RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 14 van 42 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 8:43 am

Jade.

Ik drukte zachtjes een kus terug op zijn lippen. 'Maar - even serieus. Dit kan eigenlijk niet.' zei ik zacht en frunnikte wat aan een gekleurde pluk haar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:45 am

Beck.

Mijn grijns viel meteen van mijn gezicht. "Nee dat weet ik Jade, maar dat gaat me toch echt niet stoppen. Sorry" zei ik eerlijk tegen haar. Ik haalde een hand door mijn haar heen en nam een paar slokken van mijn koffie.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 8:47 am

Jade.

'Maar wat als onze ouders erachter komen? Of iemand op school?' vroeg ik. Ik moest er niet aan denken, Ik beet op mijn lip en nam nog een slokje koffie terwijl ik mijzelf van het aanrecht niet glijden tot mijn voeten de grond weer raakte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:52 am

Beck.

"Dan zulle we voorzichtig moeten zijn" zei ik. Ik dronk mijn koffie op en zette de mok op het aanrecht. "Of jij moet dit ook helemaal niet willen" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 8:55 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, nee ik wil dit.' zei ik en beet op mijn lip. 'Als het maar goed gaat.' zei ik zacht en glimlachte even klein naar hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:59 am

Beck.

Ik glimlachte. Ik was blij dat zij dit ook wilde. Ik haalde een hand door mijn haar heen. "Ja , dat komt goed" zei ik. We moesten gewoon heel erg voorzichtig zijn, maar dat konden we toch wel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 9:18 am

Jade.

'Okay.; zei ik tegen hem en glimlachte klein. Hopelijk ging het dan ook echt goed. Ik zuchtte en zette de lege mok op het aanrecht en liep richting de huiskamer, waar ik me op de bank liet ploffen. Ik had nogsteeds enorme hoofdpijn.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 9:22 am

Beck.

Ik liep de huiskamer binnen. "Ik ga eventjes douchen" zei ik. Ik liep de trap op naar boven. In mijn kamer kleedde ik me uit en ik liep daarna naar de badkamer in. Ik zette de douche aan ging er onder staan. Wow, wat was er allemaal gebeurd net met Jade? Oef.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 9:23 am

Jade.

Ik grijnsde. 'Sure.' zei ik tegen hem en zette de tv aan, ging op mijn zij liggen zodat ik goed tv kon kijken en zuchtte diep. Ik kreeg niet echt mee wat er op tv was, ik was met mijn hoofd heel ergens anders.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 9:26 am

Beck.

Na het nadenken onder de douche ging ik er onder uit. Ik droogde me af en kleedde me aan. Ik probeerde wat van m'n haar te maken. Ik liep daarna terug naar beneden en ging op de stoel zitten.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 08, 2016 7:33 am

Jade.

Ik grijnsde even naar Beck die terugkwam en zuchtte diep. De voordeur ging open. Ik keek op en zag mijn vader en Karen binnenlopen met de boodschappen. 'Goedemorgen!' zei Karen tegen ons. 'Mogge.' zei ik. 'Goedemorgen.' zei mijn vader tegen ons. Ik keekhem even aan, maar ik denk dat we allebei maar niet over de ruzie van gister gingen praten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant di maa 08, 2016 8:00 am

Beck.

Ik keek naar mijn moeder en Walter binnen lopen. "Morgen" zei ik. Ik grijnsde klein. Ze brachten de boodschappen naar de keuken toe. Ik keek Jade eventjes aan en beet op mijn lip. Dit ging zo ongemakkelijk worden he.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune di maa 08, 2016 8:58 am

Jade.

Ik keek even naar Beck, volgens mij dachten we precies hetzelfde. Ik slikte. Ik hoopte dat dit ging lukken, want ik wou het wel heel graag. Ik frunnikte wat aan mijn nogsteeds ongekamde haren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do maa 10, 2016 7:07 am

Beck.

Ik keek eventjes weg naar de grond. Mijn moeder kwam de woonkamer weer ingelopen. "Hey, alles goed met jullie?" vroeg mijn moeder. Ze kwam bij mij op de leuning van de stoel zitten. "Ja hoor" zei ik. Mijn moeder keek Karen aan. "Ook weer goed om jou te zien Jade. Ik was onrust toen je gister weg was" zei ze gemeend.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do maa 10, 2016 7:11 am

Jade.

Ik keek even naar Karen en haalde diep adem, ik ging maar gewoon normaal doen, anders was er zo weer ruzie. 'Uh - ja, sorry nog..' zei ik tegen haar en ze glimlachte klein. 'Het is goed, blij dat je thuis bent.' zei ze. Hopelijk kwam ze er niet achter dat er nu een fles drank miste, of mijn vader.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do maa 10, 2016 7:23 am

Ts de volgende dag
--
Beck.

Ik en Jade liepen de school binnen. We rijden gewoon samen als het kan. Ik keek naar Jade. "Ik ga eventjes naar mijn kluisje" zei ik. Ik liep naar mijn kluis. Ik had een doorzichtige locker gemaakt, omdat ik geen geheimen heb. Ook al is dat niet helemaal meer waar. Ik pakte mijn boeken en legde mijn jas in mijn kluis. Ik liep daarna weer naar Jade toe. We hadden eerste uur toch samen les.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do maa 10, 2016 7:27 am

Jade.

Ik knikte. 'Prima.' ik liep naar mijn eigen kluisje en gooide mijn jas erin en wisselende wat boeken om, en wachtte even op Beck. We liepen samen naar het lokaal. Ik vond het geheim houden van ons nu al moeilijk, want ik had het zelfs Cat niet verteld, want die verteld toch alles door.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do maa 10, 2016 7:33 am

Beck.

Toen we in het lokaal waren ging ik naast Andre zitten. Het liefst zat ik naast Jade, maar het ging opvallen als wij opeens alleen maar naast elkaar zouden zitten. Ik keek Jade eventjes aan en keek daarna naar Sikowitz die zin les begon.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do maa 10, 2016 7:49 am

Jade.

Ik keek naar Beck en glimlachte klein toen hij terugkeek. Ik zat naast Cat in plaats van Beck, maarja. We moesten ook echt wel voorzichtig zijn, want anders kregen we problemen. Ik keek weer weg toen Sikowitz met zijn verhaal begon.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant do maa 10, 2016 8:01 am

Beck.

Het was pauze. Ik ging eventjes naar mijn kluis toe. Ik liep daarna naar buiten toe en haalde wat eten. Ik ging daarna aan de tafel zitten en begon aan mijn koffie te drinken. Ik haalde mijn mobiel uit mijn broekzak en appte Jade. *Is er geen plek hier op school waar we met z'n tweeen kunnen zijn?* stuurde ik naar Jade. Hier op school was iedereen er altijd bij.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune do maa 10, 2016 8:06 am

Jade.

Ik ging aan de tafel bij de rest zitten en nam een slokje van mijn koffie. Ik pakte mijn mobiel doen hij begon te trillen en las Beck's bericht. Even dacht ik na, en stuurde terug. *Concierge hok. Die deur naast de automaten. Daar komt niemand.* zei ik. Ik keek even vlug naar Beck en nam nog een slokje van mijn koffie.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 14, 2016 8:34 am

Beck.

Ik keek eventjes naar Jade die een op haar mobiel iets terug stuurde. Mijn mobiel trilde weer. Ik opende het bericht en las het. Ik grijnsde klein. *Kom met me mee* stuurde ik terug. Ik deed mijn mobiel in mijn broekzak. Ik nam een slok van mijn koffie en stond op. "Ik ga eventjes naar mijn kluis" zei ik. Ik keek Jade eventjes aan. Ik hing mijn rugzak aan mijn schouder en liep naar de conciërge hok waar Jade het over had. Hopelijk kwam ze me achterna.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 14, 2016 8:40 am

Jade.

Ik grijnsde. Dit hele geheimzinnige gedoe voor mijn vrienden was best spannend. Ik wachtte even tot Beck weg was en stond op. 'Waar ga je heen?' vroeg Tori. Ik sloeg mijn tas over mijn schouder. 'De wc. Moet ik elke keer als ik naar de wc ga melden dat ik naar de wc ga?' zei ik droog en liep vlug naar binnen en naar het concierge hok.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 14, 2016 8:44 am

Beck.

Ik was in het hok aan het wachten op Jade. En al na een paar minuten kwam ze binnenlopen. Ik glimlachte breed naar haar. "Hey" zei ik. Ik sloot de deur achter Jade en keek haar aan, "Sorry maar ik kon niet wachten tot we thuis waren" zei ik zacht. Ik drukte daarmee mijn lippen op die van haar. Ik legde mijn handen op haar heupen en drukte haar tegen me aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 14, 2016 8:47 am

Jade.

Ik grijnsde. 'Geen probleem.' zei ik en zoende hem. Ik duwde hem zachtjes tegen de muur aan en legde mijn ene hand in zijn hals. Damn, dit was goed, ookal was het best erg wat we deden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 14 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 42 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum