RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 15 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 1:05 am

Beck.

Jade en Cat gingen naast elkaar zitten. Ik vond het prima. Andre kwam naast me zitten. Hij keek me aan. "Hoe gaat het?" Vroeg hij. Ik keek hem aan. "Het gaat wel" zei ik. "Je ogen zijn niet rood" zei hij. Ik knikte. "Ik ben okk niet stoned. Al een paar dagen niet meer" zei ik zacht tegen hem. Hij knikte. "Goedzo" zei hij.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 1:09 am

Jade.

De jongen voor ons draaide zich om. 'Waar was je de laatste dagen?' vroeg hij. Ik trok een wenkbrauw op. 'Gaat jou dat wat aan?' vroeg ik fel. 'Klopt het wat ze zeggen?' vroeg hij. Ik rolde met mijn ogen. 'Draai je om.' zei ik geïrriteerd. Hij grijnsde en draaide zich om. Jezus, zaten er nog normale mensen op deze school?
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 1:15 am

Beck.

Ik keek naar de leraar en ging wat onderuit hangen. De les ging langzaam voorbij. De bel ging uiteindelijk. Ik stond op en liep naar mijn kluisje, terwijl ik met Andre in een gesprek zat.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 9:21 pm

Jade.

Ugh. De les was voorbij, gelukkig. Ik liep met Cat naar buiten en haalde koffie voor ik weer bij haar ging zitten. ik hield met een paar vingers de hele tijd mijn mouw vast, bang dat hij anders omhoog schoof, ik zuchtte diep en nam een slokje.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 10:04 pm

Beck.

Nadat we naar ons kluisje waren gegaan, liepen we naar buiten toe. Ik haalde een koffie en ging daarna aan de tafel zitten bij Cat en Jade. Ik zat naast Jade en nam een slokje. Ik wist eigenlijk niet eens of Cat en Andre wisten wat er gebeurd was tussen ons. Waarschijnlijk Cat wel door Jade ofzo. Ik keek naar Jade. "Hoe voel je je?" Vroeg ik rustig aan haar.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 10:10 pm

Jade.

Ik keek naar Beck en haalde mijn schouders op. 'Gaat wel.' zei ik tegen hem. Eigenlijk niet, maar ik had geen zin om weer als een kleuter over te komen. Ik nam een slokje van mijn koffie. Ik had nogsteeds geen idee wat Beck en ik waren. Ik ontweek dat gespreksonderwerp het liefst gewoon.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 10:14 pm

Beck.

Ik knikte. "Als er iets is moet je het zeggen" zei ik zacht. Ik probeerde klein te grijnzen naar haar. Ik drukte een kusje op haar slaap en nam daarna een paar slokken van mijn koffie. Ik was moe en ik wilde eigenlijk gewoon heel graag naar huis en oo mijn bed liggen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 10:22 pm

Jade.

Ik knikte kort en glimlachte klein. Cat giechelde en ik rolde mijn ogen, nam een slokje van mijn koffie en zuchtte diep. Dankzij haar wist iedereen het nu. Fijn.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 10:25 pm

Beck.

Ik at wat en dronk wat van mijn koffie. Tori en robbie kwamen er uiteindelijk ook nog bij zitten. Tori begon een of ander verhaal over Trina te vertellen wat me eigenlijk niet heel veel boeide. Ik dacht na over mij en Jade, wat we nou hadden eigenlijk. Het was allemaal een beetje apart en onduidelijk.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 10:30 pm

Jade.

Ik keek een beetje ongeïnteresseerd voor me uit. Zouden mensen het over me hebben? Normaal zou me het niet echt boeien, maar nu was het anders. Ik had even oogcontact met een meisje die me aankeek, maar ze keek vlug weg. Pff.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 10:33 pm

Beck

Ik dronk mijn koffie op. Een paar minuten later ging de bel alweer. Ik zuchtte diep en stond op. Met de hele groep liepen we naar het lokaal van sikowitz. Ik ging achterin zitten en haalde een hand door mijn haar heen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 10:36 pm

Jade.

Ik ging naast Beck zitten, op de plek waar eigenlijk altijd zaten vroeger. Ik grijnsde klein naar hem en frunnikte wat aan mijn mouwen. Ik was moe. Ik kon beter nog gewoon paar dagen wegblijven.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 10:41 pm

Beck.

Ik grijnsde naar Jade. Ik was blij dat we geen ruzie meer maakte. Ik zag dat ze aan haar mauw zat. Ze was erg onzeker, dat zag ik wel. Ik pakte haar hand vast en grijnsde klein. "Maak je geen zorgen" zei ik. Ik kneep zachtjes in haar hand.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 10:45 pm

Jade.

Ik keek even naar onze handen en ontspande toen rustig. Ik keek hem aan en glimlachte kleintjes. Sikowitz kwam de les in en ik zuchtte.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 10:49 pm

Beck.

Ik grijnsde klein en ik voelde haar hand ontspannen in die van mij. Ik keek naar Sikowitz die zijn les begon. Hij legde eerste uit en daarna moesten groepjes op het podium de opdracht uitvoeren.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 10:54 pm

Jade.

Gelukkig hoefde ik de opdracht niet uit te voeren, ik had er ook totaal geen zin in. De les ging, zoals altijd, traag voorbij en toen de les voorbij was, liep ik naar mijn kluisje. Ik opende hem en wisselde wat boeken. 'Mooi man.' ik keek op van de stem, en ik weet niet waar ik meer van schrok, Dave, of mijn mouwen die wat gezakt waren. Hij stond bij zijn kluisje die een paar van mij af was. Kalm blijven.. Ik trok mijn mouwen terug en hield ze weer met mijn vingertoppen vast. Negeren.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 11:00 pm

Beck.

Ik liep naar mijn kluisje met Andre. Ik pakte m'n boeken en mijn jas. Ik keek naar Andre. "Hoe zit het nu tussen jou en Jade?" Vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. "Ik heb eigenlijk geen idee. We hebben er niet over gepraat" zei ik. Hij knikte. "Wil je geen duidelijkheid hebben Beck?" Vroeg hij. Ik haalde mijm schouders weer op. "Ik weet het niet. We genieten gewoon van de momenten samen" zei ik.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 11:07 pm

Jade.

Hij kwam dichterbij, dus ik sloot vlug mijn kluisje en liep naar Beck toe. Daar durfde hij toch niet naar te komen nadat Beck hem in elkaar had geslagen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 11:10 pm

Beck.

Ik keek naar Jade die naar me toe kwam lopen. Ik grijnsde klein. "Wat zijn je plannen? Wil je naar huis? Mijn huis? Wil je met mij zijn? Zeg maar" zei ik. We liepen richting de parkeerplaats.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 11:14 pm

Jade.

Ik haalde kort mijn schouders op. Ik wist het eigenlijk niet eens. Ik wou bij Beck zijn, maar ik wou eigenlijk ook alleen zijn. 'Ik wil naar huis.' zei ik. Ookal wist ik dat ik niet alleen moest zijn, want man, ik voelde me kut.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant za jul 18, 2015 11:17 pm

Beck.

Ik knikte. "Oke, is goed" zei ik. Ik nam aan dat ze dan niet met mij wilde zijn, maakt niet uit. We liepen samen de parkeerplaats op. "Bel je me nog?" Vroeg ik aan haar. Ik vond het wel fijn om te bellen met haar als ik haar dan niet zag de rest van de dag.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune za jul 18, 2015 11:27 pm

Jade.

Ik knikte kort. 'Ja, doe ik.' zei ik tegen hem. Ik drukte een klein kusje op zijn lippen en liep naar mijn eigen auto, stapte in, en reed rustig naar mijn huis. Eenmaal thuis trapte ik mijn schoenen uit en gooide mijn jas neer. Er was toch niemand thuis. Ik liep naar mijn kamer en trok mijn trui uit, wisselde het voor een shirtje wat veel fijner was met dit warme weer. Ik liet me op het bed vallen en zuchtte. Kutdag.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 1:42 am

Beck.

Ik grijnsde eventjes en liep daarna ook naar mijn auto. Ik stapte in en reed naar huis. Thuis deed in mijn schoenen en jas uit en pakte ik wat te drinken, daarna ging ik op mijn bed liggen en ging ik maar wat tv kijken. Ik had niet veel beters te doen en nu Jade er niet was ging ik me maar vervelen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo jul 19, 2015 1:51 am

Jade.

Ik ging rechtop zitten en beet op mijn lip. Man, waarom moest Cat nou vertellen wat er gebeurd was? Ik schold even binnenmonds, en drukte zonder dat ik het eerst doorhad mijn nagels weer in mijn arm. Nu denkt vast de hele school dat ik gestoord ben. Ik stond op en trapte tegen een kastje aan. Ik pakte mijn etui en pakte een puntenslijper eruit. Ik wist dat het slecht was, ik was niet dom. Met mijn nagel draaide ik het mesje er voorzichtig uit. Hij was klein en niet heel scherp, maar het boeide me niet eens meer. Ik had het gewoon nodig. Ik liet hem over mijn huid gaan, niet diep, maar wel genoeg om het te laten bloeden. En nog een keer. En nog is. Toen schoot Beck in mijn gedachten. Fuck. Ik liet het mesje vallen. Fuck. Ik keek even naar mijn pols. Het was niet zo heel erg, drie sneetjes..
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo jul 19, 2015 1:56 am

Beck.

Uit de erge verveling begon ik dan toch maar huiswerk te maken, omdat ik wat school gemist had door Jade en het ziekenhuis gebeuren lag ik een beetje achter. Ik sloeg mijn boeken open en begon maar met wat opdrachten te maken.
Verdant
Verdant

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen