RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant za aug 22, 2015 11:15 am

Beck.

Ik grijnsde klein en knikte. "Ja dat vind ik ook erg fijn" zei ik. Ik keek haar aan en staarde eventjes naar haar lippen. Zacht drukte ik een kusje oo haar mond. Ik keek haar daarna weer aan en grijnsde klein. Dat was wel lang geleden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune za aug 22, 2015 11:18 am

Jade.

Ik glimlachte klein toen hij me een kusje gaf. Ik was blij dat ik tenminste niet bij elke aanraking van mensen meer een hartaanval kreeg. Verbetering was wel duidelijk te zien, wat ik knap vond aangezien ik dit alles alleen deed de laatste tijd. 'Ik hou van je.' fluisterde ik toen zacht en keek hem recht in zijn ogen aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant za aug 22, 2015 11:28 am

Beck

Die woordjes waren fijn om te horen. Ze meende het ook echt. "Ik hou ook van jou Jade" zei ik serieus. Ik keek haar aan en glimlachte klein. Ze was mooi.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune za aug 22, 2015 11:33 am

Jade.

Ik glimlachte klein. 'Mooi.' zei ik zacht en sloot mijn ogen even. Ik zuchtte zacht en genoot even van de vertrouwde stilte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant za aug 22, 2015 11:36 am

Beck.

Ik sloot mijn ogen en haalde rustig adem. Ik was tevreden en ik voelde me beter. Ik was zo blij dat ik thuis was en zo moe. Langzaam viel ik in slaap.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune za aug 22, 2015 11:38 am

Jade.

Beck viel langzaam in slaap, en ik glimlachte klein. Damn, het was fijn om weer zo samen te zijn na al die tijd. Ik sloot mijn ogen weer en viel ook langzaam in slaap.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 2:41 am

Beck.

Na een tijdje werd ik wakker. Ik keek naar Jade die sliep. Ik grijnsde wat naar haar. Ik pakte de deken en sloeg die over ons heen. Ik zuchtte diep en viel daarna weer in slaap. Alles zag er nu goed uit.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 2:45 am

Jade.

Ik werd s'ochtends wakker, voor het eerst zonder een nachtmerrie, en dat was veel beter, ik voelde me uitgerust. Ik wreef even in mijn ogen en keek naar Beck en grijnsde klein.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 2:53 am

Beck.

Ik werd langzaam wakker en keek naar Jade. Zo te zien was ze ook net wakker. Ik grijnsde klein. Ik drukte een kus op haar wang. "Goedemorgen" zei ik zacht. Ik friemelde aan haar haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 2:56 am

Jade.

'Hee.' zei ik zachtjes terug en glimlachte klein naar hem. Ik gaapte even kort en ging toen een beetje rechtop zitten en haalde een hand door mijn haar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 3:03 am

Beck.

Ik glimlachte naar haar. Ik kwam ook een beetje overeind en zuchtte tevreden. "Je eigen bed ligt toch altijd wel beter dan andere" zei ik. Ik had weer eens echt goed geslapen. Ik stond op en begon ontbijt te maken voor ons.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 6:01 am

Paar weken later.

Jade.

Ik werd s'ochtends wakker van de wekker en drukte hem zuchtend uit. Ugh., ik was moe. Ik keek naar Beck naast me. 'Wakker worden, slaapkop.' zei ik tegen hem. Het ging beter, met mij, met hem, en met ons. Ik raakte zekerder over mezelf en durfde de meeste dingen weer, op mijn eigen tempo. Het was fijn dat Beck er wel rekening mee hield. Toch werd ik soms s'nachts nog wakker van nachtmerries, maar ik probeerde er luchtig over te doen. Ik gaapte even. Ugh, ik had geen zin in school.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 6:08 am

Beck.

Ik werd wakker. Ik grijnsde naar Jade. "Jaja zonnestraal" zei ik met een lachje. Ik stond langzaam op en gaapte even. Ik pakte kleren en kleedde me om. Ik keek even naar Jade en glimlachte. Het ging goed tussen ons en ik was daar heel blij mee. Als er iets was praatte ze er nu over en ze zag er ook veel vrolijker uit dat paar maanden geleden. Ik liep naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en deed mijn warrige slaap haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 6:12 am

Jade.

Ik grijnsde flauw en stond op. Ik kleedde me om toen ik een onprettig gevoel in mijn buik voelde. Het duurde een paar seconden voor ik erop reageerde, maar ik schoot direct naar de badkamer en spuugde in de wc. Mijn keel brandde en ik voelde tranen in mijn ogen komen van het gevoel. Ik hoestte even kort, godverdomme.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 6:36 am

Beck.

Opeens snelde Jade naar de wc en hoorde ik haar vervolgens over geven. Bezorgd ging ik haar snel achterna en hield ik haar haren uit haar gezicht. "Rustig haal goed adem" zei ik rustig. Ik wreef over haar rug. "Je gaat toch niet ziek worden he" zei ik. Hopelijk was dit eenmalig. Ik hield er niet van als ze pijn had.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 6:43 am

Jade.

Ik hoestte nog even en keek hem toen even aan. 'Dit krijg ik ervan als ik jou laat koken.' zei ik tegen hem en haalde een paar keer diep adem voor ik opstond. Ik was even bang dat ik opnieuw ging spugen, maar nee. 'Ugh.' ik spoelde de wc door en draaide me om naar de wastafel en pakte mijn tandenborstel om mijn tanden te poetsen. Ik wou die vieze, ranzige smaak uit mijn mond hebben. 'Vind je 't erg als ik thuis blijf? Ik ben echt fucking misselijk.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 7:09 am

Beck.

Van dat eten wat ik kook negeerde ik maar. Ik keek haar aan en knikte. "Ja, blijf maar thuis. Doe iets comfortabels aan en ga in bed liggen. Je moet wel wat eten en een kopje thee ofzo" zei ik. Ik wreef over haar rug. "Gaat het weer een beetje? Misschien voor de zekerheid een emmertje naast het bed zetten" zei ik. Uit het kastje pakte ik een emmer en gaf dje aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 7:12 am

Jade.

Ik knikte en pakte het emmertje aan. 'Ja, 't gaat wel.' zei ik en liep terug, pakte een joggingbroek en een shirtje en kleedde me traag om. Ik snapte niet dat ik plots ziek was, ik was bijna nooit ziek. Ik kroop weer in bed en zuchtte diep. Heb ik weer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 9:31 am

Beck.

Ik keek hoe ze terug in bed ging liggen. Ik liep naar haar toe en wreef over haar wang. Zielge Jade. "Wil je dat ik thuis blijf?" Vroeg ik aan haar. Als ze dat fijn vond bleef ik graag bij haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 9:35 am

Jade.

'Mhh, ja.' zei ik zacht. We konden heus wel een dagje school missen, we hadden al genoeg gemist, dus nog een paar uurtjes maakte echt niet uit. Ik ging wat comfortabeler liggen en zuchtte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 9:49 am

Beck.

Ik knikte. "Dan blijf ik lekker bij jou lieverd" zei ik rustig. Ik pakte uit het keukenkastjes een pijnstiller en een glas water, die bracht ik aan Jade. Ik kwam bij haar zitten. "Wil je tv kijken, slapen, moet ik ies voor je doen? Vraag maar gewoon" zei ik zacht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 9:59 am

Jade.

Ik pakte de pijnstiller aan en nam hem in. Ugh. 'Tv kijken.' zei ik en leunde tegen hem aan. Ik vond het wel een beetje schattig dat hij zo bezorgd was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 10:08 am

Beck.

"Oke" zei ik rustig. Ik sloeg mijn arm om haar heen en drukte een kus op haar wang. "Ik vind het niet leuk als je ziek bent" zei ik. Ik ging met mijn vingers zacht door haar haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo aug 23, 2015 10:13 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op en zapte een beetje door de zenders op zoek naar wat leuks. 'Meh, ik ben morgen vast al beter.' zei ik. Het was niet eens zo erg meer. Ik gaapte kort en liet de afstandsbediening zakken toen ik wat leuks had gevonden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo aug 23, 2015 10:15 am

Beck.

Ik knikte. "Dat hoop ik wel ja" zei ik tegen haar. Ik zuchtte diep en keek mee naar wat er op de tv was te zien.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 31 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum