RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 27 van 42 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 34 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant wo maa 30, 2016 8:33 am

Beck.

Ik beet op mijn lip en keek weg naar de grond. "Daar was ik wel bang voor" zei ik zacht. Ik draaide naar haar toe en pakte haar hand vast. "Ik vind je echt leuk Jade" zei ikz acht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune wo maa 30, 2016 8:44 am

Jade.

Ik knikte. 'Ik jou ook, Beck.' zei ik zacht tegen hem. 'Maar James ook.' zei ik. Ik vond het dom hoe dat klonk, net zo'n vreselijke dramatische serie ofzo. Maar ik kon het niet helpen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant wo maa 30, 2016 8:48 am

Beck.

Ik knikte. "Je brengt mij zo in verwarring" zei ik zacht. Ik haalde een hand door mijn haar heen. "Ik snap als je met hem wilt blijven. Je vindt hem leuk en je kan een relatie met hem hebben, maar god ik mis je echt en als je me zoent dan maak je het alleen maar erger" zei ik zacht. Ik vertelde haar echt de waarheid nu.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune wo maa 30, 2016 8:52 am

Jade.

'Ugh.' Ik beet op mijn lip. Hij had gelijk. 'Ik mis jou ook.' zei ik zacht. Ondanks alles, ondanks dat hij me geslagen had. Ik mistte hem. 'Ik weet het echt niet.' zei ik zacht.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant wo maa 30, 2016 8:59 am

Beck.

Ik beet op mijn lip. Ik haalde een hand door mijn haar heen. "Ik ook niet Jade" zei ik. Ik keek naar de grond. Dit was hopeloos, Het ging toch nooit iets worden tussen ons.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 5:17 am

Jade.

Ik zuchtte diep. Wat waren wij twee toch moeilijk. Ik keek even opzij en toen ook naar de grond toe. Pff.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 7:27 am

Beck.

Ik haalde diep adem. "Is het omdat ik je geslagen had? Je bent toch niet meer bang voor mij? Dat zal echt nooit meer gebeuren namelijk" zei ik eerlijk. Ik haalde een hand door mijn haar een keek op om te zien hoe ze zou reageren. Misschien was ze wel bang voor me nu? Of vertrouwde ze me niet?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 9:25 am

Jade.

Ik keek hem even aan. 'Nee - nee, dat is het niet, echt niet.' zei ik. Damn, ik wou niet weer daaraan denken. Ik slikte en beet op mijn lip. 'Alleen ons... We kunnen het niet geheimhouden, en het is fout wat we doe- deden.' verbeterde ik me snel even. 'En ik van jou en James leuk.' zei ik en frunnikte aan mijn haar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:49 am

Beck.

'Volgens mij is je beslissing wel gemaakt' zei ik. Ik stond op. 'Maak het maar gewoon snel goed met James, oke?' Zei ik rustig. Met hem hoefde ze niet geheim te doen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 9:54 am

Jade.

Ik keek hem even aan en beet op mijn lip. Ja, wat moest ik daar nou op terugzeggen? Ik zuchtte even. 'Weetje - laat maar gewoon.' zei ik en keek naar de tv. Pff, ik had geen zin in aan nog meer ruzie vandaag.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:59 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen. 'Ja laat maar. Je kan niet altijd je problemen negeren Jade' zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar heen. 'Ik ga naar boven toe' zei ik. Ik liep naar mijn kamer. Waarom moest ik nou weer zo stom doen. Het was net even weer leuk. Ze kustte me en ik had het weet verpest om te beginnen over dat het fout was.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 10:02 am

Jade.

Ik liet hem maar gaan en zuchtte diep. Het ging nooit lang goed tussen ons. Ik ging languit op de bank liggen en zuchtte diep. Ik had barstende koppijn gekregen, ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 10:14 am

Beck.

Ik ging op mijn bed liggen en staarde wat naar de muur. Waarom moest ik nou perse verliefd worden op dochter van mijn moeders vriendin die al een vriendje heeft? Ik haat mezelf.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 8:20 pm

Paar weken later
Jade

Ik staarde geïrriteerd vooruit. Ik zat naast Beck in de auto en ik was chagrijnig. De sfeer was gespannen. Beck was aan het flikflooien met zo'n meid van school, een van die barbiepoppen die hem altijd al leuk vond. En ik kon het niet helpen dan jaloers te zijn. 'Ik snap jou echt niet.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 8:50 pm

Beck.

Ik zat achter het stuur en we reden naar huis naar. Jade zat naast me. Het was de hele tijd stil toen ze iets zei. Ik zuchtte zacht. "Wat? Wat snap je niet?" Vroeg ik. Waarschijnlijk had ik al wel enig idee waar het over ging.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 8:56 pm

Jade.

'Jij en dat..Mormel.' zei ik tegen hem. Ik wierp hem even een blik toe. 'Dan wordt je boos omdat ik wat met James heb - maar ondertussen flik je precies hetzelfde.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:02 pm

Beck.

Ik rolde mijn ogen. Serieus? "Wordt je daar nu serieus boos om? Dat snap ik dus niet. Jij vind dat ik me eigen zo aanstelde omdat ik er zo mee zat van jou en James. Dus dat doe ik niet meer. Ik heb een meisje en dat is njet goed? Jij doet hetzelfde dus wordt niet boos op mij, want ik mocht ook niet boos op jou worden" zei ik. Ik beet op mijn lip.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 9:06 pm

Jade.

'Je hebt een meisje? Man - alsof je wat voor haar voelt, pff.' zei ik tegen hem. 'Ze stalkte je al toen je hier net op school kwam, en je hebt zelf gezegd dat je niks van die meiden aantrok, en kijk nu is.' zei ik tegen hem en keek hem fel aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:12 pm

Beck.

"Ja misschien is dat wel veranderd. In ieder geval is ze een goede afleiding en ze is gewoon lief. Jij heb James gekozen. Niet mij, dus stop dan met boos doen tegen mij, want je hebt geen reden" zei ik. Nu begon ik toch echt wel boos op haar te worden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 9:16 pm

Jade.

'Pardon? Nee, Beck. Jij liep de kamer uit omdat ik zogenaamd al de keuze gemaakt had, je gaf me niet eens tijd.' zei ik fel en sloeg mijn armen over elkaar. 'Ik zoende je die dag - ik weet niet hoe daar uit blijkt dat ik voor James koos.' zei ik fel. Dat we hierover ruzie maakte, ohmygod.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:21 pm

Beck.

"Jade zeg eerlijk. Je had nooit voor mij gekozen. Ookal had ik je tijd gegeven. Zeg eerlijk Jade, echt eerlijk. Zou je mij echt kiezen naast James met wie je niet geheimzinnig hoeft te doen?" Vroeg ik aan haar. Ik was echt boos.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 9:25 pm

Jade.

Ik kreeg echt hoofdpijn van hem. 'Weet ik niet, verdomme.' ik klikte mijn gordel los om vlug mijn mobiel op te rapen die op de grond was gevallen. 'Maar ik geef om jou én James. Jij geeft geen flikker om die hoer.' zei ik fel
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:31 pm

Beck.

"Daar heb ik weinig aan Jade. Het is hem of mij" ze ik duidelijk tegen haar. Ik keek haar eventjes aan. "En ze is geen fucking hoer. Hoewel ze goed in bed is" zei ik. Ik stopte bij het rode stoplicht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr apr 01, 2016 9:36 pm

Jade.

Ik wierp hem opnieuw een blik toe. Ik probeerde mijn gezicht strak te houden. 'Oke, dit slaat alles. Als ik met James naar bed ga, ga je met stoelen gooien, terwijl je nu zelf met een hoer naar bed gaat, en ja, Beck, het is een hoer. Je spreekt pas twee weken met d'r.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant vr apr 01, 2016 9:40 pm

Beck.

"Ja ik heb 1 keer met een stoel gegooid. Jij hebt seks met hem, dan mag ik dat ook. Dus stop gewoon. Ik had niet gedacht dat je nog zo jaloers kon zijn" zei ik. Ik begon te rijden toen het licht op groen sprong.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 27 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 42 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 34 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum