Sermilla Island
+5
Taylor1234
This_Is_My_Life
cyntspel
wolf
weyy
9 plaatsers
RPG :: Speeltopics
Pagina 26 van 30
Pagina 26 van 30 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30
Re: Sermilla Island
ok,
--
Destiny
Ik slikte en knikte voorzichtig.
Dylan
Na een tijdje had ik een aantal vissen gevangen. Ik haalde de ingewanden eruit en sneed het hoofd er af. Ik verwijderde het bot. Ik kon hier heel goed tegen. `Eet hij het rauw of moet het gebakken worden?,´ vroeg ik. Ik legde al er al een paar in de pan voor Fay en mij.
--
Destiny
Ik slikte en knikte voorzichtig.
Dylan
Na een tijdje had ik een aantal vissen gevangen. Ik haalde de ingewanden eruit en sneed het hoofd er af. Ik verwijderde het bot. Ik kon hier heel goed tegen. `Eet hij het rauw of moet het gebakken worden?,´ vroeg ik. Ik legde al er al een paar in de pan voor Fay en mij.
weyy- Aantal berichten : 330
Registratiedatum : 02-01-12
Leeftijd : 28
Cole
Ik strompel het strand op. Het eerste wat ik doe is mijn koffer opduiken uit het water. Dan strijk ik mijn haar goed en loop wat rond. Leuk, aangespoeld op een eiland. Er zijn zelfs nog mensen! Ik zie wat mensen bij elkaar. Alleen een meisje is nog alleen. Ik wandel naar haar toe. Ze heeft rood haar en is een spagaat aan het oefenen. 'Hey, ik ben Cole. Aangenaam. Je kan dat goed. Ik zou dat nooit kunnen.' zeg ik en knik naar haar benen. 'Cool.'
Lynn Parked- Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 04-01-12
Luce
'Lucinda,' zei ik, 'lang trainen.'
'Lucinda,' zei ik, 'lang trainen.'
This_Is_My_Life- Aantal berichten : 193
Cole
Mooie naam.. Denk ik. 'Daar heb ik het geduld niet voor. Sukkel ben ik hè? Zal ik gitaar spelen? Speciaal een liedje voor de lenige?'
Mooie naam.. Denk ik. 'Daar heb ik het geduld niet voor. Sukkel ben ik hè? Zal ik gitaar spelen? Speciaal een liedje voor de lenige?'
ik gaa dametjes,
ik moet paardrijden ;s
gelukkig ga ik bijna stoppen
bye x
ik moet paardrijden ;s
gelukkig ga ik bijna stoppen
bye x
Fay
´Rauw denk ik.´ zei ik. Ik zat rechtop Tiesto te aaien en ik keek naar de horizon.
Phoenix
Ik moest lachen om haar verlegenheid.
´Rauw denk ik.´ zei ik. Ik zat rechtop Tiesto te aaien en ik keek naar de horizon.
Phoenix
Ik moest lachen om haar verlegenheid.
Luce
'Tuurlijk,' zei ik en rolde met mijn ogen.
'Tuurlijk,' zei ik en rolde met mijn ogen.
ok, nog 1 berichtje dan....
--
Destiny
'Wat nou?!,' zei ik lachend.
Dylan
Ik gaf de vis aan Tiesto, hij at het gelijk op. 'Hmm, die had honger,' zei ik lachend.
--
Destiny
'Wat nou?!,' zei ik lachend.
Dylan
Ik gaf de vis aan Tiesto, hij at het gelijk op. 'Hmm, die had honger,' zei ik lachend.
Cole
Ik zie dat Luce met haar ogen rolt. 'Oké dan ben je niet aardig!' verontwaardigd ga ik anders zitten. Wat ben ik toch een sukkel. Ik had het natuurlijk heel anders moeten aanpakken. 'Sorry Luce, ik vind je gelijk heel aardig en ik ben dan nogal dom bezig. Vergeef je me?'
Ik zie dat Luce met haar ogen rolt. 'Oké dan ben je niet aardig!' verontwaardigd ga ik anders zitten. Wat ben ik toch een sukkel. Ik had het natuurlijk heel anders moeten aanpakken. 'Sorry Luce, ik vind je gelijk heel aardig en ik ben dan nogal dom bezig. Vergeef je me?'
Fay
Ik moet lachen. ´ik ook´zeg ik. Ik kijk naar het eten. ´heerlijk´zeg ik en ik kijk naar het eten.
Phoenix
Ik kruip dichter naar haar toe en kus haar lachend. "Ik hou van je" zeg ik tegen haar.
Ik moet lachen. ´ik ook´zeg ik. Ik kijk naar het eten. ´heerlijk´zeg ik en ik kijk naar het eten.
Phoenix
Ik kruip dichter naar haar toe en kus haar lachend. "Ik hou van je" zeg ik tegen haar.
biw
--
Destiny
Ik schrok een beetje. "Houden van" dat klonk we erg hecht. Ik wist niet zo goed hoe ik hier op moest reageren. Ik negeerde en het en liet het niet merken.
Dylan
'Het is klaar,' zei ik. Ik zocht iets waar ik het op kon leggen. 'Ik denk dat we uit de pan moeten eten,' zei ik teleurgesteld.
--
Destiny
Ik schrok een beetje. "Houden van" dat klonk we erg hecht. Ik wist niet zo goed hoe ik hier op moest reageren. Ik negeerde en het en liet het niet merken.
Dylan
'Het is klaar,' zei ik. Ik zocht iets waar ik het op kon leggen. 'Ik denk dat we uit de pan moeten eten,' zei ik teleurgesteld.
Laatst aangepast door weyy op do jan 12, 2012 9:38 am; in totaal 2 keer bewerkt
Luce
Ik Lachte, stand op en liep de zee in.
Ik Lachte, stand op en liep de zee in.
haha, luce de mannenverslinder ;p
Cole
'Woow' fluisterde ik, toen ik Luce de zee in zag lopen. 'Geweldig.' Wat er precies geweldig was wist ik niet, maar ik moest het zeggen. Ik haalde mijn gitaar uit mijn koffer en begon na even stemmen te spelen.
'Woow' fluisterde ik, toen ik Luce de zee in zag lopen. 'Geweldig.' Wat er precies geweldig was wist ik niet, maar ik moest het zeggen. Ik haalde mijn gitaar uit mijn koffer en begon na even stemmen te spelen.
Phoenix
S´ochtends werd ik wakker. Een meter verder op lag Destiny te slapen. Ik keek omhoog. En probeerde wakker te worden.
Fay
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik lag tegen Dylan aan. Ik keek naar Tiesto. Ik stond stilletjes op en liep naar mijn twee koffers. Ik opende er eentje. Ik had een zachte fleecedeken meegenomen. Ik liep terug naar Dylan en legde die over hem heen. Zelf ging ik weer terug op de plek waar ik wakker werd zitten. Tiesto ging op mijn schoot liggen. Ik vond het lekker zo. Ik genoot van Dylan die sliep.
S´ochtends werd ik wakker. Een meter verder op lag Destiny te slapen. Ik keek omhoog. En probeerde wakker te worden.
Fay
Ik werd wakker en keek om me heen. Ik lag tegen Dylan aan. Ik keek naar Tiesto. Ik stond stilletjes op en liep naar mijn twee koffers. Ik opende er eentje. Ik had een zachte fleecedeken meegenomen. Ik liep terug naar Dylan en legde die over hem heen. Zelf ging ik weer terug op de plek waar ik wakker werd zitten. Tiesto ging op mijn schoot liggen. Ik vond het lekker zo. Ik genoot van Dylan die sliep.
Destiny
Ik werd wakker. Ik draaide me om en zag dat Phoenix naast me lag. Ik glimlachte.
Dylan
Toen ik wakker werd, zag ik dat iemand een fleece deken om me heen geslagen had. Ik zag dat Fay nog naast me lag en lachte naar haar. 'Goedemorgen,' zei ik zacht.
Ik werd wakker. Ik draaide me om en zag dat Phoenix naast me lag. Ik glimlachte.
Dylan
Toen ik wakker werd, zag ik dat iemand een fleece deken om me heen geslagen had. Ik zag dat Fay nog naast me lag en lachte naar haar. 'Goedemorgen,' zei ik zacht.
Phoenix
Ik kroop naar haar toe en kuste haar. "Goedemorgen" zei ik tegen Destiny. Ik was erg vrolijk vandaag.
Fay
´Hé´ zei ik tegen Dylan. Ik beet lachend op mijn lip. Het deed me goed hem zo te zien, daar werd ik blij van.
Ik kroop naar haar toe en kuste haar. "Goedemorgen" zei ik tegen Destiny. Ik was erg vrolijk vandaag.
Fay
´Hé´ zei ik tegen Dylan. Ik beet lachend op mijn lip. Het deed me goed hem zo te zien, daar werd ik blij van.
Destiny
'Hé,' zei ik zacht. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen.
Dylan
Ik ging overeind zitten. 'Lekker geslapen?,' vroeg ik. Ik besefte me dat mijn haren waarschijnlijk heel wild zaten. Met mijn handen probeerde ik het een beetje normaal te krijgen.
'Hé,' zei ik zacht. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen.
Dylan
Ik ging overeind zitten. 'Lekker geslapen?,' vroeg ik. Ik besefte me dat mijn haren waarschijnlijk heel wild zaten. Met mijn handen probeerde ik het een beetje normaal te krijgen.
´Ja hoor´zei ik. ´Jij?` vroeg ik aan Dylan. Ik zach dat hij prutste met zijn haar. ´Kom hier!´zei ik lachend en ik frutselde aan zijn haar zodat het goed zat. Ik zat speels te frutselen aan zijn haar.
Destiny
Ik zoende hem.
Dylan
'Ja, hoor,' zei ik lachend. Ik drukte een kusje op haar lippen.
Ik zoende hem.
Dylan
'Ja, hoor,' zei ik lachend. Ik drukte een kusje op haar lippen.
Phoenix
Ik rolde tegen haar aan en zoende haar heftig.
Fay
Ik kuste hem terug. Mijn tong schoof zijn mond binnen.
Ik rolde tegen haar aan en zoende haar heftig.
Fay
Ik kuste hem terug. Mijn tong schoof zijn mond binnen.
ik ga nu nr school. ben over een paar uurtjes weer terug ;p
x
x
Pagina 26 van 30 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30
RPG :: Speeltopics
Pagina 26 van 30
Permissies van dit forum: