RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 01, 2015 9:25 am

Beck.

Ik nam nog maar een pijnstiller en ging weer op bed liggen. Ik voelde me echt eenzaam op eens. Ik pakte mijn mobiel. Ik had gewoon het gevoel alsof ik dit moest doen. Ik stuurde een bericht naar Jade. *Ik mis je. Het spijt me van net* niet te veel, maar ik wilde dat zr wist dat ik om haar gaf.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 01, 2015 9:28 am

Jade.

Ik keek op toen mijn mobiel trilde en pakte hem. Bericht van Beck. Ik opende hem en las het. Ik glimlachte klein. Het was lief.. *Ik mis jou ook.. 't is goed* stuurde ik rustig terug en zuchtte. Ik was blij dat hij tenminste aan me dacht nu.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 01, 2015 9:35 am

Beck.

Mijn mobiel trilde daarna. Jade had gereageerd. Ik grijnsde klein. Altijd fijn om te horen. Ik legde mijn mobiel weer naast me neer en zuchtte diep. Ik zette de tv aan en keek maar wat. Ik sloot langzaam mijn ogen. Misschien werd de pijn zo minder.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 2:28 am

Jade.

Ik zuchtte en legde mijn telefoon naast me neer en ging weer rechtop zitten. Ik pakte mijn tas en mijn spullen en probeerde maar wat huiswerk te maken. Ik wou niet eindigen als zo'n tiener die stopt met school omdat ze zwanger is, zo was ik niet. Dan mezelf maar uitputten de komende jaren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 4:21 am

Beck.

Ik zette een tv progamma aan en ik keek maar wat. Ik speelde de ruzie in mijn hoof een paar keer af. Ik was benieuwd of Jade Andre nu ook ging "verzorgen" omdat hij nu pijn had. Het liefst had ik hem meer pijn gedaan, maar goed.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 4:26 am

Jade.

Na een tijd was het donker aan het worden buiten en ik trok een joggingbroek en hempje aan en ging maar een spelletje spelen op mijn mobiel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 4:33 am

Beck.

Ik had wat gegeten. Ik had veel pijn dus besloot ik maar gewoon te slapen. Ik kleedde me om en zette de tv uit. Toen kroop ik in bed en zuchte ik diep uit. Hopelijk ging het morgen een beetje oke op school.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 4:36 am

Volgende ochtend.
Jade.

Ik stapte uit mijn auto en liep de school naar binnen, naar mijn kluisje. Ik deed mijn jas erin en wisselde wat boeken en leunde tegen mijn kluisje aan daarna. Ik zag Andre, blauwe plekken en al en zuchtte. Ik wist niet wat ik moest doen, naar hem toegaan?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 4:45 am

Beck.

Ik liep over de parkeerplaats heen, de school binnen. Ik had eigenlijk helemaal geen zin. Je zag erg goed aan mijn gezicht dat ik gevochten had en iedereen ging er zeker naar vragen. Ik zag Jade en Andre al. Ik slikte en liep maar gewoon door mijn kluis. Ik pakte de boeken voor de eerste les en gooide daarna mijn kluisje weer dicht.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 5:21 am

Jade.

Andre liep naar me toe. 'Hee.' zei ik tegen hem en glimlachte klein. 'Hoe is 't?' vroeg ik. 'Hee, gaat wel. Beetje beurs, maarja.' zei hij en ik knikte kort. 'Oké, mooi. Sorry dat ik gister direct wegging enzo.' zei ik en hij haalde zijn schouders op. 'Zullen we naar 't lokaal?' vroeg hij en ik knikte, volgde hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 5:43 am

Beck.

Ik keek hoe Andre en Jade praatte en daarna samen naar het lokaal liepen. Ik zuchtte geirriteerd. Ze was veel liever bij hem dan bij mij. Dat ze zei dat ze me gister ook miste was lief, maar het kon ook zijn dat ze het zei omdat ze het anders zielig voor me vond. Ik liep naar het lokaal en ik kwam onderweg Cat tegen. "Hey Cat" zei ik. Ze keek me serieus aan. "Ik praat niet met jou Beck. Jij hebt Andre pijn gedaan" zei ze en daarna liep ze vlug het lokaal in. Wtf, dacht ik. Had ze wel goed naar mijn gezicht gekeken? Ik liep het lokaal in. Ik ging maar aan de andere kant van de klas zitten, zodat ik niet bij Andre zat.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 9:02 am

Paar weken later.
Jade.

Ik liep door de gang van school. Ik was nu twintig weken zwanger en het buikje was nu goed zichtbaar. Het was niet enorm, meer zo'n klein schattig buikje. Cat vond het maar al te leuk om eraan te zitten en tegen de praten, en ik liet haar maar, ookal was het hartstikke raar. Andre en ik waren nogsteeds goede vrienden, maar ik probeerde ook wat meer met Beck om te gaan. Ik liep naar mijn kluisje en zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 9:23 am

Beck.

Ik opense mijn kluisje en pakte wat boeken. Ik deed die daarna weer dicht en draaide me om. Ik zag Jade bij haar kluisje staan. We praten wel meer nu, als Andre er niet was tenminste. Jade ging nog steeds wel meer om met hem dan met mij, maar dat kwam door de baby denk ik. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 9:27 am

Jade.

Ik zuchtte en wisselde wat boeken om. Ik had nog geen idee wat Beck en ik waren, we waren meer vrienden dan een koppel maar geen van ons sprak erover. Ik sloot mijn kluiske toen ik een wat raar gevoel voelde. Eerst wist ik niet zeker wat het was, maar toen ik mijn hand naar mijn buik liet glijden wist ik bijna zeker dat de baby aan het trappen was. Ohmygod, hij of zij trapte! Dat was een goed teken, toxh?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 9:31 am

Beck.

Ik leunde tegen de kluisjes aan en keek naar Jade. Haar buik begon al wel op te vallen. Opeens stond tori voor me. Ze begon een verhaal te vertellen over Trina. Het was best grappig dus lachte ik met Tori.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 9:35 am

Jade.

Ik was blij en ik moest het kwijt, maar was niet zeker bij wie. Cat? Nee, dan gaat ze de hwle tijd me aanraken. Andre? Ik wou niet dat hij me daar aanraakte. Ik keek rond en zag Beck. Ik liep naar hem toe en zag dat Tori bij hem stond. 'Mag ik Beck lenen?'vroeg ik en ze knikte en liep rustig weg. Ik keek Beck aan en pakte zijn hand vast, en legde die op mijn buik. 'Voel je het?' Vroeg ik en keek hem aan.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 9:42 am

Beck.

Jade kwam aangelopen en nam me apart. Ze nam mijn hand en legde die oo haar buik. Wow wacht ff, dacht ik. Ik keek naar haar buik. Ik voelde niks, maar toen voelde ik opeens kleine bewegingen van haar buik komen. Ik keek Jade aan. "Is dat... Is dat de baby?" Vroeg ik met een eine glimlach. Dat er een kindje in Jade zat die nu bewoog was zo raar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 9:47 am

Jade.

Ik knikte en keek naar zijn glimlach. 'Ja! Dit is de eerste keer dat ik het voel...' Zei ik en glimlachtte klein naar hem. Het was een goed gevoel, want dit betekemde dat het kind goed groeide en gezond was. Iets wat ik niet verpest had zoals veel dingen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 9:51 am

Beck.

Ik keek naar Jade. Ze was helemaal gelukkig. Ik had haar al zo'n lange tijd niet zo blij gezien. Ik grijnsde naar haar, omdat ze okk gewoon zo lief was. Mijn hand lag nog steeds op haar buik en ik voelde de schopjes. "Doet het pijn?" Vroeg ik aan haar. Ik keek Jade weer aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 02, 2015 9:58 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, totaal niet. Het voelt heel raar, ik kan het niet uitleggen.'zei ik. Zijn hand lag er nog en dat vond ik totaal niet erg. 'Ik - ik heb donserdag de 20 weken echo.Dan krijg ik te horen of het een jongen of meisje is, en gezond. Wil je mee? Cat zou mee..maar die kan niet..' Vroeg ik rustrig.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant wo sep 02, 2015 10:01 am

Beck.

Ik keek haar aan. Het was fijn dat het niet pijn deed. Ik dacht eventjes na. Misschien was het goed als ik mee ging en voor Jade wilde ik dat wel doen. Ik knikte. "Ja is goed. Ik wil wel mee" zei ik. Ik wilde niet dat iemand anders eerder zou weten wat het wordt dan mij zelf.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 03, 2015 5:18 am

Jade.

Ik glimlachte klein toen hij zei dat hij mee wou, dat vond ik wel fijn. '' Okee, top.'zei ik en glimlachte klein naar hem en zuchtte even. 'Ga je mee naar het lokaal?' vroeg ik toen ik mijn tas wat beter over mijn schouder deed.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 03, 2015 5:36 am

Beck.

Ik keek haar aan en knikte. "Ja" zei ik rustig. Samen met Jade liep ik naar het lokaal waar we les hadden. We gingen in het lokaal naast elkaar zitten. Ik keek haar aan en grijnsde klein.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 03, 2015 5:49 am

Jade.

Ik legde mijn spullen op tafel en glimlachte klein, het was fijn dat we weer normaal konden communiceren, dat was iets wat we de laatste maanden gewoon niet goed konden. Ik zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 03, 2015 5:57 am

Beck.

Ik pakte mijn spullen en legde die op de tafel. Andre kwam nu ook binnen. Ik keek hem aan en hij keek naar Jade. Ik rolde met mijn ogen. Dat hij niet gewoon toe gaf dat hij haar leuk vond.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 39 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum