RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:19 am

Jade.

Ik grijnsde even flauw. 'Mhh, fine.' zei ik en glimlachte kort tegen zijn lippen. Ik voelde me schuldig, en eigenlijk haatte ik dat ik hem niet de waarheid vertelde, maar ik wou hem niet kwijt. Ik trok zachtjes terug. 'Ik kies de film.' zei ik en zuchtte. De schuldgevoelens werden niet bepaald minder als hij me zoende.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 9:29 am

Beck.

Ik keek haar aan en grijnsde naar haar toen ze wegtrok. "Ik had niet anders verwacht" zei ik met een lach. Ik ging er goed bij zitten en zuchtte diep. Ik hield van zo m'n tijd met jade te besteden. Ik hou van haar, heel erg veel. En zij van mij, dat weet ik.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:34 am

Paar weken later.

Jade.

Ik zat op bed met Beck nadat we een filmpje hadden gekeken. Het was donker buiten en ik kon de regen tegen de caravan aanhoren. Ik werd gek. Elke dag zat ik te liegen tegen hem en ik voelde me er alleen maar kut door. Dave had ik nauwelijks gesproken, hij grijnsde alleen raar naar me als ik langs liep maar dan liep ik zo snel mogelijk weg. Ik zuchtte en keek even naar Beck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 9:38 am

Beck.

Ik was een beetje op m'n mobiel aan het kijken. Jade en ik hadden net een film gekeken en het plan was dat ze gewoon bleef deze nacht. Ik keek even naar jade en zag dat zij mij okk net aan keek. Ik legde mijn mobiel weg. Ik sloeg m'n arm om haar heen en schoof haar dicht tegen me aan. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en zuchtte diep. "Je had weer een goede film uitgekozen Jade" zei ik met een glimlach.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:40 am

Jade.

Ik knikte kort. 'Weet ik.' zei ik. Er liep een rilling langs mijn rug, hij was zo lief. Ik beet op mijn lip. Hij verdiende de waarheid. Maar ik durfde het niet. Terwijl ik wat naar voren staarde had ik een tweestrijd met mezelf.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 9:43 am

Beck.

Ik keek Jade aan. Ze staarde serieus voor zichzelf uit "Waar denk je aan?" Vroeg ik lief. Ik legde mijn hand op haar heup en wreef zachtjes. Ik kon zien aan haar gezicht dat er iets was.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:46 am

Jade.

Ik sloot even mijn ogen en haalde diep adem. Ik keek hem toen aan. 'Ik moet je iets vertellen..' zei ik zacht. God.
'En..het spijt me dat ik het niet veel eerder heb gezegd..' zei ik en slikte. 'Op - op dat feestje waar Cat me kwijt raakte.. Er was een jongen.. en ik had veel te veel gedronken en -- het was niet mijn bedoeling, oké? Maar ik kan me er niks van herinneren en het betekende niks..' zei ik nogal snel achter elkaar. Fuck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 9:51 am

Beck.

Het drong me pas iets later tot me door wat ze nou bedoelde. Op het feest met een jongen, die rare gast zeker? Deed ze daarom zo raar laatste tijd. Ik schudde zachtjes mijn hoofd. Ik wilde het niet geloven. "Je bent.. Je bent met hem naar bed geweest?" Vroeg ik zacht. Ik hoopte zo dat dit niet waar was. Ik schoof een beetje op zij van Jade.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:53 am

Jade

Ik keek even naar de grond, en toen weer naar hem. 'Ik was dronken, oké? Het was echt niet de bedoeling -- echt..' zei ik en pakte zijn hand vast. 'Ik had teveel gedronken..' zei ik zacht. Fuck. Ik keek hoe hij wat van me afschoof. Fuck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 9:58 am

Beck.

Ik schudde mijn hoofd weer, maar met meer over tuiging dit keer. Nee het kon niet. "Dus wil je zeggen dat je er niks aan kan doen? En ik dit allemaal maar moet goed vinden?" Zei ik redelijk rustig. Ik keek naar onze handen. Ik trok mijne weg en stond op. Verdomme. Ze had het gewoon echt gedaan. En niks gezegd al die weken. "Verdomme Jade" zei ik gefrustreerd en boos.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 10:01 am

Jade.

Ik keek hem aan, fuck. ik had het verpest. Shit. 'Het spijt me, oké? Wat moet ik dan zeggen? Ik kan het toch niet terugdraaien!' zei ik en stond op zodat ik tegenover hem kon staan. 'Beck..' ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 10:06 am

Beck.

Ik keek in Jade haar ogen. Ik wist dat ze spijt had, maar het veranderde niks. "Wat wil je Jadr? Dat ik je nu ga kussen en troosten? En zeg dat het niet uitmaakt?" Vroeg ik. "Het maakt namelijk wel uit" zei ik boos. Ik kon me njet inhouden. Ik liep heen en weer. Uiteindelijk keek ik Jade aan. "Je kan die drank hiervan niet de schuld geven Jade" zei ik tegen haar. Verdomme, waarom,
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 10:10 am

Jade.

Ik had de neiging iets kapot te trappen, godverdomme. 'Dat weet ik. Maar ik had het nooit gedaan als ik niks op had..' ik wist dat het mijn schuld was. Ik dronk teveel. 'Het is mijn fout, oké? Maar -' ik slikte. 'Kom op Beck, het zal niet meer gebeuren.' zei ik zacht.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 8:26 pm

Beck.

Ze snapte het niet he, dacht ze serieus dat ik daar nu nog op kon vertrouwen. "Ik weet het even niet meer Jade" zei ik. Ik keek haar weer aan. "Hoe kon je dit al die weken geheim van me houden?" Vroeg ik me af. Ik was boos maar probeerde me in te houden. Ik ging op de rand van het bed zitten met mijn handen in m'n haar. Ze was vreemdgegaan, drank of geen drank. Het was gebeurd.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 8:31 pm

Jade.

Ik slikte. 'Ik kon het niet.. Ik was bang dat ik je kwijt zou raken..' zei ik en keek hoe hij ging zitten. 'Ik weet dat het fout is..' zei ik. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen. Alles was mijn fout en ik kon er niks aan veranderen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 8:37 pm

Beck.

"Had het meteen verteld. Als je me nu kwijt was geraakt of paar weken geleden maakt ook niks uit toch?" Zei ik geïrriteerd. Ik wist niet wat ik wilde. "Die gast en jij hebben seks gehad en dat kan ik niet meer vergeten" zei ik. Ik was boos en verdrietig tergelijke tijd. Ik was gekwetst.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 8:43 pm

Jade.

Ik staarde naar voren. 'Dat weet ik, maar kom op..' zei ik een beetje moedeloos. Ik wou hem niet kwijt. Hell, hij was het enige wat ik had. Ik keek hem weer aan en zijn gezichtsuitdrukking deed me gewoon pijn. Het was mijn schuld.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 8:46 pm

Beck.

Ik keek haar weer aan. "Kom op? Kom op Jade, serieus?! Je vind dat ik dit geen reden vind om boos te zijm ofzo?" Zei ik boos. Ik stond weer op. "Ga weg alsjeblieft. Misschien denk jij hier heel makkelijk over maar ik niet" zei ik. Ik probeerde niet te boos te zijn, omdat ik ook niet wilde dat Jade bang zou worden van me. Verdomme
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 8:50 pm

Jade.

Ik keek hem even aan. 'Beck -' ik beet op mijn lip en pakte zijn hand weer vast. 'Ik snap dat je boos bent, maar ik ga niet weg. We kunnen er toch over praten?'. Damn. Ik had het echt goed verpest nu.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 8:58 pm

Beck.

Ik wist het echt niet meer hoor. Ik kon haar niet wegsturen. Ik hield van haar en het regende buiten enzo, maar ik kon haar hier ook niet hebben. Dan zou ik het ook niet kunnen verwerken. Ik trok mijn hand los. "Jade nee" zei ik. "Er valt niet over te praten, toch? Wil je praten? Zeg maar. Er is niks te zeggen namelijk. En begin niet over dat je dronken was en je het niet wilde. Het js jou schuld. Dan moest je maar niet dronken worden, je weet dat je dan iets te los wordt" zei ik boos
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:02 pm

Jade.

Hij had gelijk. 'Fine.' zei ik en pakte mijn tas van de grond en mijn mobiel van de tafel af. 'Ben al weg.' zei ik fel en liep naar buiten toe. Godverdomme. Kut regen, en ik had niet eens een auto. Ik smeet de deur achter me dicht. Eigenlijk had ik geen recht om boos te zijn, ik wist dat dit zou gebeuren en het was ook allemaal mijn schuld.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 05, 2015 9:06 pm

Beck.

Ik keek een beetje raar toen ze zo boos weg ging. "What the fuck" mompelde ik. En zij deed boos omdat? Zij had geen reden. Zij heeft iets met een andere gast gedaan, niet ik. Ik schopte hard tegen m'n bed. "Verdomme" riep ik kwaad. Alle frustraties kwamen er nu uit. Ik hield te veel van haar, daarom kwam het zo hard aan.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 05, 2015 9:11 pm

Jade.

Ik liep op een sloom tempo naar huis, en na een paar minuten was ik al helemaal doorweekt van de regen. Fijn. Ik zuchtte diep. Hij zou me nooit vergeven voor dit. Godverdomme. Ik kwam na een tijd eindelijk thuis aan en liep direct naar mijn kamer en trok een joggingbroek aan. Fuck. En morgen school.. Ik trapte hard tegen mijn bureau aan en ging op bed zitten. Ik merkte dat ik een beetje aan het trilllen was. Ik slikte kort. Fuck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 5:50 am

Beck.

Ik ging op m'n bed liggen. Die gast had morgen zo'n probleem he. Je gaat toch niet met iemand naar bed als diegene een relatie heeft? En waarom zou jade dit doen? Vind ze me niet meer leuk genoeg? Ging het niet goed tussen ons? Een heleboel vragen spookte op moment door mijn hoofd. Morgen zag ik haar weer en ik had geen idee hoe ik tegen haar zou moeten doen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 5:53 am

Volgende ochtend.

Jade.

Ik had geen idee hoe ik ooit in slaap was gevallen. Ik voelde me ongelofelijk slecht en had eerst de neiging om me ziek te melden voor school. Maar dan kwam ik over als een watje en als ik een ding niet was, was het dat. Damn. Ik kwam uit bed en kleedde me aan, deed mijn makeup. Zou Beck met me praten, of ging hij me negeren? We moesten er toch ooit over praten.. Ik zuchtte en pakte mijn tas en liep naar beneden om te ontbijten.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen