RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:01 am

Jade.

Op weg naar huis probeerde ik niet te gaan janken, maar dat was onmogelijk. Eindelijk thuis rende ik vlug de trap op en sloot me op in mijn kamer. Ik liet me langs de deur naar de grond glijden en huilde geluidloos terwijl ik mijn armen om mijn buik had geslagen. Wat moest ik nu doen? Ik was zo dom, natuurlijk kon ik dit niet alleen. Maar ik had niemand die me wou helpen..
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:07 am

Beck.

Ik was zo fucking dom. Wat een fucking idioot ben ik. Ik probeerde te kalmeren, maar dat ging erg lastig. Blowen hielp me, maar ik ging niet meer terug naar die tijd. Jade zou dan hartstikke boos worden. Ik liep de badkamer in en kleedde me uit. Ik ging onder de koude douche staan. Dit hielp redelijk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:09 am

Jade,

Er werd op de deur geklopt. 'Jade?' Ugh, kon dat mens wegwezen? 'Rot op.' riep ik. 'Huil je nou?' vroeg ze. 'Welk gedeelte van rot op snap je niet?' vroeg ik fel. 'Ruzie met Beck?' vroeg ze, alsof ze het antwoord al wist. Ik negeerd ehaar en hoorde haar na een paar seconden zuchtten en weglopen. Fuck. En morgen school.. Godverdomme. Ik stond op en liet me op bed vallen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:14 am

Beck.

Na het douche ging ik in bed liggen. Ik zette een film op. "Goed gedaan Beck, goed gedaan" mompelde ik tegen mezelf.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:19 am

ts volgende ochtend.
Jade.

Ik liep de school binnen naar mijn kluisje. Ik was moe, ik had zo verdomd slecht geslapen vannacht en het feit dat ik geen koffie meer mocht hielp ook niet bepaald. Ik opende mijn kluisje en gooide mijn jas naar binnen en wisselde wat boeken om. Ik zag Andre naar me toe lopen. 'Hey.' zei hij. 'Hee.' zei ik en keek even langs hem naar Beck's kluisje, waar Beck gelukkig niet was. 'Is er iets? Je ziet er moe uit.' zei hij wat bezorgd. 'Gewoon..moe.' zei ik. 'Ik ga alvast naar 't lokaal..' zei ik. 'Moeet je niet wachten op Beck?' vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd en liep vlug langs hem weg.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:35 am

Beck.

Ik stapte uit de auto. Ik had geen zin in deze dag. Zou jade er zijn? Ik nam diep adem en liep de school binnen. Geen Jade. Ik liep vlug naar mijn kluis. Andre kwam naar me toe. "Wat is er aan de hand met jou en Jade?" Vroeg hij serieus. Ik keek hem aan. "Ook goedemorgen" zei ik droog. Ik wisselde mijn boeken om. "Is er iets gebeurd tussen jullie?" Vroeg hij weer. Ik keek hem aan. "Ja we hadden een gesprek en dat liep niet zo goed af" zei ik. Andre keek me aan en schudde zijn hoofd. De bel ging. We liepen naar het lokaal. Ik zag Jade zitten. Shit. Ze zag er moe uit. Ik ging naast haar zitten. "Vind je het goed als ik hier ga zitten?" Vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:39 am

Jade.

Ik keek even op toen Beck naast me ging zitten. 'Mh... Sure.' zei ik en legde mijn spullen op tafel. Waarom ging hij naast me zitten? Na gisteren.. Ugh. Ik wou er niet met hem over praten. Ik ging het alleen doen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:47 am

Beck.

Ik wilde haar niet kwijt, daarom ging ik naast haar zitten. Alsof gister nooit gebeurd was. Ik pakte mijn spullen en krabbelde wat in mijn schrift. In mijn ooghoek zag ik Andre naar ons kijken. Hij moest zich altijd overal mee bemoeien.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:51 am

Jade.

Ik keek hem voor de rest niet eens aan en keek maar naar voren of in mijn schrift. Ugh. De les ging maar sloom voorbij en eindelijk was het pauze. Ik haalde wat eten en ging aan tafel zitten naast Andre en Cat. 'Jade, wat is er met jou en Beck gebeurd? Hij zei dat jullienruzie ofzo hadden.' zei hij. Ik keek hem even aan en zei toen zacht zonder hem verder aan te kijken 'hij wil de baby niet meer. Hij laat me basically alleen.' zei ik zachr en at wat om te voorkomen weer te gaan janken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:56 am

Beck.

Na de les ging ik even naar mijn kluis. Jade en ik hadden niks gezegd verder. Ik wilde naar buiten lopen tot Tori me tegen hield. "Wat is er aan de hand tussen jou en Jade?" Vroeg ze. Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet het niet. Ik wil gewoon geen baby" zei ik zacht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:58 am

Jade.

Ik beet op mijn lip. 'Jezus.' zei Andre. Cat sloeg haar armen om me heen. 'Wij helpen je wel.' zei ze zacht en giechelde voor ze haar hand op mijn buik legde, die ik vlug wegduwde. Ik wou niet dat andere het eisten. Andre zuchtte. Ik at mijn eten op. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 11:02 am

Beck.

"En jade wel en die draagt het kind. Jij bent de vader" zei Tori. Ik knikte. Als maar niet iedereen boos ging doen tegen mij. Ik ging aan tafel zitten bij de andere. Andre keek me kwaad aan. Ik beet op mijn lip. Jade heeft zeker alles al door verteld.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 11:05 am

Jade.

Er hing direct een gespannen sfeer toen Beck aankwam. Ik ging maar op mijn mobiel een spelletje spelen zodat niemand tegen me praten, want daar had ik nu echr geen behoefte aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 11:09 am

Beck.

Dit was pas ongemakkelijk. Ik zei niets. Ik at gewoon en staarde dom weg voor me uit. Ik negeerde alle blikken die ik kreeg.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 9:02 pm

Jade.

Ik slikte. Ik zag Andre boos naar Beck kijken zo nu en dan. Beck zei niks. Niemand zei wat. De pauze ging erg langzaam voorbij en toen de bel ging stond ik op en liep ik naar de les. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:13 pm

Beck.

De bel ging. Ik stond op en liep naar het lokaal waar we les hadden. Andre zat naast Jade. Ik besloot om maar achter hun te zitten. Tori kwam naast mij. Ik pakte mijn spullen voor me.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:19 pm

Jade.

Ik glimlachte even klein toen Andre naast me kwam zitten. Ik legde mijn spullen op de tafel en zuchtte even. 'Ben je moe?' vroeg Andre en ik keek hem even aan, waarna ik knikte. 'Ja, slecht geslapen vannacht.' zei ik. Ik vond het fijn dat hij hier zat, hij zorgde niet voor onemakkelijke situaties.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:47 pm

Beck.

Ik begon maar wat te krabbelen in mijn schirft. Ik had niet iets veel beters te doen. Straks gingen al m'n vrienden zich nog tegen me keren, daar had ik geen zin in.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 10:49 pm

Jade.

Ik was een beetje met Andre aan het praten tijdens de les, zodat de tijd wat sneller ging. Na een tijdje ging de bel weer en liep ik het lokaal weer uit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 10:54 pm

Beck.

Ik zag Jade en Andre praten. Ik dacht even na. Misschien was het beter als ik Jade even met rust liet, misschien was tijd voor me zelf geen slecht plan en had ik tijd om wel aan het kind idee te wennen. Ik liep de klas uit en ging naar mijn kluis.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 11:00 pm

Jade.

Ik liep naar mijn kluisje en wisselde wat boeken. Ik keek even naar Beck die bij zijn kluisje stond en zuchtte diep. Ik keek weer weg. Ik moest dit alleen doen en ik ging me nu niet aanstellen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant vr aug 28, 2015 11:17 pm

Beck.

Ik pakte mijn boeken en liep naar de laatste les. Ik ging achteraan zitten en zuchtte diep. Wat een vreselijke dag.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune vr aug 28, 2015 11:36 pm

Paar weken later.
Jade.

Ik liep door school met Andre, sinds dat hele gedoe met Beck was Andre er voor me en dat was een fijn gevoel. Mijn buikje kwam langzaam zichtbaar, maar nu kon je nog niet echt zien dat ik zwanger was, meer alsof ik gewoon dikker was geworden. Ik voelde me voor de rest oké, ik was soms wat duizelig, maar ik was niet meer misselijk en had genoeg energie. Dat was wel fijn. Andre, en Cat, waren vaak bij me thuis. Beck niet. Ik zuchtte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 01, 2015 4:00 am

Beck.

Ik liep de school in. Ik was een beetje laat. Ik had me verslapen, alweer. Laatste weken sliep ik slecht en kwam ik vaak later aan op school. Ik pakte spullen uit mijn kluis. Gelukkig zag ik Tori nog bij haar kluis staan. Ik liep snel naar haar toe. "Hee" zei ik. "Hoi" zei ze met een kleine glimlach. Tori deed wel anders tegen me nu door het het hele gebeuren, maar ze wist dat ik anders niet echt trouwe vrienden zou over hebben. Cat en Andre waren boos op mij. Tori stond misschien niet aan mijn kant, maar ze deed normaal. Gelukkig maar. We liepen samen naar het lokaal waar we les hadden. We gingen achterin zitten. Ik zuchtte diep. Afgelopen weken waren niet makkelijk. Ik miste Jade verschrikkelijk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 01, 2015 4:07 am

Jade.

Ik zat naast Andre in de les en keek even over mijn schouder toen Beck en Tori binnen kwamen gelopen. Ik keek vlug weer terug en zuchtte diep. Ik wist ook niet of Beck mee wou naar de echo's die ik binnenkort weer had. Ik ging het hem in ieder geval niet vragen. Misschien wou Cat wel mee, of Andre.. Ik krabbelde wat in mijn schrift.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 36 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum