RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 5 van 42 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 9:10 am

Beck.

Ik keek Jade aan en fronste. "Nee, ik ben niet dronken. Ik heb wel gedronken, maar ik ben niet zat" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar heen en lachte. "Heb jij de hele avond saai thuis gezeten?" vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 9:47 am

Jade.

'Cat was nog even langs geweest, voor de rest was 't rustig, ja.' zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Neuu, je bent totáál niet dronken.' zei ik tegen hem. 'Wat zal je moeder zeggen als ze dit hoort?' zei ik en grijnsde naar hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 9:49 am

Beck.

Ik schoot overeind. "Nee nee nee.. Niet vertellen tegen mijn moeder. Dan mag ik de komende 2 jaar nooit meer uit denk" zei ik. Ik keek haar aan. "Je gaat niks zeggen he" zei ik. Ik beet eventjes op mijn lip. Mijn moeder zou me opsluiten. Ze haatte het als ik had gedronken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 9:55 am

Jade.

Ik schoot in de lach. 'Awww, mag Beck niet drinken van z'n mama? Nog meer reden om het te vertellen. Zal ik haar even bellen?' ik pakte mijn telefoon en deed alsof ik in mijn contacten aan het scrollen was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 10:01 am

Beck.

"Jade Jade.. Nee niet doen!" zei ik. Ik pakte haar polsen vast en probeerde haar mobiel uit haar handen te pakken. "Waarom doe je me dit aan?" zei ik. Ik lachte, maar even serieus ik wilde niet dat mam dit wist.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 10:05 am

Jade.

Ik grijnsde. 'Je had nu toch wel moeten weten dat ik best gemeen kan zijn.' zei ik lachend en keek hem aan. 'Ben benieuwd hoe lang je huisarrest krijg als ik het doorvertel. Een week? Twee weken? Een maand?' zei ik plagend.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 10:08 am

Beck.

"Jade kom op. Ik heb gedronken. Maak me het niet moeilijker. Ik ging naast haat zitten en probeerde nog steeds haar mobiel af te pakken. "Je maakt er gewoon gebruik van dat ik iets te veel op heb" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 10:16 am

Jade.

Ik lachte nogsteeds. 'Correct.' zei ik en tikte vlug op Karen's naam, en mijn vinger zweefde boven de bel knop. 'Hoe zal ik het gesprek beginnen? Hey, Karen, Beck zit hier, stomdronken. Stuur help?' ik hield de telefoon zo dat hij er net niet bij kon. Ik grijnsde flauw.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 10:20 am

Beck.

"Omg Jade, jij bent echt vreselijk" zei ik. Ik kon niet bij haar mobiel en ze ging echt mijn moeder bellen, terwijl ik hier dronken zat. Ik wist niet hoe ik haar ging afleiden. Ze ging het zoeizo doen en ik kon haar niet tegen houden. Ze was mooi. Ik was dronken en het enigste waar ik aan kon denken was maar 1 ding. Ik drukte mijn lippen plotseling op haar lippen. Ik legde mijn hand in haar hals en ik kuste haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 10:25 am

Jade.

Voor ik het wist voelde ik Beck's warme lippen op de mijne. Het verraste me, maar ik duwde hem niet weg. Mijne ene hand rustte in zijn nek terwijl de ander in zijn zachte haren verdween terwijl ik hem terug zoende. Ik proefde de smaak van bier in zijn mond, maar dat boeide me niet. Het voelde goed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 10:30 am

Beck.

Man, zij kon echt heel goed zoenen. Mijn hand ging door haar zachte haar heen en de andere in haar hals. Ik zoende haar en zij mij. Dit was onverwachts, maar het voelde heel goed. Ik beet zacht op haar lip en liet mijn hand langs haar arm glijden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 10:37 am

Jade.

Wat was ik eigenlijk aan het doen? Ik zoende door. Ik was Beck aan het zoenen; ik was de jongen aan het zoenen die misschien mijn stiefbroer ging worden. Zijn hand gleed over mijn arm en ik wist dat ik nu echt moest stoppen, hij was dronken, hij zou waarschijnlijk toch niks herinneren van dit alles. Ik stopte en stond vlug op, en liep zonder wat te zeggen naar mijn kamer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 10:43 am

Beck.

Opeens stond Jade op en liep ze weg. "Jade, Jade wacht even" riep ik haar na. Shit Beck wat had ik nou weer gedaan. Ik stond op en probeerde Jade achterna te gaan. Ik liep de trap op, maar ik liep iets te snel dus viel ik. Ik stond op. Ik voelde me opeens misselijk worden. Ik ging snel naar de badkamer en gaf over in de wc pot.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 10:49 am

Jade.

Ik sloot de slaapkamerdeur achter me en liet me erlangs naar beneden zakken. Ik staarde even naar voren en zuchtte diep. Ik kon niet geloven dat dat echt gebeurd was, fuck. Ik hoopte zo erg dat hij morgen dit helemaal vergeten was. Ik sloot mijn ogen even. Maar toch kreeg ik dat gevoel in mijn onderbuik toen we zoende. Ik zuchtte weer diep uit, ik stond op en kroop in bed, hopelijk viel ik snel in slaap.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 10:54 am

Beck.

Nadat ik me tanden had gepoetst, deed ik mijn joggings broek en shirt aan. Ik liep eventjes naar de kamer van Jade toe. Ik klopte op haar deur. "Jade? Ben je hier? Sorry" fluisterde ik zachtjes door de deur heen. Ik voelde dat ik wel mijn excuses aan moest bieden aangezien ik haar had gezoend. Had ik er spijt ven? Hell no, ze kuste geweldig.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 10:59 am

Jade.

Ik keek even op toen ik Beck hoorde, maar reageerde er niet op. Ik liet mijn hoofd weer op mijn kussen vallen en sloot mijn ogen. Ugh, ik voelde me kut. Ik wou Cat appen, maar mijn telefoon lag nog beneden, en no way dat ik die ging ophalen. Ik ging op mijn zij liggen en trok de deken op tot mijn kin. Proberen te slapen dan maar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:02 am

Beck.

Geen reactie. Ik draaide me om en liep terug naar mijn kamer. Ik liet me in bed stortte, morgen had ik waarschijnlijk een kater. Lekker dan. Ik trok de dekens op en sloot mijn ogen. Met Jade in mijn gedachten viel ik snel in slaap.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 11:06 am

Jade.

In de ochtend was ik al vroeg wakker. Ik kleedde me om, deed mijn haren en makeup en liep naar beneden. Ik zat nogsteeds erg in mijn maag met wat er gisteravond gebeurde, en ik hoopte zo erg dat Beck gewoon alles vergeten was zodat we er nooit over hoefde te praten. Maar ik kreeg hem maar niet uit mijn hoofd, en ik zag de hele tijd voor me hoe hij me zoende. Ik glipte vlug de keuken in en pakte een kop koffie.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:13 am

Beck.

Ik werd s ochtends wakker met hoofdpijn. Meteen kwamen herinneren door mijn hoofd van het feest van gister, maar ook van Jade. We hadden gezoend en ik was het absoluut niet vergeten. Ik had een droge mond en een pijnstiller kon ik wel gebruiken. Ik rolde uit mijn bed, haalde een hand door mijn warrige haar en gaapte. Ik liep de trap af naar de keuken. Ik had niet verwacht om Jade daar te zien staan. "Hey" zei ik rustig. Ik pakte een glas uit het kastje en vulde die met water. Ik pakte uit de la een pijnstiller en nam die in. Ik keek Jade eventjes aan. Wat moest ik zeggen?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 11:15 am

Jade.

Ik keek op toen ik Beck's stem hoorde. Wist hij het of wist hij het niet meer? 'Hee.' zei ik kalm, maar merkte dat ik hem niet aankeek. Ik was druk bezig met het roeren in mijn koffie, wat veel interessanter leek te zijn dan zijn donkere ogen. Ik slikte en nam een klein slokje.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:18 am

Beck.

Ik bleef Jade aankijken, maar zij ontweek mijn blik. Ik nam een paar slokken water. "Sorry" zei ik zacht tegen haar. Misschien vond ze het helemaal niet fijn wat er gister gebeurd was. Ik wilde niet dat zij zich nu ongemakkelijk ging voelen om mij heen nu we net goed met elkaar omgingen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 11:22 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op en haalde even diep adem voor ik hem eindelijk aankeek. 'Nee, het is goed, ik snap het; je was dronken. Ik ben niet boos of iets.' zei ik tegen hem. Ik was ook niet boos, ik wist niet wat ik was, eigenlijk. Ik beet even op mijn lip. Damn, de ongemakkelijke sfeer van een week geleden was ineens terug, en ik voelde me gespannen nu ik zo alleen met hem was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:25 am

Beck.

Ik luisterde naar wat ze zei. Ik keek in haar ogen. "Je bent niet boos? Het was niet m'n bedoeling. Het gebeurde opeens" zei ik. Het was ook niet mijn bedoeling, maar ik was blij dat het gebeurd was. Ze was mooi en leuk. Laatste week ben ik haar steeds leuker gaan vinden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune za feb 27, 2016 11:29 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet boos. En ik snap dat het niet je bedoeling was, dat krijg je met genoeg alcohol in je lichaam. Zullen we maar gewoon doen alsof het nooit gebeurd is?' vroeg ik. Ik kon niet mijn misschien stiefbroer zoenen, dat kon gewoon niet, dat was fout en ugh. Ik keek weer even in zijn donkere ogen. Ik slikte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant za feb 27, 2016 11:32 am

Beck.

Ik knikte. "Umh ja. Is goed" zei ik. Stiekem wilde ik dit helemaal niet vergeten. Ik haalde een hand door mijn haar heen. "Sorry, ik zie er ook lekker uit" zei ik lachend. Ik was echt net uit mijn bed gerold. "Maar uuh je gaat toch niks meer tegen me moeder zeggen he?" vroeg ik aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 5 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 42 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum