RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 17 van 42 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 29 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 20, 2016 8:58 am

Beck.

We liepen de dames achterna naar de dansvloer. Ik keek eventjes naar Jade. Ze zag er echt sexy uit. Ik vergelijk haar eventjes met Cat. Cat was ook knap, maar ik had veel liever Jade. Ik nam een paar slokken van mijn drinken en begon een beetje te bewegen op de muziek.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 20, 2016 9:05 am

Jade.

Zo stonden we een tijdje te dansen op de muziek. Het was fijn - even los gaan. Het was alleen jammer dat Beck en ik niks konden nu. Ja, beetje dansen, maar daar bleef het bij. We moesten echt voorzichtig zijn. Daarom schrok ik toen iemand ineens een arm over mijn schouder heensloeg. Ik dacht eerst dat het Beck was voor een enkele seconde, maar het was Beck niet. 'Hey, Jade! Lang niet gezien!' ik keek de gast even aan. 'James, hey!' zei ik en draaide me nu naar hem toe. Damn, natuurlijk kwam ik mijn ex tegen tijdens het uitgaan. Typisch Jade.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 20, 2016 9:08 am

Beck.

Ik was een beetje met Andre aan het kletsen. Het was gezellig. Ik was blij dat ik deze mensen had leren kennen door mijn nieuwe school. Ik nam nog een paar slokken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 20, 2016 9:13 am

Jade.

Damn, hij was niks veranderd. 'Klopt! Niet sinds wat, de zomer?' vroeg ik. 'Wat zeg je?' riep hij in me oor. Verdomde harde muziek ook. Voor ik wat kon zeggen pakte hij me hand. 'Kom, hier valt toch niet te praten.' zei hij en trok me zachtjes mee naar de achterkant bij de bar waar de muziek minder hard was. 'Dus, hoe is het met je?' vroeg hij terwijl hij twee drankjes besteld. 'Goed - goed, met jou?' vroeg ik. James droeg wat donkere kleren, maar had niet dezelfde stijl als mij. 'Prima, alleen. Studeren is saai.' zei hij. Ik grijnsde flauw.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 20, 2016 9:17 am

Beck.

Ik keek op en zag dat Jade opeens weg was. Ik fronste eventjes. Ik liep naar Cat toe. "Waar is Jade?" vroeg ik. Ze sprong vrolijk voor me op en neer. "Ze is met haar ex mee" zei ze. Ik schrok eventjes. Wat? Jade's ex? Ik keek om me heen. "Waarom zoek je haar" vroeg ze. Ik keek haar weer aan. "Oh gewoon" zei ik. Ik keek om me heen maar ik kon Jade niet vinden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 20, 2016 9:21 am

Jade.

We bleven even praten, en ik moest toegeven dat ookal was hij toen het uitging een lul, ik had hem wel gemist. we namen nog een drankje en gingen toen samen de dansvloer op om te dansen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 8:34 am

Beck.

Ik zag Jade opeens op de dansvloer staan en dansen met een of andere gast. Ik trok mijn wenkbrauw op. Oke? Ik bleef van een af standje kijken en nam een slok van mijn drinken. Misschien was hij wel gewoon een goede vriend, eerst eventjes aanzien, niet meteen beoordelen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 8:39 am

Jade.

Ik lachte, ik vond het best leuk dat ik hem weer na zo'n lange tijd zag. Na een tijd merkte ik dat ik wat comfortabeler werd en begonnen we wat dichter bij elkaar te dansen. Ik was ondertussen de rest van mijn vrienden al kwijt, maarja.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 8:41 am

Beck.

Het was nu wel tijd om eventjes naar Jade te gaan. Ik liep naar haar toe. "Hey" zei ik. "Iedereen zoekt je" zei ik. Ik keek eventjes naar de jongen die naast haar stond.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 8:46 am

Jade.

Ik stopte met dansen toen Beck ineens naast me stond. 'Oh, hey.' zei ik. 'Sorry.' ik grijnsde flauw en merkte dat James naar Beck aan het kijken was, en Beck naar hem. 'Ohja. Uh, Beck, James, James, Beck.' zei ik. 'Beck is mijn stiefbroer.' zei ik tegen James. Ik slikte. Dat was geen leugen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 8:50 am

Beck.

Ik slikte eventjes, ging ze me nu echt haar stiefbroer noemen? Dat waren we misschien wel, maar dat voelde totaal niet zo. "En jij bent James?" vroeg ik. Hij knikte. "Ja, ik ben Jade's ex. Leuk je te ontmoeten Beck" zei hij. Ik beet op mijn lip. Haar ex? Ze hadden het wel erg gezellig. Ik liet een neppe lach zien. "Ja hetzelfde" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 8:54 am

Jade.

Ik frunnikte even wat aan mijn gekleurde plukken haar. 'Gaan we naar huis of?' ik keek even naar Beck en zag nu Cat ook, ze zwaaide even naar James en hij zwaaide terug. Ik grijnsde. James ergerde zich vroeger altijd aan Cat, wat begrijpelijk was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 8:56 am

Beck.

"Nee hoeft niet. Als je naar huis wilt an hoor ik het wel van je. Ik kwam eventjes kijken waar je was. Kom je bij ons terug staan?" vroeg ik aan haar. Ik negeerde James nu gewoon. Zouden ze lang een relatie hebben gehad?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 8:59 am

Jade.

Ik keek even naar James, het zou nogal naaiend zijn als ik mijn vrienden nu in de steek liet, want ik was wel met hen gekomen. James knikte. 'Ga maar.' zei hij met een glimlach. Damn, dat had ik lang niet gezien. 'Wacht, hier.' hij drukte zijn telefoon in mijn handen. 'We hebben elkaars nummer volgens mij niet meer.' zei hij en krabte even op zijn achterhoofd. Ik grijnsde en voerde mijn telefoonnummer in en gaf hem terug. 'Ik spreek je wel weer.' zei hij tegen me en ik knikte. 'Lijkt me leuk.' zei ik en liep weer naar de rest toe.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 9:07 am

Beck.

Ik keek naar hoe Jade haar nummer in zijn mobiel zette. Oke, dit was echt ongemakkelijk. Daarna liepen we samen terug. Ik zei er niks over, waarschijnlijk was het niks. Ieder geval dat hoopte ik heel erg. Ik vond haar leuk en het zou stom zijn als zij hem leuk zou vinden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 9:12 am

Jade.

We bleven nog een tijdje op het feest, genietend van de muziek, dansend. Ik was blij dat ik James tegen was gekomen. Na een tijd hadden we besloten naar huis te gaan. Beck reed, en moest dus iedereen naar huis brengen voordat we eindelijk naar ons huis konden. Ik leunde tegen de raam van de passasierskant aan en zuchtte toen we alleen waren. 'Dat was best gezellig.' zei ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 9:16 am

Beck.

Na het feestje zette ik iedereen af met mijn auto. Jade sprak toen we alleen waren. Ik knikte. "Uhu" zei ik rustig. Ik had als laatst Andre afgezet en ik reed nu naar ons eigen huis toe. Ik was moe en wilde eigenlijk slapen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 9:18 am

Jade.

'Nou, dat kwam er best wel sarcastisch uit. En normaal ben ik degene die sarcastisch is.' zei ik en keek hem even aan. Het was al laat, midden in de nacht, en mijn voeten deden pijn van het dansen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 9:22 am

Beck.

Ik zuchtte zachtjes. "Nou sorry hoor, zo bedoelde ik het niet" zei ik. Ik bleef naar de weg kijken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 9:25 am

Jade.

Ik schudde even mijn hoofd. 'Wat heb jij?' ik keek hem even aan en legde mijn hand op zijn been. Kwam het omdat hij James ontmoet had? Of had ik iets fout gedaan? Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 9:33 am

Beck.

Ik voelde haar hand op mijn been. Ik beet op mijn lip. "Gewoon ik Ben moe en ik Vond het niet tof dat je zo bezig was met die James" zei ik eerlijk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 9:36 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op en haalde mijn hand weg. 'Alleen omdat het mijn ex is? Je kent hem net tien seconden.' zei ik en beet op mijn lip. Zoiets kon ik verwachten. Maar ik had nog nooit Beck echt jaloers gezien.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 21, 2016 9:39 am

Beck.

"Ja sorry, ik ken hem inderdaad niet en ik weet niks over jullie verleden"zei ik. Ik reed de oprit op van ons huis. Waarschijnlijk waren onze ouders al naar bed toe.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 21, 2016 9:41 am

Jade.

Ik keek hem even aan en zuchtte. 'Nou, vraag maar raak, ik ben een open boek.' zei ik sarcastisch tegen hem en klikte mijn gordel los.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 8:13 am

Beck.

Ik slikte eventjes. Ik maakte mij gordel los en stapte uit de auto. "Hoe lang hebben jullie een relatie gehad? Sinds wanneer is het uit en was het serieus?" vroeg ik in een keer. Ik sloeg de auto deur dicht en viste de huissleutel uit mijn broekzak.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 17 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 42 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 29 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum