RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 8:58 am

Beck.

Jade kwam naast me zitten. M'n doel was niet te veel praten en haar aankijken, misschien kreeg ze het in de gaten. Vast toch niet want ze was te druk beIg met haar eigen problemen. Ik slikte eventjes.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:01 am

Jade.

Ik zuchtte. 'Dus, wat is het plan. Blijf je hier slapen?' Vroeg ik rustig om de stilte te doorbreken. Ik slikte. Ik vond het geen probleem, maar dan moesten we echt een keer gaan praten over ons.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:18 am

Beck.

Ik haalde mijn schouders op. "Als je dag goed vind" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar. Meer tijd door brengen met Jade was misschien wel nodig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:24 am

Jade.

Ik keek hem aan en knikte. 'Prima' zei ik en keek weer naar de TV. Moest ik het vragen? Ik slikte. Nu was toch wel een goede timing? 'Beck.. wat zijn wij nu eigenlijk?' Vroeg ik en frunnikte aan mijn nagels.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:38 am

Beck.

Ik slikte eventjes. Waarom moesten we het hier over hebben als ik het antwoord zelf ook niet wist? "Ik weet het niet. Ik denk er eigenlijk niet te veel over na eerlijk gezegd" zei ik tegen haar. Ik keek naar de tv. Mijn ogen voelde zwaar aan. Moesten we het hier over hebben nu ik hardstikke stoned was?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:43 am

Jade.

Ik zuchtte, oké, daar kwamen we ook niet veel verder mee. 'Oh.' Zei ik en beet op mijn lip. Dat was enthousiast. 'Wat wil je dat we zijn?' Vroeg ik toen maar en keek hem even aan. Hij keek me niet eens aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:50 am

Beck.

Ik haalde mijn schouders. Moest ik hier allemaal over nadenken? "Ik hou van je Jade, maar ik kan je niet vertrouwen, sorry" zei ik zacht. Ik keek langzaam naar haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:57 am

Jade.

Zo'n antwoord kon ik verwachten, maar het kwam hard aan. Vooral omdat we de laatste tijd meer tijd doorbrachtte en we hebben lopen zoenen. Ik slikte. 'Oké, laat maar.' Zei ik en keek hem in zijn ogen aan. Waarom waren ze rood? Ik trok een wenkbrauw op. 'Heb je lopen blowen?' Vroeg ik toen en keek hem aan. Dit ging je niet menen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 10:24 am

Beck.

"Nee ik wil het er wel over hebben" zei ik. Ik keek haar aan. Shit, vergeten om voor me te blijven kijken. "Nee, ik heb zitten huilen nu goed?" Zei ik rustig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 8:37 pm

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. Sure. Ik boog me naar hem toe en voelde even in zijn broekzakken voor hij me kon tegenhouden, maar er zat niks. Ik stond vlug op en liep naar zijn jas, voelde kort in beide zakken en vond een aansteker met een doosje. Ik gooide het naar hem toe en sloeg mijn armen over elkaar. Ik keek hem aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:06 pm

Beck.

Mijn reactie was te langzaam om iets te doen. Ze had het al gevonden en naar me toe gegooid. Ik stooge het snel in mijn broekzak en keek naar Jade. "Ben je nu blij dat je het gevonden hebt?" Vroeg ik. Ik rolde met mijn ogen en keek naar voor.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:14 pm

Jade.

Ik keek hem aan. 'Je wilt zorgen dat ik mezelf niet loop open te snijden hier, terwijl je zelf stoned in mijn huiskamer zit? Jezus!' Zei ik toen boos. Hij was ongelofelijk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:22 pm

Beck.

Ik beet zacht op mijn lip. "Ik had het nodig en voor ik het wist zat ik buiten te blowen" zei ik rustig. Ik haalde een hand door mijn haar en wreef in mijn slaperige ogen. Ik wilde geen ruzie, maar nu had ik er wel zelf boor gezorgd.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:28 pm

Jade.

'Je had het nodig.' Ik rolde met mijn ogen. 'En wanneer ik terugval, krijg ik direct oppas. Geweldig.' Zei ik en keek hem aan. 'M'n huis uit.' Zei ik toen. Ik hoefde hem hier niet te hebben als hij fucking stoned was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:32 pm

Beck.

Ik keek snel op. Wat? Ik stond op. "Nee, ik ga niet weg. Sorry het was een verkeerd antwoord" zei ik. Ik ging tegenover haar staan. Ze kon me niet zo maar wegsturen. Ik wilde hier bij haar zijn. Fuck.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:36 pm

Jade.

'Je zit fucking stoned in mijn huis. Waarom zou ik je laten blijven?' Vroeg ik, nog steeds met mijn armen over elkaar. Ik ergerde me eraan, ik hoopte dat hij nu totaal gestopt was, maar nee.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:46 pm

Beck.

"Omdat als ik nu naar huis ga toch alleen maar ga blowen" zei ik. Niet dat ik dat heel erg vond, maar ik wilde bij Jade blijven. Ik wist gewoon zeker dat ze ging snijden als ik nu weg zou gaan. Ik keek voorzichtig in haar ogen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 9:51 pm

Jade.

'Nou, veel plezier met blowen.' Zei ik toen droog. Ugh. Ik wou alleen zijn. 'Zoek 't maar uit. Ik ben boven.' zei ik en draaide me om, liep de trap op naar mijn slaapkamer en liet me op mijn bed vallen. Het mesje lag er nog, maar ik probeerde me in te houden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 9:56 pm

Beck.

Ik slikte eventjes en keek hoe ze naar boven liep. Verdomme. We waren allebei verpest gewoon. Ik haalde een hand door mijn haar en ging op de bank zitten. Ik wilde eigenlijk gewoon dat moment tussen Jade en mij toen ze uit het ziekenhuis was nu ook hebben. Dat alles eventjes goed ging tussen ons, maar dat ging niet meer gebeuren. We maakte te veel ruzie en we deden stomme dingen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 10:06 pm

Jade.

Ik ging zitten en trok mijn knieen op. Ik hoorde geen deur dichtgaan, dus hij was er nog. Geweldig, hij zal ook is een keer luisteren. Ik beet op mijn lip. Sinds het uit was ging alles gewoon kapot met ons. En hij vertrouwde me nogsteeds niet. Ik zuchtte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 10:13 pm

Beck.

Ik zuchtte diep. Ik wist echt niet meer wat ik moest doen. Ik wist ook niet meer wat ik wilde met Jade. Als we weer iets zouden nemen dan zou ze de eerste de beste keer toch wel weer boos doen tegen me. Zal ik naar boven gaan? Zal ik weg gaan? Ik ging ieder geval hier niet blijven zitten. Ik pakte een glas met water en liep naar boven. Ik liep Jade's kamer in en zette het glas op haar nachtkastje. "Sorry, ik had niet hier moeten blowen in jou huis, stiekem" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 10:16 pm

Jade.

Ik keek hem aan toen hij binnenkwam en zuchtte. Ik wou boos zijn, ik wou 'm uitschelden. Maar ik was gewoon moe en wist ook wel dat wij er beide niet verder mee kwamen. ''T is al goed.' mompelde ik maar en beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 10:21 pm

Beck.

Ik ging zitten op de rand van haar bed. Ik voelde me alsof ik moest gaan huilen, maar hallo ik ging niet huilen. Daar deed ik allemaal niet aan hoor, maar alles was te veel. "Ik denk dat ik.. Eumh naar huis ga. Niet dat ik dan kan blowen ofzo, maar misschien is het beter als jij rust hebt" zei ik. Ik slikte eventjes.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 10:25 pm

Jade.

Ik keek hem aan. 'Je hoeft niet weg.' zei ik tegen hem. Ik wist bijna zeker dat hij dan ging blowen en het geheim voor me ging houden. Net zoals ik had gedaan met snijden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 10:29 pm

Beck.

Ik trok een wenkbrauw omhoog. "Net zei je nog dat ik weg moest" zei ik. Ik schudde eventjes met mijn hoofd. "Maar ik blijf dan wel" zei ik. Ik keek voor me uit. Ongemakkelijk dit.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 19 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum