RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 9:37 am

Beck.

Ik knikte. "Oke" zei ik. Ik drukte een kus op haar wang. Ik ging daarna op de bank liggen met de dekens om me heen. "Welterusten" zei ik zacht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 9:41 am

Jade.

Ik glimlachte naar hem. "Welterusten." zei ik zacht. Ik ging op mijn zij liggen zodat ik met mijn gezicht richting hun allebei lag. Dat gaf een vertrouwd gevoel. Al snel viel ik alweer in een diepe slaap.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 9:43 am

Beck.

Binnen een minuut lag ik alweer te slapen. Ik was zo ontzettend moe. Ik droomde over van alles. Over Jade en Liz. Alleen maar goede dingen ieder geval.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 9:47 am

Jade.

Blijkbaar slaapte Liz zo goed door, want toen ik wakker werd van haar gehuil was het al licht buiten. Ik wreef even de slaap uit mijn ogen en ging voorzichtig rechtop zitten. Daarna tilde ik Liz op van het bedje en legde haar in mijn armen. "Shh." zei ik zacht tegen haar en wiegde haar zachtjes heen en weer. Zelfs als ze huilde zag ze er nog lief uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 9:51 am

Beck.

Ik had de hele nacht aan een stuk door geslapen. Ik werd wakker net als Jade van het gehuil. Ik vond het nu nog niet erg. Ik keek op en zag dat Jade al Liz aan het troosten was. "Hee" zei ik. Ik ging zitten en gaapte even. "Wat is er aan de hand?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 9:54 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. "Weet ik het." zei ik tegen hem. Ik was geen babyfluisteraar. Ik tilde haar voorzichtig wat hogerder op. "Aha." zei ik. Ik was dan geen babyfluisteraar, maar zo moeilijk was dit ook weer niet. "Nou Beck, aan jou de eer om haar voor het eerst te verschonen." zei ik met een kleine grijns op mijn gezicht.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 10:00 am

Beck.

Oke mooi. Ze had dus een volle luier. Ik schudde mijn hoofd. "Nee dat ga ik echt niet de eerste keer doen. Ik weet niet hoe. Kan de verpleegster dat niet doen?" Vroeg ik snel. Nee dat vond ik eng. Dat het vies was vond ik ook niet leuk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 10:03 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. "Watje." zei ik tegen hem. Ik drukte de knop in voor de verpleegster die al snel kwam. "Ze heeft denk ik een vieze luier, en mijn vriend wil graag de eerste keer even meekijken." zei ik en grijnsde naar Beck. Ik hoopte dat hij thuis wel meer ging doen want als hij telkens nee overal op zei.. De verpleegster knikte en ik gaf de baby aan haar over.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 10:14 am

Beck.

In de kamer stond een commode om Liz te verschonen. De verpleegster nam Liz en ze legde die erop. Ik ging er naast staan en keek mee. Ze kleedde haar uit, gooide de luier weg, maakte haar schoon en deed weer een luier aan. Ik keek hoe zo'n ding aan moest. Die zal wel een paar keer verkeerd om zitten als ik het zou doen. De verpleegster keek me aan toen ze klaar was. "Lukt het volgende keer zelf denk je?" Vroeg ze. Ik knikte. "Ik denk het wel" zei ik. Ik pakte Liz weer op en zette haar terug bij Jade in haar armen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 10:19 am

Jade.

Ik grijnsde even naar Beck toen ik Liz weer in de armen kreeg en besloot haar maar direct te voeden nu ik haar toch had. "De volgende keer ga je het wel zelf doen." zei ik tegen hem. "Anders leer je het nooit." zei ik. Ik was toch ook maar gewoon wat aan het doen? Misschien was het moeder instinct, weet ik veel. Volgens mij was Beck gewoon bang dat hij haar pijn deed of weet ik veel wat.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 10:23 am

Beck.

Ik knikte. "Ja ja. Maar ik ga toch geen baby verschonen als ik dat nog nooit heb gezien. Straks breek ik haar been" zei ik. Ik ging terug zitten in de stoel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 10:27 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. Ik liet hem maar. Ik was blij dat we allebei een goede nachtrust hebben gehad. Vandaag zou er vast vet veel bezoek komen. Ik stopte met de voeding en liet mijn vingers tussen haar bruine haartjes glijden terwijl ze me aankeek met haar grote, blauwe ogen. Ik grijnsde. Je kon wel duidelijk zien dat dit het kind van mij en Beck was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 10:31 am

Beck.

Iets later kwam er een verpleegster binnen die eten kwam brengen voor mij en Jade. "Bedankt" zei ik. Ik begon een boterham te eten. Ik had kei honger. Ik keek Jade aan. "Mag je dan vanaf nu meteen weer koffie? Of kan dat niet met borstvoeding?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 10:36 am

Jade.

"Volgens mij als het maar minder dan 750 milliliter op een dag is. Dus koffie mag gewoon." zei ik tegen hem. Ik legde Liz weer even terug in het bedje zodat ik kon eten. Ik was uitgehongerd. Ik zuchtte diep en checkte mijn telefoon weer. "Tori en Cat willen vanmiddag langskomen." zei ik en stuurde maar terug dat het goed was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 05, 2017 10:41 am

Beck.

Ik knikte. Ik af daarna weer wat. Tori en Cat zullen wel helemaal razend zijn als ze Liz zouden zien. Ik keek Jade aan. "Dave zal ook nog wel langs komen. Je moeder ook nog wel denk ik" zei ik. Ik dronk wat en af mijn brood op.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 05, 2017 10:45 am

Jade.

Ik knikte. "Gezellig." Zei ik. Ik was wel benieuwd naar Dave. De enige keer dat ik hem gezien had was in die bar, en dat is al een jaar geleden. Ik at rustig mijn eten op en zuchtte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 5:48 am

Beck.

Jade en ik aten wat. De verpleegster kwam daarna weer langs. "Wil je douchen Jade? En hoe ging het borstvoeding gevenvl vroeg ze. Ik kek naar Liz die lekker rustig was.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 6:02 am

Jade.

Ik keek even naar de verpleegster. "Graag." zei ik tegen haar. Ik haalde vervolgens mijn schouders op. "Ging goed." zei ik. Ze knikte. "Ik zal de douch alvast voor je aanzetten, lukt het je alleen? Of wil je hulp van mij of je vriend?" vroeg ze. "Ik denk dat ik het wel alleen kan." zei ik. Ze knikte weer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 6:08 am

Beck.

De verpleegster liep de badkamer in bij ons kamer. Ik hoorde daarna de douche. Ze kwam daarna terug. "Lopen dat zal we eventjes raar zijn. Probeer het rustig aan te doen" ze ze. Ik stond op. Ik pakte Liz uit Jade's armen en legde haar terug in het bedje, zodat Jade uit bed kon stappen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 6:14 am

Jade.

Ik knikte. Voorzichtig stapte ik uit het bed. Het voelde inderdaad vreemd, sowieso omdat ik direct niet meer het gewicht van de baby in mijn buik had en mijn evenwicht weer even moest terugvinden, maar het ging prima. Voorzichtig liep ik naar de badkamer en keek ik even in de spiegel. Nogsteeds zag ik er wat moe uit, maar beter. Ik trok die stomme jurk uit van het ziekenhuis en stapte onder de douch. Het was alweer fijn dat ik mijn voeten kon zien.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 6:18 am

Beck.

Jade was aan het douchen en de verpleegster was weer weg. Liz begon een beetje te bewegen. Ik pakte haar op en hield haar tegen mijn borst aan. Ik wist niet dat baby's zo lekker roken. Ik drukte een kleine kus op haar zachtje hoofdje. Wat was ze lief.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 6:24 am

Jade.

Na een tijdje stapte ik onder de douch vandaan en droogde ik me af. Ik kleedde me rustig aan, de zuster had mijn eigen kleding neergelegd. Ik zuchtte diep en deed rustig mijn makeup. Ik wou er wel een beetje goed uitzien voor al dat volk wat vandaag langs kwam. Daarna liep ik terug, en zag ik Beck met Liz zitten. Ik glimlachte klein. Het zag er zo leuk uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 6:31 am

Beck.

Na een tijdje knuffelen met Liz kwam Jade uit de badkamer gelopen. Ik keek op naar haar. Ze zag er beter uit. Weer fris. Ik grijnsde. "Je ziet er goed uit" zei ik zacht. Ik keek naar Liz die met haar vuistjes op en neer bewoog.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di jun 06, 2017 6:34 am

Jade.

Ik glimlachte naar hem en ging weer op bed zitten. "Dankje." zei ik. "Ik mis stiekem de buik wel." zei ik. Maar om Liz nu hier te hebben was veel beter. Ik keek even naar Liz. Het was echt een schatje.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant di jun 06, 2017 6:36 am

Beck.

Ik keek om hoog naar Jade en lachte. "Echt waar?" Zei ik. "Als je maar niet meteen weer een kind wilt dan" zei ik met een grijns.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum