RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:00 am

Jade.

Ik haalde even diep adem. Ik liep naar de badkamer en ontsmette het. Ik had de belofte met Beck verbroken. Moest ik het vertellen? Nee. Dan werd hij vast boos en kreeg ik vast en zeker weer oppas. Gewoon lange mouwen dragen. Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik was zo ongelofelijk stom.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:06 am

Beck.

Ik keek op de klok, het was al later en ik moest nog eten. Stiekem had ik al zitten wachten op een telefoontje van Jade, maar die had nog niet gebeld. Ik warmde wat eten op en ging voor de tv het lekker op eten. Ik keek op mijn mobiel, nog steeds niks van Jade. Ze zou vast vergeten zijn om te bellen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:10 am

Jade.

Ik ging maar op bed liggen. Ik moest Beck bellen, maar als ik hem nu ging bellen had hij door dat er iets was. Ik zuchtte en liep naar beneden. Hoofdpijn. Ik liep naar de keuken en keek of er nog wat te eten in de koelkast was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:13 am

Volgende dag
--
Beck.

Ik parkeerde de auto op de parkeerplaats bij school, ik stapte uit en liep de school binnen. Ik ging naar mijn kluisje en vervolgens ging ik bij Andre en Tori staan. "Hey Beck" zei Tori vrolijk. Ik grijnsde. "Hee" zei ik tegen hun. Ze gingen verder met hun gesprek. Ik nam een slok van mijn koffie en stopte mijn hand in mijn broekzak. Ik keek om me heen. Jade was er nog niet. Gister had ze helemaal niet meer gebeld, zal ze wel vergeten zijn denk ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:16 am

Jade.

Ik parkeerde bij de school en stapte uit. Damn, wat had ik slecht geslapen. Ik liep de school in en gooide mijn jas in mijn kluisje. Ik had lange mouwen aan, en hield ze weer mijn vingertoppen vast. Ik zuchtte. Ik liep naar Beck toe die bij Andre en Tori stond. 'Hee.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:18 am

Beck.

Ik zag Jade niet veel later komen aanlopen. Ik grijnsde klein. 'Hee" zei ik. Ik drukte een kus op haar lippen. "Alles goed?" vroeg ik aan haar. Ik nam een slokje van mijn koffie en zuchtte zachtjes. Het voel me meteen weer op dat ze die lange mauwen aan had en ze haar mauwen goed vast pakte, zodat echt niemand iets kon zien. Ik snapte het wel, straks wisten mensen het en gingen ze haar ermee pesten ofzo.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:22 am

Jade.

'Ja, prima.' zei ik. Ik was nerveus, maar probeerde het niet te laten merken. Wat als hij erachter kwam? Ik leunde tegen de kluisjes aan. 'Zullen we naar 't lokaal?' vroeg ik en keek Beck aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:25 am

Beck.

Ik knikte. "Ja is goed" zei ik. Ik liep samen met haar naar het lokaal. We gingen achterin naast elkaar zitten. Ik keek Jade aan. "Was je vergeten te bellen gister avond of wat?" vroeg ik rustig aan haar. Ik haalde een hand door mijn te lange haar heen en zuchtjes zachtjes.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:28 am

Jade.

Ik legde mijn boeken op tafel en keek even op naar Beck. 'Mhh? Oh, eh - ja. Ik was moe, viel in slaap enzo.' zei ik en pakte mijn etui en pakte er een pen uit. Ik beet op mijn lip. Hopelijk ging hij niet verder vragen. Ik haatte liegen tegen beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:32 am

Beck.

Ik keek haar aan, ze deed een klein beetje vaag. "Ik snap dat je moe was, maar kon je niet heel eventjes iets van je laten horen? Ik heb de hele avond gewacht om iets te horen van je" zei ik. Ik keek naar mijn boeken en sloeg die langzaam open.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:36 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. 'Ja, ja. Ik zal er de volgende keer aan denken, hoor.' zei ik en keek weg van hem en bladerde wat in het boek dat voor me lag. Dit ging vreselijk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:40 am

Beck.

Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Jade rustig" zei ik. Meteen wordt zij boos om een vraag. Ik keek naar voren. De leraar kwam binnen en begon zijn les.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:43 am

Jade.

'Ik ben rustig' zei ik, hoewel ik eigenlijk alles behalve rustig was. Ik keek ook maar naar voren en zuchtte diep. Ik hield de rest van de les mijn mond dicht. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:46 am

Beck.

Ik zuchtte lichtelijk geirriteerd. Jezus, waarom deed ze opeens zo? Ik negeerde haar reactie maar. Ik had geen zin om nog is op haar te reageren. Ik maakte aantekeningen in mijn schrift.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:48 am

Jade.

Na de les liep ik naar mijn kluisje, zodat ik Beck kon ontwijken. Ik wisselde een paar boeken om en zuchtte diep. Waarom kon ik niet normaal tegen hem doen? Ik slikte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:52 am

Beck.

Jade rende nog net niet weg toen ze bel ging. Echt wat was haar probleem? Dit was niet grappig ofzo. Ik pakte sloom mijn spullen in. Andre wachtte op mij. "Waar is Jade?" vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. "Geen idee, ze rende nog net niet van me weg toen de bel ging" zei ik. Andre fronste. "Misschien is ze gewoon chagerijnig, trek je het niet te veel aan" zei hij. Ik knikte, misschien had hij gelijk. We liepen naar ons kluisje en wisselde de boeken om.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 2:54 am

Jade.

Ik zuchtte en sloot mijn kluisje .Ik zag Beck bij zijn kluisje en twijfelde of ik er heen moest lopen. Ik ademde diep in en liep er na toe, ik kon hem niet blijven ontwijken en dom doen, toch?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 2:58 am

Beck.

Ik deed mijn kluisje dicht en draaide me op. Jade stond opeens voor me. Ik slikte eventjes. "Waarom loop jij opeens weg?" vroeg ik. Ik zei het gewoon op een normale manier, omdat als ik anders al helemaal een grote bek terug kreeg van Jade. Ik stopte mijn handen diep in mijn broekzakken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 3:00 am

Jade.

'De les was voorbij. Dan is het meestal de bedoeling dat je een lokaal uitgaat.' zei ik droog en keek hem aan. Waarom liep ik ook ingodsnaam zo snel weg?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 3:03 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen. "Echt Jade, alsjeblieft" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar. "Vertel maar gewoon wat er is, want je doet raar" zei ik. Ik beet eventjes op mijn lip. Had iemand iets gemeens gezegd ofzo? En dat ze dat nu op mij deed afreageren?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 3:38 am

Jade.

Ik keek hem aan. 'Er is niks, je bent geen fucking psychiater' zei ik geirriteerd en sloeg mijn armen over elkaar. 'Ugh.' ik keek even over mijn schouder in de hoop dat ik Cat ergens zag lopen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 3:43 am

Beck

Ik schudde mijn hoofd. "Echt Jade, waarom doe je zo boos? Je hebt nog geen een keer iets normaal gezegd of maar gegrijnsd. Je kan het me echt wel vertellen als er iets is" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar. Echt waar, waarom deed zij zo? Ik wist wel at er iets was. Ik was niet helemaal gek.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 3:46 am

Jade.

Ik keek hem aan en rolde met mijn ogen. 'Ik doe niet boos. Jeez. Ik heb gewoon slecht geslapen, laat me.' zei ik en keek weer weg van hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 3:49 am

Beck.

Ik knikte, sure. Door mijn hoofd kwam heel eventjes het idee van snijden. Nee, dat zou ze toch niet gedaan hebben? Ik keek haar aan. Of misschien toch wel. Deed ze daarom zo vaag en belde ze me daarom niet gister? Ik keek haar strak aan. "Je hebt je toch niet weer gesneden he?" vroeg ik zacht, zodat de rest het niet hoorde.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 3:52 am

Jade.

Ik kreeg direct een naar gevoel. Fuck. 'Nee, natuurlijk niet.' zei ik en probeerde zo kalm mogelijk te klinken, terwijl ik eigenlijk van binnen totaal in paniek was. Ik keek hem even kort aan, en direct weer weg.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 16 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum