RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 6:58 am

Jade.

Ik zuchtte diep en voelde me nu ik hier zo zat niet bepaald beter. Ik was licht in mijn hoofd, vreselijk. Ik nam nog een slokje van mijn water, misschien ging het dan weg. Ik voelde Andre een paar keer naar me kijken, maar negeerde het maar gewoon. Niks van aantrekken.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 7:00 am

Beck.

Nadat ik wat had gegeten en had gedronken gooide ik het afval weg in de prullenbak. Ik keek Jade aan. "Misschien moet je een pijnstiller nemen?" zei ik zacht. Ik pakte haar hand hvast.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 7:04 am

Jade.

Ik keek even naar hem en schudde mijn hoofd. 'Het gaat prima.' zei ik tegen hem. Dat was wel een leugen. Zwarte vlekjes kwamen voor mijn ogen, maar ik negeerde het, misschien kwam het gewoon door de zon.. De bel ging en ik stond op, pakte mijn tas. Toen ik opstond, wist ik dat het niet goed ging. Ik stond te snel op. De zwarte vlekjes kwamen in een keer met meer tot het helemaal donker werd en ik voelde hoe ik neerviel, maar voor dat ik de grond raakte, ving Andre me nog net op.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 7:06 am

Beck.

Ik fronstr eventjes, het zal wel. Ik stond bij de bel op en liep een paar stappen verder. Ik draaide me om en zag dat Jade viel en Andre haar opving. Shit. Ik schrok me rot. "Jade!" riep ik. Ik knielde bij haar neer en keek hoe Andre Jade in haar armen had. Ugh. Ik keek Jade aan. 'Jade gaat het? Hoor je me?" vroeg ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 7:10 am

Jade.

Mijn hoofd bonkte, jezus he. Ik opende mijn ogen en knipperde even kort, en merkte dat ik in Andre's armen lag. Beck zat erbij. Ik knikte vaag. Andre keek me aan, hartstikke bezorgd. Beck ook. Andre hielp me wat rechterop te zitten maar bleef me ondersteunen en ik probeerde even diep adem te halen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 7:13 am

Beck.

Ik wilde niet dat Andre's armen om Jade waren geslagen, maar het ging nu om Jade.Waarom viel ze opeens neer? Ze zei dat het prima met haar ging. "Jade, wat heb je gegeten vandaag?" vroeg Andre. Ik hielp Jade nu ook ondersteunen. Ik probeerde haar hoofd recht te houden.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 7:16 am

Jade.

Ik keek even naar Andre. 'Cracker.' mompelde ik zacht. 'Dat is niet genoeg..' zei hij en keek even naar Tori en Cat. 'Hebben jullie wat te eten?' vroeg hij. Tori knikte en pakte een muesli reep uit haar tas die Andre aan me gaf. 'Ik heb geen honger.' zei ik zacht. 'Maak dat de kat wijs, Jade..' zei hij en ik zag even hoe hij naar Beck keek. Wat gingen ze doen, me dwingen te eten?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 7:22 am

Beck.

Ze had amper iets gegeten, dat was de reden. Ik keek Andre aan. Ik pakte de muslie reep. Ik haalde er een stukje van af en drukte het zacht tegen haar lippen aan. "Jade, probeer dit kleine stukje" zei ik rustig. Hopelijk ging ze niet moeilijk doen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 7:26 am

Jade.

'Ohmygod, wat ben ik, een kleuter?' zei ik toen hij dat deed. Ik at het kleine stukje maar op want anders lieten ze me toch niet met rust, waarna ik me uit Andre's armen wurmde en opstond, waarna ik bijna weer neerging als Andre me niet direct ondersteunde, waarna ik zuchtte.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do sep 17, 2015 7:28 am

Beck.

"Jade ga zitten" zei ik. Andre en ik zette haar op het bankje. "Je eet deze hele reep op oke?" zei ik tegen haar. Ik gaf haar een ander stukje aan. "Jezus Jade. Je liet me schrikken" zei ik serieus. Ik keek Andre aan. Hij was er opvallend snel bij toen Jade viel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune do sep 17, 2015 7:31 am

Jade.

Ik rolde even mijn ogen maar besloot maar naar hem te luisteren, want dat van net was nogal een onprettig gevoel. Ik at nog een stukje en keek hem even aan. 'Sorry.' mompelde ik vaag. Ik keek even naar Andre, gelukkig had hij me opgevangen.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 20, 2015 4:17 am

Beck.

Ik beet op mijn lip en keek hoe ze de reep op at. "Gaat het weer?" vroeg Andre. Hij begon over haar rug te wrijven. "Ik zag dat je niet lekker was" zei hij. Ik slikte. Ik had niks gemerkt. Had hij iets iets gezien? Ik voelde me een slechte vriend zo.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 20, 2015 4:33 am

Jade.

Ik keek even naar Andre en knikte. 'Ja, bedankt.' zei ik tegen hem en glimlachte klein. Hij glimlachte terug. Daarom keek hij net de hele tijd naar me. Ik vond het nietheel erg, als hij het niet zag was ik gewoon op de grond gevallen..
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 20, 2015 4:44 am

Beck.

"Oke dat is wel weeg genoeg" zei ik. Ik sloeg Andre's arm weg en keek Jade aan. "Waarom had je niks op Jade? Je weet dat dat niet goed is voor de baby, ook niet voor jou" zei ik rustig tegen haar. Ik pakte haar flesje water en gaf die aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 20, 2015 4:49 am

Jade.

Ik keek even vaag naar Beck toen hij Andre's arm wegsloeg en pakte toen het flesje water aan en nam een klein slokje. Ugh. 'Het gaat prima.' zei ik, de vraag ontwijkend.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 20, 2015 4:53 am

Beck.

"Jade kom op" zei ik. Ik beet op mijn lip. Ik keek Andre aan die Jade aan keek. "We gaan hier over praten oke?" zei ik tegen haar. Ik vond haar antwoord niet goed genoeg. Ik haalde aan hand door mijn haar en zuchtte diep.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 20, 2015 4:57 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. 'Thuis.' zei ik tegen hem en keek weer van hem weg. Ik had nu geen zin in dat gezeik en ik wou al helemaal geen aandacht trekken op mezelf nu.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 20, 2015 5:02 am

Beck.

Ik knikte. "Ja oke" zei ik. Ik zuchtte zachtjes. Ze was flauwgevallen omdat ze niet gegeten had. Al een paar dagen niet waarschijnlijk. "Ik neem je mee naar huis. Ik denk dat het niet goed is om hier op school te blijven" zei ik. Andre keek mij aan en knikte. "Ik ben het eens met Beck" zei hij. ik rolde mijn ogen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 20, 2015 5:07 am

Jade.

Ik rolde met mijn ogen. Serieus dit? Ik was geen kleuter meer. 'Wat jij wil.' zei ik maar en beet op mijn lip. Ik stond op, rustiger dan net zodat ik niet weer plat ging.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 20, 2015 5:11 am

Beck.

Ik pakte mijn tas en die van Jade van de grond. Ik sloeg mijn arm om Jade heen om zeker te zijn dat ze niet weer ging vallen. Ik keek Andre aan en de rest van onze vrienden. "Ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat" zei ik. Ze knikte en ik liep met Jade naar de parkeerplaats.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune zo sep 20, 2015 5:20 am

Jade.

Ik zuchtte diep en stapte in Beck's auto, leunde met mijn hoofd tegen het koele raam aan. Ik was moe en geïrriteerd. Waarom moest ik nou weer verdomme flauwvallen?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant zo sep 20, 2015 5:23 am

Beck.

Ik stapte in de auto en deed mijn gordel om. Ik keek eventjes naar Jade. Hopelijk voelde ze zich een beetje oke. Ik begon te rijden. "Wil je naar huis of naar de rv?" vroeg ik aan haar.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma sep 21, 2015 5:16 am

Jade.

Ik haalde m'n schouders op. 'Doe maar rv.' zei ik rustig en frunnikte was aan mijn nagels. Ik had helemaal geen zin om erover te praten, eigenlijk. Maar Beck kennende liet hij dit niet los.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant ma sep 21, 2015 6:51 am

Beck.

Ik knikte en begon naar de rv te rijden. Eenmaal daar stapte ik uit en liep ik naar de kant van Jade. Ik wist niet hoe ze zich voelde dus hielp ik haar met naar binnen lopen. Ik baalde er zo van, het kon gewoon niet lang goed gaan met Jade.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  nogitsune ma sep 21, 2015 6:56 am

Jade.

Ik liet Beck me maar helpen met uitstappen en liep de rv binnen. Ugh, oke. Ik trapte mijn schoenen uit en zocht een van mijn joggingbroeken op, aangezien die veel comfortabeler zaten dan mijn normale broeken nu. Ik wou zo lang mogelijk dat gesprek uit stellen. Ik wisselende mijn broeken om en zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 7 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 14 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum