RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 3:44 am

Beck.

Jade voelde zich waarschijnlijk nog niet goed genoeg om weer te eten. Cat vertelde een verhaal wat me niet bloeide. Ik keek naar Jade en begon met haar een rustig gesprekje, terwijl de andere naar Cat luisterde. In mijn ooghoek zag ik Andre naar ons kijken, maar ik negeerde het.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 4:01 am

Jade.

Ik praatte met Beck, maar voelde de hele tijd Andre naar me kijken zoals alle andere mensen naar me keken, en het gaf me de kriebels. Ik keek hem even aan, recht in zijn ogen. 'Kun je ergens anders heenkijken, jezus.' zei ik fel tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 4:07 am

Beck.

"Jade het spijt me, hoe vaak moet ik het nog zeggen?" zei Andre. Hij had echt spijt, dat was te zien, maar alsnog heel dom wat hij had gedaan. Ik keek Jade aan. Ikliet dit haar maar af handelen. Hun waren goede vrienden geworden en ik wist dat Jade Andre niet kwijt wilde.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 4:13 am

Jade.

Ik keek geirriteerd naar Andre en beet op mijn lip, negeerde het gewoon en nam gefrustreerd een slokje van mijn water. Als ik er verder op in ging werd ik boos en dara had ik geen zin in
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 4:15 am

Beck.

Ik at nog wat van mijn eten en nam nog een slok koffie. Ik keek Jade vragend aan. "Zeker weten dat je niks wilt eten?" vroeg ik aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 4:33 am

Jade.

Ik keek even naar Beck en knikte. 'Nee, ben misselijk.' loog ik vlug tegen hem en glimlachte klein er achter na, nam nog een slokje water en trok wat aan mijn mouwen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 7:14 am

Beck.

Ik knikte. "Oke, doe maar rustig aan" zei ik zacht. Ik pakte onder tafel haar hand vast. Ik nam de laatste slokken koffie en zuchtte diep.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 7:25 am

Jade.

Ik glimlachte klein en knikte. Ik voelde hoe hij mijn hand pakte en zuchtte even diep. De bel ging een ik stond rustig op, liep met iedereen richting het lokaal en ging weer naast Beck zitten. Het voelde goed om weer telkens naast hem te kunnen zitten zonder ruzies.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 7:36 am

Beck.

We liepen na de bel naar het lokaal. Ik en Jade zaten weer naast elkaar. Andre en Tori zaten weer in de buurt van ons, maar ach.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 7:39 am

Jade.

Ik keek even naar waar Andre zat, en zuchtte diep. Eigenlijk wou ik geen ruzie met hem, ik mocht hem wel erg, maar ik vond het gewoon onprettig hoe hij over Beck en mij en de baby praat. Ik pakte mijn spullen en legde ze op tafel.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 7:45 am

Beck.

De dag ging voorbij en de bel ging. We waren uit. Ik liep met Jade naar de hal. "Heb je al plannen? Wil je naar huis of kom je langs mij?" vroeg ik aan haar. Ik haalde een hand door mijn haar en legde boeken in mijn kluisje.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 7:52 am

Paar dagen later.
Jade.

Ik zat buiten in de pauze met de rest, ik was moe maar probeerde het eigenlijk niet te laten zien. Ik sliep wel goed, daar niet van, maar ik had gewoon geen energie meer. Grote kans dat dat kwam omdat ik zo vaak mogelijk probeerde eten te skippen en dat me redelijk goed af ging. Iedereen op school keek me aan, en ik werd gek. Ik zag er ook de erg niet van in om minder te eten, ik kwam toch alleen maar aan. Ik nam een slokje van mijn flesje water.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 7:55 am

Beck.

Het was pauze. Ik liep langs de truck om wat eten te halen voor mij en Jade. Ik liep daarn naar de tafel waar Jade al zat en zette het eten voor haar. "Alsjeblieft" zei ik met een grijns. Ik drukte een kus op haar wang. Ik ging zitten en begon zelf te eten.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 8:12 am

Jade.

Ik glimlachte klein naar hem. 'Bedankt.' zei ik tegen hem. Ik keek even naar het eten en beet op mijn lip, en prikte er met de vork even in, nam een hapje en keek even naar Cat en Andre die bij ons kwamen zitten. Cat begon direct een verhaal en ik besloot te luisteren, zodat ik een excuus had niet te eten, of in ieder geval uit te stellen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 8:14 am

Beck.

Ik begon te eten en te luisteren naar Jade;s verhaal. Andre kwam ook weer aangelopen en nam plaats naast Cat. Ik zuchtte zachtjes. Het was nog steeds niet goed tussen ons.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 8:23 am

Jade.

Ik roerde wat door mijn eten en prikte wat aan mijn vork, bracht het naar mijn mond en liet het weer zakken om wat te vragen aan Cat, waarna ik weer even door mijn eten roerde. Het was een trucje die ik van vroeger kende, dan leek het alsof je aan het eten was en wat gegeten had omdat het door elkaar lag. Ik keek even vanuit mijn ooghoek naar Andre, we hadden nogsteeds niet gepraat
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 8:25 am

Beck.

Ik at lekker veder van mijn eten en nam een aantal slokken van mijn koffie. Andre vroeg ook wat aan Cat. Andre en ik zaten dan wel bij elkaar, maar we negeerde elkaar gewoon.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune di sep 15, 2015 8:28 am

Jade.

Ik zuchtte diep en dronk mijn water rustig op, nam een paar echte hapjes toen Andre of Cat keek, en was toen wel klaar. Ik had wel echt last van mijn maag als ik at, en volgens internet was dat normaal, maargoed. De bel ging en ik stond op, gooide mijn overgebleven eten weg.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant di sep 15, 2015 8:30 am

Beck.

De bel ging. Ik gooide het afval weg en pakte Jade hand vast. Samen liepen we naar het lokaal waar we naast elkaar gingen zitten. Ik zuchhte diep en pakte mijn boeken. Ik was best moe en wilde eigenlijk gewoon snel naar huis.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune wo sep 16, 2015 3:43 am

Ts paar dagen later..
Jade.

Ik liep door de gang naar mijn kluisje om boeken te wisselen, ik was uitgeput en mijn voeten deden pijn. Nogsteeds at ik slecht, dat kon toch niet zoveel kwaad? Zolang ze nog trapte kon het wel. Ik dacht er eerlijk gezegd niet diep over na. Alsof ik vergat dat ik ook voor haar moest zorgen. Ik was al de hele dag licht in mijn hoofd en een naar gevoel in mijn buik. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 6:35 am

Beck.

Ik liep Jade achterna naar de kluisjes. Ik wisselde mijn boeken om. Sinds een paar dagen had ik werk. Ik had al wel gespaard de hele tijd dat Jade zwanger was, maar nu was ik ook maar echt gaan werken. Ik werkte bij een auto garage van mijn oom en ik kon heel veel uren maken, dus dat betekende veel geld en wat minder Jade zien. Ik moest nu na school ook naar de garage. Ik liep naar Jade toe en grijnsde klein.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 6:41 am

Jade.

Ik keek even naar Beck en grijnsde klein terug, deed mijn kluisje dicht en liep met Beck naar buiten voor de pauze. Ik ging zitten en pakte mijn flesje water, nam een slokje. Als ik honger had, dronk ik water. Simpel genoeg. Avond eten deed ik wel, en crackers s'ochtends. Anders was ik natuurlijk té ongezond bezig. De rest kwam erbij zitten.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 6:46 am

Beck.

We liepen naar buiten en gingen zitten. Eigenlijk had ik al honger. Ik keek Jade aan. "Wat wil je eten?" ik pakte uit mijn rugzak mijn portemonnee alvast.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 6:48 am

Jade.

Ik keek even naar Beck. 'Nu even niks, beetje misselijk.' zei ik. Het was niet echt een leugen, ik was ook echt niet heel lekker. Ik hoopte dat het zo zou wegtrekken. Ik zuchtte even diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 6:53 am

Beck.

Ik knikte. Ik drukte een kus op haar lippen. Ik vind het vervelend dat ze zich zo vaak ziek voelde door de zwangerschap. Ik stond op en hield wat eten en koffie. Ik betaalde en liep terug. Ik begon naast Jade rustig te eten. Ondertussen zat iedereen weer bij ons aan de tafel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 6 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 14 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum