik niks te zeggen. Mijn rug zei toch genoeg?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:22 am

Jade.

Had zijn vader dit gedaan? Wie had het anders moeten hebben gedaan? Ik beet op mijn lip. Fuck. Nogmaals keek ik naar de littekens. Het was doodstil binnen. Ik liet mijn vingers wat verder glijden en slikte. Verdomme, Beck had zoveel meegemaakt.. Die vader was ziek, echt ziek.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:27 am

Beck

Toen voelde het allemaal te veel. Ik draaide me terug om en trok snel mijn shirt weer aan. Ik staarde naar de grond. Ik wist nog niet wat ze dacht. Ik zou willen dat ik haar gedachtes kon lezen. "Ik schaam me ervoor" zei ik zacht. Ik beet op mijn lip. "Hopelijk snap je het nu" Zei ik. Ik haatte mijn vader zo erg. Door hem voelde ik me zo, door hem durfde ik me zelf niet te laten zien, door hem was ik gewoon een verminkt, lelijk en verlegen gast geworden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:31 am

Jade.

Ik keek Beck weer aan. "Ik wil niet dat je je ervoor schaamt." zei ik zacht tegen hem. "Ik wil niet dat je bang bent...dat ik wegga omdat je littekens hebt, Beck.." zei ik zacht en pakte zijn hand vast. Tuurlijk, het was geen mooi gezicht, maar dat waren littekens nooit. Maar ik vond hem niet minder leuk omdat hij ze had, het was een deel van hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:36 am

Beck.

Ik luisterde naar Jade. Ik voelde haar warme hand in die van mij. Ik keek langzaam op en keek Jade aan. Ik wist niet wat ik er van moest denken. "Vind je het niet eng en lelijk? Zonder shirt ziet iedereen meteen wat er is gebeurd" zei ik zacht. Ik haatte mijn littekens. Ze herinnerde mij aan slechte, nare herinneren.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:41 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. "Nee." zei ik en gaf een kneepje in zijn hand. "Ik meen het, Beck. Je jaagt me hier niet mee weg, echt niet. Het maakt je niet lelijk, het maakt je niet eng. In tegen deel, je lijkt er sterk door." zei ik tegen hem en glimlachte klein. Ik vond het zo kut dat hij dit heeft moeten meemaken, dit was zijn leven, zijn jeugd. Een gestoorde vader die hem letterlijk mishandelde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:45 am

Beck.

Ik luisterde aandachtig. Het was best fijn dat ze er zo over dacht. Ik gaf een kneepje terug in haar hand. "Dankje... voor het niet weglopen" zei ik zacht. Nog steeds voelde ik mijn littekens branden, maar het voelde al meer geaccepteerd.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:48 am

Jade.

Ik keek hem aan. "Ik wil ook niet dat je ooit nog denkt dat ik zomaar wegloop." zei ik tegen hem en keek hem aan. "Want ik hou van je." zei ik toen zacht. Dat was de eerste keer dat ik dat hardop had gezegd, tegen hem. Ik slikte. Het was zo, Ik hield echt van hem. Meer dan alles.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:13 pm

Beck.

Ik schrok een beetje van wat ze zei. Wist ze wel zeker wat ze nu tegen me zei? Ze hield van me? Dit was nieuw. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Er kwam niks uit mijn mond. Ik staarde alleen maar naar haar. "Ik...ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen" zei ik zacht. Het was niet dat ik niet van haar hield. Ik hield ook van haar, denk ik. "Je weet dat ik niet goed ben met woorden" zei ik zacht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:16 pm

Jade.

"Geeft niet." Zei ik en beet even op mijn lip. Awkward. Ik snapte Beck wel, het was voor hem gewoon moeilijk. Ik wist dat hij het goed bedoelde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:33 pm

Beck.

Ik knijper zacht in haar hand. "Hee" zei ik zacht. Ik beet op mijn lip en keek naar haar ogen. "Ik denk dat ik ook alleen maar van jou kan houden, na hoe je over me denkt en hoe lief je bent" zei ik zacht. Voor ik het wist vertelde ik haar hoe ik me voelde. Soms ging het zo maar even heel makkelijk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:38 pm

Jade.

Ik luisterde naar hem en glinlachte klein. "Kijk.. zo moeilijk was het niet." Zei ik zacht en leunde naar voren. Voorzichtig zoende ik hem. Ik was blij dat Beck zo nu en dan over zijn gevoelens kon praten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:40 pm

Beck.

Ik glimlachte tegen haar lippen. Ik legde mijn hand in haar hals en zoende haar zacht terug. Ik trok daarna een beetje terug dat mijn lippen die van haar net aanraakte. "Zeg het nog eens" fluisterde ik zacht. Ik moest het vaker horen. Het gaf best een goed gevoel, om eerlijk te zijn.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:47 pm

Jade.

Ik grijnsde even klein naar hem. "Ik hou van je." Fluisterde ik toen zachtjes. Damn. Ik drukte mijn lippen weer op die van hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:50 pm

Beck.

Ik grijnsde klein. Wat was dit geweldig. Ik kuste haar lippen. Ik liet mijn vingers langs haar hals en armen glijden. "Heb ik al gezegd dat je mooi ben?" Vroeg ik zacht. Ondertussen drukte ik kusjes in haar hals.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:56 pm

Jade

Fuck, dit was hot. Ik glimlachte klein en duwde hem zachtjes achterover op het bed, en zoende hem door nu ik boven hem hing. Ik glimlachte tegen zijn lippen. Nooit gedacht dat ik dit nog is zou hebben na alles.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:01 pm

Beck.

We zoende zo een tijdje door. Dit ging echt niet vervelen. Ik liet mijn handen over haar rug glijden en liet ze rusten. Gingen we dit echt doen? Ik vond het ongemakkelijk om de eerste stappen te zetten, maar op dit moment wilde ik alleen maar dicht bij haar zijn. Ik pakte de onderkant van haar shirt vast en drukte die langzaam omhoog.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:10 pm

Jade.

Ik voelde hoe Beck met mijn shirt bezig was. Dit keer begon hij, en hij ging niet weer wegrennen. Ik pakte mijn shirt over van hem en trok hem uit. Verder dan dit waren we vorige keer niet gekomen. Ik liet mijn handen naar zijn shirt glijden, maar wou hem niet weer bang maken. Ik brak de kus. "Weet je dit zeker?" Vroeg ik zacht.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:13 pm

Beck.

Ik keek hoe Jade haar shirt uittrok. Eigenlijk wilde ik dan wegkijken, omdat ik me stiekem wel ongemakkelijk voelde. Alleen haar lichaam is zo mooi dat het niet lukte. Ik keek haar aan en knikte. "Ja, het is Oke" zei ik zacht. Langzaam kwam ik overeind om mijn shirt uit te doen. Ik drukte daarna mijn lippen terug op die van haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:18 pm

Jade.

Ik knikte en keek hoe hij zijn shirt uit deed. Damn, Beck was gespierd. Ik begon langzaam aan zijn riem en broek te werken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:23 pm

Beck.

Ik voelde hoe tijdens het zoenen Jade's handen bezig warenwet mijn riem. Ik vond het wel spannend, maar ik wilde het wel dus deed ik niet ongemakkelijk. Mijn handen gleden over haar billen en daarna maakte ik langzaam haar knoop en rits open. Jeetje, ik had het bloedheet.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:31 pm

Jade.

Ik hielp hem met mijn strakke broek en glimlachte klein. Fuck, dit was echt geweldig. Ik beet zachtjes op Beck's lip en grijnsde speels. Ik had niet gedacht dat Beck en ik ooit wat zouden krijgen, laat staan dat we dit zouden doen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:44 pm

Beck.

Ik keek even naar Jade's lichaam nu ze alleen haar ondergoed aan had. Jeetje, ik denk echt dat veel mannen jaloers waren op dit moment. Ik trok zelf mijn broek uit en liet mijn handen langs haar bijna naakte lichaam glijden. Ondertussen zoende we nog steeds. Ik denk echt dat ik me nog nooit zo gelukkig gevoeld had.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune za mei 27, 2017 1:20 am

Jade.

Een tijd later lagen we onder de dekens. Ik was moe, maar ik was blij. Ik had mijn hoofd op Beck's borst en zuchtte diep, maar tevreden. Ik keek even naar hem en glimlachte klein.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 21 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum