RPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

orpg beck & jade

2 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune za jun 24, 2017 9:27 am

Jade.

Ik grijnsde klein naar hem. Hij was lief. "Altijd." zei ik tegen hem en glimlachte klein terug. Ik stond op en tilde Liz voorzichtig weer op. "Ik leg haar in bed en dan ga ik ook weer slapen.. Ga je mee?" vroeg ik. Het was immers nu half 3 s'nachts en ik was uitgeput van paar keer op een nacht naar Liz toe gaan, dus ik wou echt graag mijn bed weer in.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant za jun 24, 2017 9:30 am

Beck.

Ik knikte. "Ja ik kom ook slapen" zei ik. Ik stond op en keek naar Jade met Liz in haar armen. "Laat mij haar dan in bed leggen" zei ik. Zo kreeg ik ook niet de kans. Ik stak mijn handen uit naar Liz.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune za jun 24, 2017 9:33 am

Jade.

Ik knikte. Het was allemaal al zo ingesteld op de automatisch piloot. Ik gaf haar voorzichtig aan Beck en glimlachte klein. Ze was al een beetje terug in slaap aan het vallen, wat haar alleen maar schattiger maakte. We liepen de trap op. Ik liep alvast naar mijn kamer en viel weer terug op bed. Ik zuchtte diep.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant za jun 24, 2017 9:38 am

Beck.

Ik pakte Liz beet in mijn armen. Ze was alweer half in slaap gevallen. Ze was nog steeds zo klein. Zo lief. Ik liep achter Jadr aan de trap op. Ik liep Liz haar kamertje binnen. Ik drukte een kus op haar hoofdje. Ik legde haar daarna in haar bedje en legde de dekens over haar. Ik keek nog eventjes. Ze was zo mooi. "Slaap zacht Lizzie" zei ik zachtjes. Ik drukte het licht uit en liep naar Jade's slaapkamer. Ze lag al in bed. Ik deed mijn shirt en broek uit. Ik kroop daarna naast Jade onder de dekens.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune za jun 24, 2017 9:41 am

Jade.

Ik keek even naar Beck toen hij erbij kwam liggen en kroop zacht tegen zijn warme lichaam aan en zuchtte nu tevreden. "Mhh, slaap lekker." zei ik en sloot mijn ogen. Hopelijk ging vanaf nu gewoon alles steeds beter met ons.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant za jun 24, 2017 9:46 am

Beck.

Ik sloeg mijn arm om Jade's middel heen. Ik drukte haar zacht tegen me aan. "Slaap lekker" zei ik zacht. Ik drukte nog een laatste kus op haar hoofd voor ik mijn ogen dicht deed en in slaap viel.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 26, 2017 8:52 am

Jade.

Het was de eerste dag dat ik sinds ik Liz had alleen naar buiten ging. Ik vond het best spannend, zonder haar. Maar Beck was bij haar, en dat gaf me wel een gerust gevoel. Ik was even met Cat de stad in geweest om wat te drinken en ging daarna nog even snel alleen boodschappen halen, want we gingen best snel door de spullen heen. Terwijl ik richting de supermarkt liep met een tussendoorweggetje belde ik Beck op. "Hey, ik loop nu richting de supermarkt, wat hadden we allemaal nodig?" vroeg ik toen ik zijn stem hoorde.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 26, 2017 9:00 am

Beck.

Ik lag met Liz bij ons op bed. Ze was een beetje een het brabbelen en met mijn vingers aan het spelen. Ik genoot van haar. Ze was lief, onschuldig en ze straalde puur liefde uit. Ik hoorde mijn mobiel. Jade. Ik nam op. "Hee...Umh de luiers zijn op, de babay doekjes ook bijna. Verder nog wat eten voor vandaag. Verder zou ik het niet weten. Was het leuk met Cat?" Vroeg ik. Ik keek ondertussen naar Liz die me nieuwsgierig zat aan te staren.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 26, 2017 9:06 am

Jade.

"Right, dan zal ik die zo halen." zei ik en liep rustig verder terwijl ik met hem belde. "Ja, was wel gezellig. Ze wou overmorgen een filmavond bij Tori thuis doen." zei ik. "Met iedereen, dus misschien dat mam op Liz wil passen en we samen kunnen?" vroeg ik rustig terwijl ik afsloeg. "Ze had het er ook nog over dat -" ineens voelde ik hoe iemand van achter me vastpakte en iets tegen mijn mond aandrukte. Ik liet mijn mobiel op de grond vallen en probeerde uit alle macht los te komen, maar voelde al snel hoe ik duizelig werd en wegzakte door wat er tegen mijn mond werd aangedrukt.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 26, 2017 9:20 am

Beck.

Ik luisterde naar Jade die aan het vertellen was over een filmavontuur bij Tori. Toen opeens hoorde ik een vaag hard geluid, alsof haar mobiel op de grond viel. Ik fronste. "Jade?...Jade? Ben je daar nog?" Vroeg ik. Ik checkte mijn scherm. Had ze nu echt zo maar haar mobiel laten kapot vallen?
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 26, 2017 9:27 am

Jade.

Toen ik bijkwam lag ik op een ijskoude betonnen vloer. Ik opende mijn ogen en had enorme hoofdpijn. What the fuck was er gebeurd? Ik keek rond en had geen idee waar ik was. Het leek op een kelder, er was geen raam te bekennen en het er best koud. Er stond niet veel, een matras, een bank die van de stort leek te zijn gekomen en een tafel. Ik wou opstaan en merkte nu dat mijn handen op mijn rug waren vastgebonden. Direct voelde ik paniek opkomen. Ohmygod. Dit was niet echt aan het gebeuren. Ik liep voorzichtig de trap op naar de deur en probeerde hem met mijn elleboog open te maken, maar hij zat op slot. Ik bonkte er tegen haar. "Hey! Doe de deur open!" riep ik. Ik trilde. Wat was er allemaal aan de hand? "Help!" Riep ik. Fuck fuck fuck.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 26, 2017 9:36 am

Beck.

Ik nam aan dat Jadr haar mobiel had kapot laten vallen. Maar na anderhalf uur was ze nog niet thuis. Ik werd nu onrustig. Er waten nog steeds mannen op straat die Jade kende en iets van haar wilde. Ik had ondertussen geprobeerd Jade te bellen, maar haar mobiel was echt kapot. Ik besloot maar om zelf naar de supermarkt te rijden en kijken waar ze zou zijn.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 26, 2017 9:43 am

Jade.

Ik was nu echt in paniek. Ik liep rondjes door de ruimte in de hoop met een plan te komen, maar die was er gewoon niet. Het leek eeuwen te duren voor ik geluid hoorde. Iemand haalde het slot eraf. Ik hield mijn adem in. Straks was het Tony? Of een van zijn vrienden? Fuck. De deur ging open en er kwam iemand van de trap af. Ik voelde me compleet machteloos, ik kon niks. De man kwam dichterbij en ik zag nu dat het niet Tony was, maar Beck's vader. Direct deinsde ik achteruit. Neeneenee. Hij zat in de cel, Beck had verteld dat hij was opgepakt. "Blijf uit mijn buurt!" zei ik en liep verder naar achter. "Jade West. Dat is lang geleden." zei hij. Ik liep met mijn rug tegen de muur aan en kon gewoon geen kant meer op toen hij alsmaar dichterbij kwam. "Wat wil je van me? Geld? Ik heb geld - laat me alsjeblieft gaan." zei ik. Hij liet zijn vingers langs mijn wang glijden en ik voelde me misselijk worden. "Ik hoef geen geld." zei hij. "Ik wil jou. Want vanaf het moment dat jij in Beck's leven kwam, heb je hem verpest." zei hij. Ik was nog nooit van mijn leven zo bang geweest.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant ma jun 26, 2017 10:00 am

Beck.

Ik zette Liz in het auto stoeltje. Ik moest haar meenemen want Jade's moeder was er niet. Ik reed daarna naar de stad toe. Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats. Ik tilde Liz uit het stoeltje en zette haar in de kinderwagen die ik had meegenomen. Hier zette Jade altijd haar auto. Ik liep over de parkeerplaats heen. Na even zoeken zag ik haar auto staan, maar geen Jade te bekennen.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune ma jun 26, 2017 10:09 am

Jade.

Ik keek even naar de trap waar de deur nogsteeds open stond. Als ik erheen rende, kon ik dat makkelijk halen. "Ik heb Beck niet verpest, dat heb jij gedaan." zei ik en spuugde in zijn gezicht. Ik rende langs hem heen de trap op, maar kwam nooit op de bovenste tree voordat hij me bij mijn enkel pakte en ik hard voorover viel. Hij sleurde me van de trap en en duwde me hard tegen de muur, waardoor ik op de grond zakte. Hij kwam naar me toe en schopte me hard in mijn maag. "Je bent echt fucking waardeloos Jade. Je zult wel zien dat Beck echt geen flikker om je geeft, of om die dochter van je. En ja, ik weet dat je een kind hebt. Mensen zoals jij en Beck zouden zich niet eens mogen voortplanten." zei hij en gaf me nog een trap voordat hij weer de trap op liep en de deur achter zich op slot deed. Ik voelde tranen in mijn ogen opkomen nu ik zo op de grond lag. Ik trilde. Beck kwam wel. Hij was me vast wel al aan het zoeken. Beck liet me niet achter. Ik was doodsbang en had een heel naar gevoel. Mijn buik deed enorme pijn. Ik voelde even in mijn broekzakken zover als dat kon, en had mijn mobiel niet. Ik had geen een van mijn spullen die ik meehad naar de stad. Fuck, die lagen natuurlijk nog waar hij me meenam.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant wo jun 28, 2017 2:32 am

Beck.

Ik begon nu een beetje gestresst te raken eigenlijk. Ik liep met de kinderwagen de route naar de supermarkt waar Jade altijd boodschappen ging halen. Ik keek goed om me heen, maar ik zag Jade niet. Liz begon dan ook nog eens heel hard te huilen opeens. Ik keek op mijn horloge. Het was ook tijd dat ze altijd borstvoeding kreeg van Jade. Ik had nu ook geen flesje bij. Ik probeerde Liz wat af te leiden met wat knuffeltjes, maar het werkte niet helemaal.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune wo jun 28, 2017 2:38 am

Jade.

Ik moest hier echt weg zien te komen. Ik moest naar Liz en naar Beck.. Beck wist niet eens dat zijn pa vrij was. Straks dacht hij nog dat ik weggelopen was ofzo. Fuck. Ik keek nog een keer rond, het was echt een piepkleine kelder en er was gewoonweg geen uitgang behalve de deur.. die op slot zat. Ik voelde mijn hart in mijn keel kloppen. Ik ging hier toch nooit wegkomen zo?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant wo jun 28, 2017 2:45 am

Beck.

In de supermarkt liep ik snel een rondje, maar Jade kon ik niet vinden. Godver, waar zat ze? Ik pakte mijn mobiel en pakte een foto van Jade. Ik liep langs de kassa's aan vroeg aan iedere medewerker of Jade net aan de kassa had gestaan. Niemand had haar vandaag gezien. Ik belde Cat op. Jade zei dat Cat al naar huis was gegaan, maar misschien wist Cat meer. "Hee Beck" zei Cat toen ze opnam. "Hee Cat, is Jade bij jou?" Vroeg ik. "Uumh nee... ik ben al een uur thuis. Is Jade nog niet thuis dan?" Vroeg ze. Ik beet op mijn lip. "Umh nee, ze zal zo vast wel thuiskomen" zei ik. Ik hing op. Ik ging Cat nu niet bang maken met dat Jade weg was.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune wo jun 28, 2017 2:49 am

Jade.

Ik stond voorzichtig op en liep weer terug naar de deur en begon hard te bonken. "Hey, je kunt me hier niet laten zonder eten of drinken." riep ik en gaf een harde trap tegen de deur aan. Al snel hoorde ik iemand er naar toe lopen en liep wat naar achter, en de deur ging open. Hij gooide een flesje water naar binnen. "Hoelang wil je me hier houden?" vroeg ik. Ik ging niet zomaar opgeven. Hij haalde zijn schouders op. "Tot je nutteloos word voor me." zei hij. "Beck komt me wel zoeken. Of de politie." zei ik tegen hem. "Pff, wie zal jou nou missen?" vroeg hij en deed de deur weer dicht. Godverdomme.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant wo jun 28, 2017 2:52 am

Beck.

Ik besloot maar weer naar huis te gaan. Ze zal vast wel nog even naar een andere winkel zijn geweest. Liz was ook nog steeds aan het huilen, dus ik moest wel even naar huis. Toen ik eenmaal thuis was gaf ik Liz een flesje. Ik bleef maar op de klok kijken. Wanneer zou ze terug komen? Het werd steeds later en later.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune wo jun 28, 2017 2:54 am

Jade.

Ik had echt geen idee hoe lang ik hier nu al zat. Er hing ook geen klok en ik had geen horloge of mobiel om op de tijd te kijken. Ik ging op het matras zitten en zuchtte diep. Zou Beck me al aan het zoeken zijn? Wat was die gast allemaal met me van plan? Ik was echt doodsbang.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant wo jun 28, 2017 2:58 am

Beck.

Het was al avond geworden. Ik had Liz omgekleed en in haar bedje gelegd. Ik was zo aan het stressen. Jade was nog niet terug en ik wist nu zeker dat er iets aan de hand was. Ik drukte een kus op Liz haar hoofdje toen ik de deurbel hoorde. Ik fronste. Was dat Jade? "Slaaplekker Liz" zei ik zacht. Ik sloot de deur en liep snel naar beneden. Ik opende de voordeur. "Dave?" Vroeg ik verbaasd. Geen Jade helaas. Ik liet Dave naar binnen. "Ik moet je iets vertellen" zei hij.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune wo jun 28, 2017 3:03 am

Jade.

Ik had ondertussen echt enorme honger en ik vroeg me echt af of hij van plan was me uit te hongeren, maar al kort na die gedachte ging de deur weer open en kwam hij van de trap afgelopen met een bord met een droge boterham erop. Wauw. Ik stond op. "Kijk is, je eten." zei hij droog en zette het op het kleine tafeltje neer. Ik besloot niks terug te zeggen, wat hij al helemaal niet waardeerde. Hij sloeg me hard tegen mijn wang aan. "Dan zeg je bedankt." zei hij. Ik ging hem echt niet bedanken, ik weigerde dat niveau te bereiken. Ik voelde mijn wang branden, maar ik gaf geen kik. "Godverdomme, ondankbaar kutwijf." zei hij en pakte het bord weer op en liep naar boven.
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Verdant wo jun 28, 2017 3:10 am

Beck.

Ik fronste eventjes en ging met Dave op de bank zitten. "Wat is er dan?" Vroeg ik. Hij keek me aan. Aan zijn gezicht zag ik dat het echt serieus was. "Ik werd gebeld vandaag. Pa is vrijgelaten, een paar geleden terug al" zei hij. Meteen ging ik van het ergste uit. Jade kwam opeens thuis, had mijn vader hier al echt iets mee te maken? Ik keek Dave aan. "Jade. Ze was vandaag naar de stad gegaan. Ze belde me op, toen viel haar mobiel ofzo kapot en nu is ze nog steeds niet thuis gekomen" zei ik. Ik zette mijn handen in mijn haar. Ik schudde mijn hoofd. "Misschien heeft heeft hij er iets mee te maken" zei ik. "Fuck" mompelde Dave zachtjes.
Verdant
Verdant

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  nogitsune wo jun 28, 2017 3:16 am

Jade.

Toen hij weer weg was wreef ik zacht over mijn wang. Ik had het gevoel dat dit alleen maar erger en erger ging worden. Ik sloot mijn ogen even. Ik wou weg, ik wou naar Beck toe. En wat bedoelde hij met totdat ik nutteloos was? Ging hij me dan gewoon vermoorden?
nogitsune
nogitsune

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 05-07-15

Terug naar boven Ga naar beneden

orpg beck & jade - Pagina 4 Empty Re: orpg beck & jade

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum