RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orpg, Beck en Jade

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Orpg, Beck en Jade - Pagina 5 Empty Re: Orpg, Beck en Jade

Bericht  Verdant do jul 09, 2015 1:06 am

Beck.

Ik knikte, "Goedzo, met mij ook" ze ik ik rustig. Ik grijnsde klein naar haar, Ik wilde dit echt wel weer gaan proberen met haar, want ik vond haar gewoon hardstikke leuk.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nogitsune do jul 09, 2015 1:09 am

Jade.

'Mooi.' zei ik rustig. 'Zullen we naar het lokaal?' vroeg Cat en ik knikte. 'Prima.' zei ik en liep met hun naar het lokaal. Ik voelde hoe iemand, toen ik langsliep, me kort aanraakte. Ik keek even over mijn schouder en zag Dave naar me knipogen. Ugh. Serieus? Nadat Beck hem heeft geslagen? Ik rolde met mijn ogen en liep door naar het lokaal en ging zitten.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant do jul 09, 2015 1:16 am

Beck.

We liepen naar het lokaal toe. We zaten zoals altijd op dezelfde plek met de gang. Ik ging naast Jade zitten, misschien zou het dan niet meer zo ongemakkelijk zijn tussen ons. Ik pakte mijn spullen voor me en keek naar de leraar die zijn uitleg begon.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune do jul 09, 2015 1:22 am

Jade.

Het was fijn dat hij naast me ging zitten, dat was een goed teken. Ik legde mijn spullen op tafel en zuchtte zacht. Ik was maar wat in mijn schrift aan het tekenen uit verveling. Het voelde nu zo normaal, maar ik wist heus wel dat Beck me nog niet vergeven had.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant do jul 09, 2015 1:28 am

Beck.

De bel ging wat later, het was pauze. Ik ging eerst eventjes naar mijn kluisje en wachtte daarna op Jade. Samen liepen we naar buiten en gingen we aan tafel zitten bij de rest.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune do jul 09, 2015 1:31 am

Jade.

Ik ging naast Beck zitten aan tafel en ik merkte dat iedereen blij was om te zien dat we weer normaal omgingen met elkaar. Zelfs Tori. Fijn man. Ik keek een beetje verveeld rond tot ik oogcontact had met hem. Serieus, stalkte hij me? Dave grijnsde naar me. Ik rolde mijn ogen en keek weer weg. Irritante kleuter.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant do jul 09, 2015 1:34 am

Beck.

Ik begon langzaam te eten. Ik keek eventjes naar Jade die een beetje raar deed. "Alles oke?" vroeg ik rustig. Ik wachtte eventjes op antwoord, ondertussen nam ik een slokje van mijn koffie.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune do jul 09, 2015 1:37 am

Jade.

Ik keek naar Beck. 'Ja.' zei ik rustig. Ik kon moeilijk vertellen dat de jongen waarmee ik naar bed ben geweest de hele tijd zat te kijken en mijn aandacht wou. Ik nam een slok van mijn koffie en zuchtte diep. Ik luisterde half naar Cat's verhaal terwijl ik me nogsteeds wat naar voelde over die Dave. Als hij doorging, moest ik er wat aan doen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant do jul 09, 2015 1:45 am

Beck.
erhaa
Ik knikte even na Jade's antwoord. Daarna luistere ik een beetje naar het verhaal van Cat, maar mijn gedachten zaten toch wel ergens anders. Misschien was het goed om na school eventjes te praten met Jade, of misschien dat ze na school gewoon met me mee ging. Het was moeilijk, maar misschien hielp het wel gewoon.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune do jul 09, 2015 1:49 am

Jade.

Na de pauze liepen we naar de les toe. Ik zuchtte diep. Ik had totaal geen zin meer in deze hele dag, maarja. We gingen op onze gebruikelijke plek in het lokaal zitten en ik legde mijn boeken op tafel.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant do jul 09, 2015 2:02 am

Beck.

De volgende les begon gewoon weer. In het lokaal ging ik weer naast Jade zitten, pakte mijn spullen en begon maar wat huiswerk te maken. Ik had toch niks anders toe doen in deze saaie les.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune do jul 09, 2015 2:15 am

Paar dagen later
Jade.

De pauze was net begonnen en ik liep uit het lokaal richting buiten. Het ging al wat beter met mij en Beck en we waren al wat beter aan het praten dan paar dagen terug. Voorruitgang. Wat een nadeel was, was dat Dave me nogsteeds stalkte. Het begon met alleen hier en daar dom grijnzen en knipogen, maar als ik door de gang liep raakte hij me ineens aan, en hij had zelfs mijn nummer van iemand gekregen. Ugh, ik werd gek. Snapte hij dan niet dat ik hem haatte?

nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di jul 14, 2015 10:25 am

Beck.

De bel was net gegaan en iedereen liep de hal in. Ik en Jade liepen samen. Het ging steeds wat beter tussen ons gelukkig. Ik twijfelde niet meer zo erg over ons en ik had het haar redelijk vergeven. Ik hield van haar en ik wilde weer volop gaan voor onze relatie. Ik liep naar mijn kluisje en pakte de boeken voor de les na de pauze. Ik liep daarna met Jade samen naar buiten waar we pauze hielden. Ik ging zitten en zuchtte diep. Die Dave waarmee Jade naar bed was gegaan had ik nog wel een paar keer gezien, maar ik negeerde hem maar. Ik wilde hem wel iets doen, maar dat was het niet waard.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di jul 14, 2015 10:30 am

Jade

Ik ging met Beck naar buiten toe en ging aan onze gebruikelijke tafel zitten. Ik zuchtte diep en nam een slokje van mijn koffie. Ik keek op en zag Dave verderop bij de deur staan, ugh,hoe hij naar me keek.. Hij liep naar binnen. 'Zo terug' zei ik vlug tegen Beck en stond op, volgde Dave en pakte zijn arm ruw vast en trok hem het concierge hokje in. 'Moet je goed luisteren. Jij en ik, we worden niks. Ik wil dat je optyft en mij met rust laat.' Zei ik tegen hem. Misschien begreep hij het nu ik het luid en duidelijk zei.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant di jul 14, 2015 10:42 am

Beck.

Ik knikte naar Jade toen ze zei dat ze eventjes weg moest. Ik keek terug naar de tafel en nam een paar flinke slokken van mijn koffie. Ik haalde verveeld een hand door mijn haar heen. Wat zou Jade doen zijn? Dacht ik. Het zal wel. Ik keek naar de mobiel van Jade die op de tafel lag en opeens oplichte. Ze werd gebeld door haar moeder. Haar moeder belde haar nooit, ze had nauwlijks contact met haar moeder. Jade moest dit echt eventjes opnemen eigenlijk.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune di jul 14, 2015 10:47 am

Jade.

Hij keek me even verbaasd aan en ging toen lachen. 'Grapje zeker? Dat jij en Beck nog bij elkaar zijn, wat heb je ervoor gedaan?' Zei hij met een grijns op zijn gezicht. 'Waarom ben jij zo oerdom en ga je maar door? Het was een nacht en je hebt technisch gezien gebruik van me gemaakt aangezien ik stomdronken was!' Zei ik woedend. Ugh, dit ging nergens heen. Ik draaide me om naar de deur, maar hij pakte mijn pols en duwde me ruw tegen de muur voordat hij zijn lippen op de mijne drukte voor ik ook maar iets kon doen.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo jul 15, 2015 5:08 am

Beck.

Ik pakte Jade haar mobiel op. Ik keek de rest van m'n vrienden aan. "Ik ben eventjes naar Jade" zei ik. Ik stond op en liep naar binnen. Ik keek eventjes rond maar ik zag haar niet. Sinjing liep naar me toe. "Zoek je Jade?" Vroeg hij. Ik knikte. "Heb je haar gezien?" Vroeg ik. "Jaa, ze liep de conciërge kast in met een jongen" zei hij. Ik fronste eventjes, met een jongen? Ik liep heel snel naar dat kamertje goe en trok de deur open. Ik zag Jade en Dave en ze waren aan het zoenen. Wtf. "What the fack Jade!" Zei ik kwaad. Ze flikte me het weer. Ik trok kwaad Dave van Jade af. "Jij hebt zo'n probleem" zei ik kwaad. Verdomme, waarom? Ik voelde me echt gekwest.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo jul 15, 2015 5:13 am

Jade.

Het ging allemaal veel te snel en ik had niet eens de tijd om ergens op te reageren. Zelfs voor ik hem van me af kon duwen, was Beck me al voor. Ik trok lijkbleek weg. Fuck. 'Beck, hij - hij zoende mij.' zei ik. Verdomme. Natuurlijk ging hij me niet geloven. Godver. Waarom was ik ook zo fucking stom geweest om met die eikel te praten? Ik keek Beck aan. Fuck.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo jul 15, 2015 5:20 am

Beck.

Ik hoorde Jade zeggen dat hij haar zoende, ja makelijj gezegd. Toen hun naar bed waren gegaan, was het ook njet haar schuld. Ik was zo kwaad. Ik probeerde me in te houden, maar het lukte niet. Ik duwde hem hard tegen de kast en gaf hem een Laar harde klappen in z'n gezicht. Ik stopte snel de mobiel van jade in m'n broekzak, zodat mijn handen vrij waren. "Jij moet echt van iemand anders z'n vriendin afblijven idioot" riep ik in z'n gezicht. Hij begon zich te verdedigen en bij kon nu okk klappen terug verwachten.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo jul 15, 2015 5:25 am

Jade.

Beck viel hem aan, en ik hield hem in eerste instantie niet tegen. Deze keer was het anders. Dave verdiende het nog meer dan de vorige keer. Fuck. Ik wist niet wat ik moest doen, maar ik wist wel dat ik inmiddels Beck en Dave moest stoppen. Ik probeerde ze van elkaar af te trekken, maar natuurlijk waren ze sterker. 'Beck, kom op - voor een leraar komt..' zei ik en trok aan zijn arm. Ik was bang, want dit keer ging hij het me zeker niet vergeven..
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo jul 15, 2015 5:33 am

Beck.

Jade probeerde ons te stoppen. Ik sloeg haar arm weg, maar perongeluk gaf ik haar een elleboog tegen haar gezicht. Shit. Hopelijk deed het geen pijn. Ik liet Dave los en hij mij en ik liep daarna snel weg. Verdomme, verdomme. Ik liep naar buiten. De rest van de gang keek me ernstig aan. "Beck! Wat is er gebeurd?" Vroeg Tori. "Je neus bloedt" zei Andre. Shit, dat had ik niet eens in de gaten. Ik legde Jade's mobiel op tafel, lakte mijn rugzak en liep de parkeerplaats op. Ik was wel even klaar met school. Ik stapte mijn auto in en sloeg hard op m'n stuur. Verdomme. Tranen stonden in m'n ogen. Verdomme Jade.
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo jul 15, 2015 5:40 am

Jade.

'Au, fuck.' ik liet ze los en zette vlug paar stappen naar achter. Fuck, fuck. Ik raakte mijn jukbeen aan, want pijn deed, fuck. Ik keek naar Dave. 'Heb je nu je zin? Godverdomme.' ik trapte hard tegen een vuilnisbak aan. Ik draaide me om en liep het concierge hokje uit, gooide keihard de deur achter me dicht en rende naar buiten. Ik zag iedereen verbaasd staan kijken. 'Waar is Beck?' vroeg ik. 'Jade - wat is er gebeurd?' vroeg Andre. 'Waar is Beck?' vroeg ik nogmaals, nu feller. 'Hij stapte in zijn auto..' zei Tori en ik rende zo snel als ik kon naar de parkeerplaats. Ik zag zijn auto staan en trok de passagiersdeur open. Ik keek hem aan. 'Beck..' zei ik zacht. Godverdomme.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo jul 15, 2015 5:46 am

Beck.

Kut zooi, kut zooi" zei Ik tegen mezelf. Ik was nog niet in staat om te rijden en toen hoorde ik Jade opeens. Kut. Ik keek haar aan. "Jade ga alsjeblieft weg" zei ik. Ik haalde gestrest en hand door mijn haar heen. Er liep een traan over m'n wang. Ik had pijn, was boos en emotioneel. Ik kon het niet stoppen, maar Jade mocht het niet zien. Verdomme. Ik slikte en veegde de tranen weg. Ik keek haar eventjes aan. Haar wang was helemaal rood door mij
Verdant
Verdant

Bericht  nogitsune wo jul 15, 2015 5:50 am

Jade.

Ik slikte. 'Beck.. ik zoende hem niet. Ik wilde het niet.' zei ik en keek hem aan. Hij huilde. Godverdomme. Zijn neus bloedde ook nogsteeds. Ik merkte dat mijn handen aan het trillen waren. Dit was mijn fout. 'Ik wou alleen maar met hem praten, hem duidelijk maken dat - dat ik hem haatte zodat hij eindelijk is zou stoppen en hij zoende me ineens..' zei ik tegen hem. Ik pakte zijn hand vast.
nogitsune
nogitsune

Bericht  Verdant wo jul 15, 2015 5:56 am

Beck.

Verdomme, waarom was alles zo moeilijk. Ik keek naar onze handen. Ik hield zo veel van haar he, verdomme en daarom was dit allemaal zo moeilijk. "Ik wil je zo graag geloven Jade, maar ik kan het niet meer. Ik heb het zo hard geprobeerd om je weer te vertrouwen en nu heb je het toch echt verpest. Sorry" zei ik. Ik trok langzaam mijn hand weg en veegde mijn tranen weer weg. Daarna veegde ik met mouw langs mijn bloedneus. "Ik ga naar huis" zei ik.
Verdant
Verdant

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen