RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG Ideeën.

+8
Bombshells
Sharity
Feather__
fuckyeah
SuperCatslover
Tropicaldonut.
GoldenKiller
heartvacancy
12 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  Druwyn ma dec 05, 2011 4:39 am

Misschien iets simpels, als een hele strenge Schotse kakschool? ^^
Details (van mijn post van girlscene af gepikt)

''maar dan echt een strenge kostschool, waar ze ook een uniform aanmoeten, per sé bepaalde studieuren hebben en maar 1x per week van het terrein af mogen en eens per maand naar een feestje mag waar je maar zoveel glazen alcohol mag, bepaald naar je leeftijd. ''

Ik hoop dat jullie het een beetje snappen. :'D

Druwyn

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  heartvacancy ma dec 05, 2011 7:39 pm

Dat is wel een leuk idee, alleen er zijn hier helaas haast nooit meer mensen actief. Dus ik weet niet of een nieuw RPG starten veel zin heeft. ;(
heartvacancy
heartvacancy

Aantal berichten : 1121
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : Dronten

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  Lynn Parked vr jan 06, 2012 8:29 am

In de stad Brooksville (RANDOM NAAM ;3) staat een middelbare school. Op deze school zit een groep jongeren van rond de 17 jaar. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend knap. Iedereen is jaloers op hun, wil met ze uit of zijn hopeloos verliefd. Op school doen ze het goed en ze lijken alles mee te hebben. Maar wat de mensen op school niet zien, is dat deze mensen Pretty Insane zijn. Ze zijn ongelofelijk gestoord en zouden eigenlijk regelrecht het gekkenhuis in kunnen.

Deze populaire jongeren vormen samen een hechte groep. Eigenlijk is het bijna eng hoe hecht ze zijn, alleen niemand ziet dit. Op school lijken ze gewoon het populaire groepje, maar ze zijn áltijd samen. Ook na school. Na school verzamelen ze zich in een kraakpand. Hierin hebben ze allerlei gegevens liggen van allerlei mensen uit de hele stad. Ze zijn uit op wraak. Allemaal willen ze iets kapot maken, of het nou een familielid, een bedrijf of een huisdier is. Ze helpen elkaar en zetten alles op alles om elkaars doelen te bereiken. Ze zijn knetter gestoord, levensgevaarlijk en daar boven op komt dat niemand dit van ze weet.



Naam: (Bijv. Katie White)
Leeftijd: 17
Hoe ben je op school: Een van de populairste, maar is niet arrogant, haalt hoge cijfers maar leert er nauwelijks voor
Uiterlijk: RPG Ideeën. - Pagina 4 Photography_winter_beautiful_beauty_cute_girl-0b99f0a0467f24355ee3f5ec141ffd11_h_thumb
Hoe ben je buiten school, dus je gekte, gave o.i.d.: Is een mens met magische krachten en kan er, als ze het wil, totaal anders uit zien.
Extra's: Fotografisch geheugen, hoeft daarom dus nauwelijks te leren. Ouders overleden, woont in het huis van die jongeren.
Hobby's: Manga tekenen, is fotomodel en actrice in 4 films, is nu met 2 films bezig en in 3 series. Heeft daarom niet veel tijd voor lummelen.
Waar ben je op uit: achter komen waar ik mijn krachten vandaan heb.




Het liefst hou ik de aantallen gelijk, dus even veel jongens als meisjes. Als je een dubbelrol neemt dus ook een jongen en een meisje nemen, tenzij iemand twee jongens neemt en de ander twee meisjes maar regel dit wel van te voren als je dat wil.



Ik ben RPG-moderator op 3 sites, dus deze heb ik van eentje afgeplukt. Is een van de goed lopende topics daar Smile Hij is van mijzelf en nog iemand en heb toestemming van diegene gekregen om hem hier te posten.
Lynn Parked
Lynn Parked

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 04-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  weyy zo jan 08, 2012 4:28 am

hmm, opzich wel een leuk idee, maar ik vind dat van dat ze levensgevaarlijk zijn en gestoord zijn wat minder....
weyy
weyy

Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 02-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  Lynn Parked zo jan 08, 2012 4:33 am

nee dat levensgevaarlijke wil ik weghalen en vervangen voor paranormale gaves...
Lynn Parked
Lynn Parked

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 04-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  weyy zo jan 08, 2012 4:38 am

lijkt wel erg op 'You are Special' ...
weyy
weyy

Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 02-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  Lynn Parked zo jan 08, 2012 4:39 am

Ik heb het al heel erg lang. Wil je bewijs?
Lynn Parked
Lynn Parked

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 04-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  weyy zo jan 08, 2012 4:43 am

nee hoor, mr t heeft geen zin om een soortgelijke rpg te openen...
ookal had je het idee mss langer...
weyy
weyy

Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 02-01-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  Lynn Parked zo jan 08, 2012 4:53 am

Ok, ik had zelfs nog een eiland iets maar dat is té erg lijkend op Shermila Island.
Zal nog even in mijn bestanden neuzen naar iets leuks Very Happy
Lynn Parked
Lynn Parked

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 04-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

RPG Ideeën. - Pagina 4 Empty Re: RPG Ideeën.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum