RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 8 van 42 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 25 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:03 am

Jade.

'Ugh.' ik nam een hapje van mijn broodje. 'Oh, wat leuk! Dus jullie worden broer en zus?' vroeg Tori. 'Misschien.' zei ik tegen haar. Ik nam een paar slokken van mijn koffie en zuchtte diep. Ik wou helemaal niet dat Beck mijn broer werd, maargoed. Ik keek even kort Beck aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma feb 29, 2016 9:16 am

Beck.

Jade keek mij eventjes aan. Ik slikte. Mijn zus? Alsjeblieft niet. Ik had geen hekel aan haar. Maar ik wilde geen zus die ik aantrekkelijk zou kunnen vinden. Ik begon maar te eten. Cat begon een verhaal te vertellen over haar broer, maar ik was niet echt aan het luisteren. Ik keek een beetje om me heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:19 am

Jade.

De rest van de dag ging wel redelijk oké, de standaard lessen, dus het was redelijk saai. Ik viste mijn jas uit mijn kluisje en liep met Beck naar mijn auto toe. 'Ik denk dat jij je kluisje deze week ook wel krijgt. Je moet hem zelf decoreren.' zei ik tegen hem en stapte in.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma feb 29, 2016 9:21 am

Beck.

Ik stapte in, in de auto van Jade. Ik zette mijn rugzak bij mijn benen neer. "Kluisje decoreren?" vroeg ik. "Zoals al die andere kluisjes? Waarom heb jij scharen? Om mensen bang te maken ofzo" vroeg ik aan haar. Ik deed mijn gordel ondertussen vast.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:24 am

Jade.

Ik grijnsde kort. 'Omdat ik van scharen hou.' zei ik tegen hem en begon te rijden. 'Morgen hebben we weer Sikowitz, dan kun je je bird scene overdoen.' zei ik tegen hem en keek hem even vlug aan voor ik weer op de weg lette.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma feb 29, 2016 9:30 am

Beck.

"Ja, het moet maar he" zei ik. Ik zuchtte diep. "Hoe vond jij het hoe ik het deed?" vroeg ik aan haar. Ik haalde een hand door mijn haar. Zij had het zelf ook moeten doen natuurlijk. Ik keek naar de weg.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:35 am

Jade.

'Je scene was goed, echt goed.' zei ik rustig tegen hem en sloeg links af en reed de oprit op en stopte de auto. Ik zag dat Karen al thuis was, maar mijn vader niet. Ik stapte uit en pakte mijn tas en liep naar binnen, trapte mijn schoenen uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma feb 29, 2016 9:40 am

Beck.

Ik liep Jade achterna het huis in. Ik trok mijn jas en schoenen uit. "Waarom heb ik het dan niet gehaald?" Vroeg ik aan haar. Ik zette mijn rugzak op de grond. Ik zag mijn moeder in de keuken staan. "Hoi mam" riep ik. "Hallo" riep ze terug.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:44 am

Jade.

Ik grijnsde flauw naar hem. 'Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet.' zei ik tegen hem. Ik liet mezelf op de bank vallen en zuchtte diep. Blij om weer thuis te zijn. Ik greep de afstandsbediening en zette de tv aan, begon een beetje te zappen terwijl ik op mijn rug lag.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma feb 29, 2016 9:48 am

Beck.

Ik keek naar Jade hoe ze op de bank ging liggen. "Dus jij weet het?" Vroeg ik. Ik ging bij haar staan. "Als jij mij het niet verteld ga ik je kietelen en ik stop dan niet voordat je me het verteld" zei ik met een grijns. Ze kon me toch wel een beetje helpen?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:50 am

Jade.

'Ik zeg niks, al sterf ik de kieteldood.' zei ik tegen hem. Ik grijnsdee, het was leuk dat ik het geheim van de bird scene wist en Beck niet,en ik had nu al zin in morgen als hij het weer moest doen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma feb 29, 2016 9:56 am

Beck.

Ik lachte. "Sorry Jade maar nu vraag je erom" zei ik ik begon eerst nog in haar zij te prikken. " zeg het maar" zei ik lachend. Nu begon ik haar te kietelen. Dit was echt grappig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma feb 29, 2016 9:58 am

Jade.

'Ohmygod, Beck - stop.' zei ik toen hij begon te prikken in mijn zij. 'Hoe oud ben je, 12?' toen begon hij te kietelen. En als er een ding was waar ik niet tegen kon, was het kietelen. 'Beck!' ik probeerde zijn armen tevergeefs weg te duwen. 'Jij bent vreselijk, ohmygod, stop.' riep ik lachend.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 01, 2016 7:28 am

Beck.

Ik lachte en ging door. "Nee pas als je het mij verteld" zei ik. Ik keek Jade aan. Bijna niemand op school zou zich kunnen voorstellen dat ze zo zou kunnen lachen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 01, 2016 7:34 am

Jade.

'Nee, stop!' zei ik. 'Als je nu niet stopt, steek ik je oog eruit' zei ik en probeerde nogsteeds al lachend hem aan de kant te duwen. 'Oke - oke, ik geef me over.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 01, 2016 7:41 am

Beck.

Ik lachte om Jade. Ik stopte met kietelen toen ze zei dat ze zich over gaf. "Oke, vertel.." begon ik. Ik keek Jade aan. Haar hele haar zat nu warrig. Ik grijnsde. Ik was best blij dat ik haar heb leren kennen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 01, 2016 8:08 am

Jade.

'Ugh, jij bent vreselijk.' zei ik en haalde een hand door mijn lange haren. 'Denk je nou echt dat ik het ga vertellen?' zei ik met een grijns op mijn gezicht. 'Ik geef je een tip, daar doe je het maar mee. Kom op voor jezelf.' zei ik en stak mijn tong naar hem uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 01, 2016 8:11 am

Beck.

Ik keek haar aan. "Jij bent echt gemeen" zei ik. Meer ging ze me echt niet vertellen en anders kon ik echt een klap verwachten denk ik. Ik grijnsde. "Ik ga wat drinken pakken" zei ik. Ik liep naar de keuken toe. Mijn moeder was daar bezig. Ik lachte naar haar. Ik pakte een glas en schonk daar cola in. "Alles goed?" vroeg ze. Ik knikte. "Ja hoor" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 01, 2016 8:16 am

Jade.

'Correct.' zei ik tegen hem en ging languit op de bank liggen en speelde een spelletje op mijn telefoon. Ik had nogsteeds een kleine grijns op mijn gezicht na net, dat was best leuk.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 01, 2016 8:18 am

Beck.

Ik liep samen met mijn moeder naar de huiskamer. Jade lag nog languit op de bank. Ik ging op de stoel zitten en nam een paar slokken van mijn cola. Ik keek eventjes naar de tv.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 01, 2016 8:23 am

Jade.

Ik keek even hoe Beck ging zitten op de stoel. 'Maar hoe vond je je eerste dag op Hollywood arts?' vroeg ik toen rustig aan hem zonder op te kijken van mijn mobiel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 01, 2016 8:25 am

Beck.

Ik keek haar eventjes aan. Ze keek op haar mobiel terwijl ze iets vroeg. "Ja best leuk. Het is een leuek school en de vakken zijn leuk. Sommige mensen en leraren zijn gewoon een beetje apart" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 01, 2016 8:29 am

Jade.

Ik grijnsde en keek hem even aan. 'Dat went wel. Ga maar alvast brainstormen voor je kluisje.' zei ik tegen hem en gaapte even kort.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 01, 2016 8:32 am

Beck.

Ik knikte. "Ja dat moet ik nog wel eventjes verzinnen" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar de tv. "Jade? Wil je iets drinken of eten?" vroeg mijn moeder die opstond.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 01, 2016 8:38 am

Jade.

Ik wierp een blik naar Karen. 'Nee, anders kan ik het zelf wel pakken.' zei ik tegen haar. 'Oh, prima. Ik wil het ook wel voor je pakken hoor, is geen mo-' 'Wat snap je nou niet aan nee?' zei ik geïrriteerd nu. Jeez, irritant. 'Jade - ik bedoelde het niet zo, ik wou gewoon vriendelijk zijn..' begon ze. Ik rolde mijn ogen. 'Dit is mijn huis, ik kan zelf wel eten en drinken pakken.' zei ik fel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 8 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 42 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 25 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum