RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 3 van 42 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 10:19 am

Beck.

"Oh sorry" zei ik snel. Ik had dit antwoord eigenlijk niet verwacht. "Als je het er niet over wilt hebben dan begrijp ik dat" vertelde ik haar. Het lijk me vreselijk als mijn moeder zou overlijden. Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe ze was overleden en hoe Jade zich erbij voelde, maar daar kende wij elkaar nog niet goed genoeg voor denk ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 10:26 am

Jade.

'Geeft niet.' zei ik vlug. Ik haalde even diep adem. 'En je vader?' vroeg ik toen aan hem. Ik friemelde wat aan mijn haren en beet op mijn lip. We begonnen elkaar wel lekker kennen met de heftige onderwerpen. Ik duwde de kussen wat verder in mijn rug zodat ik wat rechterop kon zitten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 10:29 am

Beck.

Dit zat er natuurlijk wel aan te komen. Ik keek naar mijn hand en friemelde aan mijn nagel."Mijn vader heeft mij en m'n moeder vroeger verlaten. Ik ken met niet en ik hoef hem ook niet te kennen" legde ik uit. Ik keek op en keek haar aan. Mijn vader was een klootzak en het deed me ook niert heel veel meer. Vroeger wel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 10:35 am

Jade.

Ik keek hem even aan. 'Ah. Okee.' zei ik tegen hem, wat zachter dan normaal. Ik vond het wel sneu, wat Beck vertelde. We hadden wel wat gemeen, een ouder. Ik zuchtte even diep. Ik dronk mijn laatste beetje koffie op en keek Beck weer aan in zijn donkere ogen. Het gesprek was nu ongemakkelijk, er viel weer een stilte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 10:39 am

Beck

We keken elkaar allebei aan. Ik slikte eventjes. "Ik eumh.. Ik ga maar eens terug naar m'n kamer. Nog wat spullen uitpakken, of je moet nog wat willen weten van me" zei ik met een kleine glimlach. Ik stond alvast oo van het bed.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 10:43 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, prima.' zei ik tegen hem. 'Ik zie je straks wel. Ik bestel vanavond pizza.' zei ik tegen hem en pakte mijn laptop weer en legde hem op mijn schoot, ging weer verder waar ik mee bezig was. Ik denk dat dat gesprek tussen mij en Beck het ijs wel brak, maar nogsteeds, ugh, ik wou niemand anders in huis. Pff.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 10:50 am

Beck.

Ik glimlachte. "Ja is goed! Tot straks dan" zei ik. Ik liep haar kamer uit en sloot de deur achter me dicht. In mijn kamer zette ik een muziekje op en begon ik maar een doos uittepakken met allemaal spullen voor de badkamer enzo. Ik was best blij dat ik nog naar Jade toe was gegaan. Uiteindelijk hadden we nog wel eentjes konden praten en ze deed ook helemaal niet vervelend.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr feb 26, 2016 10:54 am

Jade.

Ik keek even hoe Beck wegliep en zuchtte diep. Ik checkte mijn mobiel en zag dat Cat nu wel had gereageerd, dus appte ik nog even met haar terwijl ik een film aan het kijken was. Cat vond het superleuk dat Beck hier kwam wonen, en ze kende hem niet eens. Ik zuchtte zachtjes.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr feb 26, 2016 10:58 am

Beck.

Na een tijdje dozen en tussen uitgepakt te hebben kwam mijn moeder m'n kamer binnen gelopen. "Hey Beck. Ik kwam eventjes zeggen dat ik en Walter nu weg gaan. We zullen wel laat thuis komen denk ik dus ga maar gewoon naar bed toe als je wilt" zei ze. Ik knikte. "Oke mam. Veel plezier" zei ik. Ik gaf een kus op haar wang. "Dankjewel lieverd" zei ze voordat ze mijn kamer weer verliet en erg ging met Walter.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 3:20 am

Jade.

Ik hoorde beneden de deur open en dicht gaan. Nou, die waren weg. Ik zuchtte diep en liep naar beneden. Nu hoefde ik tenminste niet met hen te spreken. Ik plofte neer op de bank en ging tv kijken. Ik gaapte even kort.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 3:38 am

Beck.

Na een tijdje besloot ik maar naar beneden te gaan. Ik liep mijn kamer uit, de trap af en daarna de woonkamer in. Ik zag Jade zitten op de bank. Ik liep door naar de keuken om wat drinken te pakken. Ik pakte een glas en vulde die met cola. Ik nam daarna plaats op de bank waar Jade ook zat. "Wat kijk je?" Vroeg ik. Wat een stomme vraag Beck, maar ik wilde met haar praten
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 3:46 am

Jade.

Ik keek even naar Beck die naast me kwam zitten. 'Mtv.' zei ik rustig tegen hem. Het was fijn dat mijn vader en Karen weg waren. Ik frunnikte wat aan een van mijn gekleurde plukken haar en keek weer naar de tv. Ik wist niet echt iets wat ik tegen hem kon zeggen, het was nog zo ongemakkelijk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 5:50 am

Beck.

Ik knikte en keek naar de tv. Ik nam ondertussen een paar slokken van mijn drinken. Wow dit was echt ongemakkelijk. Ik wist ook niet echt waar ik over moest praten. Eergisteren kende ik Jade nog helemaal niet en nu zaten we samen op de bank mtv te kijken. Ongemakkelijker kon het niet worden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 5:59 am

Jade.

Ik pakte mijn mobiel maar en ging Cat appen; ik had haar ondertussen al alles verteld over dat Beck en Karen hier nu kwamen wonen enzo, en ik hoopte dat ze niks ging doorvertellen aan Tori of Andre of Robbie. Ze zouden hem vanzelf wel zien als hij op Hollywood Arts was. 'Zeg, ken jij eigenlijk mensen van Hollywood arts?' vroeg ik toen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 6:03 am

Beck.

Ik keek Jade aan toen ze iets aan me vroeg. "Uuh ja. Twee vrienden van mij zitten op die school. Ryder en David, ik weet niet of je die ken? En Meredith, zij zat bij mij vroeger in de klas" zei ik tegen Jade. Ik haalde een hand door mijn haar heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 6:08 am

Jade.

Ik knikte. 'Ryder en David ken ik wel, ja.' zei ik tegen Beck. Ze waren laatstejaars en best wel bekend in school. Niet echt vanwege hun goede reputatie. Ik keek weer even naar de tv en beet op mijn lip, frunnikte de zwarte nagellak van mijn nagels af.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 6:13 am

Beck.

Ik knikte. "Ah oke" zei ik. Ik keek naar haar handen. Ze frunnikte haar nagellak van der nagels af. Ik pakte haar hand beet. "Waarom doe je dat? Zonde van je nagellak' zei ik. Ik keek Jade aan en liet haar hand los. Ze had koude handen, misschien was ze altijd wel koud.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 6:18 am

Jade.

Ik keek even op toen Beck mijn hand vastpakte, zijn warme hand pakte de mijne vast waardoor ik niet verder kon gaan. 'Ik kan ze opnieuw lakken, hoor.' zei ik tegen hem. Ik ademde weer uit toen hij mijn hand weer losliet. Het was vreemd dat hij me zomaar aanraakte, de meeste mensen op school durfde niet eens in mijn buurt te komen, meestal omdat ik ze dan afsnauw. Ik slikte. 'Dus, hoe vind jij het dat onze ouders samen zijn?' vroeg ik droog om vlug op een ander onderwerp over te gaan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 6:28 am

Beck.

Volgens mij vond ze het een beetje ongemakkelijk dat ik zomaar haar hand vast pakte. Ik keek haar aan en negeerde het maar gewoon. Ze begon over een ander onderwerp. "Ik ben blij voor mijn moeder. Ze is gelukkig met hem. Voor mij had het niet echt gehoeven. Mijn moeder en ik hadden het prima met zijn tweeen, maar je vader is een aardige man" vertelde ik haar. Ik keek in haar ogen. "En jij ?" vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 6:34 am

Jade.

Ik kon moeilijk zeggen dat ik hen zo snel mogelijk uit mijn huis wou hebben. 'Onverwachts. Ze kennen elkaar niet eens zo lang. Ik weet bijna niks over je ma, ik wist niet eens dat jij bestond tot eergisteren.' zei ik tegen hem. Ik keek hem weer aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 6:45 am

Beck.

"Klopt. Ik wist ook pas sinds eergisteren dat jou vader een dochter had. Ik had niet verwacht dat ze zo snel samen zouden wonen" zei ik. Ik keek haar aan. "Mijn moeder is aardig. Ze wilt je graag leren kennen" zei ik. Ze vond het nog steeds niks dat wij hier waren.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 6:50 am

Jade.

'Dat heb ik gemerkt, ja.' zei ik droog tegen hem. Het kon wel zo zijn dat Karen me wou leren kennen, ik hoefde geen mens in huis dat een poging ging doen een moeder voor me te zijn, en ik hoefde al helemaal geen stiefbroer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 6:53 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen. Juist ja. "Ze doet gewoon haar best" zei ik. Ik keek weg. Ik pakte mijn glas weer van de tafel en dronk die leeg. Ik zette hem daarna terug op tafel en leunde weer met mijn rug tegen de bank aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 6:58 am

Jade.

Ik beet op mijn lip toen hij wegkeek. Oke, dit gesprek ging lekker. In plaats van de nagellak van mijn nagels af te krabben, begon ik maar aan mijn haar te frunniken en probeerde ik me te concentreren op de tv. Dit was moeilijk, want de spanning in de huiskamer was hoog, en ongemakkelijk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 7:02 am

Beck.

Allebei staarde we nu naar de tv. Wij moesten elkaar echt beter gaan leren kennen en leren om met elkaar om te gaan, want dit was zo ongemakkelijk. "Heeft je vader veel vrienden gehad? En ook vrouwen die hier kwamen wonen?" vroeg ik aan haar. Ik wilde wel weten of hij niet zomaar elke vrouw hier liet wonen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 3 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 42 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 22 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum