RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 26 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma aug 17, 2015 10:01 am

Jade.

Ik haalde diep adem en keek weer naar het scherm. Ik wist wel dat hij probeerde me te begrijpen enzo, maar dit werkte gewoon niet. Ik slikte en keek naar de film, hoewel ik er niks van snapte aangezien ik de rest niet eens had meekregen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Verdant ma aug 17, 2015 10:19 pm

Beck.

We keken samen verder de film af. Ik hoorde daarna de deurbel. Ik keek Jade aan. "Dat zou Cat wel zijn denk ik" zei ik. "Ga je mee naar beneden?" vroeg ik aan haar. Ik stond op van het bed en keek haar afwachtend aan.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune ma aug 17, 2015 11:26 pm

Jade.

Ik zuchtte en ging weer rechtop zitten en keek hem aan. 'Nee.. Zeg maar dat ik boven ben.' zei ik, met geen enkele zin om uit bed te komen. Dat zou Cat vast wel snappen, right?
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 2:44 am

Beck.

Ik zuchtte zacht. "Ja" zei ik. Ik draaide me om en liep de kamer uit. Beneden deed ik de deur open en Cat liep binnen. "Hey Beck" zei ze. Ik grijnsde klein. "Hey Cat, Jade is boven" zei ik. "Maar ik zeg alvast ze is niet echt vrolijk ofzo. Ze praat niet veel, ieder geval niet tegen mij en ze eet niet" zei ik zacht tegen haar. Ze knikte, ze begreep me. Samen liepen we naar Jade's kamer.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 2:53 am

Jade.

Ik keek weer op toen Beck en Cat binnenkwamen. 'Hey, Jadey.' zei ze en ik zag dat ze blij was me te zien. Happy face opzetten dan maar. 'Hey, Cat.' zei ik en glimlachte klein. Ze ging bij me op bed zitten en omhelsde me. Er liep een rilling langs mijn rug, maar liet haar toe. Het was Cat, en ik wou haar niet teleur stellen zodat ze de rest van de dag verdrietig was.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 2:57 am

Beck.

Ik grijnsde klein naar Jade en Cat. Ik stond nog steeds midden in de kamer. "Willen jullie wat drinken?" vroeg ik aan Jade en Cat. Cat knikte. "Wat wil je?" vroeg ik. "Umh, doe maar cola" zei ze. Ik knikte. Ik keek naar Jade.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 3:00 am

Jade.

Ik keek even naar Beck. 'Water.' zei ik en keek weer naar Cat. 'Hoe voel je je?' vroeg Cat toen zacht. Ik haalde mijn schouders op. 'Moe.' zei ik droog. Ze knikte en begon een vaag verhaal te vertellen over school, wat ik maar half meeluisterde.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 3:04 am

Beck.

Ik knikte en liet de meiden eventjes alleen. Ze waren amper samen dus gaf ik ze wat tijd. Ik liep naar beneden en pakte uit het doosje uit mijn rugzak een joint en een aansteker. Ik liep de achtertuin in en stak de joint aan. Ik nam en paar trekjes en ging rustig op het bankje zitten.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 3:54 am

Jade.

Ik praatte een beetje met Cat, hoe vermoeiend het ook was en hoe ik eigenlijk er geen zin in had, het was Cat. 'Wanneer kom je weer naar school?' vroeg Cat toen en ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee.' zei ik, ik had niet echt na gedacht over waarneer ik weer naar school ging. Dan ging iedereen zo overdreven lief tegen me doen en ugh.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 3:59 am

Beck.

Na het blowen liep ik terug naar binnen. Ik pakte twee glazen en vulde die met cola en water. Vervolgens liep ik naar boven en zette ik de twee glazen op het nachtkastje. Ik ging op de bureau stoel zitten en pakte mijn mobiel uit mijn broekzak. Ik keek naar het schermpje en reageerde op een paar berichten.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 4:07 am

Jade.

Ik keek even naar Beck die weer binnenkwam. Die deed er lang over voor wat drinken. Het viel even stil, maar Cat begon maar weer een verhaal te vertellen en ik luisterde weer.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 4:09 am

Beck.

Toen het opeens zo stil was keek ik heel eventjes op, maar gelukkig zei Cat weer iets. Ik keek terug naar mijn mobiel en keek wat op TheSlap. Gelukkig hoefde ik nu niet mijn best te doen voor een gesprek met Jade, nu was Cat er. Die zorgde wel voor een gesprek.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 4:18 am

Jade.

Ik zei niet veel, maar luisterde naar wat Cat allemaal vertelde. Niet dat dat veel nuttigs was, maarja. Ik nam een slokje van mijn water en zuchtte even diep.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 4:24 am

Beck.

Opeens kreeg ik een bericht van Andre. Ik beet eventjes op mijn lip. Ik opende hem maar. *Weet Jade ook al dat je weer blowt?* Ik rolde met mijn ogen. Echt Andre moest zich niet met mij bemoeien. Ik keek eventjes naar Jade. Ik ging het haar ook niet vertellen. Ze ha al genoeg aan haar hoofd. *Bemoei je er niet mee* stuurde ik duidelijk terug.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 5:20 am

Jade.

Na een tijdje gaf Cat me een voorzichtige knuffel en keek me aan. 'Ik ga zo, moet op tijd thuis zijn voor eten. Kom je snel naar school? Het is zo saai zonder jou..' zei ze en ik haalde mijn schouders op. 'Ik zie wel, oké?' zei ik en ze knikte. 'Okidokie.' zei ze en ik was blij dat ze tenminste wat opgevrolijkt was.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 5:30 am

Beck.

Ik keek op naar Cat. "Ik lop wel eventjes mee" zei ik tegen Cat. Ze knikte. We liepen samen naar beneden. "Tot morgen Cat" zei ik rustig. Ze knuffelde me gauw. Ik grijnsde klein. "Tot morgen Beck, let goed op Jadey" zei ze. Ik knikte. "Altijd" zei ik. Ze pakte haar jas en liep het huis uit. Ik liep daarna weer terug naar boven en ging weer op de stoel zitten.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 5:36 am

Jade.

Toen Cat weg was zuchtte ik diep. Nu ze weg was, was het weer zo stil tussen mij en Beck, en ik kon het niet helpen. Het lag niet aan hem, dat wist ik wel, maar ik voelde me gewoon klote en hij kon het niet helpen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 5:40 am

Beck.

Ik keek naar Jade. "Heb je al honger? Want dan ga ik eten maken" zei ik. Ik zuchtte zachtjes. Het liefst ging ik naar huis. Jade had niet veel aan mijn aanwezigheid had ik het idee. Ik deed mijn best, maar het had toch geen zin. Jade had tijd nodig.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 5:44 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. 'Nee.' zei ik droog. Ik ging weer liggen en trok de deken weer goed over me heen en zuchtte diep. Ik keek naar het plafond en frunnikte wat aan de dekens.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 5:51 am

Beck.

Ik rolde met mijn ogen en zuchtte diep. "Jade, je moet iets eten. Je hebt nog niks op en het is al 6 uur. Je hongert jezelf zo uit." zei ik serieus. Ik haalde een hand door mijn haar.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 5:58 am

Paar weken later.
Jade.

Ik kwam net thuis van school. Ik moest van mijn vader persé weer naar school hoewel ik dat niet eens wou. Teveel mensen, en ik kreeg bijna telkens paniekaanvallen als iemand me in de gang ineens aanraakte. Ik trapte mijn schoenen uit en liep naar boven en liet me op bed vallen. Ik was blij alleen te zijn nu, ik was kapot. Ik at nogsteeds slecht, maar het boeide me ook geen flikker meer eigenlijk. Ik praatte ook nog niet echt veel, het was al wel iets meer maar nogsteeds weinig. Ook ben ik, na veel gezeik en gezeur, naar therapie gegaan. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 6:10 am

Beck.

Ik kwam thuis aan. Ik deed mijn schoenen en jas uit. Ik gooide mijn tas op mijn bed. Jade wilde alleen zijn had ze op school verteld. Nog steeds had ze met niemand over de verkrachting gepraat en ze zei weinig tegen mij. Ik voelde me gewoon klote. Ik kon Jade niet helpen en dat wilde ik graag. Ik voelde me nutteloos. Andre praatte nauwelijks tegen me. En als we praatte ging het over mijn drugs gebruikt. Ik zuchtte diep. Ik pakte uit mijn voor vakje van mijn rugzak het zakje met cocaïne. Het was een nieuwe verslaving. Ik kon het op straat krijgen, maar dit was duurder dan wiet. Ik legde een beetje op mijn hand en snoof het gauw op. Het ging zo makkelijk. In het begin deed ik nog heel voorzichtig, maar niemand heeft het in de gaten. Snel op school in de wc, niemand heeft het door. Ik zette de tv aan en ging op bed liggen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 6:16 am

Jade.

Ik stond na even liggen op en liep naar mijn badkamer, zette de douch aan. Ik keek even in de spiegel. Ik zag er wel wat beter uit nu alle blauwe plekken waren verdwenen, maar ik voelde me gewoon niet goed. Ik stapte onder de douch. Ik was afgevallen aangezien ik nauwelijks at, wat ik totaal niet erg vond. Ik wastte mijn haar en bleef een tijdje eronder staan voordat ik me afdroogde en aankleedde. Ik was blij dat iedereen niet enorm overdreven lief tegen me deed op school. Ze probeerde als normaal te doen, en dat vond ik wel oké. Ik liet me weer op bed vallen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di aug 18, 2015 6:29 am

Beck.

Ik zuchtte eventjes diep. Ik had best honger. Ik stond op en liep naar het keukentje. Ik gooide een pizza in de oven. Ik deed mijn koelkast open. Al het drinken was op. Ik zuchtte diep. Ik had nog wel een fles whiskey gelukkig. Ik papkte de fles en haalde de dop era. Ik nam een slok uit de fles en zuchtte tevreden. Ik ging terug liggen op mijn bed en keek naar de tv. Ik nam een paar slokken en ik voelde de drugs nu inwerken.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di aug 18, 2015 6:35 am

Jade.

Ik zuchtte diep en deed muziek op, het was fijn om even alleen te zijn. Ik speelde een spelletje op mijn mobiel en gaapte kort. Beneden hoorde ik de deur open gaan en weer dicht. 'Ik ben thuis!' riep mijn vader. Ik reageerde niet, waarschijnlijk wist hij wel dat ik thuis was aangezien de auto stond geparkeerd.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen