RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 4 van 42 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 7:07 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. 'Je moeder is de eerste die hier kwam wonen.' zei ik tegen hem, nu wat minder droog in de hoop dat ongemakkelijke gevoel weg te krijgen. Ik keek hem weer even aan, hij deed wel echt pogingen om me te leren kennen, wat ik stiekem wel op prijs stelde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 7:12 am

Beck.

Ik knikte en keek Jade weer aan. "Oke, gelukkig maar" zei ik. Ik keek op de klok. Het was al wat later. "Zulle we maar pizza gaan bestellen anders? Ik heb best honger" zei ik. Ik keek haar weer terug aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 7:15 am

Jade.

'Ja, prima.' zei ik. Ik pakte mijn mobiel weer, reageerde even vlug op Cat en toetste het nummer van de pizzaria in. 'Welke pizza wil jij?' vroeg ik toen aan hem. Ik had namelijk geen flauw idee wat hij lustte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 7:21 am

Beck.

Ik dacht eventjes na voor welke pizza ik zou kiezen. "Umh doe meer een peperoni" zei ik. Ik keek weer terug naar de tv. Het was echt een saai programma, dus pakte ik mijn mobiel erbij. Ik reageerde op een paar vrienden van mij. Iedereen was in de war dat ik opeen verhuisd was.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 7:29 am

Jade.

'Prima.' zei ik en drukte op bellen, en bestelde een pizza peperoni en mozzarella en hing weer op. 'Wanneer is je auditie eigenlijk?' vroeg ik. Dat had hij nog niet verteld. Misschien kon ik hem wel helpen, want hij zei dat hij niet zo goed met zingen was. Ik moest toch proberen aardig tegen hem te doen, en zo vreselijk was hij ook niet.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 7:33 am

Beck.

Ik keek Jade aan toen ze weer begon te praten tegen mij. Ze deed wel aardig en ze had ook wel een soort van interesse in mij, ieder geval zo kwam het over. "Dinsdag is mijn auditie. Dus al over een paar dagen" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 7:37 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. 'Ik wil je wel helpen, als je hulp nodig hebt met iets.' zei ik tegen hem en trok mijn knieën op. Ik keek hem aan, het was al iets minder ongemakkelijk tussen ons, dus dat was goed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 7:43 am

Beck.

Ik keek haar aan. "Serieus? Oh dat zou wel fijn zijn" zei ik. Ik glimlachte. Ik had dit niet van haar verwacht eigenlijk. "Nou dat acteren gaat wel lukken denk ik, maar ik ben niet zo goed in zingen. Kan je me daarbij helpen?" vroeg ik aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 7:46 am

Jade.

'Sure. Welk lied doe je?' vroeg ik. Zingen vond ik leuk om te doen, dus hem ermee helpen kwam ook wel goed. En ik mocht dit weekend toch het huis niet uit van mijn vader, dusja.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 7:54 am

Beck.

"Ik heb gekozen voor Yellow van Coldplay. Ik weet niet of het een goed auditie lied is, maar dit nummer kan ik goed op de gitaar" legde ik haar uit. Ik haalde een hand door mijn haar heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 7:58 am

Jade.

Ik kreeg een kleine glimlach op mijn gezicht. 'Goed nummer.' zei ik tegen hem. Die had ik ook wel is gezongen, dus dat kwam goed uit. De deurbel ging. Ik stond op en greep het geld van de tafel wat mijn vader had klaargelegd en liep naar de deur. Ik betaalde vlug voor de pizza en liep terug naar Beck, zette de pizza op de tafels neer en plofte weer op de bank, pakte een stuk. 'Eet smakelijk.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 8:02 am

Beck.

Ik grijnsde klein. De bel ging. Jade stond op en nam de pizza's aan. Ze kwam terug zitten. Ik glimlachte. "Eet smakelijk" zei ik. Het was nu niet meer zo ongemakkelijk. Ik pakte een stuk pizza en begon te eten. "Dan zal ik straks wel eventjes mijn gitaar van boven halen" zei ik toen ik haar aankeek.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 8:07 am

Jade.

Ik grijnsde even. 'Goed plan.' ik nam een hapje van de pizza terwijl ik even door de tvzenders zapte opzoek naar wat interessants, wat er niet echt was, dus liet ik hem maar op een of andere film staan. Zo zaten we een tijdje tv te kijken en pizza te eten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 8:11 am

Beck.

Nadat de pizza op was en we wat tv hadden gekeken stond ik op. Ik pakte de lege dozen en gooide die weg in de keuken. Ik keek Jade aan. "Ik ga eventjes mijn gitaar halen dan" zei ik. Ik liep naar boven toe, mijn kamer in. Ik grijnsde nog steeds. Jade was aardig, ookal was het nog eens ongemakkelijk. Ik pakte mijn gitaar en liep terug naar beneden. Ik plofte terug neer op de bank en keek Jade aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 8:16 am

Jade.

Ik knikte en keek even hoe hij naar boven liep. Ik zette de televisie uit. 'Oke, speel maar een keer.' zei ik. Dan kon ik even horen bij welke gedeeltes hij hulp nodig had. Ik ging in kleermakerszit schuin op de bank zitten zodat ik hem goed kon zien.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 8:22 am

Beck.

Ik keek Jade aan die er eventjes goed voor ging zitten. Ik grijnsde. "Oke dit is een beetje ongemakkelijk" zei ik. Ik zuchtte zachtjes. "Oke" zei ik. Ik begon met mijn vingers de gitaar te bespelen. Ik bleef naar mijn gitaar kijken en begon zachtjes te zingen. Ik vond dit lied mooi en zong het graag.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 8:28 am

Jade.

'Een beetje ongemakkelijk? Ik probeerde het juist héél ongemakkelijk te maken.' zei ik met een flauwe grijns. Ik luisterde naar hoe hij zong en gitaar speelde. Het klonk goed, er waren wat minpuntjes, maar het klonk wel echt goed. Ik keek naar hoe hij de hele tijd naar zijn gitaar keek, ik grijnsde klein. Ik wachtte tot hij klaar was. 'Het klonk goed. Alleen het refrein was iets minder, en je moet niet zo naar je gitaar kijken.' zei ik tegen hem. 'Hier, wacht, ik doe het refrein wel een keer voor. Speel is vanaf daar?' zei ik tegen hem en wachtte tot hij speelde, en begon toen zelf het refrein te zingen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 8:30 am

Beck.

Ik keek op toen het lied klaar was en luisterde naar wat ze zei. Het was fijn dat ze me wilde helpen. Ik knikte en begon het refrein te spelen. Ik keek Jade aan toen ze begon te zingen. Ze was mooi toen ze het zong. Ze was echt heel goed, geen wonder dat ze op die school zat. Ik glimlachte.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 8:33 am

Jade.

Ik grijnsde klein toen hij glimlachte. 'Oke, probeer jij het refrein nu nog is.' zei ik toen ik klaar was. Het was niet meer ongemakkelijk, het was nu alsof we elkaar al tijden kende, terwijl we elkaar pas net kende.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 8:37 am

Beck.

"Jade, dat was echt heel mooi" zei ik eerlijk. Ik glimlachte naar haar. Ik keek weer naar mijn gitaar. Ik begon weer te spelen en deed het nu zoals zij het deed. Ik keek Jade nu af en toe ook aan in plaats van naar mijn gitaar te kijken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 8:42 am

Week later.
Jade.
--

Ik was alleen thuis, Karen en mijn vader waren ergens heen en Beck was naar vrienden. Beck en ik leerde elkaar steeds beter kennen, en het idee dat hun hier woonde werd langzaam draagbaarder. Ik zuchtte diep. Ik lag languit op de bank in mijn joggingbroek. Beck was aangenomen op Hollywood Arts en zou maandag beginnen. Ik was benieuwd hoe zijn eerste dagen zouden gaan, aangezien Hollywood arts best raar was als je er net was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 8:52 am

Beck.

Ik was op een feestje van vrienden. En het was gezellig. Ik was toegelaten op Hollywood arts, dus ik had ook wat te vieren. Ik had al wel wat gedronken. Ik kwam thuis aan. Ik zat te kloten met mijn sleutel, maar het lukte. Ik liep het huis binnen en ik zag Jade op de bank liggen. "Hee" zei ik. Ik deed mijn jas uit en hing die over de kapstok. Ik trapte mijn schoenen uit. Ik liep naar de keuken toe om een glas te pakken en wat water te drinken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 8:56 am

Jade.

Ik keek op toen de deur openging en Beck binnenliep. 'Hee.' zei ik tegen hem en ging rechtop zitten. 'Was 't leuk?' vroeg ik, en legde mijn telefoon op tafel neer.Ik keek even hoe hij naar de keuken liep en een glas water pakte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 9:01 am

Beck.

Ik vulde het glas en dronk die snel leeg. Ik keek Jade aan. "Ja hoor" zei ik. Ik vulde mijn glas weer maar stootte die om. "Godver" mompelde ik. Ik liep terug naar de huis kamer. Ik was niet meer heel nuchter, maar ja. Ik plofte me neer in een stoel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 9:07 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op en keek even hoe hij hier heen liep. 'Ben je nou dronken?' vroeg ik en keek hoe hij op een stoel neerplofte. 'Je bent dronken.' zei ik toen daarna als antwoord op mijn eigen vraag.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 4 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 42 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 23 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum