RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 6:22 am

Jade.

Ik knikte. Ik haalde een paar keer rustig adem, tot ik zeker wist dat ik helemaal weer rustig was. Ik keek naar mijn moeder. "Ik heb de rest van de zwangerschap bedrust. Beck heeft al met school geregeld dat ik vanuit thuis door kan gaan met school." zei ik met de nadruk op Beck. Mijn moeder knikte. "Mooizo." zei ze.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 6:27 am

Beck.

Haar moeder liep daarna een andere kamer van het huis is. Ik keek naar Jade. "Denk je dat ze nog een beetje bij draait?" Vroeg ik. We gingen elkaar vaak zien en elke keer boze gezichten, daar had ik geen zin in.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 6:31 am

Jade.

Ik zuchtte diep. "Ik hoop het. Man, wat een gezeik." zei ik en keek Beck even aan. "Komt wel goed." zei ik. Gingen we het nog over die liefdesverklaringen hebben? God, ik hoopte het niet. "Ik hoop dat die laatste 15 weken een beetje opschieten.." zei ik en zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 6:35 am

Beck.

Ik keek haar aan. "Ik denk het wel. We moeten maar snel alles gaan regelen en kopen dan. Voor je het weet is er een baby geboren" zei ik. We moesten nu echt wel vaart maken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 6:38 am

Jade.

Ik zuchtte diep. "Ik baal ervan dat ik thuis moet zitten. Echt." zei ik tegen hem. Het leek me wel leuk, shoppen voor babydingen. Ik haatte het als ik het voor andere mensen moest doen, maar voor mezelf? Dat was anders.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 6:42 am

Beck.

"Ja dat snap ik" zei ik. Ik keek haar aan toen er een idee in me op kwam. "Wat nou als we samen naar de winkels gaan en dan gebruiken we gewoon een rolstoel. Dan hoef je niet te lopen, maar kan je wel mee" stelde ik voor. "Zou dat mogen van de dokter?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 6:46 am

Jade.

"Dat is best slim. Lijkt me wel dat dat mag, toch? Ik bedoel, ik doe dan niks inspannends" zei ik tegen hem. Dat vond ik een goede oplossing, dan kon ik toch mee met alles kiezen. Ik glimlachte klein naar Beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 6:50 am

Beck.

Ik lachte terug. "Leuk, dan ga ik een rolstoel regelen en kunnen we spullen gaan kopen. Dan hoeft ook niet in een keer als dat te veel is. Als we op tijd beginnen dan is alles af als de baby er is" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 6:53 am

Jade.

Ik knikte. "Super." zei ik tegen hem en legde mijn voeten weer op de tafel. Nu dat ook weer geregeld was. Ik leunde weer tegen Beck aan en legde mijn hoofd op zijn schouder.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 6:56 am

Beck.

Ik grijnsde klein. Ik voelde me nu zo veel beter als een paar dagen terug. Jade legde haar hoofd weer op mijn schouder. Ik pakte haar hand vast en zuchtte diep. Ooit zou alles wel goed komen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 7:05 am

Jade.

Al snel had Beck een rolstoel kunnen regelen en waren we in de eerste winkels beland. Er waren zoveel spullen in die winkel en van de helft wist ik niet eens waar het voor diende. Mijn moeder had ook allerlei dingen op een lijstje gezet die 'absoluut van belang' waren. We waren een beetje bij de meubels aan het kijken. "Als je ook maar één roze meubel aanwijst, doe ik je wat." zei ik tegen Beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 7:10 am

Beck.

Samen met Jade was ik in een winkel voor meubels voor de kinderkamer. Ik liep achter de rolstoel die ik duwde. Ik lachte. "Jaja" zei ik. We stonden eerst bij de bedjes. Ze hadden van alles. "Wat lijkt je leuk? Een kleur of iets van wit of hout" vroeg ik. Ik ging voor het schap staan. Stiekem keek ik even naar de prijzen. Het was echt niet normaal, hoe duur alles was.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 7:18 am

Jade.

Ik keek even naar de verschillende bedjes. Ik vond ze allemaal best mooi. "Die witte met dat lichte hout erbij? Dan is het niet te wit maar wel licht. Ik denk dat dat wel mooi is." zei ik tegen hem en wees het bedje aan die wat verderop stond. Pff, een bed uitkiezen was al een gedoe.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 7:23 am

Beck.

Ik keek naar het bedje wat Jade bedoelde. Ik knikte. "Ja die is mooi. Ik zal even het nummer opschrijven" zei ik. Bij alles stond er een nummer later konden we het in het magazijn ophalen. "Oke en dan" zei ik. Ik keek op het lijstje. "Een commode, wat is dat?" Vroeg ik aan Jade. Ik wist niks van baby's
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 7:26 am

Jade.

Ik keek even achterom naar Beck en schudde mijn hoofd. "Jij mag die babyboeken ook wel is gaan doorlezen, mijn god. Daar verschoon je de baby op, en aankleden enzo." zei ik tegen hem. "Die staan wat verderop." zei ik tegen hem. "Als we daar nou eentje bij zoeken die hetzelfde is als het bedje." zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 7:46 am

Beck.

Ik knikte. "Oh ja tuurlijk" mompelde ik. Ik rolde Jade verder naar waar de commodes stonden. Ik zocht naar eentje dienleek op het bedje. Ik wees er een aan. "Deze heeft de zelfde kleuren" zei ik. "Die dan doen?" Vroeg ik. Ik ging niet meer naar de prijzen kijken. Alles was duur.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 7:50 am

Jade.

Ik knikte. "Ja, die is prima." zei ik. Dit was best vermakelijk, ookal had ik wel het gevoel dat alle andere mensen ons echt aankeken. Pff, alsof ik de eerste jonge meid was die zwanger was. Whatever. Ik besteedde er geen aandacht aan. "Wat staat er nog meer op het lijstje?" vroeg ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 7:56 am

Beck.

"Oke" zei ik. Ik noteerde ook dat nummer weer. Het ging best goed zo. Ik keek terug op het lijstje. "Kleding kast en misschien nog wat andere kastjes ofzo voor spulletjes" zei ik. Ik liep door met Jade.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 8:00 am

Jade.

"Mhh. Ik zeg dat we alles gewoon in dezelfde kleurthema houden. Het werd wel een duur grapje, maar ach, ik had het er wel voor over. En nja, moeders betaalde. Die had al geld overgezet op mijn rekening. Zij en Beck konden in ieder geval door een deur, maar nog echt soepel liep het niet. "Daar heb je zo'n kast." zei ik tegen hem. Het was een ruime kledingkast, met nog een lager kastje los ernaast. "Perfect." zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 8:05 am

Beck.

Ik knikte. Ik bekeek de kast. Het waren allemaal mooie spullen. Ik schreef het nummer op. "Dit waren de belangerijkste dingen. Zijn er andere dingen waar voor je nog wilt kijken? Wil je andere verf halen?" Vroeg ik aan Jade.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 8:12 am

Jade.

Ik knikte. "Ja, verf en zo'n stoel voor in de babykamer. Dan kan ik jou aan het werk zien als je alles in elkaar zet." zei ik met een grijns. We gingen door naar de stoelen en al snel vond ik een stoel die bij de rest matchde. We gingen later wel kussentjes enzo kopen. Daarna gingen we door naar het verf. "Mhh, ik twijfel over de kleur.." zei ik en bladerde door kleurenwaaier.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 8:14 am

Beck.

Ik lachte. "Grapjas" mompelde ik. We hadden een stoel uitgekozen. Daarna gingen we naar de verf. Ik keek over Jade's schouder heen naar de kleuren. Ik wees een licht paarse kleur aan. "Is dit leuk? Jij houdt van paars en het is nog wel een kleur voor een meisje" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 8:19 am

Jade.

Ik keek even naar de kleur die Beck aanwees en grijnsde. Ik draaide mijn hoofd opzij en drukte een kus op zijn wang. "Perfect. Doen we." zei ik. Dit kostte mijn moeder echt een rib uit haar lijf, maargoed, zij bood het aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di mei 30, 2017 8:26 am

Beck.

Ik grijnsde klein toen ze een kus gaf. "Mooi" zei ik. Ik pakte een groot blik verf. Ik zette die voorzichtig bij Jade op schoot. "Niet laten vallen he" zei ik met een grijns. Ik drukte een kus op haar hoofd en liep daarna door. "Nog iets anders?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 30, 2017 8:30 am

Jade.

Ik grijnsde klein en hield de pot verf vast. "Nee, ik denk dat we het voor nu wel hebben. Laten we maar gaan betalen en die dingen ophalen." zei ik tegen hem. We hadden een aanhangwagen mee zodat we het ook direct mee konden nemen. Dan waren in ieder geval de belangrijkste dingen al aanwezig thuis. We gingen naar de kassa en terwijl medewerkers onze spullen haalde betaalde ik het bedrag, wat aardig hoog was. Maar ik had het er voor over. De medewerkers liepen mee en laadde het in de aanhangwagen. "Top. Op naar huis." zei ik tegen Beck en glimlachte klein. Ik was opgelucht dat dit al van ons lijstje af was nu.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 31 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum