RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 18 van 42 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 18 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 8:19 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. Ik volgde hem naar de voordeur. 'Een jaar lang, het is rond de zomer uitgegaan en ja, het was serieus.' zei ik tegen hem. Hij was jaloers, al die vragen in een keer, ohmygod.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 8:24 am

Beck.

Ik knikte. Ik stak de sleutel in de deur en draaide die open. Een jaar was op zich best lang. Mijn relaties waren nooit lang en serieus. Ik liep het huis binnen en hing mijn jas op. "Waarom is het uitgegaan dan?" vroeg ik aan haar. Ik schopte mijn schoenen uit.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 8:27 am

Jade.

Ik zuchtte diep. 'Hij ging studeren en op kamers, lange afstand shit, hij vertrouwde mij niet meer, ik vertrouwde hem niet meer. Toen kregen we ruzie. Eind.' zei ik en trapte mijn schoenen uit en liep de huiskamer in. Onze ouders lagen waarschijnlijk al in bed, want het was midden in de nacht. Ik ging op de bank zitten.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 8:32 am

Beck.

Ik knikte. "Oke' zei ik. Ik wist wel genoeg. Jade vond het irritant dat ik ernaar vroeg waarschijnlijk. Ik pakte een glas water en ging op de bank zitten. Ik zuchtte zacht en nam een paar slokken. Was ik jaloers om Jade en James?
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 8:37 am

Jade

Ik keek op toen mijn mobiel trilde. Wie stuurde er nog berichten op dit tijdstip? Ik pakte mijn mobiel en zag dat het een onbekend nummer was. *Veilig thuis gekomen?*. Er verscheen een kleine glimlach op mijn gezicht en ik voegde het nummer toe. *Ja, jij ook?* stuurde ik vlug terug. Ik legde mijn mobiel weer naast me neer en leunde opzij tegen Beck aan. 'Ik ben moe.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 8:40 am

Beck.

Ik keek eventjes hoe ze iets op haar mobiel typte. Was dit James? Ik ging er niks over zeggen. Wij hadden geen eens een relatie. Het was vast niks. Ik sloeg mijn arm om haar heen. "Ik ook, maar ik heb geen zin om alleen te slapen" zei ik. Ik grijnsde klein.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 8:44 am

Jade.

Ik grijnsde klein en keek hem even aan. 'Subtiel, Beck.' zei ik tegen hem. Ik stond op en pakte zijn hand vast. 'Ik hou je wel gezelschap.' zei ik tegen hem en grijnsde flauw.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 8:47 am

Beck.

Ik lachte. "Ja, ik weet het. Gewoon straight to the point" zei ik. Ik kneep zacht in haar hand en liep naar boven toe. We liepen mijn kamer in. Ik deed de deur op slot, stel mijn moeder zou morgen namelijk binnenlopen. Dat wilde we niet.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 8:56 am

Ts tijd later.
Jade.

Ik gaapte. Het was s'ochtends en ik was gisteren met James uitgegaan. We eindigde op mijn kamer. James en ik waren de laatste tijd veel aan het afspreken, en we werden serieuzer. James sliep nog en ik staarde naar het plafond. Beck was volgens mij wel jaloers, maar hij wist niet dat we zo serieus waren, hoopte ik in iedergeval. Ik keek op de klok, het was al laat in de ochtend, maargoed, we waren ook pas midden in de nacht thuis.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:00 am

Beck.

Ik was al een tijd wakker. Ik was beneden klaar met ontbijten en ik maakte een kop koffie voor Jade. Dat deed ik laatste tijd wel eens vaker en bracht die naar haar toe in bed. Ik liep de trap op en klopje zachtjes op haar deur. "Jade, ben je al wakker?" vroeg ik. Ik opende de deur zachtjes en liep naar binnen. Ik keek Jade aan, maar meteen viel me op dat er iemand naast lag. James. Kleding lag op de grond rondom het bed. Meteen kwam er een brok in mijn keel. Mijn grip op de koffie mok werd steviger. "What the fuck?" zei ik. Ik wilde dit niet geloven. Ik vond haar leuk en zij deed dit?
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:05 am

Jade.

Shit. Ik dacht dat ik de deur op slot had gedaan, shit shit shit. James werd er wakker van. 'Beck -' wat moest ik zeggen? Ik ging zitten, hield de deken vast om mijn lichaam heen. 'Gast.' zei James en ging ook zitten. Ik kon Beck niet aankijken, dus greep ik vlug mijn shirt van de grond en trok deze aan.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:08 am

Beck.

Ik schudde mijn hoofd. Je kon wel raden wat er hier gister avond heeft afgespeeld. "Echt ongelofelijk. Dat jij dit nu doet Jade? What the fack!" zei ik boos. Ik keek James aan. "Wow gast wat ik jou probleem, laat ons met rust" zei hij. "Houd je bek" Zei ik tegen hem. Ze had me echt gekwetst. Ik wist niet wat ik moest zeggen of hiervan vinden. Fuck fuck...
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:13 am

Jade.

Ik keek hem nu aan, en ik kon zien dat hij echt boos was, maar ik kon moeilijk praten met hem nu James erbij was, zonder aan James te verraden van Beck en mij. Ik trok een joggingbroek aan en klom uit bed. 'Beck - doe rustig' zei ik. 'Kunnen we ergens anders praten?' vroeg ik en keek even van Beck naar James. Ik had Beck nog nooit boos gezien. Ik slikte.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:16 am

Beck.

Ik keek Jade aan. "Nee ik ben niet rustig en ik ga niet rustig doen. Ga dit huis uit" riep ik naar hem. Ik zette diep koffie die ik nog steeds vast had op een tafeltje in haar kamer. "Hier is je stomme koffie. Ik heb niet echt zin om te praten denk ik" zei ik kwaad. Ik keek haar aan. "Ik snap jou echt niet, echt niet Jade" zei ik. Ik draaide me op en liep haar kamer uit. Ik liep mijn kamer in en gooide de deur achter me dicht. Ik haalde diep adem. Rustig Beck, rustig.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:21 am

Jade.

Ik trilde toen hij wegliep en de deur dicht knalde. 'Nouja, hij heeft tenminste koffie gebracht.' zei James. Ik wierp hem een blik toe. '...Waarom is je broer zo kwaad? Ik snap het even niet.' zei hij. Ik beet op mijn lip. 'Ik denk dat het beste is als je gaat..' zei ik tegen hem en gooide hem zijn kleren toe. Ik haalde even diep adem. Hij zuchtte en kleedde zich aan. 'Sorry.' mompelde ik vaag naar hem. 'App me maar.' zei hij en ik knikte, waarna hij de trap afliep. Ik zakte tegen de muur naar de vloer en staarde vooruit.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:27 am

Beck.

Ik hoorde iets later iemand op de gang en de trap aflopen. Ik nam aan dat dat James was. Ik was nog zo kwaad. Ik probeerde me echt in te houden. Ik begon tegen mijn bed aan te schoppen. Ik moest eventjes deze woede kwijt. Het voelde alsof ze was vreemdgegaan. Dat kon ik het niet noemen, want we hadden geen relatie, maar toch. Ik vond haar leuk en ik had het gevoel dat zij mij ook leuk vond. Ik had dit echt niet verwacht, echt niet.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:30 am

Jade.

Ik raapte mezelf op en trok even wat fatsoenlijks aan, deed mijn haren en liet mijn makeuploze gezicht maar voor wat het was. Ik hoorde geluid van Beck's kamer. Ik wist dat ik met hem moest praten, maar ik wist totaal niet hoe Beck was als hij boos was, of hoe ik hem gerust moest stellen of iets. Ik haalde diep adem en liep naar zijn kamer, waar hij tegen zijn bed stond te trappen. Fijn, hij werd ook nog is aggressief. 'Beck - doe normaal.' zei ik tegen hem en slikte. 'Sorry.' zei ik toen wat zachter.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:37 am

Beck.

Ik draaide me om toen ik Jade binnen hoorde komen. Ik slikte, fijn. Ik ging op de rand van mijn bed zitten en keek naar de grond. "Het spijt je echt niet. Anders had je gister avond wel nagedacht" zei ik. Ik probeerde rustig over te komen, maar ik was alles behalve. Mijn vuisten waren wit aan het worden van het knijpen in mijn handen. Ik kon dat beeld van hun twee in bed echt niet meer vergeten.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:40 am

Jade.

Hij had een punt. Ik wist ook niet of ik spijt had van wat ik heb gedaan. Ik beet op mijn lip. 'Ik snap niet waarom je boos bent, Beck.' zei ik en keek naar zijn vuisten, en toen weer naar hem. 'Ik heb geen relatie met je.' zei ik tegen hem, het kwam er feller uit dan ik eigenlijk bedoelde.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:44 am

Beck.

Ik knikte. "Klopt we hebben geen relatie, maar ik vind jou leuk en ik had het gevoel dat jij mij ook leuk vond. Dat had ik blijkbaar helemaal mis. En om jou dan in bed te zien liggen met je ex dat is niet zo leuk. Dus sorry dat ik boos ben hoor, mag ik alsjeblieft!" zei ik. Het voelde alsof ze me gebruikte. Ze ging naar bed met der ex en ondertussen flirtte en zoende ze met mij.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:47 am

Jade.

Ik werd juist boos van zijn boze toon. 'Beck, je bent mijn stiefbroer. Doe niet alsof je ooit verwachtte dat we iets zouden worden. Of dacht je dat we voor altijd stiekem naar de conciergekast konden gaan of midden in de nacht naar elkaars kamer komen? Doe is even.' zei ik fel en rolde met mijn ogen. Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en ging voor hem staan.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:52 am

Beck.

Ik ging staan nu zij ook opeens boos ging doen. "Jade dat snap ik ook heus wel, maar jij geeft mij het idee dat je me leuk vindt. Wat jij zegt we zoenen stiekem wanneer we kunnen. Jij flirt met me, je doet alsof je me leuk vindt en jij slaapt ondertussen met je ex. Sorry hoor maar dat is niet helemaal normaal. Het boeit je geen ene flikker hoe iemand zich voelt als jij je maar goed voelt toch?" zei ik nog steeds boos. Mijn vuisten nog steeds gebald. (is dat het goede woord? haha)
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:57 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. Ik vond Beck met zijn gebalde vuisten en tegenover me een beetje dreigend overkomen, maar het boeide me ook echt niet. 'Ja, Beck. Klopt. Zolang ik me maar goed voel boeit het me allemaal echt niet. Je was gewoon tijdverdrijf. Nou blij? Weet je dat direct ook weer.' zei ik sarcastisch tegen hem. Beck en ik hadden nog nooit ruzie gehad, laat staan dat we zo lullig tegen elkaar deden.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:02 am

Beck.

Ik was me eigen zo aan het inhouden. Ik was bijna op het punt dat ik echt heel erg kwaa zou worden. Jade had me nog nooit zo gezien. Ik schudde mijn hoofd. "Ja ik ben hartstikke blij nu ik dat weet. Kan je nu gaan?" vroeg ik boos. Ik ademde diep in en uit. Rustig blijven, kom op.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:05 am

Jade.

'En hoe moet ik nu aan James uitleggen dat hij wegmoest? "Sorry, mijn stiefbroer is erg jaloers en wou graag met je ruilen"? Denk je niet dat hij het nu weet? Als hij het doorlult aan mijn pa of je ma, is dit allemaal jou schuld!' zei ik fel tegen hem en keek hem kwaad aan. Daar was ik nog wel het bangst voor, dat het uitlekte van Beck en mij. Ik negeerde totaal wat hij zei voor de rest.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 42 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 30 ... 42  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: