RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 20 van 42 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 20 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:25 pm

Jade

Ik slikte. Nouja, het was nu wel duidelijk dat wat Beck en ik ook hadden, dat was nu voorbij. Ik beet op mijn lip. En hij ging me nog lang niet vergeven, denk ik. Ik liet me op bed vallen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:33 pm

Beck.

Ik liep mijn kamer in en ging op bed zitten. Het had geen zin om in Jade's kamer te blijven. Moest nu alles goed zijn opeens? Stel ze wilde doorgaan met hem en ondertussen met mij zoals eerst, dat ging gewoon echt niet meer gebeuren. Ik keek opzij naar de stoel die daar nog steeds kapot lag op de grond.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:36 pm

Jade.

Ik dacht even na over alles wat er gebeurd was. Ik vond Beck leuk, ja, maar James ook. En met James hoefde ik niks te verbergen, niet dat geheimzinnige gedoe. Want damn, het kostte me veel moeite om kalm te blijven als op school alle meisjes naar Beck keken en ik er niks van kon zeggen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 9:45 pm

Beck.

Ik ging liggen en staarde naar het plafond. Ze moest een keuze maken en voor mij gevoel had ze dat al gedaan toen ze ik bed lagen samen. Hoe leuk ik haar ook vond, ik moest er maar over heen komen. Stiekem met haar ergens zoenen zat er niet meer in. Nu kon ze lekker openbaar met die James genieten. Het maakte me weer boos, maar ik probeerde rustig te blijven.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 9:53 pm

Ts paar dagen later
Jade.

Ik zat op mijn kamer met James, we zaten op bed gewoon te praten. Als hij hier was, bleven we op mijn kamer. Niet dat het uitmaakte, Beck was toch vaak laat thuis de laatste dagen. We begonnen al wel wat normaler te communiceren, Beck en ik. Ondanks dat ik met James verderging. Ookal vond ik Beck nog leuk.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:02 pm

Beck.

Ik parkeerde mijn auto op de oprit. Ik zuchtte diep en keek in het spiegeltje. Shit, rondom mijn oog begon al te kleuren. Ik had een stoot gehad van iemand van mijn oude school die ik tegen kwam. Ja het deed pijn, maar hij had meer pijn geloof me. Laatste dagen was ik zo snel boos en vandaag liet ik me gaan. Mijn moeder zal wel helemaal gek worden als ze dit ziet. Ik stapte uit de auto en liep het huis in. Ik hing mijn jas op en deed mijn schoenen uit. Ik zag James zijn jas hangen. Pff, okk dat weer. James en Jade waren gezellig verder gegaan samen. "Ik ben thuis" riep ik. "Hey Beck" riep mijn moeder terug van de keuken. Shit. Ik moest toch echt een icepack halen, want anders zou deze bult nog drie keer groter worden. Ik liep langzaam naar de keuken toe en haalde uit de vriezer een ice pack. "Beck! Wat is er gebeurd?" Riep ze geschrokken.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:07 pm

Jade.

Ik keek op toen ik Beck beneden hoorde. 'Ik denk dat ik zo maar naar huis ga.' zei James grijnzend. Ik grijnsde klein terug. 'Ja, we gaan zo waarschijnlijk wel eten.' zei ik tegen hem. We stonden op en James gaf me een kus. 'We appen wel.' zei hij tegen me en ik knikte. 'Sure.' zei ik. James was een beetje de baas in onze relatie, waar ik niet echt heel goed tegenkon, maar dat was vroeger al zo. Hij liep rustig de trap af naar beneden en ik hoorde de deur beneden open en dichtgaan. Ik zuchtte en liep ook maar naar beneden.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:13 pm

Beck.

Ik wikkelde de icepack in een doek en hield die tegen me oog. "Het is niks mam. Ik kwam alleen in een ruzie terecht" zei ik. "Zomaar even in een ruzie komen? Heb je die gene terug geslagen? Wie was die andere jonge?" Vroeg ze. Ze pakte de ice pack over en drukte die iets harder tegen mijn oog aan. "Au mam, niet ze hard" zei ik. Ik pakte die snel over. "Zie het doet hardstikke pijn" zei ze. Ik zuchtte zacht. "Ja ik heb die gast terug geslagen en hij was van mijn oude school" zei ik. Ze schudde haar hoofd. "Ik dacht dat je dit niet meer deed" zei ze teleurgesteld. Ik beet op mijn lip.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:15 pm

Jade.

Ik kwam de keuken in en zag Beck en Karen samen staan. Beck hield een icepack tegen zijn oog. 'Beck? Wat heb je gedaan?' vroeg ik en liep vlug naar hem toe. Natuurlijk maakte ik me zorgen. Ik duwde de icepack iets opzij, zodat ik zijn oog kon zien. 'Jezus.' zei ik.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:25 pm

Beck.

Serieus, kwam Jade zich er nu echt mee bemoeien? Ik keek haar aan. "Het is niks, laat me je nou maar gewoon" zei ik. Ik liep de keuken uit. "Beck! Niet zo snel. Wij gaan nog even een serieus gesprek hebben" zei ze. Ik zuchtte diep. "Kan dat niet een andere keer?" Vroeg ik. "Straks na het eten" zei ze. Ik knikte. "Oke" zei ik. Ik ging op de bank zitten en zette de tv aan. Mijn oog was hard aan het kloppen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:30 pm

Jade.

Karen keek nog even aarzelend naar Beck en ging toen maar verder met het eten koken. Ik ging naar Beck toe. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik zacht. Beck was de laatste dagen al raar bezig, maar dat kwam natuurlijk door mij. Ik maakte me nu gewoon zorgen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:34 pm

Beck.

Ik keek hoe Jade naast me kwam zitten. Ik beet even op mijn lip. "Ik had ruzie en dat liep uit de hand" zei ik. Ik staarde naar de tv, ookal keek ik niet echt bewust.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:36 pm

Jade.

Ik zuchtte. 'Je hebt lopen vechten? Serieus, Beck? Met wie ingodsnaam?' Beck was zo aggresief te laatste tijd, eerst die stoel, nu dit. Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:39 pm

Beck.

Ik zuchtte. "Met zo'n gast van m'n oude school. Het is niks en wat boeit het jou eigenlijk?" Zei ik. Ik kon hier dus niet tegen he. Ik haalde een hand door mijn haar. En draaide de icepack eventjes om.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:41 pm

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. 'Doe niet zo kinderachtig, ik wil alleen maar helpen.' zei ik. Ik schudde mijn hoofd even. 'Je oude school?' Ik wist niet dat Beck uberhaupt problemen had met mensen van zijn oude school. 'Ik wist niet dat je ruzie met hen had.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 10:46 pm

Beck.

"Dat heb ik ook nooit verteld, want ik dacht dat ik hem toch niet zou tegen komen" zei ik. "Hij zei de verkeerde dingen, die hij vroeger ook zei en ja toen werd ik boos" zei ik.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 10:50 pm

Jade.

Ik slikte. Fijn, dus er liepen ook gestoorde gekken in de stad die Beck haatte en in elkaar sloegen. Ook dat nog. 'Laat es zien.' zei ik en duwde de icepack opzij. Ik liet mijn vingers heel zachtjes over de gekleurde plek gaan.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 11:02 pm

Beck.

Ik liet haar maar. Ik voelde haar vingers langs de plek gaan. Ik deed wel zeer, maar ik liet het gaan. Opeens deed ze nu weer helemaal lief. "Je had hem moeten zien. Hij heeft denk meer pijn dan als mij" zei ik. Ik was er wel trots op dat ik beter was, dat ik niet verloren had in dit gevecht, maar dit deed me okk weer denken aan vroeger. Ik was agressief en sloeg iedereen in elkaar als ze maar 1 ding fout deden n
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 11:10 pm

Jade.

Ik grijnsde. 'Kijk nou maar uit, straks komen ze naar Hollywood Arts na schooltijd ofzo. Dat kun je ook niet hebben.' zei ik tegen hem en duwde de icepack weer op zijn plaats. Ik zuchtte even. Beck die vechtte vond ik maar vreemd, dat klonk niet als Beck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 11:19 pm

Beck.

Ik knikte. "Jaja" zei ik. De ice pack zorgde wel voor minder pijn. "Ik kan wel voor mezelf opkomen Jade" zei ik. Ik liet mijn hoofd op de leuning rusten en zuchtte diep. Als ik die gast weer zou tegen komen en hij zou weer beginnen met uitdagen dan zou ik er echt voor zorgen dat hij voorlopig niet kan lopen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 11:23 pm

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. 'Ik probeer alleen maar te helpen.' zei ik en zuchtte. Ik stond maar op en liet hem alleen. Hier werden we beide niet beter van. Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 11:25 pm

Beck.

Ze stond meteen op. Shit. Ik stond op en liep haar achterna. "Jade sorry, zo bedoelde ik het niet. Ik weet dat je het goed bedoelt" zei ik eerlijk. Ik beet even op mijn lip.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune vr maa 25, 2016 11:30 pm

Jade.

'Laat maar gewoon.' zei ik tegen hem, ookal vond ik het lief dat hij zijn excuses aanbood. 'Doe gewoon alsjeblieft voorzichtig.' zei ik tegen hem en liep door naar de keuken om wat te drinken te pakken.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant vr maa 25, 2016 11:35 pm

Beck.

Ik knikte. Ik liep door naar boven toe en ging op bed liggen. We zouden straks toch wel moeten eten, maar goed. Hopelijk kwam ik die gast niet meer tegen dat was beter voor mij en voor hem.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 2:12 am

Ts
Jade

Ik lag beneden op de bank. Ik was alleen thuis, Beck zou zo wel terugkeren van waar hij ook mocht zijn en onze ouders waren weg, dus het was rustig. Ik zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 42 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 31 ... 42  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: