RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 11 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 8:05 am

Jade.

Ik keek op toen mijn mobiel trilde en pakte hem. Beck. Ik glimlachte klein en stuurde terug *Sure. Kom eraan.*. Ik stopte mijn mobiel in mijn zak en liep naar beneden. "Ik ben even weg." riep ik naar mijn ouders die vast wel ergens in de woonkamer zaten. Ik pakte mijn jas en autosleutels en ging naar de auto. Rustig reed ik naar Beck, ik was benieuwd of hij nog wat kon herinneren van gisteren. Ik parkeerde bij Beck voor en toeterde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 8:13 am

Beck.

Ondertussen had ik wat koffie gemaakt en gedronken. Ik hoorde iets later een toeter. Dat zal Jade dan wel zijn, neem ik aan. Ik pakte mijn jas en liep naar buiten. Het was Jade. Ik sloot de deur achter me en stapte vervolgens in de auto. "Hee" zei ik een beetje ongemakkelijk. Zo voelde ik me ook.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 8:17 am

Jade.

Ik keek even hoe Beck instapte. "Hee." zei ik en begon te rijden. "Leef je nog een beetje?" vroeg ik. "Is je nieuwe vriendin nog langs geweest?" vroeg ik om hem een beetje te jennen. Ik kon het gewoon niet laten.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 8:19 am

Beck.

"Jawel, koppijn" mompelde ik. Ik keek Jade aan en fronste. "Nee Jade. Hou er over op alsjeblieft" zei ik. Ik haalde een hand door mijn haar heen. Het was niet alsof ik er trots op was dat ik gister met een meisje in de wc was.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 8:27 am

Jade.

"Oke, oke. Ik plaag je maar" zei ik en reed rustig door. "Dus waar is je broer gebleven?" vroeg ik toen maar. Ik was best nieuwsgierig naar hem, aangezien hij net zo plotseling kwam als verdween.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 8:30 am

Beck.

Ik haalde mijn schouders op. "Geen idee. Ik heb hem niet meer gesproken. Ik denk dat hij bij een vriend slaapt hier in de stad" zei ik. Ik keek naar buiten en naar alle huizen die er waren. Eventjes dacht ik aan mijn vader. Hoe zou het met hem zijn? Ik schudde de gedachtes weg. "Heb jij eigenlijk broers of zussen?" Vroeg ik om maar weer het onderwerp te veranderen
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 8:34 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. "Nope, enigskind." zei ik rustig tegen Beck. Volgens mij hadden mijn ouders al een hand vol aan mij. Al snel was ik bij de bar en parkeerde ik de auto naast die van Beck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 8:38 am

Beck.

Ik knikte. Ik zag dat we bij de bar aan waren gekomen. Ik zocht in mijn jaszak naar mijn auto sleutel. Ik keek daarna Jade terug aan. "Bedankt voor het brengen. Als ik nog eens een keer iets terug moet doen dan hoor ik het wel" zei ik.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 8:43 am

Jade.

Ik glimlachte klein. "Tot morgen." zei ik tegen hem en wachtte tot hij was uitgestapt, voor ik weer naar huis reed. Weer dat gevoel in me buik die ik niet kon, of wou, plaatsen. Rustig reed ik naar huis, ik had de rest van de dag toch niks gepland.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 8:46 am

Beck.

"Tot morgen" zei ik met een kleine grijns. Ik stapte uit en liep naar mijn auto. Rustig reed ik naar huis. Ik ging waarschijnlijk terug mijn bed in om maar een filmpje te kijken ofzo.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 9:01 am

TS
Jade

Ik was met Beck net uit het café gelopen waar we wel is vaker heen gingen, gewoon om te kletsen enzo. Tori en André waren ook mee geweest, maar die waren al wat eerder weg vanwege huiswerk, maar wij waren nog even gebleven. Onze auto's stonden op een parkeerplaats wat verderop, omdat het café in de stad was, waar we heen liepen. Ik had de hele tijd het gevoel dat er iemand achter ons aanliep. Toen ik achterom keek zag ik dat het een bekend gezicht was. Fuck. Ook hij leek mij te herkennen en kwam direct op ons afgelopen. Fuck fuck fuck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 9:06 am

Beck.

Jade en ik liepen door de stad heen op weg naar onze auto's die op de parkeerplaats stonden. Jade begon harder te lopen en ik zag haar gezicht. Ze was ontzettend gespannen. "Wat is er?" Vroeg ik snel. Al snel werd een deel van mijn vraag beantwoord. "Jade! Stop eens. Kom hier" riep er iemand achter ons. Ik trok mijn wenkbrauw op en draaide me om. Een man stond voor ons die naar Jade aan het kijken was. Was dit een van de vrienden van Tony? Eentje waarmee Jade naar bed moest?
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 9:11 am

Jade.

"Jade - Waarom ben je niet op onze laatste afspraak gekomen? Ik heb verdomme 3 uur lopen wachten, en dan hoor ik dat Tony in de fucking cel zit." zei hij kwaad. Ik klapte dicht. Normaal had ik altijd wel een comeback of iets, maar als het om Tony en zijn vrienden ging.. Daar durfde ik het gewoon niet. "Ik - " begon ik, maar hij kapte me al snel af. "Heb je hem er fucking ingeluisd? Jij was het, hé." zei hij en greep mijn stevig pols vast. Ik probeerde mijn pols terug te trekken, maar die gozer was te sterk. "Laat me los!"
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 9:18 am

Beck.

Al snel werd de situatie me duidelijk. Hij greep Jade hard vast en hij lieg niet los. Ik stapte naar hem toe. "Ze zegt dat je haar los moet laten" zei ik duidelijk tegen hem. Hij keek me aan, alsof hij me nog niet had opgemerkt. "Wie the fuck ben jij? Waarom zou ik naar jou luisteren?" Vroeg hij kwaad. Hij trok Jade naar zich toe. "Dat boeit niet. Laat haar los en snel" Riep ik kwaad. Ik werd snel kwaad, vooral met dit soort gevallen om me heen kon ik niet rustig blijven. "Nee! Ze heeft nog wat zaken te doen met mij" zei hij kwaad tegen Jade. Hij greep haar vast bij der middel en drukte haar tegen hem aan. Ik werd er misselijk van. Ik kon me zelf niet inhouden en dat wilde ik ook niet. Ik sloeg hem hard tegen zijn kaak. Ik pakte Jade haar pols en trok haar snel los van hem.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 9:24 am

Jade.

Ik verstijfde, ineens stond ik tegen die gast aangedrukt en voelde ik zijn warme adem in mijn nek, wat alleen maar slechte herinneringen naar boven haalde. Ik raakte in paniek, en precies op dat moment sloeg Beck hem op zijn kaak en was ik los. Maar die jongen pikte dat natuurlijk niet, en begon Beck te duwen. Mijn ademhaling versnelde en ik had het gevoel dat ik elk moment een paniekaanval kon krijgen. Ik dacht dat ik voorgoed af was van dit alles.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 9:33 am

Beck.

Ik werd naar achter geduwd door de man. Jade was los en ik hield in de gaten dat ze achter me was en hij haar niet nog eens zo maar kon grijpen. "Ben jij der nieuwe bedpartner? Heeft ze Tony veraden voor jou lelijke arrogante kop?" Riep hij. Ik sloeg hem voor zijn neus die meteen begon te bloedden. "Je weet helemaal niks. Flikker gewoon op" zei ik kwaad. Hij voelde aan zijn neus en schudde boos zijn hoofd. Hij stormde op me af en haalde uit. De eerste klap kon ik ontwijken. De tweede, derde en vierde heleaas niet. Mijn neus bloedde, dat voelde ik. Ook klopte mijn oog, maar veel pijn had ik niet. Ik was er deels aan gewend geraakt. Doordat ik duizelig werd en hij me duwde viel ik op de grond. Hij trapte een par keer tegen mijn ribben. Vervolgens kon ik snel achteruit krabbelen en stond ik weer op. Ik stormde op hem af en begon op hem in te slaan, net zo lang tot hij nock out op de grond viel.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 9:39 am

Jade.

Het duurde even voor ik me realiseerde wat er nou allemaal gebeurde, ze waren aan het vechten. "Beck!" riep ik. Dit kon niet serieus gebeuren. Beck krabbelde van de grond op en sloeg de gast naar de grond, tot hij niet meer bewoog. "Ohmygod." zei ik zacht en hield mijn hand voor mijn mond. Voor een seconde dacht ik dat hij dood was, maar ik zag zijn borstkas op en neer gaan. Ik rende naar Beck toe, zijn neus was enorm aan het bloeden en hij had aardig wat klappen gehad. "Fuck, je bloed." zei ik zacht. "Dat had je niet moeten doen." zei ik zacht en keek even naar de gast die op de grond lag.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 9:44 am

Beck.

Ik stond een tijdje te kijken naar de man voor me die op de grond lag. Ik voelde mijn zware ademhaling en mijn borstkas hevig op en neer gaan. Ik hoorde Jade. Ik haalde mijn hand langs me neus, ja helemaal onder het bloed. Ach. Ik keek Jade aan. "Hij verdiende het Jade. We moeten weg voor iemand ons ziet" zei ik nog steeds kwaad. Ik stormde weg op zoek naar mijn auto. Ik negeerde de pijn in mijn ribben, maar ik wist dat ie gekneusd was.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 9:48 am

Jade.

"Ik- Beck!" Ik liep vlug achter hem aan. "Beck, laat me dan tenminste naar je kijken, weet je hoe fucking hard hij op je intrapte?" zei ik toen we uiteindelijk bij de auto kwamen. Ik was heftig aan het trillen en was hartstikke bang dat die gek achter ons aankwam, maar ik maakte me ook zorgen over Beck. Straks had hij wat gebroken, of een hersenschudding of weet ik het.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 9:54 am

Beck.

Ik draaide me naar Jade om bij de auto. Ze trilde helemaal. Ze was in paniek. Waarschijnlijk hardstikke bang voor me, nu ze had gezien wat ik had gedaan met die vent. "Ik voel me prima" zei ik. Ik keek naar mijn shirt die nu bestond uit rode vlekken.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 9:58 am

Jade.

Ik geloofde er niks van, hij kon zich echt niet prima voelen, ik snapte hem niet. "Beck, laat me dan tenminste je buik en rug zien, weet je hoe hard hij erop trapte?" zei ik en liep wat dichter naar hem toe en strekte mijn arm om zijn shirt al omhoog te trekken. Ik geloofde er niks van dat hij zich prima voelde. Ik hoopte zo erg dat al dat Tony gedoe nu achter me was, ik was zoveel opgeknapt sinds toen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 10:04 am

Beck.

Snel. Ik greep haar handen die naar mijn shirt grepen en sloeg ze weg. "Nee" riep ik snel. Ik stapte achteruit. Als ze me zonder shirt zag zou ze meteen wegrennen en niet meer terug komen. "Ja Oke. Ik denk dat ik een rib heb gekneusd, maar dat is niet de eerste keer. Ik kom er wel weer helemaal bovenop. Ik ben alleen wat duizelig" zei ik. Ze ging toch net zo lang door tot ik vertelde waar ik last van had. En als ik misschien vertelde dat ik duizelig was, hoefde ze m'n ribben en dus ook mijn rug niet meer te zien misschien.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 10:08 am

Jade.

Ik schrok van Beck's plotselinge reactie. "Fine" zei ik maar. Dat vreemde gedoe ook altijd. Ik zag heus wel dat hij pijn had. "Ik wil hier weg, voor hij je auto ziet en je gaat stalken." Zei ik en stapte in zijn auto. No way dat ik ging rijden met hoe erg ik trilde en een paniekaanval nabij was en no way dat ik Beck alleen liet met al zijn klachten.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di mei 16, 2017 10:14 am

Beck.

Ik stapte in de auto en begon te rijden. "Thuis afzetten?" Vroeg ik droog. "Gaan ze je niet raar aankijken als je binnen komt met een paniekaanval? Of zijn ze weg?" Vroeg ik. Ik moest goed opletten met rijden. Soms zag ik opeens dubbel en moest ik een paar keer met mijn ogen knipperen km weer te kunnen focussen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di mei 16, 2017 10:17 am

Jade.

Fuck, ik had niet aan mijn ouders gedacht. "Kut, dat kan niet. Kan ik bij jou blijven?" Vroeg ik zacht en keek hem aan. Ik was helemaal in de stress en er gingen duizend dingen tegelijk door mijn hoofd, maar ik voelde me voornamelijk schuldig. Weer was Beck mijn shit aan het opruimen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen