RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 2 van 14 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma sep 07, 2015 8:12 am

Beck.

Ik grijnsde klein en knikte. "Dat weet ik. Gelukkig maar van mij dan bij van een andere gast" zei ik met een kleine lach. Ik gaf een zacht kneepje in haar hand.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma sep 07, 2015 8:14 am

Jade.

Ik grijnsde klein en zuchtte. 'Ik ga maar naar binnen. Ik zie je morgen op school wel.' zei ik tegen hem en glimlachte klein, gaf een klein kneepje in zijn hand en liet hem los, en stapte vervolgens uit de auto, maar bleef nog even staan. Ik pakte uit mijn tas de echo foto's en gaf er eentje aan Beck. 'Tot morgen.' zei ik met een kleine glimlach en liep vervolgens naar de voordeur.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma sep 07, 2015 8:17 am

Beck.

"Tot morgen" zei ik. Nu wist ik nog steeds niet echt hoe het zat tussen ons, maar goed. Ik zwaaide naar Jade en keek naar de echo foto in mijn hand. Ik grijnsde klein. Dat Jade en ik er voor hadden gezorgd dat er nu een mensje in haar groeide. Best raar eigenlijk. Ik stopte de foto in mijn broekzak en reed naar huis.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma sep 07, 2015 8:19 am

Jade.

Ik liep naar binnen en trapte mijn schoenen uit en gooide mijn jas op de bank, pakte vlug wat drinken en liep naar mijn kamer. Ik zuchtte diep. Ik prikte de echofotos bij die van de vorige keer op mijn prikbord en ging op bed liggen met mijn mobiel en haalde diep adem. Beck en ik waren ingewikkeld.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma sep 07, 2015 8:22 am

Beck.

Snel kwam ik alweer thuis aan. Ik parkeerde de auto en besloot maar eventjes langs mijn ouders te gaan. Mijn moeder zou het vast leuk vinden om de foto te zien. Ik liep het huis binnen, mama zat op de bank. "Hey mam, ik heb iets wat ik je wil laten zien" zei ik. Ik stak de foto uit aan haar. Ze pakte hem vast en keek ernaar. Ze grijnsde breed. "Is dat jullie baby?" vroeg ze. Ik knikte. "Het is een meisje" zei ik. Ze keek me blij aan. "Awh, een meisje!" zei ze vrolijk. Ik grijnsde klein.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma sep 07, 2015 8:25 am

Jade.

Ik pakte mijn laptop en begon online naar wat dingen te kijken, qua prijzen enzo. Want alles was zo duur en ik wist niet hoeveel geld ik kon aftroggelen bij mijn moeder als pap er niet was. Ik zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma sep 07, 2015 8:33 am

Beck.

Mijn moeder keek mij aan. "Je straalt helemaal" zei ze tegen mij. Ik keek haar haan. Misschien had ik het niet door maar was ik wel heel blij dat ik mee was gegaan met Jade. "Misschien ga ik het ooit nog leuk vinden" zei ik. Ik grijnsde klein. Mijn moeder gaf de foto terug en ik liep terug naar de rv.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma sep 07, 2015 8:42 am

Jade.

Mijn moeder kwam ineens binnen. Ugh. 'Wat?' vroeg ik. 'Hoe was de echo?' vroeg ze. 'Perfect, kun je weggaan?' vroeg ik. 'En? Wat is het?' vroeg ze. 'Een meisje, ga nou weg.' zei ik geïrriteerd. Ze moest uit m'n kamer blijven. Ze rolde met haar ogen en liep toep weg.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 6:57 am

Beck.

Ik prikte de foto op mijn prikbord. Ik ging daarna op bed liggen en zuchtte diep. Ik was blij dat ik was meegegaan. Ik vond het allemaal niet meer zo erg als in het begin.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:00 am

Jade.

Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik vond het nu echt kut dat ik gewoon Beck niet hier had, dit zou zo veel makkelijker zijn. Het was jammer dat we beide niet wisten wat we nu waren, maar ik had er niet echt tijd voor om er over na te denken.. Ik zette mijn laptop aan de kant.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 7:06 am

Beck

Ik pakte mijn laptop en keek wat op theslap. Ik zag iets voorbij komen van Andre. Ik zuchtte zacht. Ik baalde er van dat we geen vrienden meer waren, maar hij had er zelf wel een beetje voor gezrgd ook. Hij is voor mijn geen goede vriend geweest, wel voor Jade, maar niet voor mij. Vond ik dan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:10 am

Jade.

Na een tijdje liep ik naar beneden en naar de keuken om wat voedsel te pakken aangezien ik hartstikke honger had. Ugh, ik was echt al veel aangekomen, maarja. Ik pakte een glas drinken erbij en liep weer naar mijn kamer.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 7:20 am

Paar dagen later

Beck.

Ik liep het lokaal uit naar mijn kluis. Ik wisselde mijn boeken om en draaide me om. Andre en Jade stonden te praten. Het was pauze, maar ik had geen zin om nu naar Jade en Andre te gaan. Ik liep daarom alvast naar buiten. Ik haalde wat drinken en eten en ging aan de tafel zitten, waar Cat en Robbie al zaten. Ik nam een slokje van mijn koffie en zuchtte zachtjes. Robbie en Cat waren in een gesprek bezig en ik keek wat om me heen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:25 am

Jade.

Ik was wat met Andre aan het praten over dingen en zag Beck naar buiten lopen. 'Ik ga naar buiten.' zei ik tegen hem en hij knikte, liep naast me mee naar buiten. Net buiten pakte hij mijn arm. 'Hoe zijn jij en Beck nu eigenlijk?' vroeg hij en ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Hoezo?' vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. 'Gewoon.'. Ik haalde mijn schouders op. 'Gaat prima, soort van. Hij was mee naar de echo, dat wist je al.' zei ik tegen hem. 'Oh, ja, over dat, ik ga de volgende keer mee toch?' vroeg hij. Ik slikte. 'Eigenlijk, Beck gaat al mee.' zei ik. Hij trok een wenkbrauw op. 'Hij wil niks met de baby te maken hebben, maar gaat wel mee?' ik rolde me tmijn ogen. 'Ik heb hier geen zin in, Andre.' zei ik en draaide weer om om naar de tafel te lopen, maar hij pakte mijn arm en draaide me weer om. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 7:31 am

Beck.

Ik begon rustig te eten. Ik luisterde mee naar het gesprek van Cat en Robbie, maar dat was niet heel bijzonder ofzo. Hun gespek was nu klaar. Cat keek mij aan. "Andre en Jade zijn druk aan het praten" zei ze. Ze keek langs me. Ik draaide me om en zag Jade en Andre praten. Ik draaide me terug. "Andre zoekt aandacht bij haar" zei ik droog.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:34 am

Jade.

Ik negeerde hem en liep naar de tafel waar de rest zat en ging naast Cat zitten, terwijl Andre achter me aan liep. Ik vond niet dat hij zich mocht bemoeien met mijn relatie, maarja. 'Jade, we waren nog aan het praten.' zei hij. 'Ik ben uitgepraat.' zei ik tegen hem en pakte Cat's vork en at wat van haar salade. Andre keek even van mij naar Beck en ik keek Andre weer aan. 'Wat nou?' vroeg ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 7:40 am

Beck.

Ik keek naar Jade en Andre die bij de tafel aan kwamen. Hij viel haar lastig. Ik keek Andre aan. "Laat haar met rust. Ze wilt niet met je praten, dus leg je daar bij neer" zei ik serieus tegen hem. Ik nam een slok van mijn drinken en slikte. Ik keek Jade eventjes om te zien of het goed was.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:44 am

Jade.

Ik keek even naar Beck en glimlachte klein, het was aardig dat hij voor me opkwam. Ik gaf Cat haar vork terug en keek naar Andre die nu geïrriteerd naar Beck keek. 'Jij moet haar met rust laten, serieus, je wilt die baby niet, maar je gaat wel met haar om en naar haar echo's. Triest. Ik ben er tenminste voor haar.' zei hij. Gaan we weer, hebben we dit gedoe niet al is gehad? 'Andre..' ik rolde met met mijn ogen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 7:47 am

Beck.

Ik draaide me meteen om. Ging hij nu weer zo beginnen? Ik dacht dat we hiermee klaar waren? "Nee dat is niet waar. Ik ben er wel voor haar. En jij weet helemaal niet wat ik wel en niet wil. Jij zegt die alleen maar, omdat je verliefd op Jade bent" zei ik geirrteerd.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:51 am

Jade.

Andre ging nu voor Beck staan en ik rolde met mijn ogen. 'Ik ren tenminste niet direct van haar weg omdat ze zwanger is.' zei hij tegen Beck. 'Roep het nog harder..' zei ik en keek even naar de andere mensen die ook buiten zaten. Andre negeerde wat ik zei en keek weer naar Beck. 'Je bent er voor haar, ja, sure Beck. Maar ben je er over twintig weken nog voor haar?' vroeg hij fel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 7:55 am

Beck.

Ik schudee mijn hoofd. Hij maakte mij zo boos. Ik stond tegen over hem en keek hem serieus aan. "Dat zijn jou zaken niet. Niets zijn jou zaken hier. Dat is de baby van mij en Jade. Volgens mij zit er niks van jou bij dus bemoei je er niet mee!" zei ik fel. Het woord baby zei ik zachter, niet iedereen hoefde dat te weten.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 7:58 am

Jade.

'Dus? Waarschijnlijk ben ik een betere vader dan jou!' zei hij. Ik trok mijn wenkbrauw op. Wie zei uberhaupt dat ik wil dat hij de vader was? Het idee al vond ik vreselijk, nee. 'Jongens, doe nou rustig..' zei ik, voordat het weer ging eindigen zoals de vorige keer en deze keer er wel iemand van school getrapt ging worden.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 8:05 am

Beck.

"Flikker op Andre" zei ik kwaad. Ik gaf hem een duw naar achter. Hij maakte mij echt te boos. Hij kwam veelste veel op voor Jade. Het liefst had ie gehad dat het zijn kind was. Al snel kreeg ik weer een duw terug. "Je bent jaloers dat het niet van jou is maar van mij" zei ik kwaad tegen hem.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 13, 2015 8:09 am

Jade.

Oh, god, daar gaan we weer hoor. Ze begonnen elkaar te duwen. Ik stond vlug op toen Andre Beck nog is duwde en dichterbij hem kwam staan, en pakte zijn arm vast zodat hij niet nog is kon duwen of slaan, wat hij ook maar van plan was. 'Doe rustig.' zei ik tegen hem. Hij pakte mijn arm en duwde me van hem af. Ik wist niet of het expres of perongeluk ging, maar hij deed het harder dan ik verwacht had, en ik viel hard op de grond.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 13, 2015 8:14 am

Beck.

Andre duwde Jade van zich af en ze viel hard op de grond. Shit. Ik duwde Andre hard van me af en knielde neer bij Jade. Ik hield haar hoofd omhoog en keek haar aan. "Gaat het?" vroeg ik bezorgd. Ik had geen idee waar ze pijn had. Hopelijk ging het. Ik draaide me om naar Andre. "Kijk wat je doet idioot" riep ik tegen hem. Cat zat naast me ook neer geknield bij Jade.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 2 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 14 Vorige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum