RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 40 van 42 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 7:29 am

Tori.

Ik rolde met mijn ogen. "Leren. Noem je dat zo tegenwoordig?" zei ik met een grijns op mijn lippen. "Wat nou als ik je hulp ook nodig heb met leren? Ik ben niet zo goed in wiskunde namelijk." zei ik en beet speels op mijn lip. Het was best erg wat ik hier deed, maar hey, het was Beck. En Beck was gewoon hartstikke knap.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 7:32 am

Beck.

Ik stond op en keek Tori aan. "Ik zal kijken of ik tijd heb morgen" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar en pakte mijn jas van de bank. "Kan ik nu weer naar huis?" vroeg ik. Ik stak mijn handen in mijn broekzakken en tikte een beetje met mijn voet.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 7:35 am

Tori.

Ik glimlachte tevreden en stond op. "Tuurlijk." zei ik tegen hem, maar legde eerst mijn armen in zijn nek en kuste hem zachtjes, waarna ik hem weer losliet. "Fijne avond verder." zei ik tegen hem en glimlachte klein.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 7:44 am

Beck.

Ze zoende me weer. Bah. Ik slikte. Ik probeerde maar een beetje terug te grijnzen. "Oke. Tot morgen op school" zei ik. Ik draaide me om en liep het huis uit. Ik stapte in mijn auto. Ik sloeg kwaad op mijn stuur. "Verdomme" riep ik tegen mezelf. Ik was echt fucked. Ik reed naar huis. Ik parkeerde thuis de auto en liep mijn huis binnen. Ik hing mijn jas op en deed mijn schoenen uit. "Hey" zei ik tegen mijn moeder en Walter die op de bank zaten. Ik pakte een glas water uit de keuken en liep daarna naar boven toe. Ik ging naar mijn kamer. Ik zette het glas neer op mijn nacht kastje en liet me op bed vallen. Pff. Beck toch...
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 7:48 am

Jade.

Ik lag op bed in een simpele joggingbroek en shirtje een beetje op internet te kloten toen ik beneden de voordeur hoorde opengaan. Niet veel later hoorde ik voetstappen de trap op komen. Ik schoof mijn laptop van me af en stond op, wachtte toen even tot ik zeker wist dat onze ouders beneden zaten en liep toen geluidloos naar Beck's kamer. "Hee." zei ik rustig toen ik de kamer in kwam en zag Beck op zijn bed liggen. "Hoe was het met je vriend?" vroeg ik aan hem en liep dichterbij, schoof zijn been aan de kant zodat ik op het bed kon zitten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 7:57 am

Beck.

Ik keek op van het plafon toen ik Jade hoorde. "Hee" zei ik zacht. Ik liet haar op bed zitten. Ze was lief. Ik kwam overeind en sloeg mijn arm om haar heen. Ik trok haar mee naar achter, zodat we samen op het bed lagen. Ik drukte Jade dicht tegen me aan. "Het ging goed met hem. Het was gezellig" verzon ik maar. Ik drukte een kus tegen haar voorhoofd. Ik staarde weer naar het plafon. Ik voelde me schuldig tegen over Jade.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 8:00 am

Jade.

Ik grijnsde toen hij me naar beneden trok en zuchtte tevreden. "Mooizo" zei ik rustig. Ik was een beetje over de ergste schrik heen van Tori die op ons binnenliep, maar hoopte gewoon zo erg dat ze niks doorlulde. "Ik heb geen zin in school morgen. Kunnen we niet gewoon spijbelen?" vroeg ik aan hem en keek hem aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 8:05 am

Beck.

Ik keek haar aan en grijnsde klein. "Ik zou willen dat dat zou kunnen, maar ik ben bang dat het teveel op valt" zei ik. Ik zuchtte diep en staarde een beetje voor me uit.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 8:08 am

Jade.

"Watje." zei ik tegen hem en grijnsde. "Oké, ik ga naar mijn eigen kamer voordat er weer ineens iemand komt binnenstormen." zei ik tegen hem en boog me over hem, drukte zachtjes mijn lippen op die van hem en kuste hem even. Ik hing nog over hem heen. "Slaap lekker." zei ik tegen hem en grijnsde voordat ik opstond en naar mijn eigen kamer vertrok.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 7:48 am

Beck.

Ik grijnsde klein en drukte een kusje terug. Dit voelde veel beter dan met Tori. Ik keek hoe ze mijn kamer uit liep. "Weltrusten" zei ik. Ik staarde terug naar het plafond en zuchtte diep. Man, ik had het echt verpest. Moest ik het Jade niet gewoon vertellen? Ik twijfelde alleen maar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 7:53 am

Jade.

De volgende morgen werd ik wakker en ging ik naar beneden. Ik maakte een kop koffie en smeerde een boterham. Ik had niet echt perfect geslapen, ik was veelste gespannen over dat gedoe met Tori. Ik nam een slokje van mijn koffie en zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 8:00 am

Beck.

Nadat ik wakker was geworden nam ik vlug een douche. Ik kleedde me aan en liep vervolgens naar beneden. Ik zag Jade in de keuken staan. Ik liep naar haar toe. "Hey" zei ik rustig. Ik pakte een bord en begon mijn boterhammen te smeren.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 8:03 am

Jade.

Ik keek even naar Beck en glimlachte naar hem. "Hee." zei ik en keek even vlug of een van onze ouders al beneden waren, waarna ik een kusje op zijn lippen drukte. "Wat doe je vanavond?" vroeg ik terwijl ik een slokje van mijn koffie nam.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 8:06 am

Beck.

Ik grijnsde naar haar. Ik schonk koffie in voor mezelf in een mok. "Umh, misschien dat ik later nog naar die vriend ga, maar ik heb tijd voor jou" zei ik met een glimlach. Ik nam een paar slokken van mijn hete koffie.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 8:11 am

Jade.

Ik grijnsde even naar hem. "Strak plan." zei ik tegen hem en at rustig mijn boterham op. Ik hoorde onze ouders de trap afkomen en liep vlug de eetkamer in. "Morgen." zei ik rustig tegen ze. Ik was er steeds meer aan gewend geraakt dat Beck's ma hier woonde, zolang ze zich maar niet als mijn moeder ging gedragen vond ik het wel best.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 8:14 am

Beck.

Ik ging met mijn eten en koffie aan de eettafel zitten. Ik keek op naar onze ouders en grijnsde klein. "Morgen" zei ik. Mijn moeder lachte lief naar me. Ik begon te eten en nam een paar slokken koffie. Ondertussen zat ik een beetje met mijn mobiel te spelen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 8:22 am

Paar weken later.
Jade.

Ik was alleen thuis, Beck was al een tijdje weg en zou zo wel een keertje terugkomen. Onze ouders waren beide niet thuis, gelukkig, want ik werd echt gek van ze,en dan was ik straks even alleen met Beck. Hij was steeds vaker weg, ik snapte wel dat hij ook andere vrienden, maar pff. Ook was zijn gedrag soms vet raar, en ik had geen idee wat ik er mee aan moest. Het enige goede was dat Tori haar belofte had gehouden en niks had doorverteld, wat me gerust stelde. Misschien was Vega toch te vertrouwen na alles.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 8:28 am

Beck.

Ik zat in mijn auto onder weg naar huis. Ik kwam net van Tori vandaan. Ik voelde me vreselijk. Afgelopen weken was ik heel vaak bij haar thuis. Als ik niet langs wilde komen, maar belde ze me boos op en dreigde ze het geheim door te vertellen. Ze wilde dat ik haar zoende. Afgelopen week begon ze zelf over seks. Ik werd boos en zei dat ik dat echt niet ging doen. Ik zou dat nooit doen tegenover Jade, dat was namelijk vreselijk. Maar toen begon ze weer over hoe het zou zijn als mijn ouders wisten dat Jade en ik een relatie hadden. Dus ging ik akkoord. Ik vond het helemaal niks met haar. Ik hield niet van Tori. Ik hield van Jade en dit was echt vreselijk. Ik was hopelijk en ik wist gewoon niet wat ik moest doen en welke beslissingen nou juist of onjuist waren. Ik parkeerde de auto op de oprit en stapte uit. Ik liep daarna naar binnen. Onze ouders waren niet thuis, alleen Jade. Ik vond het moeilijk om normaal te doen bij haar nu. Ik hing mijn jas op en trok mijn schoenen uit.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 8:32 am

Jade.

Ik keek op toen de deur openging en glimlachte klein. "Hee. Jij was lang weg. Was het gezellig?" vroeg ik. Ik schoof wat op de bank zodat Beck naast me kon gaan zitten. Ik had geen idee naar wie hij was gegaan, eigenlijk. Vast iemand van zijn oude school. Dat leek echt al zo lang geleden, hij leek hier al een eeuwigheid te wonen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 8:35 am

Beck.

Ik grijnsde klein. Ik ging naast haar zitten. Shit, ik voelde me schuldig. Ik knikte. "Ja sorry, het liep een beetje uit" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar heen. Ik voelde me gestresst. "Hoe was het hier?" vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 8:38 am

Jade.

Ik grijnsde. "Zonder jou? Saai." zei ik tegen hem. "Weet je, onze ouders zijn nog een tijdje weg.." zei ik tegen hem en boog me naar hem toe, kuste hem zachtjes, waarna ik hem aankeek.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 8:46 am

Beck.

Ik grijnsde klein. Ik vond het wel ongemakkelijk. Ik was net bij Tori geweest en nu zat ik weer met Jade op de bank. Ik stond op en liep snel naar de keuken om er een beetje onder uit te komen. "Wil je wat drinken?" vroeg ik vanuit de keuken. Ik pakte een glas en deed er wat water in.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 8:49 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op toen hij opstond. Oké dan. "Uh, nee, bedankt." zei ik en wachtte tot hij weer terug kwam. Ik schudde het maar gewoon van me af en pakte de afstandsbediening. "Netflix? Jij mag kiezen." zei ik en grijnsde naar hem. Hopelijk had hij daar wel zin in, want ik mistte onze tijd samen wel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di aug 02, 2016 9:14 am

Beck.

"Oke" zei ik terug. Ik ging met mijn water op de bank zitten. Ik keek Jade aan. "Is goed. Doe maar een aflevering van the walking dead" zei ik. Die serie volgende we samen. Ik nam een paar slokken en keek naar de tv.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di aug 02, 2016 9:17 am

Jade.

Ik knikte en ging naar the walking dead en klikte die aan. Ik legde de afstandsbediening weer op tafel neer en ging liggen met mijn hoofd op Beck's schoot. Ik grijnsde naar hem. "Eindelijk weer met jou alleen. Heerlijk." zei ik met een grijns op mijn gezicht.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 40 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 42 Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41, 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum