RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 10 van 42 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 10 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 7:23 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. 'Het leek net alsof je een kant koos, hun kant.' zei ik tegen hem en keek hem eventjes aan en zuchtte. 'Sorry, je denkt nu vast dat ik gestoord ben.' zei ik. Wat me niks zou verbazen, want ik had net een dikke woedeaanval en begon daarna als een baby te janken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 7:30 am

Beck.

Ik schudde mijn hoofd. "Dat deed ik niet Jade. Ik koos geen kant. Ik wilde alleen dat jij rustig werd en mijn moeder was van slag, daarom ging ik naar haar toe. Ik ben niet tegen jou" zei ik. "Ik hoop dat je ook niet tegen mij bent en dat je me echt een gestoorde vind die in jou huis woont" legde ik uit. Ik slikte eventjes. "En nee, ik denk niet dat je gestoord bent" zei ik eerlijk.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 7:37 am

Jade.

Ik keek hem even aan en glimlachte klein. 'Nee, ik vind het wel fijn dat je hier woont.' zei ik zacht tegen hem. Ik zuchtte even diep en leunde weer wat tegen hem aan.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 7:42 am

Beck.

Ik grijnsde. "Dat is fijn om te horen" zei ik zacht. Ik keek Jade aan. Ze had make-up onder haar ogen. "Je bent net zo'n panda" zei ik met een glimlach. Ik veegde met mijn duim een beetje mascara weg. Ik keek in haar blauwe ogen, echt niemand die ik kende had zulke mooie ogen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 7:46 am

Jade.

'Oh fuck off.' zei ik en gaf hem een speelse duw in zijn zij met mijn elleboog. Ik grijnsde even terug, en was blij dat ik gekalmeerd was, maar ik wist dat ik straks naar beneden moest en Karen en mijn vader onder ogen komen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 7:50 am

Beck.

Ik lachte. "Kijk zo ken ik je weer" zei ik. Ik zat best lekker en met Jade zo erbij was eigenlijk ook best fijn. Zonder dat ik het doorhad drukte ik een kus op haar hoofd. "Het komt wel weer goed Jade" zei zacht.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 7:55 am

Jade.

Ik hield mijn adem in toen hij een kus op mijn hoofd drukte. 'Ik hoop het.' mompelde ik zacht terwijl ik het gevoel in mijn onderbuik negeerde. Beck was zo lief bezig, ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 7:59 am

Beck.

"Ja, je moet er ook een beetje ik geloven" zei ik. Ik wist nou niet echt of ze het leuk vond dat ik haar een kus gaf. We zaten een al een tijdje zo en ik vond het fijn.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 8:03 am

Jade.

We bleven nog even zo zitten voordat ik langzaam opstond. 'Ik denk dat ik maar mijn excuses moet gaan aanbieden.' zei ik en pakte even vlug een doekje om mijn makeup weg te halen wat onder mijn ogen zat. Ik slikte, ik hoopte dat mijn vader ook was afgekoeld.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 8:05 am

Beck.

Toen Jade opstond ging ik ook maar staan. Ik knikte. "Ja dat is goed. Wil je dat ik er bij ben of zal ik hier blijven?" vroeg ik aan haar. Ik keek hoe ze haar make-up eraf haalde. Ook zonder make-up was ze gewoon knap, misschien wel mooier.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 8:09 am

Jade.

'Mee, graag.' zei ik tegen hem, dan kon hij ingrijpen als het weer misging. Ik haalde even diep adem en liep naar beneden, waar mijn vader en Karen aan de keukentafel zaten en direct opkeken toen we naar beneden kwamen. 'Ik- uh- wil mijn excuses aanbieden.' zei ik tegen hun. 'Sorry.' mompelde ik. Mijn vader wou direct wat zeggen, maar Karen shushde hem. 'Het is goed, Jade. Ik snap het wel, ik zal voortaan wat voorzichtiger zijn met hoe ik dingen breng.' zei ze en keek me aan, en ik knikte. Volgens mij zei ze dat alleen zodat ik niet weer van alles naar haar hoofd begon te schelden, maarja.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 8:15 am

Beck.

Ik liep met Jade mee. Ik keek hoe ze haar excuses aanbood. Ik denk dat mijn moeder zich nu wel wat beter zou voelen en ik hoopte Jade ook. Walter wilde volgens mij wel wat zeggen, maar mijn moeder hielt hem op. "Dus wat gaan we eten vanavond?" vroeg ik droog om over een anders onderwerp te beginnen. Mijn moeder grijnsde. "Lasagne" zei mam met een grijns. Ze wist dat het mijn favoriete eten was.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 8:17 am

Jade.

Ik haalde opgelucht adem toen Beck vlug over een ander onderwerp begon en ging op de bank zitten, en kon weer een beetje ontspannen. Ik zapte wat tussen de zenders door opzoek naar wat leuks.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 8:23 am

Beck.

Ik pakte twee glazen met water en liep naar de woonkamer. Ik ging naast Jade zitten en gaf haar 1 glas aan. "Hier" zei ik rustig. Ik nam een paar slokken en keek naar de tv.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 8:27 am

Jade.

Ik pakte het glas aan. 'Dankje.' zei ik tegen hem en nam een paar slokken, ik had hoofdpijn van het huilen gekregen, dus een glas water deed wonderen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo maa 02, 2016 8:29 am

Beck.

Ik grijnsde klein. Ik dronk mijn glas snel leeg. Ik keek naar Jade. "Morgen weer lekker de birdscene doen" zei ik met een grijnsde. Ik had echt geen zin om die 20 keer opnieuw te doen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo maa 02, 2016 8:32 am

Jade.

Ik grijnsde naar hem. 'Arme jij, benieuwd of het je nu wel lukt.' zei ik tegen hem met een glimlach. Ik vond het heerlijk dat Beck niet wist wat hij moest doen om die bird scene te halen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant do maa 03, 2016 7:23 am

Volgende dag
--
Beck.

Jade en ik liepen het lokaal in van Sikowitz. Dit was mijn tweede schooldag en de tweede keer dat ik de bird scene moest doen. Ik ging zitten en zette mijn rugzak naast me neer. Sikowitz begon de les. "Beck, jij mag weer op het podium komen. We gaan eerst weer eventjes kijken hoe hij de birdscene gaat doen" zei hij. Ik keek Jade eventjes aan. Ik stond op en liep het podium op. "Actie" riep Sikowitz, terwijl hij een kokosnoot aan het drinken was. Ik begon de scene. ik deed het eigenlijk een beetje hetzelfde als gister, toen ging het gewoon goed.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 04, 2016 11:10 am

Jade.

Ik grijnsde even flauw naar Beck en keek hoe hij het podium opliep en de bird scene nogmaals deed. Hij deed het ongeveer hetzelfde als gisteren, maar het was nogsteeds goed. Ik wachtte af toen hij klaar was, zou hij het ditmaal halenn?
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za maa 05, 2016 7:00 am

Beck.

De scene was afgelopen. Ik keek Sikowitz aan. Hij klapte. "Dat was weer heel goed Beck!" zei hij. Ik grijnsde. "Dank u wel, dus ik heb het ni wel gehaald?" vroeg ik aan hem. Hij schudde lachend zijn hoofd. "Nope" zei hij. Ik beet eventjes op mijn lip. Was hij serieus? Het was gewoon goed. "Sorry maar waarom? Ik vind dat ik het gewoon goed heb gedaan namelijk" zei ik eerlijk tegen hem.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za maa 05, 2016 7:08 am

Jade.

Ik keek even naar Beck toen hij voor zichzelf opkwam. Ik grijnsde. Sikowitz begon te klappen en al snel volgde de rest van de klas en ik. 'Gefeliciteerd, je hebt de bird scene gehaald.' zei hij. Ik glimlachte klein.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za maa 05, 2016 7:41 am

Beck.

Toen Sikowitz dat zei was ik een beetje in de war. "Uuh oke, en waarom nu wel?" vroeg ik. Hij lachte. "Het acteren boeide me niks. Het ging erom dat je jezelf goed vond en je er voor op zou komen en dat deed je. Nou ga nu maar weer zittten" zei hij. Ik grijnsde klein en knikte. Ik ging terug naast Jade zitten en keek haar aan. "Zie, ik had jou tips helemaal niet nodig" zei ik plagend.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za maa 05, 2016 7:49 am

Jade.

'Tuuuurlijk.' zei ik en stak mijn tong uit. Sikowitz vervolgde de les weer en ik zuchtte weer verveeld. Ik was blij dat Beck de bird scene nu wel gehaald had.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za maa 05, 2016 7:58 am

Beck.

Ik lachte. "Hoe vaak heb jij hem overnieuw moeten doen?" vroeg ik nieuwsgierig aan haar. Ik haalde een hand door mijn haar heen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za maa 05, 2016 8:07 am

Jade.

Ik grijnsde even naar hem. 'Niet.' zei ik tegen hem. 'Ik haalde hem in een keer.' zei ik met een glimlach en deed een van mijn losse plukjes haar achter mijn oor.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 42 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 26 ... 42  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: