RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 3 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 5:58 am

Beck.

De wekken ging af. Ik zuchtte diep voordat ik die uitzetten. Het eerste wat in mijn hoofd kwam was Jade. Ik miste haar eigenlijk wel, maar ik moest me niet laten kennen. Ik stapte uit bed, nam eventjes snel een douche en kleedde me daarna om. In de keuken pakte ik wat te eten en ondertussen pakte ik mijn spullen en deed die in mijn rugzak. Ik was benieuwd hoe het vandaag zou lopen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 6:03 am

Jade.

Ik pakte een appel en zocht mijn sleutels. Ik trok mijn jas aan en liep langs mijn vader die net naar beneden kwam en liep naar buiten. Ik haalde diep adem. Oké, school. Ik reed er heen en stapte uit op de parkeerplaats, liep de school binnen. Vandaag zou een hel worden, dat wist ik wel. Ik liep naar mijn kluisje en deed mijn jas erin. Cat kwam naar me toe gelopen en was, zoals elke ochtend, hartstikke vrolijk. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 6:10 am

Beck.

Nadat ik had ontbeten trok in mijn schoenen aan, pakte ik mijn tas en auto sleutels en liep ik naar buiten. Ik stapte in de auto en reed rustig weg maar school. Bij school aangekomen liep ik de parkeerplaats over de school in met Andre want die kwam ik net tegen. En gelukkig maar want ik zag Jade al bij haar kluis staan. Alles goed man?" Vroeg andre. Ik knikte. "Ja, met jou?" Vroeg ik hem. Ik gung niet vertellen hoe ik me echt voelde, kom op nou. "Ja prima" zei hij. Ik grijnsde maar een beetje. Ik stopte spullen in mijn kluisje en wachtte op andre. Stiekem keek ik eventjes naar Jade en zuchtte ik diep.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 6:14 am

Jade.

Ik keek even op toen ik Beck met André zag binnenkomen. Nice. Ik deed mijn kluisje dicht. 'Loop je mee naar het lokaal?' vroeg ik aan Cat en ze trok een wenkbrauw op. 'Wacht je niet op Beck?' vroeg ze. 'Hij heeft toch zelf benen?' vroeg ik en begon met lopen naar het lokaal. Cat volgde me. 'Is er iets?' vroeg ze. Ik twijfelde of ik het moest vertellen. Cat was slecht in geheimen houden en ik had nou niet echt zin om door de hele school voor slet te worden uitgemaakt. 'Nee.' zei ik. 'Zullen we naast elkaar?' vroeg ik toen vlug en ze knikte. 'Prima!' zei ze en ik ging zitten in het lokaal met haar.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 6:35 am

Beck.

Ik zag Jade samen met Cat naar het lokaal lopen. Andre keek me vaag aan. "En wat is er tussen jou en jade?" Vroeg hij. Ik slikte eventjes. Andre had vaak meteen door als er iets was. "We hadden gister gewoon een menings verschil" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar. "Zeker?" Vroeg andre. Ik knikte ja. De bel ging. "Zulle we dan maar?" Zei ik. Andre knikte en samen liepen we naar de les. Jade en Cat zaten samen. Ik ging aan de andere kant zitten en andre kwam naast me. Een beetje afstand tussen mij en jade kon misschien geen kwaad.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 6:39 am

Jade.

Ik zuchtte diep toen Beck aan de andere kant van het lokaal ging zitten met Andre. Dit ging al lekker. Ik legde mijn boeken op tafel en pakte een pen. Ik had zo geen zin in dit alles. Als ik die Dave maar niet tegen kwam vandaag, want dan zou ik echt een schaar in hem steken. Ik zuchtte diep. Zo nu en dan keek ik vanuit mijn ooghoek richting Beck. Zou hij me haten?
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 6:54 am

Beck.

De les duurde lang, veelste lang. Mijn gedachten zaten er gewoon niet helemaal bij. Ik wilde dat dit alles nooit gebeurd was. "Misschien moet je met Jade gaan praten. Je zit er best mee volgens mij" zei Andre ik schudde wakker uit gedachten en keek hem aan. "Nee niet nodig" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar voren. Hopelijk ging de dag snel voorbij en kwam jade niet naar me toe.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 6:58 am

Jade.

In de pauze trok Cat me mee naar onze standaard pauze plek buiten. Ik beet op mijn lip. Tuurlijk. Ik haalde vlug wat koffie en ging weer zitten naast Cat. Ik keek even rond, maar ik zag nergens Dave. Ik haalde opgelucht adem en nam een slokje van mijn koffie. 'Gaat 't wel? Je bent zo stil.' zei Cat. Ik keek haar aan. 'Het gaat prima.' zei ik geïrriteerd tegen haar. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 8:59 am

Beck.

Ik en andre waren naar ons kluisje gegaan. Ik had jade en cat al samen naar buiten zien lopen. Ik zuchtte eventjes. Ik kon er nu voor kiezen om niet bij haar te zitten, maar dat ging te veel opvallen en ik had geen zin in moelijke vragen of gesprekken. Andre en ik haalde koffie en gingen daarna bij Jade, Cat, Robbie en Tori zitten. Ik zat naast Tori en Andre. Ik keek Jade niet aan, ik was boos op haar namelijk.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 9:04 am

Jade

Het was stil, misschien te stil, tussen mij en Beck. Het viel Tori als eerst op. 'Oké hen ik iets gemist? ' vroeg ze en ik keek op. 'Mh?' 'je hebt nog geen woord tegen Beck gezegt sinds jullie hier zijn.' zei ze. Ik rolde met mijn ogen en keek even naar beck. 'Er is niks.' mompelde ik en zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 9:11 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen. "Nee helemaal niks toch Jade" zei ik misschien een beetje sarcastisch. Onze vrienden zouden er toch wel achter komen, vroeg of laat. Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haar heen. "Oke, beetje vaag. Wat is er Beck? " zei Tori een beetje twijfelend. Ik keek Tori aan en daarna Jade. "Voor alle vragen die je hebt kan je naar haar toe" zei ik.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 9:16 am

Jade

Ik wierp een boze blik op Beck. Ik wist dat dit mijn fout was, maar om me voor het blok te zetten bij onze vrienden? Ik voelde iedereen naar me kijken. 'Nou, Jade?' vroeg andre. Ugh. Ik stond op en pakte mijn tas en mijn koffie.Ik keek nog een keer naar Beck voordat ik naar binnen toe liep.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 9:21 am

Beck.

Ik keek Jade kort aan toen ze wegging. Ze voelde zich gekwetst, zo voelde ik me ook. Iedereen keek mij vragend aan van wat er aan de hand was. "Ik wil geen vragen oke. Laat me gewoon rustig pauze hebben" zei ik een beetje boos. Ik nam een slok van mijn koffie. "Ik ga eventjes bij Jadey kijken" zei Cat voorzichtig. Ze stond op en rende Jade achterna.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 9:32 am

Jade.

Ik liep vlug richting de toilleten, en was net binnen toen ik Cat achter me aan hoorde komen. Ik rolde met mijn ogen. Tuurlijk. 'Jade, wat is er? Wat is er gebeurd met jou en Beck? Hebben jullie het uitgemaakt?' vroeg ze en ik keek even of alle toilleten leeg waren, en toen weer naar Cat met licht bewaterde ogen. 'Nee -- ja, ik weet het niet eens.' zei ik zacht. Ze keek me een beetje verbaasd aan. 'Ik snap het niet.' zei ze. Ik rolde met mijn ogen. Natuurlijk niet. 'Ik ga het je vertellen, maar als je het doorverteld aan iemand, dan steek ik je neer. Begrepen?' vroeg ik en ze knikte heel hard. Oé. Ik haalde diep adem. 'Oké, op dat feestje - er was een jongen, Dave. En ik had teveel gedronken.. en ik kan me bijna niks herinneren, maar ik werd só chtends naakt wakker in zijn bed. Enik heb het beck verteld.. En nu is hij boos.. ' zei ik zacht zonder dat ik doorhad dat ik eindelijk, na weken, aan te huilen was.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 9:36 am

Beck.

Het was nu opeens heel stil aan tafel. Niemand durfde iets te zeggen en al helemaal niet tegen mij of over Jade. Normaal was Cat er wel om ongemakkelijke momenten optevullen, maar die was natuurlijk met Jade nu. Ik dronk van mijn koffie en dacht aan wat er gebeurd was. Wat wilde ik nou eigenlijk? Ik wist het niet. Ik keek om me heen. Die gast kon ik niet vinden.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 9:41 am

Jade.

'Wat is er gebeurd toen je het hem vertelde dan?' vroeg ze zacht terwijl ze probeerde me te troosten. 'Hij stuurde me weg - in de fucking stromende regen. Hij heeft me nog nooit weggestuurd. Dit is allemaal mijn fout.' zei ik en beet op mijn lip. 'Jadey, het komt wel goed. Jij en Beck komen altijd weer bij elkaar.' zei ze zacht. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben er niet zo zeker van deze keer' zei ik zacht en keek in de spiegel. Wauw, treinwrak. Ik haalde vlug de mascara onder mijn ogen vandaan en haalde diep adem. 'We moeten naar de lse' mompelde ik en liep vlug naar het lokaal om achterin te kunnen zitten.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant ma jul 06, 2015 9:45 am

Beck.

De les zou zo beginnen. Ik liep met de rest naar het lokaal. Achterin zat Jade al met Cat. Ik kon het niet laten en keer eventjes in Jade's ogen. Fuck, ze had gehuild. Ik wilde dit allemaal niet. Ik slikte en ging zitten. Ik zat voor Jade met Andre en Tori. We gingen met de zelfde mensen om, dus dat betekende dat we ook samen in de buurt zaten. Tori vroeg bezorgd aan Jade: " Gaat het wel Jade?" Ik rolde met m'n ogen
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma jul 06, 2015 9:52 am

Jade.

Ik keek even naar Tori. 'Het gaat prima, Vega.'' zei ik een beetje fel tegen haar. Ik kon het niet laten - het was zo standaard voor me geworden dat als ik in een situatie zat met emoties ik gewoon lulli g deed. Maar nu had ik Beck ook nog is niet. Ik beet op mijn lip en keek naar voren toen Tori haar ogen een rolde en weg draaide van me.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di jul 07, 2015 6:12 am

Beck.

Ik hoorde Jade en Tori kort praten met elkaar. Ik rolde eventjes mijn ogen, Jade deed weer lekker fel tegen Tori. Als Jade en ik ruzie hadden ging het ook het meest over Tori. Jade dacht altijd dat Tori mij leuk vond en ik haar ook. Ik heb haar vaak proberen te vertellen dat dat niet was, maar volgens mij geloofde ze het nog steeds niet. Soms vroeg ik me wel af of ze mij vertrouwde. Ik vertrouwde haar wel. Heel erg zelfs, maar dat vertrouwen is nu heel erg minder geworden. Tuurlijk, ze was dronken en had niet overal controle over, maar als dit bij mij gebeurd was dan was Jade waarschijnlijk nog kwader geweest dan dat ik was. Ik keek naar de leraar die aan het uitleggen was, maar ik kon mijn aandacht er echt niet bij te houden. Ik haalde een hand door mijn haar heen en zuchtte eventjes diep.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di jul 07, 2015 6:16 am

Jade.

De les ging traag voorbij, net zoals de hele dag, eigenlijk. Dus ik was erg opgelucht toen ik eindelijk naar mijn kluisje kon om mijn jas te pakken. Ik slikte, Beck en ik hadden nog steeds niet gepraat. Ik beet op mijn lip. Damn, ik mistte hem. Hij haatte me vast. Wauw, goed gedaan, Jade. Ik pakte mijn jas en deed mijn kluisje weer dicht.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di jul 07, 2015 6:24 am

Beck.

Ik liep met Andre naar mijn kluisje. Eigenlijk was ik de hele dag met Andre. Ik probeerde daardoor Jade te vermijden en eigenlijk was het wel gezellig met Andre. Hij stelde ook geen moeilijke vragen over wat er gebeurd was enzo. Hij wist ook wel dat ik geen prater was. Ik stopte boeken in mijn kluisje en haalde mijn jas eruit. Ik zag Jade bij haar kluis staan en slikte eventjes. Ik keek om me heen. Ik zocht eigenlijk Tori om iets te vragen over het project wat we moesten maken, totdat ik hem zag. Ik wist het meteen, dit was die jongen van dat feest. Die gast die die maandag na dat feest bij Jade stond op school en ik er naar toe liep. Ik wist zeker dat hij het was. Er knapte iets in mij. Ik werd opeens zo kwaad toen ik hem zag. Hij was misschien helemaal niet dronken en heeft het gewoon met mijn vriendin gedaan. Hij stond bij de drankautomaat. "Ik moet eventjes ik doen" zei ik tegen Andre. Ik liep kwaad op die gast af. Hij keek me een beetje vaag aan. Ik was zo kwaad, hij ging hier echt voor boette. Ik pakte hem bij zijn kraag vast en keek hem kwaad aan. "Jij moet leren om met je poten van anders man vriendin af te blijven" zei ik kwaad in zijn gezicht. Eerst snapte hij me niet, maar al snel had hij door dat ik de vriend van Jade was. Hij grijnsde stom naar me. "Jade's vriendje niet?" vroeg hij. "Ja, en jij ga zo spijt hiervan krijgen" zei ik kwaad. Ik had mezelf echt niet meer in de hand.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di jul 07, 2015 6:29 am

Jade.

Ik kon het niet laten en keek naar Beck's kluisje, in de hoop hem te zien. Maar het enige wat ik zag was Andre die snel ergens heen liep. Ik trok mijn wenkbrauw op en volgde met mijn ogen waar hij heen ging. Mijn ogen vielen op Beck die Dave vast had. Oh god. Ik rende er vlug heen en pakte Beck bij zijn arm vast. 'Beck, laat hem los.' zei ik toen er allemaal mensen om ons heen kwamen staan. Kleuters.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di jul 07, 2015 6:36 am

Beck.

Al snel stonden er mensen om ons heen. "Beck laat hem los, laat hem gaan" zei Andre in mijn oor. Hij probeerde me weg te halen, maar geen succes. Toen hoorde ik Jade's stem. Ze probeerde me los te maken van hem. Ik keek haar aan. Eventjes dacht ik eraan om hem los te laten, maar nee. Ze nam het op voor hem, zie je wel ze voelde iets voor hem. Ik keek terug die gast aan. "Luister naar je vriendin, laat me los klootzak" riep hij. Ik grijnsde flauw naar hem. "Wat dacht je van nee?" zei ik. Ik haalde uit en met sloeg hem met mijn vuist tegen de zijkant van zijn gezicht. Het gebeurde gewoon, zonder er bij na te denken eigenlijk.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di jul 07, 2015 6:42 am

Jade.

Godverdomme. Straks werd Beck nog van school getrapt. 'Beck!' Dit ging toch niet helpen. 'Beck, kappen. Straks wordt je geschorst.' siste ik. 'Verlaag je nou niet naar zijn niveau.' zei ik en trok nogmaals aan zijn arm. Het boeide me geen flikker dat hij Dave sloeg, dat verdiende hij wel. Maar of Beck en ik er beter van werden? Dave had nogsteeds die grijns op zijn gezicht. 'Is je vriendje een beetje jaloers? Heb je het hem eindelijk verteld?' zei hij, met een vuurrode wang. Ik stak mijn middelvinger naar hem op. Ugh. Straks wist echt de hele school het.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di jul 07, 2015 6:48 am

Beck.

Ik keek Jade weer aan. Eigenlijk boeide me het op dit moment weinig als ik geschorst zou worden. Ik keek die gast terug aan. Hij bleef me maar zo stom aan kijken. Ik wilde zo graag die grijns van mijn gezicht afslaan gewoon. "Jij bent zo'n klootzak he. Je gaat hier echt nog spijt van krijgen" zei ik kwaad. Ik liet hem los. Ik duwde hem tegen de drankautomaat en liep daarna snel weg naar buiten. Verdomme, kut zooi. Ik was nooit zo kwaad. Ik kwam buiten en probeerde me te ontspannen, verdomme.
Verdant
Verdant

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen