RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 21 van 42 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:18 am

Beck.

Ik was bijna thuis. Ik was bij vrienden geweest laatste tijd probeerde ik zo min mogelijk thuis te zijn. Dan hoefde ik Jade namelijk ook niet te zien. Ik zag haar auto op de oprit. Hopelijk is James er niet. Ik liep het huis binnen. Ik hing mijn jas op en liep de huiskamer in. Jade lag daar op de bank. "Hee" zei ik rustig. Ik liep naar de keuken en pakte een biertje uit de koelkast. Het was weekend dus kon dat wel. Ik ging in de stoel zitten en nam een paar slokken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 7:21 am

Jade.

Ik keek even op naar Beck die binnenkwam en ging recht zitten. 'Waar kom jij vandaan dan? Het is al laat.' zei ik tegen hem en checkde op mijn mobiel nog is naar de tijd. 'Ik heb al gegeten, want het duurde me te lang.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:24 am

Beck.

Ik keek op naar Jade. Waarom deed zij als mijn moeder? "Ik was gewoon bij vrienden en ik heb geen honger" zei ik. Ik nam een slok en keek naar de tv.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 7:26 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op. 'Dat kon je wel even naar me appen. Ik verwachtte dat je mee at namelijk.' zei ik tegen hem en sloeg mijn armen even over elkaar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:28 am

Beck.

Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Nou sorry hoor Jade. Had ik niet aan gedacht. Je hebt toch al gegeten dus wat is het probleem?" Zei ik. Ik keek haar eventjes aan en nam een slok.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 7:32 am

Jade.

'Het lijkt alsof je me ontwijkt, ik wordt er gek van.' zei ik tegen hem. 'En je bent zo geirriteerd de laatste tijd.' zei ik tegen hem. Ik keek hem aan. Het was waar, sinds James en ik was Beck gewoon anders, het leek niet op Beck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:35 am

Beck.

Ik zuchtte geïrriteerd. "Jade alsjeblieft. Vind je het heel gek dat ik je ontwijk?" Zei ik tegen haar. "Ik heb geen zin om jou en James elke keer te zien" zei ik. Ik nam nog een slok en keer van haar weg.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 7:38 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. 'Begin je weer met dat jaloerse gedoe? Jeez, Beck, zet je zelf er eens overheen.' zei ik. Domste opmerking ooit, want ik had mezelf ook nog niet over Beck heen gezet. Maar dat hoefde Beck niet te weten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:42 am

Beck.

Ik keek haar weer aan. Wat lulde zij? "Hey sorry he. Ik kan er niks aan doen dat jij mij niet wilt, ja dan duurt het ff. Ik ben jou niet. Jij heb toch jongens genoeg toch? Doe je dit bij elke schoonbroer?" Vroeg ik aan haar. Ik was echt weer boos aan het worden. Ze zei echt dingen die gewoon niet waar waren
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 7:46 am

Jade.

Ik stond vlug op en keek hem aan. 'Dus wat, noem je me nu een slet? Jij hebt de meiden voor je in de rij staan, heel de school wil met je naar bed.' zei ik tegen hem. Wat hij zei was gewoon fucking lullig.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:49 am

Beck.

Ik stond op toen zij dat ook deed. "Nee dat zeg ik totaal niet en ik ga toch niet in op die meiden. Ik ben met geen meisje van deze school naar bed geweest en dat hoef ik okk niet. Dat was zeg jij nou?" Zei ik fel. Ik zette mijn biertje weg.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 7:53 am

Jade.

Ik keek hem kwaad aan. 'Weet je wat jou probleem is? Je bent hartstikke jaloers. Jaloers omdat ik met James heb en jij helemaal alleen bent. Wat dacht jij dan? Dat ik serieus een relatie met je zou krijgen?' zei ik. Ik was boos, ookal was dit ook grotendeels mijn fout. 'Je was niks meer dan tijdverdrijf.' zei ik toen hard en fel. Dat was niet waar, maar toch zei ik het.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 7:56 am

Beck.

Door wat ze zei ging werd ik zo kwaad. Ik was al niet in een goede bui. Maar het was duidelijk. Ze wilde niks met me. Ik was tijdverdrijf. Ik balde mijn vuisten. "Houd je bek gewoon" riep ik. Ik verloor controle. Alweer. Voor ik het doorhad, had ik haar geslagen en duwde ik haar tegen de bank aan. Mijn hartslag was hoog en ik had het heel warm.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:02 am

Jade.

Het ging heel snel. Voor ik het wist lag ik op de grond. Een zacht geluid kwam uit mijn mond, godverdomme. Mijn wang tintelde van de pijn. Mijn handen trilde en ik probeerde te bevatte wat er net gebeurd was. Hij sloeg me. Beck had me geslagen. En hij had me tegen de leuning van de bank geduwd, vandaar die pijn in mijn zij. Ik keek naar Beck, en nu ik hier zo op de grond lag en hij daar stond, werd ik pas bang van hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:05 am

Beck.

Toen ze op de grond lag en me aankeek had ik pas door wat er was gebeurd. Shit ik had Jade geslagen. Het meisje die ik zo leuk vond. Ik wilde haar nooit pijn doen. Ik hurkte bij haar neer. Ik was nu echt geschrokken. "Shit. Jade! Sorry. Gaat het?" Zei ik. Ik probeerde haar overeind te helpen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:09 am

Jade.

Ineens was hij naast me. 'Raak me niet aan.' zei ik tegen hem en kroop achteruit. 'Blijf van me af.' zei ik nogmaals, ik probeerde sterk te blijven klinken, maar het kostte me veel moeite. Ik was nog nooit geslagen door iemand die ik zo erg vertrouwde. Ik kende Beck niet weer. Ik stond met behulp van de tafel op, wankel op mijn eigen benen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:16 am

Beck.

Ik schrok hier echt van. Ze was bang voor me en het was mijn eigen grote fout. "Jade het spijt me. Dit wilde ik helemaal niet. Ik verloor controle. Alsjeblieft. Sorry" zei ik. Ik liep naar haar toe. Ze was een van de enige die ik nooit pijn zou willen doen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:20 am

Jade.

'Blijf uit mijn buurt.' zei ik. Mijn stem trilde nu hoorbaar. Ik stapte achteruit, verder weg van hem toen hij dichterbij kwam. Ik trilde, ik wou hier weg, ik was bang dat hij zo weer op me af kwam en me nog een keer ging slaan. Mijn wang was aan het branden en mijn ogen prikte van de tranen die ik probeerde tegen te houden. Ik durfde niet langs hem te lopen om naar de trap toe te gaan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:23 am

Beck.

"Jade ik ga je niet meer slaan. Ik ga je niet aanraken oke? Loop ff met me mee naar de keuken. Ik pak een ice pack voor je" zei ik serieus. Ik wist dat ze bang was, maar ik wilde haar helpen omdat ze pijn had. "Ik doe je niks. Sorry" zei ik. Omg ze geloofde me waarschijnlijk toch niet. Ik had der net geslagen. Ik was echt te agressief.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:27 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. Ik durfde het niet. Ik moest hier weg. Ik was bijna nooit bang, hell, wanneer was ik nou echt bang geweest? Maar nu was dat het enige wat ik voelde. Ik liep toen om de bank heen richting de deur naar de trap. Mijn ademinghaling versnelde. Ik was zo bang dat hij me nu ineens van achter ging aanvallen of iets.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:33 am

Beck.

Ohmygod ze was echt zo bang. Dit wilde ik helemaal niet. "Jade rustig" riep ik. "Ik doe niks meer" zei ik. Ik liet het maar nu. Ik kon haar niet dwingen als ze bang was. Ik haalde een hand door mijn haar heen. Fuck.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:36 am

Jade.

Ik negeerde hem en liep de trap vlug op. Bang dat hij achter me aan kwam. Ik rende mijn kamer in en deed de deur op slot. Ik liet me naar beneden zakken en liet eindelijk de tranen komen. Mijn hele lichaam schokte mee en de tranen brandde op mijn wang. Godverdomme.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:48 am

Beck.

Verdomme Beck. Gefeliciteerd! Je hebt het weer verkloot. Ik liep naar de keuken en pakte een icepack. Ik liep naar boven toe. Ik legde de icepack voor haar deur. Ik nam aan dat ze de de deur op slot had gedaan. "Jade, er ligt een ice pack voor de bij de deur." Zei ik. Ik zuchtte. Ik wilde naar haar toe, maar ik kon haar beter eventjes alleen laten. Ik liep mijn kamer in. "Fuck" riep ik gefrustreerd.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za maa 26, 2016 8:53 am

Jade.

Ik schrok van zijn stem. Ik sloot mijn ogen en wachtte tot ik zeker wist dat Beck niet meer bij de deur was voordat ik hem zo stil mogelijk van het slot afhaalde en de deur opende. Hij had echt een icepack neergelegd. Ik pakte hem en deed de deur weer op slot. Duwde de icepack tegen mijn wang aan. De kou voelde fijn op mijn warme gezicht, terwijl mijn tranen nog over mijn wangen rolde. Ik kon maar niet bevatten wat er net was gebeurd.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za maa 26, 2016 8:58 am

Beck.

Ik was zo boos op mezelf. What the fack had ik gedaan? Zij maakte mij boos, maar dat betekende niet dat het goed was wat ik deed. Ik trapte tegen mijn bed aan, ik gooide mijn delen van mijm bed af, gooien mijn stoel omver. Fuck fuck
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 21 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 42 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 31 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum