RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 8:22 am

Beck.

Ik knikte. "Oke, dan gaan we daar iets aan doen" zei ik. Ik stond op en liep naar de koelkast. Ik pakte opnieuw een ice pack voor haar. Ik ging zitten en gaf haar de ice pack. "Hierzo, koelen werkt" zei ik
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 8:26 am

Jade.

Ik pakte de icepack aan en legde hem weer tegen de gezwollen plek. "Dankje." zei ik met een kleine glimlach. "Heb je suggesties? Want.. Ik ben nu echt bang voor Tony." zei ik zacht. Ik was bang dat hij nog een keer losging en ik echt nog een keer in het ziekenhuis lag, of erger.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 8:30 am

Beck.

Ik staarde naar voren en dacht diep na. "Vertel eens meer over Tony en hoe zijn zaken gaan? Misschien kunnen we hem aangeven voor een andere reden" zei ik rustig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 8:34 am

Jade.

Ik dacht even na. "Uh, hij krijgt pillen van iemand die hoger is dan hem met het dealen, en die komen direct van die plek af waar ze het maken, en dan geeft Tony ze aan mij en een paar andere die het moeten doorverkopen, meestal in clubs of bij festivals in de buurt." vertelde ik Beck. Nu ik mezelf dit zo hoorde vertellen realiseerde ik me dat ik echt hartstikke gek was dit ik dit al maanden vol hield. Pff.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 8:40 am

Beck.

Ik luisterde naar haar aandachtig en knikte. "Oke, en zijn die andere ook meisjes? Gaan die ook met mannen naar bed of ben jij de enigste?" Vroeg ik rustig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 8:45 am

Jade.

Ik knikte. "Ja, er zijn er wel een paar, ik heb ze wel is ontmoet." zei ik tegen hem en frunnikte wat met mijn haar. Het was ongemakkelijk om hierover te praten met Beck, want ik kende hem eigenlijk helemaal niet zo goed. Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 8:49 am

Beck.

Ik dacht eventjes na. "Wat nou als ik naar de politie ga? Ik kan zeggen dat ik heb gezien dat er werd gehandeld waar ik bij was en dat ik weet dat er meisjes zijn die verplicht zijn om te slapen met mannen. Als ik zeg dat ik met een meisje naar bed ben gegaan die me daarna om geld vroeg en vertelde dat ze het nodig had voor Tony. Dan ben ik ook niet schuldig toch? En kunnen ze hem wel oppakken" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 8:54 am

Jade.

Ik luisterde naar Beck's idee en schudde mijn hoofd. "Beck, dat kan ik niet van je vragen.." zei ik. Ik snapte niet waarom Beck me überhaupt wou helpen. Ik was een regelrechte ramp en hij wou me helpen. Ik snap hem echt niet.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 9:05 am

Beck.

Ik keek haar aan. "Hoezo niet? Als je dit alleen gaat doen ga je er niet aan uitkomen. Als ik er voor kan zorgen dat dit stopt, waarom zou ik dat dan niet doen?" Zei ik. Ik was allang blij dat Jade er iets aan wilde doen, mijn moeder heeft het nooit geprobeerd helaas.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 9:10 am

Jade.

Ik was niet gewend dat iemand zulke dingen voor me wou doen, of überhaupt iets voor me wou doen. "Oké.. bedankt, Beck. Echt." zei ik tegen hem terwijl ik hem nu aankeek. Ik meende het, ik kende hem nog niet eens zo lang en hij heeft me al meerdere malen gered van de ondergang. Pff.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 9:14 am

Beck.

Ik grijnsde klein naar haar. "Het komt goed Oke" zei ik zelfverzekerd. Ik keek in haar ogen en slikte even. Soms zag ik net mijn moeder. Ik miste haar, ookal was ze niet de beste moeder.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 9:19 am

Jade.

Ik glimlachte klein terug naar hem en knikte. "Ik hoop het." zei ik zachtjes en zuchtte diep. Ik hoopte het echt, want ik snap nu dat dit leven zo echt niet kan. Dat ik het zo lang vol gehouden heb.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 9:21 am

Beck.

"Nu is het tijd voor koffie" zei ik met een grijns. Ik stond op en begon in het kleine keukentje koffie te maken. Opeens kwam er een gedachte in me op. Ik draaide me om en keek naar Jade die nog altijd op het bed zat. "Al die mannen he, waarmee je het moest doen. Was dat altijd veilig? Niet dat je zwanger bent ofzo?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 9:29 am

Jade.

Ik trok even een wenkbrauw op. Hij dacht overal echt diep over na. Ik schudde mijn hoofd. "Ik slik de pil. En we gebruikte condooms. Dus die kans is nihil." zei ik tegen hem. Daar had ik wel goed over nagedacht, ik kon echt geen kind hebben.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 9:31 am

Beck.

Ik knikte. "Oke, Goedzo. Dat zou nogal klote zijn anders" zei ik. Ik maakte twee koppen koffie klaar en liep ermee terug naar Jade. Ik gaf haar een mok en ging daarna weer op het bed zitten.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 9:34 am

Jade.

Ik knikte en pakte de koffie aan. "Dankje." zei ik en nam een slokje. "Heb je voor de rest geen familie? Waarbij je kan wonen? Niet dat er iets mis is met deze rv." vroeg ik. Ik was best wel benieuwd, het was niet dagelijks dat je iemand tegenkwam die in een rv leefde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 9:36 am

Beck.

Ik nam een paar slokken en keek haar weer aan. Daar begon te weer met die vragen. Ik snapte het ook wel, want ze wist niks over me. "Ik heb nog een broer, dat was het" zei ik droog.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 9:39 am

Jade.

Lekker antwoord, had ik ook zoveel aan. "Oh, oké." zei ik en nam een slokje van mijn koffie. Dat snapte ik maar niet, hij stelde duizend vragen om te zorgen dat ik mijn leven op de rit krijg, maar maar andersom? Ho maar. Maargoed, ik kon hem ook niet dwingen. Het was even ongemakkelijk stil terwijl we onze koffie opdronken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 9:46 am

Beck.

Ik dronk mijn koffie op en keek Jade weer aan. ik vroeg me eigenlijk ook wel of ze zelf drugs gebruikte, omdat ze het ook verkocht. Ik ging het niet vragen. Ik ging me njet met haar bemoeien. Waarschijnlijk gebruikte ze niks, anders had ik dat wel kunnen zien denk ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 9:49 am

Jade.

Ik zette de mok neer en checkte mijn mobiel weer. Tony bleef maar appen toen hij had gezien dat ik online was geweest. Ik hoopte zo dat Beck's plan ging werken en ik eindelijk van hem af was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 10:00 am

Beck.

Ik stond op en haalde een hand door mijn haar heen. "Zal ik dan straks maar gewoon naar de politie gaan? Dan ga ik nu ff douchen enzo" zei ik. Hoe eerder ik naar de politie ging, hoe eerder Jade van Tony af was toch?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 10:05 am

Jade.

Ik knikte. "Ja, is goed." zei ik. Het was raar dat dit waarschijnlijk betekende dat ik Tony niet meer hoefde te zien en dingen voor hem te doen. Het was echt apart. Ik zuchtte en keek weer naar Beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 10:12 am

Beck.

Ik knikte. "Kijk maar wat tv ofzo als je wilt. Of pak maar wat te eten als ke honger hebt" zei ik. Ik pakte uit de kast schone kleding en liep de badkamer binnen. Ik zette de douche aan, kleede me uit en stapte onder de warme stralen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 10:16 am

Jade.

Ik knikte naar Beck. "Is goed" zei ik. Toen Beck weg was besloot ik even nieuwsgierig te doen en rond te neuzen. Er waren geen fotos te bekennen hier. Geen familiefotos, geen fotos van Beck toen hij klein was, niks. Toch was het een goede inrichting. Beck was mysterieus en ik had echt het gevoel dat hij veel voor me verborgen hield. Ik ging weer zitten en zette de tv maar aan en zapte een beetje.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma mei 15, 2017 2:53 am

Beck.

Na het douchen, drooge ik me af en kleede ik me om. Ik deed snel mijn haar en poetsen me tanden. Ondertussen was ik in mijn hoofd aan het beslissen wat ik de politie allemaal ging vertellen. Ik moest er voor zorgen dat ik niks zei dat Jade kon veraden natuurlijk. Ik liep de badkamer uit en keek hoe Jade op bed tv aan het kijken was. "Blijf jij hier als ik naar het politie bureau ga?" Vroeg ik aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 8 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum