RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bade- Intruders

2 plaatsers

Pagina 13 van 42 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 27 ... 42  Volgende

Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 8:51 am

Beck.

Ik knikte. "Graag gedaan" zei ik. Ik liet haar hand weer los en dronk van mijn koffie. Ik beet op mijn lip. Ik hielp haar graag. Ik wilde het niet toegeven, maar ik was bang dat ik Jade iets leuker dan leuk ging vinden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 8:53 am

Jade.

Ik zuchtte. 'Is mijn vader niet thuis? Of je ma? Ik zag z'n auto niet staan.' vroeg ik. Ik had ook geen zin om een van hen te zien na die ruzie van gisteravond, eigenlijk. Ik slikte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 8:56 am

Beck.

"Ze zijn samen boodschappen doen en winkelen ofzo" zei ik. Ik dronk mijn koffie op. Misschien was het wel beter dat ze eventjes weg waren, dan had Jade ook geen ruzie tenminste.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 8:59 am

Jade.

Ik haalde opgelucht adem. 'Oke, mooi.' zei ik tegen hem. Ik keek hem eventjes aan. Ik dacht even aan hoe we gisteren naast elkaar in bed lagen, en slikte. Ik stond op en maakte nog een kop koffie in de keuken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:07 am

Beck.

Jade stond op. Mijn mok was ook leeg. Ik liep de keuken in. Jade was nu koffie aan het maken. Ik zette mijn mok naast die van haar. "Ik wil graag ook nog wat" zei ik. Ik leunde tegen het aanrecht aan en keek haar aan. Nu ze geen make-up ophad leken haar ogen nog blauwer.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 9:11 am

Jade.

Ik grijnde kort en tikte op het koffiezetapparaat. 'Dan moet je nog even geduld hebben. Ik eerst.' zei ik tegen hem en leunde tegenover hem tegen het aanrecht aan terwijl ik wachtte tot mijn koffie klaar was, zodat ik hem ook kon aankijken. '..Waarom ben je nog niet gillend weggerend nadat je me al twee keer totaal midden in een breakdown hebt gezien?' vroeg ik toen aan hem en keek hem recht in zijn ogen aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:14 am

Beck.

Ik keek Jade aan. "Omdat je interssant ben. En ik geef om je ookal ken ik je nog maar net. Ik zal je niet voor je wegrennen" zei ik eerlijk. Ik grijnsde klein en keek haar aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 9:16 am

Jade.

Ik keek hem even aan. 'Ik? Interessant?' vroeg ik, toen hij het serieus leek te menen. Ik zei zulke dingen altijd over mezelf, maar Beck leek het te menen. Ik grijnsde even kort. 'Jij bent ook best wel interessant.' zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:21 am

Beck.

Ik knikte. Ik vond haar interessant. Ik was een beetje verbaasd dat Jade dat ook van mij vond en het leek gemeend te zijn. Ik kwam wat dichterbij haar. "Ja? Dat is goed om te horen" zei ik met een kleine glimlach. Ik stond dichtbij haar. Het gebeurde gewoon. Ik keek in haar ogen. "Mooie ogen, die heb je ook" zei ik zacht
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 9:25 am

Jade.

Ik grijnsde klein naar hem. 'Je hebt zelf ook mooie ogen. En haren.' zei ik en slikte. Ik leunde nogsteeds tegen het aanrecht aan, en we stonden nu erg dicht bij elkaar.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:28 am

Beck.

"Mmh Dankje" zei ik zacht. Ik grijnsde klein. Ik friemelde aan haar blauwe haar punten. "Weet je wat ook mooi aan jou is? Je lippen" zei ik zacht. Ik was nu al zo dichtbij. Ik leunde naar voren en drukte een kus op haar mooie lippen. Wow.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 9:31 am

Jade.

Ik glimlachte klein en drukte een kus terug. Ik legde mijn hand in zijn nek en zoende hem zachtjes. Damn, dit was goed. Even vergat ik over de ruzie tussen mijn vader en ik, ik voelde even niks van mijn kater. Alles voelde goed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:36 am

Beck.

Ik grijnsde klein tegen haar lippen. Ik liet mijn hand in haar hals rusten en de ander legde ik op haar heup. Ik zoende haar door. Ik proefde de koffie die we net gedronken hadden. Ik trok eventjes terug en keek haar weer aan. Ik glimlachte en drukte mijn lippen terug op die van haar. Het voelde zo goed. Ze zoende geweldig
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 9:40 am

Jade.

Damn, dit was fantastisch. Ik liet mijn hand door zijn haren gaan terwijl de ander nog steeds in zijn nek rustte terwijl ik hem zoende. Het was eigenlijk fout wat we deden, maar het voelde zo goed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:44 am

Beck.

Ik voelde haar hand door mijn haar gaan. Jezus, wat deed ze met me? Ik tilde haar op en zette haar nee op het aanrecht. Ik ging tussen haar benen staan. Nu was ze op een betere hoogte. Ik grijnsde tijdens het zoenen. Het voelde zo ongelofelijk goed. Eventjes spookte door mijn hoofd heen dat dit niet kon, maar als snel waren die gedachten alweer weg.


Laatst aangepast door Verdant op zo maa 06, 2016 9:51 am; in totaal 1 keer bewerkt
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune zo maa 06, 2016 9:51 am

Jade.

Toen zat ik op het aanrecht, het leek net een of andere romantische film. Ik beet even zachtjes op zijn lip, grijnsde vervolgens tegen zijn lippen. Damn - dit was goed. Zo zoende we nog een tijdje door.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant zo maa 06, 2016 9:53 am

Beck.

We zoende eventjes door. We wisten waar we mee bezig waren. We waren niet dronken. Ik stopte eventjes en keek haar aan. Ik grijnsde breed. "Dat was uuh.. Wow" zei ik zacht. Ik lachte. Ik stoppen een plukje haar achter haar oor.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 5:03 am

Jade.

Ik keek hem even aan en grijnsde. 'Uhu.' zei ik. Ik was een beetje buiten adem. Ik grijnsde kort naar hem en slikte. Wauw. Ik zat nogsteeds op het aanrecht en keek hem recht in zijn ogen aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:12 am

Beck.

Ik glimlachte breed naar haar mooie lach. Ik drukte nog een kusje op haar lippen. "Die ene keer dat ik je zoende toen ik dronken was he, dat was ook geen ongeluk" zei ik zachtjes. Ik grijnsde klein en beet op mijn lip. Ik had daar totaal geen spijt van.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 8:18 am

Jade.

'Dat dacht ik al.' zei ik tegen hem met een glimlachje. 'Ik uh- denk dat de koffie nu wel klaar is.' zei ik met een flauwe glimlach.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:21 am

Beck.

Ik lachte. "Umh ja dat denk ik ook" zei ik. Ik bloosde een beetje, wow dit was echt raar. Ik pakte de koffie en schonk die in de mok. Ik grijnsde klein en nam een paar slokken.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 8:23 am

Jade.

Ik pakte wat koffie en nam een klein slokje, en keek weer even naar Beck. Wauw, nu werd het weer zo awkward tussen ons zeker. Ik slikte en bleef nogsteeds op het aanrecht zitten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:27 am

Beck.

"Zit je lekker?" vroeg ik. Ik grijnsde. "En uuh..Kunnen we nu nog steeds serieus aan tafel zitten met onze ouders?" vroeg ik. Ik nam een slok koffie en keek haar aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  nogitsune ma maa 07, 2016 8:32 am

Jade.

IK grijnsde. 'Heerlijk.' zei ik tegen hem. 'Uh - ik denk het niet.' zei ik, nogsteeds met een grijns op mijn gezicht. Eigenlijk wist ik dat wat we net gedaan hadden totaal niet kon, like, hij zou misschien mijn stiefbroer kunnen worden en ik had net een hele makeout sessie met hem hier.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Verdant ma maa 07, 2016 8:39 am

Beck.

Ik lachte. "Ik ben ook bang van niet, maar ja dat is dan jammer voor onze ouders" zei ik. Ik leunde weer naar voren en drukte een kus op haar lippen. "Sorry ik kan het niet laten, dan moet je me maar niet zo verleidelijk aan kijken" zei ik met een grijns.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bade- Intruders  - Pagina 13 Empty Re: Bade- Intruders

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 42 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 27 ... 42  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum