RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 39 van 42 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di mei 17, 2016 9:50 am

Beck.

Ik glimlachte klein. Ja ik hield van haar. Ik wachte even toen ze weg was. Ik pakte daarna mijn tas en liep ook naar het lokaal toe.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di mei 17, 2016 9:52 am

Jade.

Ik ging zitten en zuchtte diep. Ik was een beetje aan het trillen van net. Ik zat Tori al zitten, ze staarde naar me en het maakte me oncomfortabel. Ik beet op mijn lip en pakte mijn spullen maar alvast op tafel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 4:30 am

Beck.

Aan het einde van de schooldag liep ik naar mijn kluis. Ik opende mijn kluisje en zuchtte diep. In mijn hoofd speelde telkens af dat Tori mij en Jade betrapt had. Hopelijk ging ze echt niks door vertellen, anders hadden we een groot probleem. Ik wilde niet eens weten hoe boos mijn moeder op me zou worden. Ik stopte mijn boeken in mijn kluis. 'Hoi Beck' hoorde ik achter me. Ik sloeg mijn kluisje dicht en draaide me om. Tori stond voor me. Ik zuchtte zachtjes. 'Hey' zei ik rustig. Als ze maar niks doms ging doen. 'Ik heb eventjes nagedacht over wat er net allemaal gebeurd is. Het zou heel jammer zijn als iedereen dit te weten zou komen, niet?' vroeg ze. Ik knikte mijn hoofd. 'Ik heb een voorstel. Jij gaat met mij uit en ik hou jou geheim helemaal veilig. Niemand komt erachter, als jij met mij date' stelde ze voor. Ik beet op mijn lip. Nee, dit wilde ik niet. Dit was niet de bedoeling. Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haar. 'Je kan er even over nadenken als je wilt. Kom vanavond maar langs en dan hoor ik je antwoord wel' zei ze. Ik knikte. Ze gaf me een brede glimlach en daarna liep ze snel weg.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 5:16 am

Jade.

Ik liep na mijn laatste les naar mijn kluisje en pakte mijn spullen. Toen ik rondkeek zag ik Beck nog bij zijn kluisje staan. Ik keek verder rond, werden we al raar aangestaard? Fuck, wat was ik bang dat Tori het doorlulde. Ik deed mijn kluisje dicht en liep richting Beck. 'Hee, ga je mee?' vroeg ik aan hem. Ik was zo klaar met school, ik wou naar huis. Genoeg stress voor een dag.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 5:41 am

Beck.

Ik zag Jade naar me toe lopen. Ik beet op mijn lip. Als ik haar ging vertellen wat Tori me net aanbood dan gaat ze waarschijnlijk helemaal flippen. Ik forceerde een glimlach en knikte. 'Ja, laten we maar gaan' zei ik. We liepen samen naar buiten, de parkeer plaats op. We waren met mijn auto gekomen vandaag. Ik stapte in en wachtte even op Jade. Daarna begon ik rustig te rijden naar huis. Ondertussen dacht ik aan het voorstel van Tori. Als ik met haar uit ging dan zou ze het niet doorvertellen. Niemand mag weten dat Jade en ik een relatie hebben, maar dan moet ik met een ander meisje daten die ik niet eens leuk vindt. Ik vind Jade leuk, alleen haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 5:45 am

Jade.

Onderweg naar huis frunnikte ik maar wat aan mijn mouw. "Wat als Tori onze ouders al heeft opgebeld?" vroeg ik. Als ze erachter kwamen.. Ik wou niet eens weten wat er dan ging gebeuren. "Fuck. Dit gebeurd ook echt alleen ons weer." Ik slikte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 5:50 am

Beck.

Ik luisterde naar Jade. Ondertussen het rijden pakte ik haar hand vast en kneep er zacht in. "Het komt wel goed Jade. Ik beloof je dat het goed komt. Ze zal niet in onze weg staan oke?" beloofde ik haar. Ik wist wat ik moest doen. Ik wilde Jade absoluut niet kwijt en ik ging er alles aan doen om ons geheim zo te houden. Tori krijgt haar zin. Ik ga Jade er alleen niks over vertellen. Ze gaat heet alleen maar tegen houden en dan zouden we nog niet samen kunnen zijn. Het zou geheim moeten blijven.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 5:57 am

Jade.

Ik beet op mijn lip en keek even naar onze handen. "Oké." zei ik zacht terug. Ik keek hoe Beck parkeerde toen we thuis kwamen en zuchtte zacht. Ik liet zijn hand weer los en pakte mijn tas en keek weer even naar Beck. "Help je me vanavond nog met leren?" vroeg ik. Dat was altijd een goed excuus van ons voor onze ouders als we samen op onze kamer zaten en ze ons niet kwamen storen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:04 am

Beck.

Ik stapte uit de auto en liep richting het huis. Ik keek Jade aan. "Umh sorry vanavond niet Jade. Ik heb afgesproken met een oude vriend. Misschien daarna als ik terug thuis ben" zei ik. Ik vond het erg om haar zo af te zeggen, maar ik had afgesproken om naar Tori te gaan en ik ben bang dat als ik dat niet doe dat Tori haar mond ga opentrekken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 6:08 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. "Geeft niet." zei ik rustig en liep met hem naar binnen. Ik liet mijn tas op de grond vallen en liep de huiskamer in. "Goeiemiddag." zei Beck's moeder. "Hey." zei ik rustig. Ik zuchtte diep en kon weer een beetje ontspannen. Als Tori had gebeld, was ze niet zo rustig. Ik hoopte gewoon zo erg dat deze keer ik Tori kon vertrouwen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:13 am

Beck.

Na het avond eten hielp ik mijn moeder de tafel afruimen en de vaatwasser in te ruimen. Ik trok daarna mijn schoenen aan en deed mijn jas aan. Ik pakte mijn auto sleutels van de kast. Ik was van plan om naar Tori te gaan en akkoord te gaan met onze deal. Ik keek mijn moeder aan. "Ik ben naar een vriend toe. Ik ben op tijd weer thuis" zei ik. Ze knikte. "Is goed jongen" zei ze. Ik grijnsde. Ik keek Jade aan. "Tot zo" zei ik. Ik grijnsde klein. Hopelijk viel het niet op bij mijn moeder. Ik liep daarna het huis uit. Ik stapte in mijn auto en reed naar Tori toe. Eenmaal bij Tori aangekomen belde ik op de deur.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 6:20 am

Jade.

Ik glimlachte klein naar Beck toen hij weg ging. "Tot zo" zei ik tegen hem en liet mezelf op de bank vallen om wat tv te kijken.

Tori.

Ik hoorde de deurbel gaan en er verscheen een kleine glimlach op mijn lippen. Ik had niet gedacht dat hij echt zou komen. Ik sprong op van de bank en opende de deur. "Hey Beck, kom binnen." zei ik met een glimlach. Ik was alleen thuis, mijn ouders moesten tot laat werken en ik had geen idee waar Trina uithing, wat goed uitkwam. "En, nagedacht over mijn voorstel?" vroeg ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:26 am

Beck.

Ik keek hoe Tori de deur open deed. Ik slikte eventjes en liep naar binnen. Ik stopte mijn handen diep in mijn broekzakken. Ik vond dit erg ongemakkelijk. Ik kende Tori niet eens heel goed. Ik draaide me om naar haar en knikte kort. "Ja, ik doe het als je beloofd dat je het dan tegen niemand gaat vertellen. En dit blijft tussen ons. Ik wilde niet at Jade ervan af weet" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 6:32 am

Tori.

Ik grijnsde naar hem. "Prima, deal." zei ik tegen hem. Ik zette een stap naar hem toe en drukte mijn lippen op de zijne. Eindelijk kon ik Beck zoenen. Ik zoende hem even en keek hem toen weer aan. "Kijk, dat is toch veel beter dan je zus zoenen?" zei ik terwijl onze gezichten nogsteeds millimeters van elkaar verwijderd waren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:35 am

Beck.

En toen zoende Tori mij opeens. Ik zoende niet eens terug. Het was raar, het voelde raar. Niet zoals het met Jade voelde. Ik keek haar aan en slikte. "Moet dit perse? Kunnen we niet gewoon afspreken zonder te zoenen of elkaar aan te raken?" stelde ik voor. Ik zette een stap naar achter toe.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 6:40 am

Tori.

Ik trok een wenkbrauw op. ".. Ik dacht dat ik duidelijk was? Daten. In het geheim. Beetje hetzelfde wat jij en Jade doen, alleen dan minder illegaal." zei ik tegen hem en drukte een kusje op zijn zachte lippen en glimlachte tevreden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:42 am

Beck.

Ik haalde een hand door mijn haar heen. Pff. Waar ben ik nu weer in geraakt? "Oke oke, maar je weet dat ik niet verliefd op je ben he?" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 6:47 am

Tori.

"Wat niet is kan nog komen" zei ik met een glimlach. Ik genoot hier teveel van, maar komop, dit was een geniaal plan. "En ik beloof dat ik niks zal vertellen over wat ik gezien heb. Niet aan Jade, jullie ouders, Cat, enzovoort." zei ik tegen Beck. "Wil je wat drinken?" vroeg ik rustig.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:49 am

Beck.

Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Zij was echt gestoord. Ik keek op. "Doe maar een cola" zei ik. Ik ging op de bank zitten en keek naar de tv die toevallig aan stond. Ik haat mezelf echt. Hoe ging ik dit ook nog eens verborgen houden? En hoe lang moest ik hier mee doorgaan?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 6:57 am

Tori.

Ik knikte en pakte twee blikjes cola uit de koelkast. Ik gaf er een aan Beck en kwam dicht tegen hem aan zitten op de bank. "Dus, vertel me is over jou en Jade." zei ik tegen hem en opende mijn blikje. Ik wou echt weten waarom hij ingodsnaam op Jade viel, want laten we eerlijk zijn, Jade? Pff.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 6:59 am

Beck.

Ik nam het blikje aan. Ik beet even op mjn lip toen ze zo dichtbij kwam zitten. Ik voelde me zo ongemakkelijk. Ik opende het blikje en nam een paar slokken. Ik keek daarna vooruit. Ik haalde mijn schouders op. "Er valt niks te vertellen over mij en Jade. Hoe meer ik vertel hoe meer je kan door vertellen aan iedereen" zei ik. Ik ging haar toch niet fijn haar uitleggen hoe de relatie was tussen mij en Jade?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 7:04 am

Tori.

"Want "Beck heeft een relatie met zijn zus" is nog niet erg genoeg om door te vertellen. Wat ik niet doe, want daar hebben we al een deal voor gemaakt. Ik vind dit veel leuker dan dingen door vertellen." zei ik tegen hem en legde mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik speelde met mijn bruine haren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 7:18 am

Beck.

Ik staarde voor me uit. Dit kon niet gekker worden. Ik dronk van mijn drinken. "Mijn moeder en Jade haar vader zijn niet getrouwd. Jade en ik zijn officieel geen broer en zus" zei ik. Ik nam nog een slok en zuchtte diep.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma aug 01, 2016 7:22 am

Tori.

Ik trok mijn wenkbrauw op. "Sorry, weet jij hoe relaties werken? Meestal als mensen, en volgens mij vallen je ma en Jade's pa daar ook onder, een serieuze relatie hebben is er een aardig grote kans dat ze uiteindelijk wel gaan trouwen." zei ik en haalde toen mijn schouders op. "Maargoed, dat is niet mijn probleem." zei ik en keek Beck weer even aan en drukte een kusje op zijn lippen. "Kom je morgenavond trouwens weer? Mijn ouders moeten de komende tijd toch tot laat werken en Trina jaag ik wel weg." zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma aug 01, 2016 7:25 am

Beck.

Ik fronste eventjes toen ze een kus op mijn lippen gaf. Ik ging hier niet snel gewend aan raken. Ik vond dit vreselijk. Ik dronk mijn cola op. "Ik heb Jade beloofd om haar morgen te helpen met leren" zei ik. Dat was nog niet eens vastgesteld, maar ik wilde niet bij Tori zijn. Hopelijk zou Tori me nog wel een soort van vrijheid geven.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 39 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 42 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40, 41, 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum