Sermilla Island
+5
Taylor1234
This_Is_My_Life
cyntspel
wolf
weyy
9 plaatsers
RPG :: Speeltopics
Pagina 14 van 30
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Re: Sermilla Island
wat is een schaaltje? ;$
---
Destiny
'Dank je,' zei ik.
---
Destiny
'Dank je,' zei ik.
weyy- Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 02-01-12
Leeftijd : 28
Enorme spel fout ik bedoelde een sjaaltje, schaam schaam.
--
Luce
Ik liet me in het zand vallen.
--
Luce
Ik liet me in het zand vallen.
This_Is_My_Life- Aantal berichten : 193
Destiny
Ik staarde naar de snee. Ik zuchtte. 'De tijd gaat zo enorm langzaam,' zei ik.
Ik staarde naar de snee. Ik zuchtte. 'De tijd gaat zo enorm langzaam,' zei ik.
Luce
'Vertel mij wat,' zei ik.
'Vertel mij wat,' zei ik.
we hebben egt meer mensen nodig want het gaat zo niet. ;(
Lynn
Ik zie de snee en zeg: 'Dat moet je niet zo oplossen.' Snel ren ik naar het plantje dat ik al eerder herkende. Ik pluk er een handje van en ren weer terug naar de verbaasde Luce en Destiny. Ik knijp zo hard in het dikke steeltje van de plant dat er een fris ruikende, transparante vloeistof uit komt. Destiny heeft de wond inmiddels vrij gemaakt en ik smeer het sap er om heen. 'Beter?' vraag ik.
Ik zie de snee en zeg: 'Dat moet je niet zo oplossen.' Snel ren ik naar het plantje dat ik al eerder herkende. Ik pluk er een handje van en ren weer terug naar de verbaasde Luce en Destiny. Ik knijp zo hard in het dikke steeltje van de plant dat er een fris ruikende, transparante vloeistof uit komt. Destiny heeft de wond inmiddels vrij gemaakt en ik smeer het sap er om heen. 'Beter?' vraag ik.
Lynn Parked- Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 04-01-12
Destiny
'Wat is het?,' vroeg ik. Ik kende haar nauwelijks, dus ik kon haar nog niet echt vertrouwen.
'Wat is het?,' vroeg ik. Ik kende haar nauwelijks, dus ik kon haar nog niet echt vertrouwen.
'Sap van een Tropische Laurier.' antwoord ik. Ik snap dat ze me misschien wel niet zou vertrouwen, dat snap ik want als ik haar was, zou ik in ieder geval haar nog niet goed vertrouwen. 'Het helpt echt. Over een paar seconden moet de pijn verzachten.' ik knik haar vriendelijk toe.
--
Kan je reageren in het rpg-ideeën topic? wil weten of je het een goed idee vind.
--
Kan je reageren in het rpg-ideeën topic? wil weten of je het een goed idee vind.
ff de naam van je personage erboven zetten ;$
---
Destiny
Ik zei niets. Als ik er iets aan over zou houden dan zou ze zwaar in de problemen zitten. Ik wilde geen zware littekens of zo.
---
Destiny
Ik zei niets. Als ik er iets aan over zou houden dan zou ze zwaar in de problemen zitten. Ik wilde geen zware littekens of zo.
oeps sorry
zal er aan denken.
zal er aan denken.
Destiny
Ik zat op een rots en keek naar de zee. Ik baalde dat ik nergens heen kon lopen. Nu ging de tijd nog langzamer. Ik zong maar weer eens een liedje.
Ik zat op een rots en keek naar de zee. Ik baalde dat ik nergens heen kon lopen. Nu ging de tijd nog langzamer. Ik zong maar weer eens een liedje.
Lynn
Ik hoop dat Destiny me vertrouwt. Het is gewoon zo dat het helpt. Ik loop maar weer het bos uit, met wat hout voor een vuurtje. Ik heb nog lucifers in mijn zak zitten, die ik even in mijn zak had moeten houden voor m'n manager. Waarom, dat weet ik niet meer. Ik verzamel ook wat bladeren en ga aan de slag.
Ik hoop dat Destiny me vertrouwt. Het is gewoon zo dat het helpt. Ik loop maar weer het bos uit, met wat hout voor een vuurtje. Ik heb nog lucifers in mijn zak zitten, die ik even in mijn zak had moeten houden voor m'n manager. Waarom, dat weet ik niet meer. Ik verzamel ook wat bladeren en ga aan de slag.
Luce
Ik stond op het strand naar zee te kijken. Ik besloot maar om wat te dansen en zong zachtjes mee.
Ik stond op het strand naar zee te kijken. Ik besloot maar om wat te dansen en zong zachtjes mee.
Lynn
Ik was klaar met het vuurtje en staarde wat in de vlammen.
Ik was klaar met het vuurtje en staarde wat in de vlammen.
Destiny
'Hallo, is er iemand? Ik heb honger!,' schreeuwde ik. Ik zat nog steeds alleen op de rots.
'Hallo, is er iemand? Ik heb honger!,' schreeuwde ik. Ik zat nog steeds alleen op de rots.
Phoenix
Ik zat in een kleine oude dierenvervoer-vliegtuig. Mijn neef had hem geregeld via zijn beste vriend. ik liet niet merken dat ik baalde van de hygiene want ik was natuurlijk een jongen. Ik had een zeldzame jongensnaam en dat wist ik. Ik staarde uit het raam totdat mijn piloot omsprak dat ik mijn parachuut moest pakken. Zonder angst en emotie trok ik de parachuut aan en stond in de opening. Mijn piloot had de automatische piloot ingeschakeld en liep naar me toe. Ik keek naar hem. Ik keek weer naar buiten. Ik voelde kriebels in mijn maag, net zoals in een achtbaan wanneer je karretje een looping maakt. De piloot had me vast geduwd dacht ik razend. Ik schreeuwde de kriebels uit mijn buik. Toen ik eenmaal geland was keek ik om me heen. Mijn rugzak en tassen kwamen ook naar beneden.
Phoenix
Ik zuchtte diep en zadelde mijn rugzak achter op mijn rug. derest liet ik achter.
Het zou te veel zijn om mee te nemen en dus was het compact en klein wat ik mee nam.
Ik liep een tijdje toen ik een meisje zag schreeuwen. Ik keek even goed.
Toen rende ik naar de rots toe.
"Hey" Zei ik kort. Mijn ogen fonkelden toen ik het meisje zag.
Ik zuchtte diep en zadelde mijn rugzak achter op mijn rug. derest liet ik achter.
Het zou te veel zijn om mee te nemen en dus was het compact en klein wat ik mee nam.
Ik liep een tijdje toen ik een meisje zag schreeuwen. Ik keek even goed.
Toen rende ik naar de rots toe.
"Hey" Zei ik kort. Mijn ogen fonkelden toen ik het meisje zag.
Destiny
'Hé,' zei ik. 'Ik ken jou nog niet. Ik ben Destiny White.'
---
ehmm.. ik had al gereageerd mrgoed ;p
'Hé,' zei ik. 'Ik ken jou nog niet. Ik ben Destiny White.'
---
ehmm.. ik had al gereageerd mrgoed ;p
Laatst aangepast door weyy op zo jan 08, 2012 7:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
1
Alexis.
Ik zat samen met een jongen en mijn manager in een klein vliegtuigje. Ik had geen idee wie die jongen was of waar we naartoe gingen. 'Je ziet wel.' had mijn manager gezegd. Mijn manager zei dat we moesten gaan staan. De deur van het vliegtuigje ging open. Ik voelde een hand in mijn rug en werd uit het vliegtuigje gegooid. Het enige wat ik deed was gillen. Ik kwam samen met mijn koffer in het water terecht.
Jake
Had die gast haar zojuist eruit gegooid? Ik begon hem uit te schelden. Hoe kon hij dat doen? Al snel werd ik er ook uitgeduwd en kwam op een strand terecht.
LikeAFairytale- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 08-01-12
Alexis
Ik zwom naar het strand toe. Uitgeput viel ik op het strand neer. Waar was ik? Waarom had mijn manager me ut dat vliegtuig gegooid?
Jake
Ik stond op en ik zag mijn koffer naast me liggen. Het eerste wat ik zou doen was dat meisje vinden. Ik ging op zoek
Ik zwom naar het strand toe. Uitgeput viel ik op het strand neer. Waar was ik? Waarom had mijn manager me ut dat vliegtuig gegooid?
Jake
Ik stond op en ik zag mijn koffer naast me liggen. Het eerste wat ik zou doen was dat meisje vinden. Ik ging op zoek
LikeAFairytale- Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 08-01-12
ok, ik voeg even een regel toe:
als je 2 personages hebt, mogen die twee personages niet wat met elkaar hebben...
en graciella, kun jij nog even je personage toevoegen in de rpg:
https://rpgdutch.actieforum.com/t15-sermilla-island
als je 2 personages hebt, mogen die twee personages niet wat met elkaar hebben...
en graciella, kun jij nog even je personage toevoegen in de rpg:
https://rpgdutch.actieforum.com/t15-sermilla-island
sorry, maar anders is het wel heeel makkelijk ;p
Luce
Ik danste vrolijk en probeerde de choreografie van het zwanen meer, wat niet echt lukten omdat ik geen spitsen had.
Toen zag ik iemand nieuw zitten, ik stopte met dansen en liep in zijn richting. 'Hé,' riep ik.
Ik danste vrolijk en probeerde de choreografie van het zwanen meer, wat niet echt lukten omdat ik geen spitsen had.
Toen zag ik iemand nieuw zitten, ik stopte met dansen en liep in zijn richting. 'Hé,' riep ik.
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
RPG :: Speeltopics
Pagina 14 van 30
Permissies van dit forum: