RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 6 van 42 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 24 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 11:35 am

Jade.

Ik grijnsde even kort naar hem. 'Watje, nee hoor. Ik zou niet willen dat je huisarrest krijgt voordat je op school begint.' zei ik tegen hem en pakte mijn koffie en liep langs hem naar de huiskamer waar ik neerplofte op de bank. We gingen gewoon normaal tegen elkaar doen, vrienden. Ik nam een slokje van mijn koffie.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:41 am

Beck.

"Dankjewel Jade" zei ik lachend. Jade liep langs me naar de huiskamer. Ik liep haar achterna en ging naast haar op de bank zitten. Ik dronk mijn glas water leeg en zette die op de salon tafel. Gister avond zaten we er anders bij op deze bank. Ik beet eventjes op mijn lip. "Ik ga denk ik maar eventjes douchen. Mijn hoofdpijn killt mij" zei ik. Ik zuchtte diep.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 11:44 am

Jade.

Ik grijnsde flauw. 'Doe dat maar' zei ik tegen hem. Ik pakte mijn mobiel van de tafel af en las even de berichten door die ik gekregen had. Ik ging Cat echt niet vertellen dat Beck en ik gezoend hadden, en al helemaal niet tegen Tori of Andre. Ik zuchtte even en dronk mijn koffie op, zette de mok naast Beck's lege glas.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:57 am

Beck.

Ik liep naar boven, naar mijn kamer toe. Ik kleedde me uit en ging onder de douche staan. Serieus kon ik nu alleen maar aan Jade denken? Aan hoe ze zong, haar blauwe ogen of hoe ze me gister zoende. Ik zuchtte diep. Na het douchen, droogde ik me af en kleedde ik me om. Normaal föhnde ik mijn haar, maar nu had ik daar geen zij in dus liet ik het lekker nat. Ik stommelde weet naar beneden en ging languit in de stoel liggen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 12:10 pm

Jade.

Ik was blij dat Beck even weg was, ik had echt tijd alleen nodig, want ik kreeg hem maar niet uit mijn hoofd. Ik zette de tv aan en keek maar naar wat er op was. Na een tijdje kwam Beck weer de huiskamer in, zijn haren nog nat van de douch. Ik hoopte dat we gewoon vrienden konden blijven, ookal was het nu vet ongemakkelijk tussen ons.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 12:12 pm

Beck.

Ik keek wat naar de tv. Iets later kwamen onze ouders binnen gelopen. " hoi, alles goed gegaan hier?" Vroeg mijn moeder. Ik keek naar Jade en knikte. "Ja hoor prima" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 12:15 pm

Jade.

Ik knikte naar Beck's moeder. 'Ja.' zei ik rustig. Ik beet op mijn lip. Ik keek even naar Beck en vlug weer naar Beck's moeder en mijn vader. 'Jullie ook?' vroeg ik en ze knikte allebei. 'Ja hoor.' ze liepen door naar de keuken en ik zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 7:11 am

Beck.

Ik keek Jade aan en keek daarna naar de grond. Dit was echt zo ongemakkelijk. Wauw. "Jade?" vroeg ik . Ik keek haar aan. "Zou je mij misschien kunnen helpen met een scene voor school? Maandag moet ik een scene doen bij Sikowitz ofzo" zei ik. Ik wilde niet dat het langer ongemakkelijk zou zijn tussen ons. Ik hoopte dat we gewoon vrienden konden zijn.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 7:15 am

Jade.

Ik keek even op naar Beck. 'Jij, hulp nodig bij acteren?' vroeg ik en grijnsde even flauw. Ik verheugde me nu al op maandag, ik wou Beck's gezicht zien als hij zag wat voor leraar Sikowitz was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 7:33 am

Beck.

Ik knikte en grijnsde. "Ja, misschien doe ik het wel helemaal verkeerd ofzo en dan kan jij me vertellen hoe het wel moet" zei ik. Dat was ook wel waar, maar ik vond het ook leuk om tij met elkaar door te brengen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 7:38 am

Jade.

'Mhh, omdat je het zo aardig vraagt.' zeg ik. Ik grijnsde flauw terug naar hem. Ik wou hem helpen, maar ik vond het leuk om te kijken naar hoe hij acteerde. En anders was het zo ongemakkelijk stil tussen ons.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 7:39 am

Beck,

Ik lachte eventjes. "Dat is aardig van je" zei ik grijnzend. "Nu? Mijn kamer?" vroeg ik. Dan werden we ook niet afgeleid door mijn moeder en Walter die alleen maar aan het lachen waren samen in de keuken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 7:45 am

Jade.

'Sure.' zei ik en stond op. We liepen naar zijn kamer. Hij had z'n kamer mooi ingericht. Ik plofte neer op zijn bed en keek hem aan. 'Nou, Beck, actie.' zei ik met een grijns terwijl ik comfortabel ging zitten op zijn bed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 7:48 am

Beck.

We liepen naar mijn kamer. Ik was blij dat we gewoon normaal om gingen met elkaar. Ik voelde me namelijk best stom dat ik haar gister dronken heb gezoend. Jade lag op mijn bed. Ik pakte het blaadje met tekst. "Ik heb dit gekregen: The bird scene, Komt je dat bekend voor?" vroeg ik aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 7:52 am

Jade.

Ik grijnsde naar hem. 'Jazeker.' zei ik tegen hem. Het was eigenlijk gemeen dat Sikowitz die scene nog gaf, maar ik genoot er elke keer weer van als iemand hem moest doen. Dit ging leuk worden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 7:54 am

Beck.

"Oke, dus je kent deze scene" zei ik. "Is er iets waar ik op moet letten of moet ik gewoon beginnen?" vroeg ik aan Jade. Ik keek hoe ze op mijn bed lag. Ik moest toegeven ze had toch echt wel een mooi lichaam.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 7:57 am

Jade.

'Nope, gewoon doen wat jij denkt dat goed is.' zei ik tegen hem. Ik speelde wat met mijn haren en keek weer naar Beck. Zo leek weer alles even normaal, alsof Beck me gisteravond helemaal niet had gezoend.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 8:00 am

Beck.

Ik knikte. "Oke" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar en zuchtte zachtjes. Ik ging klaar staan en begon mijn scene. Ik keek Jade aan en af en toe eventjes mijn blaadjes voor de precieze tekst. De scene was niet heel lang en ik was klaar. Ik keek Jade aan. "En?" vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 8:05 am

Jade.

Hij deed het goed, echt goed. 'Hoe vond je zelf dat het ging?' vroeg ik toen aan hem toen hij klaar was. Hij kon wel echt goed acteren, en als hij acteerde had ik tenminste een goed excuus om hem de hele tijd aan te staren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 8:08 am

Beck.

"Umh wel oke denk ik, maar ik weet niet wat goed is op die school dus ik vraag jou tips" zei ik. Ik ging eventjes op de zijkant van het bed zitten.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 8:12 am

Jade.

Ik grinnikte. 'Nou, je acteerde goed. Als je morgen ook het zo doet, dan komt het wel goed, hoop ik.' zei ik. Ik grijnsde even, damn, er stond hem wat te wachten morgen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 8:15 am

Beck.

Ik knikte. "Nou hopelijk dan. En wat gebeurd er als ik het niet haal?" vroeg ik. Ik liet mezelf naast haar in het bed vallen en zuchtte diep uit.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 8:17 am

Jade.

Ik keek even hoe hij naast me kwam liggen. 'Dan moet je hem blijven doen tot je hem wel haalt, en in de tussentijd mag je niet meedoen met andere toneelstukken.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo feb 28, 2016 8:20 am

Beck.

"Pff echt? Nou hopelijk haal ik die in een keer. Ik wil zo graag meedoen he in een zo'n toneelstuk, dat lijkt me echt leuk. Als ik maar niet hoef te dansen dan" zei ik lachend. Ik draaide mijn hoofd opzij, zodat ik Jade aan keek. Meteen kreeg ik een gevoel in mijn buik, wat ik niet echt een plaats kon geven.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo feb 28, 2016 8:23 am

Jade.

Ik grijnsde. 'Aw, houd Beck niet van dansen?' zei ik tegen hem met een kinderstemmetje om hem te plagen. Ik voelde mijn mobiel trillen en pakte even, las een berichtje van Cat waar ik op reageerde, en legde hem weer weg, voor ik Beck weer aankeek.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 6 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 42 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 24 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum