RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 5:28 am

Beck.

Ik keek even de andere aan die knikte. "Ja is goed. Dat snappen we Jade. Rust maar goed uit" zei André. Cat gaf Jade voorzichtig nog een knuffel. Ik ging dan ook maar, denk ik? Dan kon ze misschien wat slapen. Ik stond op en trok rustig mijn jas aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 5:32 am

Jade.

Ik voelde me een beetje schuldig dat ik ze wegstuurde, maar het was allemaal gewoon uitputtend en ik werd er gek van. Ik glimlachte klein toen Cat me een knuffel gaf en keek even naar Beck. "Beterschap, Jade." zei Tori en ik wendde mijn hoofd weer weg. "Dankje, Vega." zei ik en keek hoe ze weggingen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 5:36 am

Beck.

Ik keek hoe de rest afscheid nam en wegging. Ik en Jade waren alleen en ik voelde me ongemakkelijk. Ik beet even op mijn lip. "Nou probeer dan maar uit te rusten en te slapen" zei ik zacht. Ik stond naast haar bed.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 5:41 am

Jade.

Ik slikte. Dit was awkward. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen. We hadden letterlijk 1 dag een relatie en we stonden er nu al zo bij. Ik knikte. "Ja.. Dankje." zei ik tegen hem en glimlachte maar klein naar hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 5:45 am

Beck.

Het voelde echt niet zo Oke. Tuurlijk was dit ook geen goede situatie. Ik zette me er even over heen en boog naar voren om een kus op haar voorhoofd te geven. "Als er iets is of je zit ergens mee dan kan je het altijd zeggen he? En bel me maar als je iets nodig hebt of je wilt gezelschap" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 5:47 am

Jade.

Ik knikte. "Komt goed." zei ik zacht tegen hem. "Bedankt." zei ik. Nja. Ik wachtte even tot Beck weg was en rustte mijn hoofd weer op het kussen en keek naar het saaie, witte plafond. Ik hoopte dat ik snel naar huis kon.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 5:50 am

Beck.

Ik knikte en liep daarna haar kamer uit. Ik zuchtte diep. Jeetje, waarom was er zoveel spanning? Vast omdat ik hier heel nieuw mee was en ik niet wist hoe ik me moest gedragen. Ik was ook zo'n mongool die niks snapte. Ik liep naar buiten richting mijn auto. Ik reed snel naar huis. Kut dag.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 9:41 am

Ts
Jade

Inmiddels was ik al een tijdje thuis en moest ik wel voor controles terugkomen en rustig aan doen. Ik ging halve dagen naar school wat wel chill was.Beck en ik waren veel samen, maar veel initiatief werd door mij genomen. We hadden de andere verteld dat we daten, wat Tori totaal niet leuk vond. Het liefst wou ik Beck de hele tijd zoenen. Hij was gewoon zo leuk en ik was heel erg van intiem zijn, maar ik moest altijd hem een kus geven of hrk zoenen. Het was nooit andersom. Maar nu lagen we op mijn bed een beetje te zoenen toen ik alleen thuis was. Met Beck zoenen was het beste gevoel ooit.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 9:52 am

Beck.

Jade en ik lagen samen op haar bed. We waren aan het zoenen. Mijn hand lag in haar hals en ik wreef zacht met mijn duim over haar kaak. Ik vond het steeds fijner om te zoenen om samen te zijn met Jade. Ik voelde me steeds minder ongemakkelijk bij haar. Ze herstelde goed, waar ik heel blij mee was. De andere waren wel verbaasd toen we vertelde dat we iets hadden. Ze hadden het eigenlijk allemaal niet zien aankomen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:00 am

Jade.

Beck en ik begonnen elkaar ook steeds meer te vertrouwen en het was fijn om iemand te hebben die je niet veroordeelde, wat je ook ging vertellen. Dat gevoel dacht ik ook te hebben bij Tony, voordat dat allemaal een hel werd. Voorzichtig ging ik terwijl we zoende met hem rechtop zitten. Ze hadden nogsteeds niet degene gevonden die me die avond had neergeschoten, jammer genoeg. Mijn nachtmerries werden langzaam minder, maar toch had ik avonden dat ik heel slecht sliep. Vaak sliep ik dan overdag als ik thuis kwam van school nog even. We waren nogsteeds aan het zoenen en eigenlijk wou ik heel graag verder gaan. Ik was totaal niet preuts en Beck en ik waren allebei geen maagd meer, dus waarom niet? Ik was toch niet van dat hele speciale, met kaarsen en romantische muziek en alles. Vreselijk. Ik liet mijn handen zakken en liet zijn lippen gaan om langzaam mijn shirt uit te trekken. Ik zoende hem weer door voor een paar tellen, tot mijn handen de hem van zijn shirt hadden gevonden en die al zoenend al omhoog trok.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:06 am

Beck.

Langzaam kwamen we overeind en bleven we door zoenen. Verder dan dit hadden we ook nog niet gedaan. Ik weet ook niet of ik daar klaar voor was? Ik had nog nooit seks gehad met iemand waarbij er ook gevoelens speelde. Ik lief mijn hand langs haar arm glijden toen ze even stopte. Met mijn ogen dicht voelde ik dat mijn shirt werd opgetild. Was dit het teken dat ze verder wilde? Fuck. Niet mijn shirt. Ze kon me niet zonder shirt zien. En om in plaats van normaal te doen, bevrieste ik. Ik pakte haar handen en trok ze van mijn shirt af. Binnen een seconde stond ik naast het bed. Godver. Ik kon dit niet. Ik durfde het niet te laten zien. Ik schaamde me dood. En ik wilde haar reactie echt niet zien.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:11 am

Jade.

Ik schrok van Beck's plotselinge reactie en opende mijn ogen. Hij stond al serieus naast het bed. "Beck? Wat is er?" vroeg ik zacht. Had ik wat fout gedaan? Wou hij niet verder? Ik snapte niet waarom hij ineens zo reageerde. Ging ik te snel? Ik probeerde te begrijpen wat er nou net was gebeurd.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:21 am

Beck.

Ik beet hard op mijn lip. Verdomme. "Ik uuh-... ik had met Dave afgesproken" stamelde ik uit. Kut. "Ik ben de tijd vergeten. Ik moet....weg. Tot morgen" zei ik snel. Ik pakte mijn jas van de grond en liep haar kamer vervolgens snel uit. Fuck, nu ging ik ook nog eens liegen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:24 am

Jade.

Ik staarde even naar de deur en viste toen mijn shirt van de grond af en trok hem aan. Wat een slap excuus. Lag het dan aan mij? Ik staarde wat naar voren. Wou hij het niet met me doen? Vond hij me daar niet leuk genoeg voor? Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:29 am

Beck.

Ik sprong in mijn auto en reed naar huis. Zo snel als ik kon. Wat had ik me slecht gedragen en wat voelde ik me toch als een klootzak. Jade was hardstikke mooi en wilde dit doen met mij en Beck kon niet eens z'n shirt uittrekken. Idioot.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:35 am

Ts
Jade.

Het was paar dagen later en ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld. Beck en ik leken elkaar een beetje te ontwijken afgelopen dagen en ik wist totaal niet wat ik moest doen, dus besloot ik maar gewoon naar zijn huis te gaan. Ik voelde me echt kut, ik had echt het idee dat het aan mij lag. Ik klopte op de deur en liep naar binnen toe. "Hey." zei ik.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:38 am

Beck.

Op dit moment lag ik om mijn bed een beetje doelloos naar tv te kijken. Tot ik Jade hoorde binnenkomen. "Hee" zei ik rustig. Ik kwam overeind en keek haar aan. "Hoe gaat het?" Vroeg ik aan haar. Laatste dagen probeerde ik Jade zo veel te vermijden als het maar kon. Ik kon niet naar haar kijken en dan niet denken aan de hele situatie met mijn shirt uit doen. Ik keek naar Jade. Ze zag er nog steeds moe uit. Ze was nog steeds aan het herstellen. En ik vroeg veelste weinig hoe het nu eigenlijk met haar ging.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:43 am

Jade.

Ik bleef staan, ik wist ook niet hoe ik er over moest beginnen. "Goed." zei ik rustig. En toen schudde ik mijn hoofd weer. "Nee - eigenlijk niet." zei ik toen. Ik ging het maar gewoon zeggen. Whatever. "Ik wil weten waarom je zo flipte paar dagen geleden en vervolgens paar dagen gewoon echt wegloopt van me. Like, als je niet met me naar bed wilt, kun je het ook gewoon recht in mijn gezicht zeggen. Zeg het dan eerlijk, maar ga me niet zo ditchen. Want ik zou het heus wel begrijpen als je niet met.. mij naar bed wilt." zei ik. Ik wist niet of ik zo boos klonk als ik het zei, maar ik wou gewoon eerlijkheid. Nogsteeds had ik miljoenen redenen bedacht waarom hij het niet wou. Misschien vond hij me wel afgrijselijk, of wou hij het niet vanwege het Tony en zijn vrienden gebeuren.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:48 am

Beck.

Ik luisterde naar alle woorden die ze snel en boos achter elkaar zei. Ik begreep haar wel. Ze wilde duidelijkheid. Logisch. Ik stond rustig op en keek haar aan. Ik slikte even. "Nee nee, het is echt niet dat ik niet met je naar bed wil" zei ik snel. Ik haalde gefrustreerd een hand door mijn haar. Hoe ging ik dit goed praten? "Het is allemaal zo nieuw en ik vind het eng" zei ik. "En ik had je niet moeten negeren sorry, dat komt gewoon omdat ik een eikel ben Jade. Zie je?" Zei ik er achter aan.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:52 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op. "Jíj vind het eng? God Beck, wat denk je dan van mij? Maar ik ren niet de hele tijd weg." zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. "Ooit zal je leren moeten me te vertrouwen en me dingen te vertellen. Ik kan hier zó niet tegen." zei ik tegen hem. Het was zo frustrerend, en ik had het gevoel dat ik van een mug een olifant maakte, maar onze relatie was al een chaos, ik wou gewoon dat we elkaar alles konden vertellen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 10:57 am

Beck.

Ik voelde me zo ongemakkelijk. Wat moest ik doen? Ze was ook echt boos. "Sorry dat ik wegloop en ik vertrouw je wel... maar..." begon ik."Fuck" mompelde ik. Ik ging op de rand van het bed zitten en staarde naar de grond. Hoe ging ik dit uitleggen? Ze moest me wel begrijpen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 10:59 am

Jade.

Ik keek even hoe hij op zijn bed ging zitten en wist dat ik nu rustig moest doen. Hij wou me wat vertellen. Ik haalde even diep adem en kwam er naast zitten. "Maar?" vroeg ik toen, nu rustiger. Ik keek hem even aan. Ik was benieuwd naar wat hij ging vertellen, er kon nu namelijk van alles uit zijn mond komen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:03 am

Beck.

Ik keek naar Jade en hoe ze naast me ging zitten. Fijn, nu was ze aan het wachten tot ik mijn mond weer ging opentrekken. Hoe ging ik dit vertellen dan? Ik staarde naar de grond. "Nog nooit...... nog nooit heeft iemand me zonder" begon ik rustig. Ik nam diep adem. "Zonder shirt gezien" zei ik zacht. Dit klonk vast super vaag. Ik beet op mijn lip. De littekens op mijn rug voelde ik branden in mijn huid.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune vr mei 26, 2017 11:05 am

Jade.

Ik trok een wenkbrauw op. Juist. "Wat is er nou zo erg aan zonder shirt te lopen? Alsof je nooit zwemt ofzo. Je bent ook niet dik. Ik snap je niet." zei ik geïrriteerd. Hij was zo vaag en ik wou gewoon weten wat er nou aan de hand was.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant vr mei 26, 2017 11:09 am

Beck.

Ik zuchtte zacht. Oke Beck. Laat nou maar gewoon zien, dacht ik. "Ik laat het wel zien" zei ik zacht. Ik draaide mijn rug naar haar toe. Ik nam diep adem en pakte de onderkant van mijn shirt stevig beet. In een beweging trok ik het shirt uit en hield ik het stevig vast in mijn handen. Als ze maar niet wegloop, smeekte ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 20 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum