RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 6:42 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. "Oh, nee, alsjeblieft niet. Dit is de eerste en de laatste." zei ik tegen hem en glimlachte klein. Er werd op de deur geklopt en een paar tellen later liep er iemand de kamer in. Het was Dave. Ik herkende hem nog duidelijk van die avond in de bar, en het feit dat hij enorm op Beck leek.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 6:50 am

Beck.

Ik lachte om Jade. Toen klopte Dave op de deur die daarna binnen kwam lopen. Ik voelde me eigenlijk meteen verlegen, omdat ik zo met de baby zat. Hij liep met een grote grijns naar ons toe. "Awh moet je mijn kleine broer nou zien zitten" zei hij. Ik keek hem aan. "Hee Dave" zei ik rustig. "Dus jij bent mijn kleine nichtje?" Zei hij. Hij boog voor Liz neer. "Hallo" zei hij droog tegen haar. Ik lachte. Liz keek met grote ogen maar Dave.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 6:58 am

Jade.

Ik keek even naar Dave en Liz. Volgens mij was die Dave best wel een goede gast. Hij draaide zich om naar mij. "En volgens mij hebben wij elkaar nog nooit ontmoet. Dave." zei hij en stak zijn hand uit, die ik schudde. "Jade." zei ik met een kleine glimlach.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 7:02 am

Beck.

Ik keek Dave weer aan. "Wil je haar vasthouden?" Vroeg ik. Hij aarzelde ook even. Ik wist dat hij ook nog nooit een beetje had vastgehouden of iets. "Ja is goed" zei hij. Ik stond op. "Ga maar zitten" zei ik. Hij ging zitten in de stoel. Ik legde Liz bij hem in zijn armen. Ze vond het wel prima geloof ik. Dave vond het stiekem ook wel heel leuk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 7:10 am

Jade.

Het was leuk om Beck en Dave zo samen te zien met Liz. "Jezus, wat lijkt ze op jullie. Gek zeg." zei hij en keek ons even aan. Ik ging in kleermakerszit zitten op het bed en glimlachte klein.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 7:18 am

Beck.

Dave keek weer op. "Dus ze is helemaal gezond? Alles ging goed" vroeg hij. Ik knikte. "Ja, alles ging goed" zei ik. Dave keek naar Jade. "Was mijn broertje een beetje lief voor je? Had je veel pijn?" Vroeg hij
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 7:25 am

Jade.

Ik grijnsde even naar Dave. "Ja hoor, hij was een schat." zei ik tegen hem met een grijns. "En ja, het deed pijn." zei ik tegen hem. "Ach, maar dan heb je ook wat." zei hij. "Blij dat jullie twee het weer goedgemaakt hebben." zei hij en gaf voorzichtig Liz aan mij. Ik knikte. "Ik ook." zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 7:42 am

Beck.

Dave had gelukkig zijn goede gedrag meegenomen. Ik knikte. Tuurlijk was ik blij dat het goed was. "Ik weet dat je een goede vader voor haar zult zijn. Je lijkt niet op pa" zei hij. Hij stond op en legde kort zijn hand op mijn schouder. Ik knikte.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 7:48 am

Jade.

Ik glimlachte klein toen hij dat zei. Beck was inderdaad niet zoals zijn vader en ik hoopte dat hij dat zelf ook wist. Ik hoopte ook echt dat ik die vader nooit meer zou zien, vooral nu Liz er was. "Leuk je te ontmoeten, Jade. Doe het rustig aan en ik zie je vast nog is." zei hij tegen me en ik knikte. "Komt goed." zei ik. Dave nam afscheid en ging weer weg. Ik keek naar Beck. "Hij is aardig." zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 7:57 am

Beck.

Dave was weg. Ik vond het best fijn dat hij even was langs gekomen. Ik keek Jade aan. Ik knikte. "Ja, hij kan een klootzak zijn tegen andere, maar hij is goed tegen mij, dus ook tegen jou en Liz" zei ik. Ik ging weer in de stoel zitten.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 8:03 am

Jade.

Ik knikte en frunnikte wat aan Liz's kleding. Ik zuchtte diep. Ik vond het fijn dat Liz tot nu toe niet veel huilde, maar dat ging vast wel meer worden. Nogsteeds kon ik maar amper geloven dat dit onze dochter was, het is en bleef een rare gedachte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 8:17 am

Beck.

Na een tijdje kwamen werd er op de deur geklopt. Cat en Tori kwamen daarna binnengelopen. "Hoi!" Zei Cat blij. Ze rende meteen naar Jade die met Liz zat. "Awh wat is ze klein en schattig" riep ze. "Mag ik haar vasthouden?" Zei ze. Ze stond nog net niet te springen. Ik keek naar Tori die Liz ook aan het bewonderen was "hoi dames" zei ik met een glimlach.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 8:21 am

Jade.

Ik keek naar hoe Tori en Cat binnenkwamen. Ik schudde mijn hoofd toen ik Cat zag. Dat kind was ook hartstikke hyperactief. "Rustig Cat, ga maar tegenover me op bed zitten." zei ik. Ik wou dicht bij haar in de buurt blijven als ze met Cat was, Cat was zelf nog een baby zo nu en dan. Ze klom op het bed en ik gaf voorzichtig Liz aan haar. "En vast blijven houden." zei ik tegen Cat en ze knikte. "Wat is ze lief!" zei ze enthousiast en ik grijnsde kort.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 8:38 am

Beck.

Ik keek toe hoe Cat heel gelukkig Liz vast hield. Ik grijnsde kort naar Jade. Wat een persoon was Cat ook. Tori ging ook op de rand van het bed zitten. "Ze is inderdaad heel mooi" zei ze.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 8:46 am

Jade.

"Hoe heet ze?" vroeg Tori. "Elizabeth." zei ik tegen haar. Ik was blij dat ondanks dat ik de eerste maanden van mijn zwangerschap een bitch was tegen hun allebei, ze hier nu nog allebei waren. Ik keek naar hoe Liz Cat met grote ogen aankeek. "Awww, ze heeft jou ogen Jade!" zei Cat vrolijk. Ik grijnsde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 8:52 am

Beck.

Ik keek naar Liz. Ze was grappig. Ze had ook Jade's mooie blauwe ogen, waar ik echt heel blij mee was. Zodra Liz ouder zou worden dan konden we helemaal zien wat ze van wie had.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 8:55 am

Jade.

"Mag ik haar nu?" vroeg Tori. Ik knikte. Voorzichtig pakte Tori Liz over. "Wow, wat is ze licht. Had ik niet verwacht." zei ze. Ik grijnsde. "Je was wel lang aan het bevallen, of niet?" vroeg ze toen. "Ja, dat is een keer en nooit weer." zei ik en zuchtte. Ach, ik had het er voor over.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 9:00 am

Beck.

Tori keek daarna op naar mij. "En hoe bevalt het jou? Vader zijn?" Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb nog niet veel hoeven doen, maar ik vind haar wel heel leuk" zei ik. Ik aaide snel over Liz haar hoofdje heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 9:04 am

Jade.

Ik luisterde even naar Beck en Tori. Ik kon me nog maar al te goed herinneren hoe zij hem zo enorm leuk vond en zo jaloers was dat ik een relatie met hem had gekregen. Nu was het minder erg. Hoopte ik, dan. Anders zou het awkward zijn.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 9:31 am

Beck.

Tori ik keek op naar Jade. "Mag ik alsjeblieft oppassen als jullie een keertje weg zijn? Ze is zo leuk" zei ze. Tori speelde met haar handjes. Ik keek naar Jade. "Ik weet niet of Jade afstand kan doen van Liz" zei ik met een kleine grijns.

Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 9:35 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. "Nope, je mag alleen op visite komen. Straks krijgt ze nog trekjes van jou, dat moet ik niet hebben." Zei ik. "Of straks gaat ze als ze kan praten je nog tante Tori noemen. Dan ga ik echt huilen." Zei ik en stak mijn tong uit naar haar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 9:42 am

Beck.

Ik lachte om wat Jade moest zeggen. Ik hield van haar humor. Tori vond het niet zo leuk. "Ik dan wel?" Vroeg Cat. Ik keek haar aan. Ik schudde mijn hoofd. "We kijken wel Oke. Het zal nog wel eventjes duren voor we dat zullen gaan doen" zei ik maar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 9:45 am

Jade.

Ik zuchtte. Ik hoopte nu niet dat iedereens leven om Liz ging draaien. Als we een goed ritme hadden gevonden met mijn moeder die oppast en Liz die wat regelmaat had wou ik ook weer gewoon naar school, want ik wou gewoon slagen. "Mag ik mijn dochter terug?" Vroeg ik en keek naar Tori. Ze knikte en gaf Liz voorzichtig weer aan mij. Ze was natuurlijk weer in slaap gesukkelt.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 9:49 am

Beck

Liz lag te slapen bij Jade. Volgens mij sliepen baby's echt 22 uur per dag ofzo. Cat keek naar Jade. "Is je buik nu weer helemaal plat Jade?" Vroeg ze. Ik had eigenlijk ook geen idee hoe haar buik er nu uit zag. De dikke buik was echt wel weg. Je zag eigenlijk niet veel door het losse shirt wat ze droeg.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 9:54 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. "Opzich wel. Nu lijk ik gewoon dik." Zei ik. Tijd om naar de sportschool te gaan had ik ook niet. Ze zeiden dat dat buikje langzaam wegtrekt binnen paar weken. Was ze geraden, want zo ging ik echt niet van het zomer het strand op. Cat giechelde. "Grappig, Cat." Zei ik. "Ik ben allang blij dat het niet zo'n vieze gerimpelde oma buik is geworden." Zei ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 2 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum