RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 41 van 42 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 9:21 am

Beck.

Ik keek naar Jade en grijnsde klein. Ze was veel te lief. Ik friemelde aan haar haren. "Mmh" stemde ik in. Ik beet even op mijn lip en keek naar het scherm.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 9:24 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen en ging weer rechtop zitten en zette de tv op pauze. "Wat is er met je? Je bent echt hartstikke droog." zei ik en beet op mijn lip. Had ik wat verkeerds gedaan? Ik kon me niet herinneren dat ik wat fout gezegd had, maargoed, dat kan ik me meestal niet herinneren tot het te laat is.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 9:31 am

Beck.

Ik keek op toen Jade de serie op pauze deed. Ze had wel iets door, ze was niet achtelijk. "Er is niks. Ik ben gewoon een beetje moe. Sorry" zei ik. Ik nam een slok van mijn drinken en keek terug naar het tv scherm.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 9:34 am

Jade.

Ik slikte. Goed excuus, Beck. "Als er iets zou je het me vertellen..toch?" vroeg ik. Ik wou ook niet die typische vriendin zijn die dan helemaal iemand ging pushen, want Beck wist dat ik het niet fijn vond als hij dat bij mij zou doen. Dan zou ik het ook niet bij hem doen. Ik keek hem nogsteeds aan. Maar ik wist dat er iets aan de hand was, hij deed gewoon zo anders te laatste tijd.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 9:39 am

Beck.

Ik keek Jade weer aan. "Ja tuurlijk" zei ik rustig. Ik forceerde een kleine lach en keek weer op. Ik wist echt niet hoe ik me moest gedragen om haar heen en ik haatte het. Ik moest gewoon mezelf zijn.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 9:43 am

Jade.

Ik knikte. "Mooizo." zei ik tegen hem en zette de tv weer aan, maar besloot nu maar gewoon rechtop te blijven zitten. Ik keek naar de tv, maar kreeg niet echt veel mee, ik zat meer met mijn hoofd bij Beck, en wat er nou aan de hand kon zijn. Was het iets met zijn vrienden van zijn oude school? Had hij weer problemen met zijn agressiegedoe?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 9:48 am

Beck.

Na even tv te hebben gekeken keek ik Jade aan. "Ik ben best wel moe, zulle we naar bed gaan?" vroeg ik. "Komen onze ouders trouwens thuis vanavond of blijven ze weg?" vroeg ik. De hele tijd zaten mijn gedachten ergens anders, maar ik probeerde nu een beetje te genieten van het moment nu met Jade samen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 9:51 am

Jade.

Ik keek op en knikte. "Als het goed is blijven ze weg, anders waren ze nu al wel terug denk ik." zei ik tegen hem. "Maar anders, ik heb een slot op mijn kamer." zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik drukte de televisie uit en ruimde even vlug op voordat ik naar bovenliep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 9:57 am

Beck.

Ik lachte kort. "Dan kom ik bij jou slapen. Dat heb ik wel gemist" zei ik zacht. Samen liepen we naar boven. In haar kamer trok ik mijn shirt en broek uit, daarna ging ik in haar bed liggen en zuchtte ik diep. In haar bed rook het lekker. Jade had een lekkere geur.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 10:00 am

Jade.

Ik glimlachte klein. Dat stelde me wel gerust. Voor de zekerheid deed ik mijn deur op slot voor ik me omkleedde, zodat ik zeker wist dat niet een van onze ouders naar binnen zou komen, en kroop toen naast Beck in bed. Ik trok de deken over ons heen en keek even naar Beck, glimlachte klein. Ik drukte een kus op zijn lippen. "Mhh, slaaplekker." zei ik zacht.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 10:03 am

Beck.

Ik keek haar aan en drukte een kus terug. "Weltrusten. Ik hou van jou" fluisterde ik zacht. Ik zuchtje zachtjes en sloot mijn ogen. Ik probeerde niet te veel te piekeren en probeerde te slapen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 10:08 am

Week later
Jade.

Ik zat me thuis op de bank de vervelen toen ik mijn mobiel voelde trillen. Ik pakte hem van de tafel. Ik verwachtte dat het Beck was die zou zeggen dat hij wel of niet mee at of vertelde hoe laat hij thuis kwam, maar het was niet van Beck. Het was van Tori? Ik trok een wenkbrauw op en opende hem. Hee Jade, kom je zo langs? We moeten weer een keer bijkletsen! . Ik rolde met mijn ogen. Wat moest ik daar nou mee? Een gezellig girl to girl gesprek met Tori? Maargoed, ik wou geen nee zeggen, want ze wist van mij en Beck af. En ik was toch alleen thuis. Ik stond op en trok mijn schoenen aan en pakte mijn jas voordat ik Tori terugsmste dat ik zo wel langskwam.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 10:13 am

Beck.

"Kom op Beck" smeekte Tori. Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik heb echt geen zin" zei ik. "Je hebt nooit zin, kom op. Anders ga ik morgen even langs bij je moeder en vertel ik dat jij verliefd bent op je zus" zei ze. Ik rolde met mijn ogen. Ik beet op mijn lip en twijfelde. Ze pakte mijn hand en trok me mee naar naar kamer toe. Ze drukte me op bed en ze begon me te zoenen. Ze trok haar shirt en broek uit, daarna trok ze mijn shirt uit.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 10:19 am

Jade.

Tori had gesmst dat de voordeur open was, dus toen ik aankwam deed ik de voordeur open en liep naar binnen. Ik keek rond, maar zag Tori nergens in de huiskamer. Ik trok een wenkbrauw op. Wat een welkom ontvangst weer. Ik nam aan dat ze op haar slaapkamer was, dus ik liep rustig de trap op richting haar slaapkamer. Ik liep naar haar slaapkamer en opende de deur maar gewoon zonder te kloppen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 10:27 am

Beck.

Tori zoende me door en ze begon langzaam mijn broek uit te trekken. Ik hoorde toen opeens geluid. Ik keek op en zag hoe de deur open ging. Shit. Jade stond daar opeens. Huh? "Shit, Jade? Wat doe je hier? Fuck fuck" vloekte ik. Ik duwde Tori snel van me af en stond op. Ik trok mijn broek snel op. Shit man, wat moest ik doen? Ze had me betrapt.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 10:31 am

Jade.

Het duurde even voor ik me realiseerde wat er aan de hand was. Het dringde pas door dat het Tori en Beck waren toen Beck mij ook zag. Direct voelde ik woede omhoog komen. "Dus dit is je oude vriend? Meen je dit, Beck?" zei ik woedend. Ohmygod, ik kon niet geloven dat dit echt gebeurde, ik wou het niet geloven. Beck en Tori? "Wat ben jij een ongelooflijke lul, gatverdamme." riep ik kwaad.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 10:37 am

Beck.

Ik voelde me zo kut. Ik had haar zo pijn gedaan. Dit ging ze me ook echt niet vergeven. Ik had al te veel fouten gemaakt bij haar. Ik pakte mijn shirt op en trok die snel aan. "Jade, het spijt me. Maar ik kan dit uitleggen, echt waar" zei ik. Ik liep naar haar toe. "Sorry. fuck" zei ik doo relkaar heen. Ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik draaide me om naar Tori die een beetje zat te grijnzen. "Geniet jij hiervan?" vroeg ik kwaad. Ze knikte. Ik schudde mijn hoofd. "Jij bent ziek" zei ik. Ik draaide me terug naar Jade. "Tori die.. Ik wilde dit helemaal niet. Ik moest dit" probeerde ik uit te leggen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 10:44 am

Jade.

Ik zette een stap achteruit toen hij dichtbij kwam en lachte sarcastisch. "Nou - Beck, je wou het anders zelf." zei Tori tussendoor. Ik wou haar slaan, ik wou haar echt slaan, maar ik bleef woedend oogcontact houden met Beck. "Je moest het? Nou wordt het mooi." zei ik. "Weet je, zoek het uit." zei ik. Ik voelde dat ik bijna in huilen ging uitbarsten, en ik wou niet dat Beck of Tori dat zag. Ik draaide me om en liep de gang op. "Fuck." riep ik en trapte hard tegen een kastje aan die daar stond voordat ik de trap af rende. Was ik maar nooit gekomen. Had ik maar nooit op Tori's fucking sms gereageerd.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 10:50 am

Beck.

Ik schudde mijn hoofd. Shit. "Nee nee Jade!" riep ik. Ik rende haar achteraan naar beneden. "Jade, laat me dit alsjeblieft uitleggen. Tori ging vertellen aan onze ouders en aan iedereen van school dat wij een relatie hadden. Dat ze ons had zien zoenen. Ze zou het tegen niemand zeggen als ik deed wat ze zei" zei ik. "Ik hou van jou Jade. Alsjeblieft vergeef me" zei ik. Ik was zo serieus. Ik hoorde Tori achter ons aan komen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 10:56 am

Jade.

Ik wou niet eens horen wat hij te zeggen had en draaide me om naar hem. "Je gaat niet vreemd als je van iemand houd, Beck, dat gaat niet! Je zou het niet eens moeten overwegen! Je kon naar me toe gekomen zijn, dan hadden we samen een fucking oplossing kunnen vinden, je gaat niet fucking vreemd!" riep ik hard in zijn gezicht. Ik was zo boos, en verdrietig en fucking pissed tegelijk. Fuck. Tori, die nogsteeds alleen in d'r ondergoed stond, stond met haar armen over elkaar geslagen toe te kijken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 11:01 am

Beck.

Ik luisterde naar wat ze zei. Ik zag in haar ogen hoe veel pijn ze nu voelde. Dit had nooit mogen gebeuren. "Je hebt gelijk. Ik had naar je moeten toe komen en het vertellen, maar ik wist toen gewoon niet wat ik moest. Ik wilde jou niet kwijt en ik houd echt van jou, echt Jade. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen.." zei ik. Ik voelde hoe hard mijn hart klopte. Ik haatte Tori, maar mezelf nog het meest.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 11:06 am

Jade.

"Mooi, want ik ben uitgepraat met je." zei ik tegen hem en liep naar buiten, smeet de deur hard achter me dicht en rende naar mijn auto. Ik stapte in en merkte nu pas hoe erg ik aan het trillen was. Ik kreeg nauwelijks de sleutel in het contact. "Fuck." riep ik en sloeg hard tegen mijn stuur aan. Ik haalde diep adem en probeerde het opnieuw, met succes dit keer. De auto startte en ik reed weg. Ik moest hier weg. Ik begon te rijden, maar erg ver kwam ik niet. Ik reed een zijstraatje in en stopte de auto, en barstte toen in huilen uit. Mijn handen trilde en ik had een misselijk gevoel in mijn buik. Ik kon niet geloven dat Beck was vreemdgegaan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 11:14 am

Beck.

Ik keek hoe Jade het huis uit rende. Ik beet hard op mijn lip. Godver. Ik draaide me om naar Tori. "Blij nu?" riep ik. Ik pakte mijn spullen en en liep naar buiten. Jade was al weg. Ik stapte in mijn auto en reed naar huis toe. We moesten hier over praten. Ik begon snel te rijden naar huis. Ik was zo kwaad op mezelf. Pff. Thuis parkeerde ik de auto, maar ik zag dat Jade's auto er nog niet stond. Ik liep naar binnen en zag mijn moeder en Walter op de bank zitten. "Hoi" zei ik snel. Ik liep snel naar boven toe en liep naar mijn kamer. Hopelijk kwam Jade snel thuis.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 11:19 am

Jade.

Pas na twintig minuten verklaarde ik mezelf weer stabiel genoeg om verder te rijden, ik haalde diep adem en keek in de spiegel, veegde mijn uitgelopen mascara en tranen weg en startte de auto weer voor ik naar huis reed. Ik durfde helemaal niet, want ik wist dat Beck waarschijnlijk thuis zou zijn. Ik wou hem niet zien, ik durfde hem niet te zien. Ik beet op mijn lip en reed mijn straat in, en zag Beck's auto al staan. Verdomme. Ik parkeerde mijn auto. Ik ging gewoon naar binnen en probeer zo snel mogelijk naar mijn kamer te gaan. Ik stapte uit en opende de voordeur, gooide mijn tas opzij en trapte mijn schoenen en jas uit voordat ik zo snel als ik maar kon de trap oprende en mijn deur op slot deed, en me langs de deur naar de grond liet glijden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 11:26 am

Beck.

Ik hoorde na een tijd iemand de trap oplopen en vervolgens ging de deur van Jade open en dicht. Ik stond op van mijn bed en liep mijn kamer uit. Waarachijnlijk ging ze me nu helemaal haten, maar dat boeide me nu niet. Ik liep naar haar deur en drukte de deurklink omlaag, maar hij ging niet open. IK beet op mijn lip. "Jade? Gaat het? Kunnen we praten alsjeblieft?" Vroeg ik rustig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 41 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 41 van 42 Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum