RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hear me in Canada.

+3
Tropicaldonut.
SuperCatslover
heartvacancy
7 plaatsers

Pagina 19 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 1:29 am

Christian
"Dat dacht ik al wel," zei ik met een grijns en ik streelde over haar rug. Even liet ik mijn gedachten de vrije loop. Oké, stop nu, voordat er een groot feest in je broek ontstaat. Dat was een nadeel, daar had ik ontzettend snel last van. Mijn excuus? Ik was een gevoelige jongen.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 1:31 am

hahahaha omfg xd

Daisy

Ik keek hem even aan en legde toen mijn hoofd tegen zijn borst. Dat was het enigste voordeel aan dat ik niet zo groot was. Dan waren jongens in ieder geval altijd langer. Dat gaf altijd een veiliger gevoel.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 1:38 am

Christian
Ik streelde door haar haren heen en deed even mijn ogen dicht. Wat was ik rustig zeg. Normaal was ik helemaal wild bij zo'n meisje als Daisy, maar ik voelde me nu heel ontspannen.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 1:40 am

Daisy

Ik sloot mijn ogen en voelde de warmte van zijn lichaam tegen het mijne. Ik had het altijd vrij snel koud. Ik voelde me veilig. Het gaf me een gevoel, dat ik nog nooit bij een jongen had gehad.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 1:44 am

Christian
"Laten we anders weer onder water gaan, mijn voeten zijn warm maar de rest is toch wel fris." zei ik met een grijns, die ze toch niet zag. Best onpraktisch, rechtop staan in een jacuzzi terwijl je ook kon zitten. Ik ging zitten en zette Daisy bij me op schoot en sloeg een arm om haar heen. Het water was heerlijk warm.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 1:47 am

Daisy

"Goed idee." stemde ik in, ik begon nu toch wel kippenvel te krijgen. Ik ging bij hem op schoot zitten en deed mijn hoofd tegen het zijne. Ik speelde,terwijl ik in gedachten was,met de ring die om mijn vinger zat.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 1:49 am

Christian
Ik liet mijn handen weer over haar rug gaan en gaf haar een kus. Ik speelde een beetje met het randje van haar bikinibroekje. Ik dacht even aan alle mensen in het huis, ik had er tot nu toe maar 4 gezien. Dat zou echt moeilijkheden gaan geven met die bands.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 1:51 am

Daisy

Ik pakte zijn linkerhand en gaf er een kusje op. Daarna deed ik mijn beide handen eromheen. Opeens dacht ik eraan dat ik de laatste dagen maar weinig mensen had gezien. Het kon zo zijn dat iemand opeens deze kamer binnen zou lopen.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 1:53 am

Christian
"Als ik iets doe wat je niet wilt, moet je dat gewoon aangeven he," fluisterde ik in haar oor. Ik wilde haar niet overdonderen en al helemaal niet het gevoel geven dat ik haar gebruikte. Ik mocht dan wel een echte womanizer zijn, ik zou nooit dingen doen die een meisje niet wilde.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 1:56 am

Daisy

Christian verbrak de stilte, die trouwens helemaal niet on-aangenaam was, zoals het meestal was. Ik keek hem aan en knikte. "Tuurlijk." zei ik zachtjes. Hij was echt lief. Ik ging even met mijn hand over zijn wang en glimlachte.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 1:58 am

Christian
Ik dacht terug aan een paar meisjes. Stacey, ze had me een ontzettende bitchslap verkocht toen ik mijn hand naar beneden liet afglijden. Ze was knap maar zo'n enorme bitch. Vreemd genoeg ging ze daarna over op mijn vriend, die trots vertelde hoe hij haar de dag daarna al gedaan had. Amber had me al naar achter geduwd toen ik haar probeerde te zoenen en Ilona stuurde haar vriend op me af na een super gezellige avond. Ik herinnerde me die klappen nog maar al te goed. Oeff.. Nee, dat alles ging me bij Daisy niet gebeuren.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:00 am

Daisy

Ik zag hoe zijn blik veranderde. Ik ging tegenover hem zitten. "Is er iets?" vroeg ik bezorgd.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 2:05 am

Christian
"Nee, ik was even aan het terugdenken." zei ik met een grijns. Waarschijnlijk zag ze de pijnlijke blik in mijn ogen toen ik dacht aan dat gevecht. Ja, dat had pijn gedaan maar het was gelukkig geen tweede keer gebeurd. "Over de keer dat ik het met een meisje had gedaan en toen ze haar vriend op me af stuurde die me een paar flinke klappen verkocht," zei ik half lachend. En zelf had ze grijnzend staan toe kijken.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:07 am

Daisy

Ik kneep mijn ogen iets tot spleetjes. "Wauw." zei ik alleen maar. Ik snapte niet dat hij daarom kon lachen. Een seconde later bedacht ik me dat hij 'het' dus al vaker had gedaan, en ik vroeg me af hoe vaak.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 2:12 am

Christian
Ik bedacht me dat dat eigenlijk een van de weinige keren was dat ik had gevochten. Wel eens een keer met mijn vrienden lomp doen, maar nooit echt gevochten. "Waar denk je aan?" vroeg ik toen ik haar recht in haar ogen keek. Ze leek ergens over na te denken.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:14 am

Daisy

Ik trok een soort van pijnlijk en beschaamd gezicht. "Heb je al veel meisjes gehad?" vroeg ik zachtjes. Ik kon het beter nu vragen dan verzwijgen. Ik moest het gewoon weten. Straks was hij een player. Alhoewel, players zouden niet toegeven dat ze dat zijn, toch?
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 2:17 am

Christian
Wat was veel? 10? 20? 30? Nee, zo veel had ik er nog niet gehad. Ik had één vriendin gehad, inclusief haar had ik met 7 meisjes seks gehad, waarvan er 3 maar echt een one-night stand waren. En dan had ik nog een hoop meisjes gewoon zo gezoend, maar dat stelde niks voor. "Wat vind jij veel?" vroeg ik. Ik vond het nog best meevallen.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:26 am

Daisy

Ik haalde mijn schouders op. Voor mij zou 5 al veel zijn. Maar waarschijnlijk was iedereens mening daar anders over. Het zou me niks verbazen als hij al veel meisjes gehad had, hij kon goed in palmen.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 2:28 am

Christian
"Ik heb seks gehad met 7 meisjes. Daarvan was 1 mijn vriendin en 3 one-night stands. Daarnaast heb ik ook nog verschillende meisjes gezoend." zei ik. En natuurlijk was ik ook vaak genoeg afgewezen.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:31 am

Daisy

Ik kon het niet laten dat ik er een beetje van schrok, al had ik het verwacht door zijn gedrag.Het leek zo makkelijk voor hem. Ik vroeg me af of wat net gebeurd was net zo veel betekende als dat het voor mij betekende. Ik had nog nooit seks gehad, aangezien ik dat met iemand wilde doen die écht iets voor me betekende. Ik stond op en pakte mijn handdoek. "Ik ga maar eens oefenen.." zei ik zacht. Ik voelde me opeens heel ongemakkelijk. Snel liep ik de kamer uit naar mijn kamer en sloot mijn deur die ik op slot deed. Ik moest echt even alleen zijn.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 2:45 am

Christian
Opeens was ze weg. Shit. Ik had de neiging om te vloeken, maar balde mijn handen tot een vuist en kneep mijn ogen dicht. Daarna haalde ik diep adem en klom uit de jacuzzi. Ik ging naar mijn kamer, droogde me af en kleedde me aan. Daarna ging ik naar de kamer van Daisy. "Daisy?" vroeg ik. Ze moest echt weten dat ze geen nummer 8 zou zijn. Ze was gewoon Daisy en niet een van de zoveel.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:49 am

Daisy

Hoe had ik zo dom kunnen zijn? Ik had me gedragen als een slet. Ik had beter moeten weten, gelijk vanaf het begin. Zijn opmerkingen.. Ik was gewoon een volgend nummer. Ik kleedde me om in een kort spijkerbroekje en een lang topje. Daarna deed ik mijn haar in een losse knot. Vervolgens ging ik op bed zitten en pakte ik mijn gitaar. Twee vriendjes die vreemd waren gegaan, nu een player. Goeie vangsten allemaal Daisy! Ik begon te spelen en zong zachtjes mee; "Oopsy daisy i hurt you again.Crushed your heart in the palm of my hands. If you walk out baby ill understand. Cos all ill do is hurt you again.." Ik ging helemaal op in het liedje en sloot me af van de rest van de wereld.

SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 2:54 am

Christian
Ik legde mijn voorhoofd tegen de deur en luisterde naar haar stem. Ik had het gevoel alsof de tekst op mij sloeg en ik voelde me een ontzettende eikel. Dit ging ze me waarschijnlijk niet in dank afnemen, maar ik deed de deur open en ging naar binnen. "Daisy," zei ik en ik zag hoe ze in haar gedachten verzonken was. "Daisy, luister." zei ik en ik pakte haar handen vast.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  SuperCatslover zo aug 21, 2011 2:59 am

De deur zat op slot, maar geeft niet xd

Daisy

Ik schrok op uit het liedje en zag dat het Christian was die binnen kwam. Ik sloeg mijn ogen neer. Ik voelde hoe hij mijn handen vastpakte, maar ik haalde mijn handen uit de zijne en stond op en pakte mijn gitaar die ik vervolgens in de standaard terug zette. "Sorry, ik wil geen volgend nummer zijn.." zei ik zachtjes. Ik keek hem even aan en liep toen de gang op. Ik beet op mijn lip en dacht aan al mijn vriendinnen die al vriendjes hadden. Waarom had ik toch zo'n verkeerde smaak? Ik veegde een traan weg die ontsnapte.
SuperCatslover
SuperCatslover

Aantal berichten : 888
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Veenendaal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Sharity zo aug 21, 2011 3:02 am

Christian
"Daisyy, kom op nou! Je weet niet eens wat ik wilde zeggen!" zei ik en ik liep achter aan haar de gang op. Ik pakte haar vast en draaide haar om. "Je bent écht geen nummer voor me. Écht niet." zei ik en ik keek haar diep in haar ogen aan. "Oké, toen ik je voor het eerst zag misschien wel, maar dit voelt gewoon.... anders." zei ik met een zucht. Ik kon beter ophouden, het kwam waarschijnlijk toch verkeerd over.
Sharity
Sharity

Aantal berichten : 328
Registratiedatum : 16-08-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Ulft

Terug naar boven Ga naar beneden

Hear me in Canada. - Pagina 19 Empty Re: Hear me in Canada.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 28 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 23 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum