RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 6 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 12:43 am

Beck.

Ik haalde een hand door mijn haar heen en keek naar hoe ze ging zitten. Alsjeblief ga niet huilen, dacht ik alleen maar. "Wat hij doet is illegaal. Als je hem aangeeft bij de politie dan wordt hij opgepakt. Als je hem niet aangeeft kan je het toch gewoon uitmaken? Het enigste is dat hij je waarschijnlijk zal gaan stalken of bedreigen. Dat doen zulke jongens nu eenmaal. Dus mij lijkt het best een makkelijke keus eigenlijk" zei ik.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 12:49 am

Jade.

"Ik kan niet ineens stoppen met alles. Die drugshandel.. daar zitten zoveel mensen achter, als ik stop.. straks komen ze achter me aan? En bewijs? Ik heb geen bewijs dat het van hem moet." zei ik en keek hem weer aan.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 12:54 am

Beck.

Ik haalde mijn schouders op. "Ik weet ook niet wat je moet doen. Het allerbeste is om ergens anders te gaan wonen. Ik een andere stad, waar niemand ken kent en waar niemand je gaat zoeken alleen gaat dat het nooit worden natuurlijk want je woont bij je ouders en je moet naar school" zei ik. Ik wist het eerlijke gezegd ook niet. Mijn moeder heeft het nooit kunnen oplossen, wilde het nooit oplossen. "Als je naar de politie gaat dan kunnen hun die hele bende opsporen. Ze komen allemaal achter de tralies" zei ik.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 1:02 am

Jade.

Ik schudde mijn hoofd. "Ik ga hier niet weg, in ieder geval." zei ik. Ik beet op mijn lip, ik durfde ook niet naar de politie want straks moest ik ook de cel in voor drugs verkopen, maar hoe ging hij reageren als ik het gewoon uitmaakte?
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 1:07 am

Beck.

"Nee dat snap ik" zei ik. Ik ging eventjes terug naast Jade zitten en ik keek haar aan. "Denk je dat ie je met rust laat als je het uitmaak?" Vroeg ik rustig. Tuurlijk ging hij dat nooit doen. Hij had haar hard nodig.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 1:13 am

Jade.

Ik haalde mijn schouders op. "Waarschijnlijk niet." zei ik. Ik keek even hoe Beck naast me kwam zitten en zuchtte. Dit was echt een kut situatie waar ik in zit, fuck. Maar ergens wou ik het niet eens uitmaken, maar ook weer wel. Ugh.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 1:16 am

Beck.

Ik wist niet meer zo goed wat ik allemaal moest zeggen. Ze voelde zich hardstikke kut natuurlijk en daar kon ik niks aan veranderen nu. "Ik vind het echt kut voor je. Ik zou willen dat ik kon helpen, maar ik heb ook geen idee hoe" zei ik eerlijk
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 1:21 am

Jade.

Ik knikte en keek weer naar beneden. "Ik ga er wel even over nadenken." Zei ik. Het was me allemaal zoveel in een keer, ik had echt even de tijd nodig. Ik keek weer op naar Beck. "Maar bedankt." Zei ik tegen hem en glimlachte klein.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 1:25 am

Beck.

"Je hoeft me niet te bedanken" zei ik rustig. Ik beet even op mijn lip. Nu was het ongemakkelijk. "Als er iets is dan moet je me maar bellen" zei ik. Ik stond op en deed mijn jas dicht. "En probeer een beetje uit z'n buurt te blijven" zei ik zacht.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 1:29 am

Jade

Ik knikte. "Ik zal het proberen." Zei ik tegen hem en glimlachte klein. Beck was zelf ook een groot mysterie, pff. "Zie je na het weekend." Zei ik tegen hem.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 1:32 am

Beck.

Ik knikte. "Oke, tot maandag" zei ik. Ik liep vervolgens naar de deur en liep naar buiten. Ik ging in de auto zitten en stak meteen een sigaret op. Shit man. Ik had nog nooit iemand verteld over m'n moeder. Als ze me maar niet ging oplopen nu ze dit van me wist. Ik reed snel weg naar mijn rv toe.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 3:26 am

TS
Jade

Fuck, fuck, fuck. Ik zat op de stoep ergens buiten de stad, en mijn hele lichaam deed pijn. Ik had besloten het uit te maken met Tony, en natuurlijk vond hij dat niet leuk, dus besloot hij me maar in elkaar te slaan. Ik had me nog geprobeerd te verdedigen, maar Tony is groter en sterker, maar uiteindelijk stopte hij en ben ik weggerend, en nu zat ik hier. Met een bloedneus en bont en blauw. Ik trilde en huilde en had geen idee wat ik moest doen, ik kon niet naar huis, want mijn ouders waren er en als ik zo naar binnen liep.. Ik pakte mijn mobiel en scrolde door mijn contactlijst. Het enige wat ik kon doen was Beck bellen, die wist wat er aan de hand was. Trillend belde ik Beck op. Hopen dat hij thuis was..
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 3:57 am

Beck.

Het was avond en ik had besloten om toch nog wat te gaan drinken in de stad. Ik zat achteraan bij de bar een biertje te drinken. Ik keek gewoon altijd een beetje naar mensen. Ook wat mannen die hier zaten kende mij via m'n broer, ik zat dus niet altijd alleen. Ik voelde opeens mijn mobiel trillen. Ik pakte hem uit mijn broekzak en zag dat Jade belde. Ik fronste eventjes. Het zal wel belagerijk zijn, anders zou ze me niet bellen. Ik nam op. "Hee met Beck.." zei ik rustig.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 4:01 am

Jade.

Opgelucht haalde ik adem toen ik Beck's stem hoorde. "Beck? Sorry dat ik bel - Ik...ik heb je nodig." zei ik zacht. "Tony - Tony heeft me in elkaar geslagen." zei ik zacht en veegde wat tranen weg. "Ik weet niet wat ik moet doen." Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 4:20 am

Beck.

Ik ging meteen overeind zitten toen ik Jade's trillende stem hoorde. Godver, wat een vreselijke eikel was die Tony. "Waar ben je? Ik kom je ophalen" zei ik. Ik legde geld weg bij mijn drankje en liep meteen de bar uit, terwijl ik Jade nog aan de telefoon had.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 4:24 am

Jade

Ik keek even rond opzoek naar een straatnaambord en gaf hem door aan Beck. Ik voelde me echt vreselijk, en alles deed pijn. Ik hoopte dat Beck snel hier kon zijn, ik had geen idee waar hij überhaupt was, maar ik was bang dat Tony zo achter me aan kwam.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 4:29 am

Beck.

"Oke, tot zo. Eventjes volhouden" zei ik rustig. Ik stapte in de auto en begon te rijden naar de straat. Gelukkig kende ik die toevallig. Ik was kwaad. Ik vond het vreselijk dat dit soort dingen bleven gebeuren. Ik kwam aan in de straat en zag Jade ergens zitten. Ik zette de auto stil en liep naar haar toe. Ik zag meteen haar bloedneus en beurse plekken op haar gezicht. Ze was aan het huilen en het was zwart onder haar ogen. Ik knielde voor haar neer en keek haar aan. "Hee, hoe erg is het? Kan je lopen naar de auto?" Vroeg ik serieus. Ik had geen idee wat hij had gedaan bij haat natuurlijk.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 4:36 am

Jade.

Ik keek Beck aan. God, ik zag er vast vreselijk uit. "Weet ik niet, ik zit hier al een tijdje." zei ik zacht. Ik was nog steeds erg aan het trillen. Ik had niet verwacht dat Tony zoiets zou doen, niet zo erg. Ik wou hier echt weg. Ik stond langzaam op en voelde de doffe pijn vooral in mijn gezicht, armen en buik. "Ik denk wel dat dit gaat." zei ik zacht.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 5:08 am

Beck.

Ik keek hoe ze ging staan. "Kom dan breng ik je naar huis" zei ik. Ik sloeg mijn arm om haar middel heen, zodat ze niet al haar kracht hoefde te gebruiken en ze op me kon leunen. Ik begon rustig met haar naar de auto toe te lopen.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 5:13 am

Jade.

"Ik kan niet naar huis. Mijn ouders zijn thuis en als ze me zo zien.. Dat kan niet." zei ik terwijl ik naar de auto liep en instapte. Ik was in ieder geval al blij dat ik veilig nu was, weg van Tony.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 5:18 am

Beck.

Ik ging na Jade zelf ook instappen en ik keek naar haar. Shit, ze zag er echt slecht uit zo. Ze was mooi, maar nu zag je alleen maar blauwe, rode plekken en bloed. Ik pakte een zakdoek en gaf die aan haar voor het bloed. "Oke..dan...uuh.. Als je wilt kan je met mij mee en anders bellen we toch Cat ofzo?" Stelde ik voor. Ik voelde me ongemakkelijk. Ik nam geen meisjes mee naar huis, ookal was dit wel een andere situatie.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 5:25 am

Jade.

Ik pakte de zakdoek aan en veegde het bloed weg. "Cat weet van niks, ik wil haar hier echt niet mee belasten. Jij bent de enige die dit weet" zei ik zacht. "Ik ga wel met jou mee als dat goed is." zei ik. Ik keek even in de zijspiegel naar mijn gezicht. Fuck, ik zag er echt niet uit. Tony had zich niet ingehouden. Ik beet op mijn lip.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 5:29 am

Beck.

Ik knikte. "Oke, dan gaan we naar mij toe" zei ik rustig. Zomaar opeens lag mijn hand op haar schouder. "Adem maar gewoon goed in en uit" zei ik zacht. Ik greep daarna mijn stuur vast en reed naar de rv toe. Ik was benieuwd wat ze ervan vond dat ik in een camper woonde. Straks dacht ze nog dat ik een zwerver was
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune zo mei 14, 2017 5:35 am

Jade.

Ik keek even naar zijn hand en ontspande. Ik lette daarna op de weg. Ik had geen idee waar Beck woonde, ik was er ook nog nooit geweest. Ik verwachtte dat hij gewoon op kamers woonde, of een kleine studio had ofzo. Toen we aankwamen en er alleen een rv stond, trok ik mijn wenkbrauw op. Wat was dit dan weer? Even dacht ik dat dit een grote grap was, want het leek echt een grote, aftandse rv. "Uh, je woont in een camper?" vroeg ik en keek hem even aan.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant zo mei 14, 2017 5:39 am

Beck.

Ik stapte uit de auto en keek naar Jade voor haar reactie. Oke, ze vond het belachelijk. Gelukkig was ze m'n vriendin niet, dus ik moest me er maar niks van aantrekken. "Ja sorry Jade, niet iedereen woont in een huis zoals jij" zei ik droog. Ik pakte de sleutel en liep daarna de rv binnen. Ik pakte meteen uit de vriezer een icepack en gaf die aan haar.
Verdant
Verdant

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen